Das wel een feestje waard ja!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:12 schreef Roi het volgende:
Waar mensen zich gewoon goed aan de copyright regels houden [afbeelding] !
Niet in de SC deze keer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat Freud zegt...jou voordeel: ze doen dus hier ook al niet aan knuffelen![]()
![]()
Die kom ik ook even in ontvangst nemen...quote:
Heel veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:22 schreef An24 het volgende:
An24 en bizzy-bee zeggen ook weltrusten![]()
Tot maandag of zo, als ik weer wakker ben![]()
![]()
Dankjewel zapper!quote:
Jezus Xila, ik dacht al, das wel erg vroeg. Veel weg breng plezierquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 05:11 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh...
Zo even zorgen dat ik zeker weet dat m'n zus op 't vliegveld stapt...
*koffie klaar zet voor de rest van de SC.
Ben al weer 45 min thuis hoor!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Jezus Xila, ik dacht al, das wel erg vroeg. Veel weg breng plezier![]()
Jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Goeiemorguh!
Iemand nog richting het strand vandaag?
Aan het eind van de dag ja... Ik ben nog zo wit, als ik nu in de zon ga liggen dan verbrand ik levend...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Goeiemorguh!
Iemand nog richting het strand vandaag?
Leuk onderwerp voor een shootquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan het eind van de dag ja... Ik ben nog zo wit, als ik nu in de zon ga liggen dan verbrand ik levend...![]()
Ik ben veels te onzeker over mijn lichaam om mij op die manier te laten fotograferen...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:16 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Leuk onderwerp voor een shoot. Op #z3 zie ik de vellen al van je lijf vallen
.
Maak je niet druk, check de TT en laat je vol lopen met goede moedquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben veels te onzeker over mijn lichaam om mij op die manier te laten fotograferen...![]()
Groeten terug uit Delftquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:03 schreef Yoni het volgende:
Zon zee strand en muziek! heerlijk! zo moet een zomer zijngroetjes uit scheveningen
En dat is?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:38 schreef freud het volgende:
Zooo, op naar WTTF!! Erg lekker weer!
Welcome to the future...quote:
Volgens mij kan Irfanview zo werkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:34 schreef Ynske het volgende:
Wie weet een bewerkingsprogramma dat ik op een externe schijf kan installeren?
zodat ik vanaf die schijf op t werk wel ff een paar bewerkingen kan doen
ze hebben t gewoon allemaal geblokkeerd staanquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij kan Irfanview zo werkenMaar zeker weten doe ik het niet.
Waar Scheveningen?quote:
Ik zag vandaag alleen Melkbussen, ongelofelijk niet eens 1 mooie gebruinde bips te bespeuren tussen die mensenmassaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan het eind van de dag ja... Ik ben nog zo wit, als ik nu in de zon ga liggen dan verbrand ik levend...![]()
Zo ik ben terug van een dagje fotoshooten met m'n 70-300mm lens in Scheveningen, het was er druk, maar ik had meer volk verwacht. Weer was echt super, niet te warm niet te koud. Heerlijk briesje om uit te waaien. Thema vandaag, jumpende mensen aan het Scheveningse strandquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:03 schreef Yoni het volgende:
Zon zee strand en muziek! heerlijk! zo moet een zomer zijngroetjes uit scheveningen
Oepsquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:43 schreef Yoni het volgende:
Ik heb me vandaag ingesmeerd met factor 28...vergeet ik mijn voeten. verbrand dus....
*kwark en komkommertjes aangeeft*quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:43 schreef Yoni het volgende:
Ik heb me vandaag ingesmeerd met factor 28...vergeet ik mijn voeten. verbrand dus....
Oeps... en DC heeft geen jas bij zichquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:46 schreef Yoni het volgende:
Nee heb je niet gezien, want ik zit in Haven op het zuiderstrandwaar het nu overigens rap kouder wordt
Er stond wel een stevige wind, maar ik had dat niet anders verwacht op de boulevard. Ik had een trui meegenomen, mocht het te koud worden..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:46 schreef Yoni het volgende:
Nee heb je niet gezien, want ik zit in Haven op het zuiderstrandwaar het nu overigens rap kouder wordt
Vanavond nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Er stond wel een stevige wind, maar ik had dat niet anders verwacht op de boulevard. Ik had een trui meegenomen, mocht het te koud worden..
Ik had eigenlijk nog wel langer willen blijven, vanavond is het schijnbaar weer vuurwerkfestival. Daar had je best mooie kiekjes van kunnen schieten..
Je bent zo dichtbij en dan niet eens ff langs komen....ongezellig hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:56 schreef Chanty het volgende:
Terug van strand is
Was echt heerlijk, moest ff wennen aan de wind maar durfde uiteindelijk zelfs nog even de zee in
We wilden eerst naar Zandvoort, maar kwamen in een dikke file te staan dus meteen maar de afslag genomen en richting Noordwijk gereden. Uiteindelijk zijn we in Noordwijkerhout beland, was gelukkig niet zo druk als daar in Scheveningen![]()
Jij was er tochquote:Helaas niet veel mooie halfnaakte vrouwen gezienDus dat stranddagje moet nog maar eens herhaald worden
Ik vond het ook tegenvallen, zeker de eerste mooie dag van de zomer ofzo, iedereen moest daar z'n melkbussen komen bruinen..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:56 schreef Chanty het volgende:
Terug van strand is
Helaas niet veel mooie halfnaakte vrouwen gezienDus dat stranddagje moet nog maar eens herhaald worden
Ja pardon, ik zag 3 augustus op de poster staan, maar het is vandaag natuurlijk 4 augustus..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vanavond nietElke vrijdagavond (nu alleen nog de 10e) en dan 16-18 augustus voor het festival zelf (2x per avond). Helaas kan ik donderdag en vrijdag niet omdat er een jazz-festival is in Haarlem en Delft en zaterdag niet omdat ik een stel optredens in Den Haag ga fotograferen.
