quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:58 schreef Lobasca het volgende:
Vooral dat mijn naam met een hoofdletter is geschreven...![]()
Hij is fan van Brian..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
Schatenboutjes? Schat en boutjes? Scha ten Boutjes?![]()
quote:
quote:
OOhhh, pavement wat je doeeeet, doe je goed!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik dacht dat we dit al bewerkstelligd hadden, schatten van me. Ik zo lief voor een naam topic en wat krijg ik DIT
word hier zo niet blij van
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
OOhhh, pavement wat je doeeeet, doe je goed!!![]()
Dan had je m'n naam maar met een hoofdletter moeten schrijvenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik dacht dat we dit al bewerkstelligd hadden, schatten van me. Ik zo lief voor een naam topic en wat krijg ik DIT
word hier zo niet blij van
jouw naam als eerste en die van haar met een hoofdletter, kreeg ik anders daar weer problemen meequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan had je m'n naam maar met een hoofdletter moeten schrijven![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Grote Schjmoel? Moet je olifanten mee gaan pijpen!
O ja? Je moeder in een gatenkaas!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Grote Schjmoel? Moet je olifanten mee gaan pijpen!
Jij zoekt ruziequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
jouw naam als eerste en die van haar met een hoofdletter, kreeg ik anders daar weer problemen mee
vrouwen![]()
quote:
Prutser.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
jouw naam als eerste en die van haar met een hoofdletter, kreeg ik anders daar weer problemen mee
vrouwen![]()
Ach wijf krijg een opgezwolle schaamlip en een te krappe bikini !quote:
Hou jij je d'r ff buiten snotneus!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
jullie waren mij aan het bashen, begon het net lekker te vinden.
Bloot slaat dood. Whap!!!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Beter dan dat kopkaas van je vader!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hou jij je d'r ff buiten snotneus!
Allemaal in mijn bezit, en wat is jouw probleem?!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ach wijf krijg een opgezwolle schaamlip en een te krappe bikini !
Nee jij ben een kind van god, loopse woerdquote:
Pietjes.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Allemaal in mijn bezit, en wat is jouw probleem?!
nou, laat jij eens wat zien danquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
OMG!!! Gaat ze dat zeggen in de strijd gooien...
Een woerd is een mannetje, sukkel!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee jij ben een kind van god, loopse woerd
Jurkje van Miss Lillibit zeker?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
OMG!!! Gaat ze dat zeggen in de strijd gooien...
Brian fan, he.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een woerd is een mannetje, sukkel!!
jij ondankbaar stuk kipfiletquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Allemaal in mijn bezit, en wat is jouw probleem?!
Komt ie nou pas achter.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
oh ja? oh ja? oh ja? wil je terror? wil je terror? wil jij terror?
Daarom kudtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een woerd is een mannetje, sukkel!!
Nee, was een subtiel tikje van Lobascaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |