Das wel een feestje waard ja!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:12 schreef Roi het volgende:
Waar mensen zich gewoon goed aan de copyright regels houden [afbeelding] !
Niet in de SC deze keer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat Freud zegt...jou voordeel: ze doen dus hier ook al niet aan knuffelen![]()
![]()
Die kom ik ook even in ontvangst nemen...quote:
Heel veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:22 schreef An24 het volgende:
An24 en bizzy-bee zeggen ook weltrusten![]()
Tot maandag of zo, als ik weer wakker ben![]()
![]()
Dankjewel zapper!quote:
Jezus Xila, ik dacht al, das wel erg vroeg. Veel weg breng plezierquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 05:11 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh...
Zo even zorgen dat ik zeker weet dat m'n zus op 't vliegveld stapt...
*koffie klaar zet voor de rest van de SC.
Ben al weer 45 min thuis hoor!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Jezus Xila, ik dacht al, das wel erg vroeg. Veel weg breng plezier![]()
Jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Goeiemorguh!
Iemand nog richting het strand vandaag?
Aan het eind van de dag ja... Ik ben nog zo wit, als ik nu in de zon ga liggen dan verbrand ik levend...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Goeiemorguh!
Iemand nog richting het strand vandaag?
Leuk onderwerp voor een shootquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan het eind van de dag ja... Ik ben nog zo wit, als ik nu in de zon ga liggen dan verbrand ik levend...![]()
Ik ben veels te onzeker over mijn lichaam om mij op die manier te laten fotograferen...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:16 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Leuk onderwerp voor een shoot. Op #z3 zie ik de vellen al van je lijf vallen
.
Maak je niet druk, check de TT en laat je vol lopen met goede moedquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben veels te onzeker over mijn lichaam om mij op die manier te laten fotograferen...![]()
Groeten terug uit Delftquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:03 schreef Yoni het volgende:
Zon zee strand en muziek! heerlijk! zo moet een zomer zijngroetjes uit scheveningen
En dat is?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:38 schreef freud het volgende:
Zooo, op naar WTTF!! Erg lekker weer!
Welcome to the future...quote:
Volgens mij kan Irfanview zo werkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:34 schreef Ynske het volgende:
Wie weet een bewerkingsprogramma dat ik op een externe schijf kan installeren?
zodat ik vanaf die schijf op t werk wel ff een paar bewerkingen kan doen
ze hebben t gewoon allemaal geblokkeerd staanquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij kan Irfanview zo werkenMaar zeker weten doe ik het niet.
Waar Scheveningen?quote:
Ik zag vandaag alleen Melkbussen, ongelofelijk niet eens 1 mooie gebruinde bips te bespeuren tussen die mensenmassaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan het eind van de dag ja... Ik ben nog zo wit, als ik nu in de zon ga liggen dan verbrand ik levend...![]()
Zo ik ben terug van een dagje fotoshooten met m'n 70-300mm lens in Scheveningen, het was er druk, maar ik had meer volk verwacht. Weer was echt super, niet te warm niet te koud. Heerlijk briesje om uit te waaien. Thema vandaag, jumpende mensen aan het Scheveningse strandquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:03 schreef Yoni het volgende:
Zon zee strand en muziek! heerlijk! zo moet een zomer zijngroetjes uit scheveningen
Oepsquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:43 schreef Yoni het volgende:
Ik heb me vandaag ingesmeerd met factor 28...vergeet ik mijn voeten. verbrand dus....
*kwark en komkommertjes aangeeft*quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:43 schreef Yoni het volgende:
Ik heb me vandaag ingesmeerd met factor 28...vergeet ik mijn voeten. verbrand dus....
Oeps... en DC heeft geen jas bij zichquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:46 schreef Yoni het volgende:
Nee heb je niet gezien, want ik zit in Haven op het zuiderstrandwaar het nu overigens rap kouder wordt
Er stond wel een stevige wind, maar ik had dat niet anders verwacht op de boulevard. Ik had een trui meegenomen, mocht het te koud worden