Ik vind naar mezelf kijken nou niet bepaald boeiendquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent zo dichtbij en dan niet eens ff langs komen....ongezellig hoor
[..]
Jij was er toch![]()
![]()
Nou ja, niet dat ik zo bruin wasquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vond het ook tegenvallen, zeker de eerste mooie dag van de zomer ofzo, iedereen moest daar z'n melkbussen komen bruinen..
Vandaar dat ik maar geen foto's daarvan genomen heb..
Dat ook, het was meer een bejaardenparade, dan dat er veel jong volk tussen zat. Zal allemaal wel richting Spanje vertrokken zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik vind naar mezelf kijken nou niet bepaald boeiend
[..]
Nou ja, niet dat ik zo bruin wasMaar doelde meer op het ontbreken van mooie jonge vrouwen. Wij werden bv omringd door Duitsers, en oma's met kleinkinderen of zonder (met beginnende huidkanker)
Maar wel naar andere vrouwenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik vind naar mezelf kijken nou niet bepaald boeiend
Iets zegt me dat dit ergens een Deja-Vu is..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar wel naar andere vrouwenVertel eens....nu wordt het interessant....vanwaar die interesse in andere vrouwen?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit ergens een Deja-Vu is..![]()
iets zegt mij dat ook, dus ik zal maar gewoon niet antwoorden, al die herhalingquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit ergens een Deja-Vu is..![]()
Weinig discussie over mogelijk hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
dit soort discussies zijn altijd goed op de zaterdagavond
![]()
Wacht, even er stond toch een podia bij Kijkduin of heb ik het verkeerd gezien?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:09 schreef Yoni het volgende:
Het was hier de hele dag heerlijk. gewoon perfect weer. nu alleen fris doordat de zon weg is. En er speelt echt een enorme kutband nu
Wiequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:09 schreef Yoni het volgende:
Het was hier de hele dag heerlijk. gewoon perfect weer. nu alleen fris doordat de zon weg is. En er speelt echt een enorme kutband nu
Herhaling is goedquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
iets zegt mij dat ook, dus ik zal maar gewoon niet antwoorden, al die herhaling
Da's vermoedelijk Schollenpop geweestquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wacht, even er stond toch een podia bij Kijkduin of heb ik het verkeerd gezien?
Zeg maar voordat groene torentje? ik hoorde vanmiddag daar al wat kabaal vandaan komen. Maar goed, ik had geen zin meer om daar heen te lopen, ik had tenslotte al heel de boulevard afgelopen![]()
ligt eraan wat jij knap vind...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Chanty en andere dames, wil je nog een knappe lifeguard zien?
Overduidelijk valt er te twijfelen aan jouw goede smaakquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik kijk niet graag naar mannen eigenlijk, maar ik heb speciaal voor jullie een foto gemaakt..
[afbeelding]
Dit jaar zijn de reservisten teruggeroepen om de drukte bij te staan...
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik kijk niet graag naar mannen eigenlijk, maar ik heb speciaal voor jullie een foto gemaakt..
[afbeelding]
Dit jaar zijn de reservisten teruggeroepen om de drukte bij te staan...
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
't is ook nooit goed bij jullie heDoet die jongen eens zijn best om jullie een pleziertje te doen .....
Nou idd!! en ben ik vandaag de enige die fotootjes heeft geschoten?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
't is ook nooit goed bij jullie heDoet die jongen eens zijn best om jullie een pleziertje te doen .....
Ik heb het niet gedaan iigquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nou idd!! en ben ik vandaag de enige die fotootjes heeft geschoten?![]()
nee!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik had mijn cam niet bij, vond het wat zonde als dat ding onder t zand zou komen en mijn ouwe kon ik niet meenemen omdat mijn moeder de geheugenkaart heeft geleend. Dus helaas moest ik de hele dag lui in het zonnetje liggen en genietenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oja, heb je nog foto's van je Castle-feestje dan?quote:
leer eens lezenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oja, heb je nog foto's van je Castle-feestje dan?
Ik wacht wel heur...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
leer eens lezen
iets met niet kunnen openen van foto's ivm nog aan t werk?
Joh...relax een beetje. Dit is maar een SCquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
leer eens lezen
iets met niet kunnen openen van foto's ivm nog aan t werk?
Het is vandaag de dag na gister en de dag voor morgenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:41 schreef prupke het volgende:
wat voor dag is het?
* prupke net ontwaakt van een migraine-coma ...
Leukquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:51 schreef ..zapper het volgende:
Het begon allemaal een uur later dan ik dacht, dus na krap een half uurtje foto's maken (twintig minuten voor het begin en vijf minuten na het begin) moest ik alweer weg. Enfin, ben er niet echt tevreden over, maar hier staat vanmiddag: http://www.dumpert.nl/mediabase/22615/9d633a89/index.html
Ja maar hier in Hilversum hebben we geen strand, dus ik vond het wel een leuk aandenkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is dan ook niet de bedoeling dat je het strand mee naar huis neemt
sssssssssttttquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:03 schreef freud het volgende:
Welcome to the future was erg gezellig! Wel onder het stof, dus zo ff afspoelen ook, zodra Chanty uit de douche is.
Lasers fotograferen is echt tricky. De felle zon maakte het overdag ook niet makkelijker zeg. En vrouwen uit Venezuela zijn heel erg gezellig(zeker als ze met z'n 4en zijn)...
oepsquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
sssssssssttttze hoeven niet te weten dat ik bij jou ben
Weet je wat het nare van die Dance-feesten is, Freud? Dat ik liever op zo'n feest ga dansen dan foto's makenquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:03 schreef freud het volgende:
Welcome to the future was erg gezellig! Wel onder het stof, dus zo ff afspoelen ook, zodra Chanty uit de douche is.
Lasers fotograferen is echt tricky. De felle zon maakte het overdag ook niet makkelijker zeg. En vrouwen uit Venezuela zijn heel erg gezellig(zeker als ze met z'n 4en zijn)...
Oh, maar daar was ook genoeg tijd voor hoor. Ben er van 15:00-2245 geweest. An is naar Loveland geweest, en ben erg benieuwd naar haar plaatjes. Was erg leuk geweest zei ze!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Weet je wat het nare van die Dance-feesten is, Freud? Dat ik liever op zo'n feest ga dansen dan foto's maken
An was toch naar Loveland vandaag toch?
Strandquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:13 schreef Chanty het volgende:
Iemand toevallig een leuk idee wat ik maandag overdag kan gaan doen? Wordt best aardig weer nog en heb geen zin om in mijn uppie binnen te zitten
Met je Pooeezzzzz...quote:
Ik zit al een paar dagen te denkenquote:
Alweer?quote:
Ik ben maandag vrijquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:13 schreef Chanty het volgende:
Iemand toevallig een leuk idee wat ik maandag overdag kan gaan doen? Wordt best aardig weer nog en heb geen zin om in mijn uppie binnen te zitten
Je mag ook iets anders verzinnenquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:47 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ben maandag vrij....................
Mensjes kijken op het terras is altijd leuk..quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je mag ook iets anders verzinnenAls ik maar gezelschap heb en eventueel wat leuke foto's kan maken voordat de donkere winter er weer aankomt
en/ of gezellig mensjes kijken.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mensjes kijken op het terras is altijd leuk..![]()
Ja, klopt en elke zomer zie je meisjes/dames die ineens op hakken lopen, en dat duidelijk nooit eerder gedaan hebben. Dat zo iemand dan langs komt lopen en zowat haar enkels breekt bij elke tegel waar ze haar voet neerzet met die schoenen aan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:52 schreef Chanty het volgende:
[..]vooral met mooi weer, zijn er aardig wat mensen met de meest idiote kledingcombi's
quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, klopt en elke zomer zie je meisjes/dames die ineens op hakken lopen, en dat duidelijk nooit eerder gedaan hebben. Dat zo iemand dan langs komt lopen en zowat haar enkels breekt bij elke tegel waar ze haar voet neerzet met die schoenen aan.![]()
Dan denk je toch vrouw, ga niet op klinkers oefenen..
Dan niet....quote:
Dat ga ik idd ook doen, anders sta ik morgen met wallen op de fotoquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:59 schreef freud het volgende:
[..]
Dan niet....![]()
En nu ga ik slapen of zo.
Naaldhakken en wallen...quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat ga ik idd ook doen, anders sta ik morgen met wallen op de foto( nee niet op de wallen op de foto
)
trusten luitjes
Ik zeg maar niks over de lingeriequote:Op zondag 5 augustus 2007 01:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Naaldhakken en wallen...okeeeeeyyyy, het is echt bedtijd..
Binnenkort foto's!!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:53 schreef Yoni het volgende:
Wat een superdag!
En wat een vervelende hobby hebben we tochIk heb echt weer supertoffe plaatjes!
Alleen Krezip was kut. Na net aan twee liedjes werd het hele persvak leeggeveegd. Tis wel vaker zo dat je niet het hele optreden mag blijven staan, maar twee vrij korte liedjes was wel heel weinig!!
Ja ja, wrijf het er maar in. Het was toch bekend dat je bij de laatste drie acts allen de eerste twee liedjes mocht fotograferen? Stond tenminste wel in mijn accreditatie. Maar goed, we zien de foto's wel verschijnenquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:53 schreef Yoni het volgende:
Wat een superdag!
En wat een vervelende hobby hebben we tochIk heb echt weer supertoffe plaatjes!
Alleen Krezip was kut. Na net aan twee liedjes werd het hele persvak leeggeveegd. Tis wel vaker zo dat je niet het hele optreden mag blijven staan, maar twee vrij korte liedjes was wel heel weinig!!
Krezip is daar de laatste tijd wel heel erg streng in geworden. Je moet je nu bijna een half jaar van te voruh (dus als het optreden bekent is) je aanmelden om foto's te maken en dan laten ze er ook nog maar maximaal 3 toe voor de eerste 2 en soms 3 nummers. (zelfs voor de "vaste" fotografen Poelstra, Hogenboom en mijzelf. Alleen Poelstra komt nu nog elke keer en Ronald en ik doen zo nu en dan als het ons uitkomt nog een paar foto's schieten en dan houdt t op. Er zijn genoeg andere bands die wel foto's willen hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:06 schreef Yoni het volgende:
Ik wist het niet ralpje, maar mijn accreditatie loopt altijd via 3voor12, vandaar. Bij Heideroosjes en dingus waren het de eerste drie nummers en minder streng (fotograferen vanaf de zijkant werd toen nog wel toegestaan). En de Heideroosjes deden drie best lange nummers. Krezip deed echt twee miniliedjes en toen moesten we echt opdonderen, zelfs niet blijven kijken.
Volgens mij hoorde ik DC daar ook over mopperenquote:
Ik snap het aan de ene kant ook wel, en er stónd ook echt een enorme batterij aan fotografen nu (waarvan een deel wel ook aan het flitsen was). Aan de andere kant weet je dat als je muzikant wordt, dat die publiciteit erbij hoort en een béétje fatsoenlijk meewerken daaraan kan geen kwaad.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:33 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Krezip is daar de laatste tijd wel heel erg streng in geworden. Je moet je nu bijna een half jaar van te voruh (dus als het optreden bekent is) je aanmelden om foto's te maken en dan laten ze er ook nog maar maximaal 3 toe voor de eerste 2 en soms 3 nummers. (zelfs voor de "vaste" fotografen Poelstra, Hogenboom en mijzelf. Alleen Poelstra komt nu nog elke keer en Ronald en ik doen zo nu en dan als het ons uitkomt nog een paar foto's schieten en dan houdt t op. Er zijn genoeg andere bands die wel foto's willen hebben.
Ergens snap ik het wel, anders staan ze elk optreden voor een batterij aan fotografen op te treden (zeker in die kleinere zalen), zodat de mensen die geen foto's willen maken bijna nix meer kunnen zien (flitsen doen we niet, dus daar ligt t nietaan). Maar nu gaan ze wel erg rigoreus te werk. Dat weet ik nu, houden we rekening mee en we gaan weer verder.
quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
sssssssssttttze hoeven niet te weten dat ik bij jou ben
Ga ontbijt voor d'r maken of d'r rug masseren ofzo... Maar ga niet hier zitten posten als je haar tot je beschikking hebt...quote:
Oke, afwerken en door naar het volgende nummertje. Ik ben al wat ouder en heb niet een heel leven meer de tijd om op je te wachtenquote:
Wie zegt dat je het niet kan combineren?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga ontbijt voor d'r maken of d'r rug masseren ofzo... Maar ga niet hier zitten posten als je haar tot je beschikking hebt...
IT'er zeker?![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Weet je wat het nare van die Dance-feesten is, Freud? Dat ik liever op zo'n feest ga dansen dan foto's maken
An was toch naar Loveland vandaag toch?
Naast IT'er ben je ook een man, en die kunnen maar één ding tegelijk...quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:52 schreef freud het volgende:
[..]
Wie zegt dat je het niet kan combineren?![]()
Ah, dan zie ik de plaatjes wel weer verschijnen denk ik op de website zelf, maar damn 80 meter hoog in een wankel bakkie in het donker, er stond nog een redelijk windje zeker..quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Was tof
Heb zelf ook beetje willen feesten idd, dus niet al mijn plaatjes zijn tof. Wel een aantal kanjers erbij. Kan nu nog niets laten zien, omda ik voor loveland zelf heb gewerkt dus ff afwachten nog. En op 80 meter hoogte in doosje met de kraan foto's maken is erg tof, zeker savonds met de fish![]()
Erg goed geregeld! Ben benieuwd naar jouw en Marty"s foto"s!! Gaan erg leuk zijn denk ik!quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Was tof
Heb zelf ook beetje willen feesten idd, dus niet al mijn plaatjes zijn tof. Wel een aantal kanjers erbij. Kan nu nog niets laten zien, omda ik voor loveland zelf heb gewerkt dus ff afwachten nog. En op 80 meter hoogte in doosje met de kraan foto's maken is erg tof, zeker savonds met de fish![]()
Exact, dus welke conclusie kunnen we hieruit trekkenquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga ontbijt voor d'r maken of d'r rug masseren ofzo... Maar ga niet hier zitten posten als je haar tot je beschikking hebt...
IT'er zeker?![]()
Dat er heel snel een showcase aan zit te komen met een veel hoger dan gebruikelijk aantal views en een hoop reacties van mensen die nooit in FOT komen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Exact, dus welke conclusie kunnen we hieruit trekken?
Dat zapper maar niet te lang moet wachten tot zijn nummertje aan de beurt is, want aan de handelingen van freud te zien is het leuker om te FOK!ken...quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Exact, dus welke conclusie kunnen we hieruit trekken?
watskebeurt?quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:50 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi... ben er weerToffe dag, minder toffe afloop
Maar iig hoop leuke foto's gemaakt
Bosdrift is idd tofquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:37 schreef Chanty het volgende:
Jullie denken veel te gecompliceerd. Het juiste antwoord was: 'Dat Freud je niet tot zijn beschikking had.'
Ynske: Hoe heette die begraafplaats waar jij laatst was in Hilversum? Ik was vandaag dus op Bosdrift. Dat is ook een erg toffe plek voor foto's (vanochtend dus een deel van mijn shoot daar gehad en vanmiddag nog even terug geweest om meer rond te kijken). Erg oud, veel verzakte, kapotte graven, mooie begroeiing. Wil binnenkort in elk geval terug om wat foto's te schieten en hopelijk ooit nog eens met model
hij was zo lief om mijn statief af te komen gooien alleen als dank daarvoor heeft ie nu een kapotte bumper.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:59 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
hij was zo lief om mijn statief af te komen gooien alleen als dank daarvoor heeft ie nu een kapotte bumper.
Pdehoog reed achteruit en onze auto stond in de weg.
Het lukt hem ook iedere keer om SLOpel de naam eer aan te doenquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:59 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
hij was zo lief om mijn statief af te komen gooien alleen als dank daarvoor heeft ie nu een kapotte bumper.
Ouch...quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:59 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Wat zij zegt dusquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:59 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
toch maar een kleinere auto dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zij zegt dusSorry KD
Vind het echt vervelend
KD's bumper heeft ook een tikkie gehad zeg maar
![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:37 schreef Chanty het volgende:
Jullie denken veel te gecompliceerd. Het juiste antwoord was: 'Dat Freud je niet tot zijn beschikking had.'
[..]
quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
toch maar een kleinere auto dan?
een ford fiesta bv
Wanneer ben je daar geweest? In woon daar vijf minuten lopen vandaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
Bosdrift is idd tofdaar ben ik geweest, staat vlakbij e ingang ook een heel mooie engel op een graf
iig moet je niet naar de oude begraafplaats achter het postkantoor gaan, daar zijn de lijken gaan lopen
Man achter t stuur, bloed aan de muurquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zij zegt dusSorry KD
Vind het echt vervelend
![]()
Bosdrift ben ik ongeveer 1 1/2 week voor ik bij jou geweest ben geweest.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wanneer ben je daar geweest? In woon daar vijf minuten lopen vandaan
Je maakt me wel nieuwsgierig nu over die andere begraafplaats
Ach joh, ik vind het erger voor jou als voor ons hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zij zegt dusSorry KD
Vind het echt vervelend
![]()
Ok dan had je gelijk, Bosdrift zal met onweer of nacht behoorlijk creepy zijnquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
Bosdrift ben ik ongeveer 1 1/2 week voor ik bij jou geweest ben geweest.
die ander is echt een grasveld met nog 3 of 4 stenen, en twee ijzeren hekjes
verder niets wat met begraven te maken heeft
Nee hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Man achter t stuur, bloed aan de muur
Ach beetje je bumper oppoetsen met dat hoe heet dat autowonderspul.. ehm...[insert autopoetsnaam]...ehm... en het glinstert weer als een pareltje..quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorBlauwe verf op een andere auto
Denk het nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach beetje je bumper oppoetsen met dat hoe heet dat autowonderspul.. ehm...[insert autopoetsnaam]...ehm... en het glinstert weer als een pareltje..
Die plastic bumpers van tegenwoordig ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk het nietEr zit een vrij forse scheur van boven naar beneden en hij was goed ingedeukt
![]()
Ze moeten de winst ergens vandaan halen hequote:Op zondag 5 augustus 2007 20:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die plastic bumpers van tegenwoordig ook![]()
Ik zie maar sporadisch nog van die echt verchroomde bumpers, die mooi spiegelen als je ze goed opgepoetst hebt. Nieuwere auto's en al dat gebruik van goedkope materialen..![]()
pfffff hier nog 1...zo onwijs gaar nu. Mar foto's zijn weg. Gelukkig morgenochtend vrij. Wie helpt mij van mij rugpijn af?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:38 schreef freud het volgende:
Zo, klaar met bewerken. Nu uppen. GAAR. Biertje.
uhuh 382x refreshen voordat de pagina laadquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:26 schreef didotcicero het volgende:
Mogguh, dat trage was jou ook al opgevallen
das puur toevalquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
das puur toeval
maar ben er idd trots op
had gewoon gister geen zin om te stoppen met bewerken, vanmorgen zelfs de wekker voor gezet
Het weer performt sinds verleden week al stukken beter dan de afgelopen maanden hoor!quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:53 schreef PdeHoog het volgende:
Volgens mij begint het weer een beetje te performen
Neuh, je foto's worden steeds beter de laatste maandenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
das puur toeval
maar ben er idd trots op
had gewoon gister geen zin om te stoppen met bewerken, vanmorgen zelfs de wekker voor gezet
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:20 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Neuh, je foto's worden steeds beter de laatste maanden.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:09 schreef fraubitch het volgende:
nieuw werk. tof enzo, maar help me eraan herinneren dat in nooit meer op de fiets ga als het zonnig weer isIk zweet me te pleures
Goed om te horen, ik heb vanochtend heel even overwegen om voor het eerst maar eens op de fiets gegaan. Toch maar niet gedaan natuurlijk... En jij bent het levende bewijs dat ik daar goed aan heb gedaan!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:09 schreef fraubitch het volgende:
nieuw werk. tof enzo, maar help me eraan herinneren dat in nooit meer op de fiets ga als het zonnig weer isIk zweet me te pleures
het is makkelijk, het is simpel, het is tof, het verdientquote:
JIJ LUILAK!! OP DE FIETS ZAL JE GAAN!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed om te horen, ik heb vanochtend heel even overwegen om voor het eerst maar eens op de fiets gegaan. Toch maar niet gedaan natuurlijk... En jij bent het levende bewijs dat ik daar goed aan heb gedaan!
Een schot in de roos, blauwe plek op m'n ziel...quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:21 schreef fraubitch het volgende:
KIJK EENS NAAR JE BUIK!
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een schot in de roos, blauwe plek op m'n ziel...![]()
Wacht maar tot je bij P. in de buurt woont. Dan woon je ook hier in de buurt en dan neem ik mijn revanche wel...quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:20 schreef fraubitch het volgende:
Ps: Ik kom zeer wss bij je in de buurt wonen![]()
Sinds je Nikon meuk aanschaft natuurlijk...quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Sinds wanneer genereer ik
-reacties
![]()
Tof trouwens
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds je Nikon meuk aanschaft natuurlijk...![]()
Fotograferenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:41 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Jah wat moet je met die troep?![]()
Geloof er niks van. Geef dan maar aan fraubitch, die heeft er meer aan dan jijquote:
Neequote:Op maandag 6 augustus 2007 14:47 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Geef dan maar aan fraubitch, die heeft er meer aan dan jij.
Dat doe je dan erg niet goedquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeKrijgt ze niet
Is van mij
een beetje proberen te slijmen bij FB he![]()
Ik probeer tenminste iets positiefs uit Nikon te halenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeKrijgt ze niet
Is van mij
De allereerste canon camera's hadden nikon lenzen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:18 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik probeer tenminste iets positiefs uit Nikon te halen.
hoeveel moet ik bij jou slijmen om het te krijgen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeKrijgt ze niet
Is van mij
Tjaquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hoeveel moet ik bij jou slijmen om het te krijgen?![]()
![]()
![]()
Mijn gok: twee tepel vijfentwintig...quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hoeveel moet ik bij jou slijmen om het te krijgen?![]()
![]()
![]()
http://www.lovelandfestival.nl/quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:06 schreef freud het volgende:
[..]
Erg goed geregeld! Ben benieuwd naar jouw en Marty"s foto"s!! Gaan erg leuk zijn denk ik!
Ziet er mooi uitquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:35 schreef An24 het volgende:
[..]
http://www.lovelandfestival.nl/
ff klikken>>>klikken op foto gallery 2007
De eerste set is van Marty26, de tweede van mij en de derde van Shark.Bait![]()
hoi ik ookquote:
Dankjewelquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Jou al tijdje niet gezienGefeli met je baan!
Alles goed verder?
Jammer! Maar je moet vooral doen waar jij je lekker bij voeltquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
alles oke
voel me niet helemaal op me plaats hier, vandaar dat ik er nog maar zelden ben![]()
Oe kicke, zat vanmiddag al te kijken of ik er stond, zonder succesquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:35 schreef An24 het volgende:
[..]
http://www.lovelandfestival.nl/
ff klikken>>>klikken op foto gallery 2007
De eerste set is van Marty26, de tweede van mij en de derde van Shark.Bait![]()
BWEHEhehehehehehehehehequote:Op maandag 6 augustus 2007 20:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Oe kicke, zat vanmiddag al te kijken of ik er stond, zonder succes
Loveland anekdote
ik zat met An24 en buzzybeedinges (Maja) en ene Danny (nee niet die
Danny) en zijn lenssletje bij de crew area te eten.
Onder het tafelen/gesprek zag ik hoe de security bezig was een gast te
fouilleren--de crew ingang was er nl net naast waar wij zaten te eten...
Ik zo tegen de anderen: "Jeetje, maar goed dat we vroeg kwamen, die
nieuwe gasten worden helemaal gefouilleerd zeg. Moet je dat daar zien,
zelfs zijn hele tas word doorgespit!
Ow, en zo te zien is het een platen tas...da's vast een DJ"
Zegt An24: "Ja da's ErikE"
Hopelijk heb ik meer verstand van fotograferen
Hoiquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
* Chanty zwaait naar het verre Enschede
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoi
Ik ben even de foto's aan het doorkijken..
Die laatste foto lijkt wel alsof ik iets te compenseren heb..quote:
Tsja men zegt het hèquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die laatste foto lijkt wel alsof ik iets te compenseren heb..
Ik heb eerlijk gezegd nooit dat ding zo van de zijkant gezien..![]()
You have PM..quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Tsja men zegt het hè
Een troost; er zijn veeeeel grotere lenzen
Oh je mag dat topic best een schop geven, levert meestal mooie foto's opquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:28 schreef Ronalld het volgende:
Nachtfoto's ftw. :cheer:
Gister even door Stadskanaal () gefietst en wat foto's gemaakt, redelijk gelukt. Had geen zin om het nachtfoto topic een rotschop te verkopen dus spam ze hier wel ev'n. :C:
http://farm2.static.flickr.com/1076/1027770219_a07182f6a1_o.jpg
http://farm2.static.flickr.com/1400/1027770251_54915d5fbe_o.jpg
http://farm2.static.flickr.com/1293/1027770119_20638fcbae_o.jpg
(grote foto's, links ftw!)
Iemand nog tips? Nooit eerder dit soort foto's gemaakt..
Ik zal het straks even aan hem gaan doorgeven...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:02 schreef Xilantof het volgende:
Ha ha ha je vader
ha je vader die is gek
je bent zelf al niet zo lekker
maar je vader is nog gekker
ja je vader is nog gekkerder dan gekiTunes koos weer een leuk kinderen voor kinderen liedje!
Loop maar even naar hem toe jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal het straks even aan hem gaan doorgeven...![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:11 schreef freud het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
(ja, zo erg)
Kom er een beetje achter dat ik wat meer rust moet nemenquote:
Om soortgelijke reden heb ik vorige week een week vakantie met mijn werk en fotografie gecombineerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:43 schreef freud het volgende:
[..]
Kom er een beetje achter dat ik wat meer rust moet nemen. Ben nu zo'n 70-80 uur per week bezig met werk of fotografie opdrachten...
En? Is dat alvast een goede oefening voor het moment dat je daadwerkelijk de overstap gaat maken naar een eigen bedrijfje?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:43 schreef freud het volgende:
[..]
Kom er een beetje achter dat ik wat meer rust moet nemen. Ben nu zo'n 70-80 uur per week bezig met werk of fotografie opdrachten...
Mja, dat is dus nu ook mijn twijfelpunt. Moet dan echt _alles_ laten vallen, 100% daar op storten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En? Is dat alvast een goede oefening voor het moment dat je daadwerkelijk de overstap gaat maken naar een eigen bedrijfje?
Ik kan me voorstellen dat dat een moeilijke keus voor je is. Voor zover ik kan beoordelen heb je genoeg bezigheden buiten je werk en de vraag is of je bereid bent dat voor langere tijd op te geven. Maar ja, dat bounty eiland op je 35e is ook wel aanlokkelijk he...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:54 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, dat is dus nu ook mijn twijfelpunt. Moet dan echt _alles_ laten vallen, 100% daar op storten.
Daar zou ik dus geen moment over twijfelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:54 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, dat is dus nu ook mijn twijfelpunt. Moet dan echt _alles_ laten vallen, 100% daar op storten.
Persoonlijk zou ik er ook niet aan moeten denken. Mijn vrijetijdsbesteding is mij wat dat betreft te kostbaar. Tegelijkertijd zijn er ook genoeg mensen die daar veel plezier aan beleven. Ieder z'n ding, zeg maar...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Daar zou ik dus geen moment over twijfelen.
70-80 uur werken. Big nonobeen there, done that, found out the hard way.
das veel urenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Daar zou ik dus geen moment over twijfelen.
70-80 uur werken. Big nonobeen there, done that, found out the hard way.
Waarom laat je iTunes dat uitkiezen danquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:02 schreef Xilantof het volgende:
Ha ha ha je vader
ha je vader die is gek
je bent zelf al niet zo lekker
maar je vader is nog gekker
ja je vader is nog gekkerder dan gekiTunes koos weer een leuk kinderen voor kinderen liedje!
Ik heb daar ook wel eens aan zitten denkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:19 schreef Vliegvrager het volgende:
Als je serieus je geld wilt verdienen met fotografie, zou je eens een voorzichtige start kunnen maken op een micro-stocksite (Shutterstock bijvoorbeeld). Dat levert weinig op per foto, maar als je een beetje volume weet te maken (en dat gaat makkelijker dan je denkt), komt er toch aardig wat binnen. Niet genoeg om van te leven, dat kunnen alleen de happy few, maar een aardige basis in de onzekere wereld van iemand die van opdrachten moet leven.
Bovendien is het een veilige eerste stap, die je relatief weinig moeite kost. Als het niet lukt, is er geen man overboord, en weet je meteen waar je staat.
Mja, dat is inderdaad de keuze, veel geld verdienen en doorbikkelen of minder verdienen en tijd voor andere dingen. Het bedrijfsplan komt aardig. Heb de hoofdmoten wel zitten. Het lastigste is een stuk wetgeving en kosten/baten schatting. Het is voor mijn gevoel zo snel koffiedik kijken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat een moeilijke keus voor je is. Voor zover ik kan beoordelen heb je genoeg bezigheden buiten je werk en de vraag is of je bereid bent dat voor langere tijd op te geven. Maar ja, dat bounty eiland op je 35e is ook wel aanlokkelijk he...
Ben je al gevorderd met je bedrijfsplan?
Het is geen fotografie idee, maar echt full blow IT bedrijf uit de grond stampen. Toch trekt fotografie me meer op het moment. Ik moet echt gaan kiezen vrees ik, tenzij er iemand een manier weet om 30 urige dagen te creëren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:19 schreef Vliegvrager het volgende:
Als je serieus je geld wilt verdienen met fotografie, zou je eens een voorzichtige start kunnen maken op een micro-stocksite (Shutterstock bijvoorbeeld). Dat levert weinig op per foto, maar als je een beetje volume weet te maken (en dat gaat makkelijker dan je denkt), komt er toch aardig wat binnen. Niet genoeg om van te leven, dat kunnen alleen de happy few, maar een aardige basis in de onzekere wereld van iemand die van opdrachten moet leven.
Bovendien is het een veilige eerste stap, die je relatief weinig moeite kost. Als het niet lukt, is er geen man overboord, en weet je meteen waar je staat.
pffft, waar je zin in hebt. Krappe arbeidsmarkt, dus aan de ene kant dure werknemers en aan de andere kant mogelijkheden om zelf loondienst meer te verdienen. Geen prettig klimaat om in te beginnen lijkt me, tenzij je net het idee hebt om werknemers te werven en te houden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:47 schreef freud het volgende:
Het is geen fotografie idee, maar echt full blow IT bedrijf uit de grond stampen.
Slapend rijk worden is niet mijn intentiequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:46 schreef Vliegvrager het volgende:
Tja, slapend rijk worden is een illusie inderdaad. Bewerken, uploaden, keyworden, 't kost allemaal tijd. Maar je krijgt er snel handigheid in, dat scheelt wel.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:02 schreef ..zapper het volgende:
Ik heb toezegging van een behoorlijk aangeschreven design studio om een foto opdracht mee te lopen en een volgende opdracht voor ze uit te voeren, ter lering ende portfolio opbouw, zeg maar een soort stage zonder opleiding gefixed.
Uiteraard moet je er goed over nadenken, maar wat mensen vaak hebben. Ze zien dat bult werk wat je ervoor moet doen en ze laten zich daardoor afschrikken. Uiteindelijk is het niks anders dan naar het Kvk lopen en je bedrijfsnaam registreren..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:08 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]Cool, feli
MrNoodle: zit aan de ene kant wat in, aan de andere kant is doen zonder denken wel het recept voor teleurstelling.
Ik wil later als ik oud ben ook zo'n schoonmaakster..quote:
Met die inschrijving bij de KvK is je maandelijkse inkomen nog niet gerealiseerd natuurlijk. En inderdaad, als je wat bijverdient met fotograferen naast een normale baan, dan hoeft het allemaal niet zo heftig. Bij het compleet opzetten van een bedrijf komt natuurlijk wel iets meer om de hoek kijken...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Uiteraard moet je er goed over nadenken, maar wat mensen vaak hebben. Ze zien dat bult werk wat je ervoor moet doen en ze laten zich daardoor afschrikken. Uiteindelijk is het niks anders dan naar het Kvk lopen en je bedrijfsnaam registreren..
Mag ik haar dan hebben als schoonmaakster tot jij oud bent?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik wil later als ik oud ben ook zo'n schoonmaakster..![]()
je weet niet eens of ik wel goed kan schoonmakenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik wil later als ik oud ben ook zo'n schoonmaakster..![]()
bezint eer ge begintquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ik haar dan hebben als schoonmaakster tot jij oud bent?![]()
Misschien is het schoonmaken wel van ondergeschikt belang en vind ik het gewoon leuk om je over de vloer te hebben...quote:
In NL hoef je als beginnend bedrijf zijnde (de eerste 3 jaar) eigenlijk bijna geen belasting af te dragen omdat je inkomen zo laag is vanwege je eigen investeringen in het bedrijf en misschien nog de te ontwikkelen contacten/netwerken om meer klandizie te krijgen. Ik geloof als je verlies gedraaid hebt, dat je helemaal niks hoeft af te dragen. Dus wat betreft is het de situatie in NL wel gunstig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met die inschrijving bij de KvK is je maandelijkse inkomen nog niet gerealiseerd natuurlijk. En inderdaad, als je wat bijverdient met fotograferen naast een normale baan, dan hoeft het allemaal niet zo heftig. Bij het compleet opzetten van een bedrijf komt natuurlijk wel iets meer om de hoek kijken...
zeg chanty hoeveel emmers heb je eigenlijk naast je computer staan om t kwijl van de heren hier op te vangen?quote:
Das anders, als ik met een paar dollarbriefjes ga zitten zwaaien, doe je echt wel beter je best..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
je weet niet eens of ik wel goed kan schoonmakenOf ben je alweer vergeten wat ik je over die afwas vertelde
Ook daarvoor geldt: bezint eer ge begintquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is het schoonmaken wel van ondergeschikt belang en vind ik het gewoon leuk om je over de vloer te hebben...![]()
emmers? Ik heb hier een heus afpompsysteem moeten laten inbouwenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg chanty hoeveel emmers heb je eigenlijk naast je computer staan om t kwijl van de heren hier op te vangen?
doe mij maar euro'squote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Das anders, als ik met een paar dollarbriefjes ga zitten zwaaien, doe je echt wel beter je best..
dacht al dat t iets in die richting moest zijn, anders zou de boel bijna blank staanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:31 schreef Chanty het volgende:
emmers? Ik heb hier een heus afpompsysteem moeten laten inbouwen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
dacht al dat t iets in die richting moest zijn, anders zou de boel bijna blank staan
Dat is ietwat rooskleuringquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
In NL hoef je als beginnend bedrijf zijnde (de eerste 3 jaar) eigenlijk bijna geen belasting af te dragen omdat je inkomen zo laag is vanwege je eigen investeringen in het bedrijf en misschien nog de te ontwikkelen contacten/netwerken om meer klandizie te krijgen.
Ja maar dat is niet tof, je hebt in Europa alleen maar 5 Euro briefjes. 10 keer één dollarbriefjes opgerold die je zo uit je broekzak trekt en je voelt je een rijke manquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ook daarvoor geldt: bezint eer ge begint
[..]
emmers? Ik heb hier een heus afpompsysteem moeten laten inbouwen
[..]
doe mij maar euro's
quote:
Ik werk ook wel voor heeeeel veel 5 euro briefjes hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet tof, je hebt in Europa alleen maar 5 Euro briefjes. 10 keer één dollarbriefjes opgerold die je zo uit je broekzak trekt en je voelt je een rijke manen als je er 50 hebt mag je een moneyclip aanschaffen. Echt stoer als je zo'n serveerster tipt
![]()
![]()
![]()
Ik weet het niet, een vriend van me is vorig jaar begonnen met z'n eigen bedrijfje. Verdiend niet slecht zegt ie, mag veel van de belasting terugvragen, het is nog geen vetpot, maar verdiend toch best aardig naar de ingestoken uren. Het is iig meer wat ie verdiende dan dat ie gewoon als loonslaaf werkte.quote:
Dat is natuurlijk maar een klein onderdeel van wat je moet kunnen. Daar ligt ook meteen het euvel van het geheel. Je moet èn financieel èn relationeel èn bedrijfskundig èn vakinhoudelijk onderlegd zijn. En dan noem ik er maar een paar. Er zijn maar weinig mensen die dat allemaal in één persoon verenigen. En dat maakt het natuurlijk wel wat lastig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Klein beginnen is echt niet slecht hoor, tenzij je natuurlijk een ontzettende pessimist bent. Je moet ook enigzins goed met mensen overweg kunnen anders kun je je klanten niet aan je binden.
Ik zeg niet dat het niet fout moet gaan, maar je moet ook niet alles alleen willen doen. Hij heeft iemand ingeschakeld die bedrijfseconomie heeft gestudeerd voor de financien, heeft vantevoren klandizie opgebouwd bij z'n oude bedrijf, (heeft ook geluk gehad dat mensen em wilde helpen met het opzetten van z'n eigen bedrijf). Dan kan ie zelf wat vakinhoudelijker bezig zijn...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk maar een klein onderdeel van wat je moet kunnen. Daar ligt ook meteen het euvel van het geheel. Je moet èn financieel èn relationeel èn bedrijfskundig èn vakinhoudelijk onderlegd zijn. En dan noem ik er maar een paar. Er zijn maar weinig mensen die dat allemaal in één persoon verenigen. En dat maakt het natuurlijk wel wat lastig.
Ik ken helaas meerdere personen waarbij het allemaal niet goed is gegaan, ondanks de belastingaftrek etc. Dat verlies staat er wel en uiteindelijk moet het geld om dat gat te vullen toch ergens vandaan komen.
Beter als likkagequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:36 schreef Chanty het volgende:
[..]Ik zie de krantenkoppen al voor me: Huis blank na overmatig gekwijl
![]()
Zo..weer klaar met werkenquote:
Arme jijquote:
gelukkig wel ja, al ben ik nu nog soort van aan het werk. "Even" wat interviews, reportages en andere journalistieke meuk tegenlezen voor een oudmedestudent. Pffffff 't is nogal specifiek en iets te langdradigquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
gelukkig wel ja, al ben ik nu nog soort van aan het werk. "Even" wat interviews, reportages en andere journalistieke meuk tegenlezen voor een oudmedestudent. Pffffff 't is nogal specifiek en iets te langdradig
quote:
Nou wel wat inhoudelijker, maar er zijn wel wat stukken waarover ik mijn ernstige twijfels heb. Vooral omdat ik weet wie zijn begeleider isquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ook leuk
Gewoon terugsturen.... "hier, doe maar even overnieuw. is niet goed
"
Klinkt als een HBO-opleidingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou wel wat inhoudelijker, maar er zijn wel wat stukken waarover ik mijn ernstige twijfels heb. Vooral omdat ik weet wie zijn begeleider isHeel grappig: vier jaar lang opleiding en je haalt alles met gemak. Maar als het dan je eindproductie is, leggen ze de lat ineens tien keer hoger
Willen we dit wetenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen lol hier in m'n eentje!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen lol hier in m'n eentje!
Reiger met weinig vlieguren als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:46 schreef Ynske het volgende:
In Sesamstraat net:
Pino is een blauwe reiger....
Euhm, haalt iemand daar een reiger uit
Ik vond het meer een mislukte struisvogelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:46 schreef Ynske het volgende:
In Sesamstraat net:
Pino is een blauwe reiger....
Euhm, haalt iemand daar een reiger uit
Dat zeg ik, de reiger is ver te zoekenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik vond het meer een mislukte struisvogel
Laten we een nieuwe pino bedenkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat zeg ik, de reiger is ver te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |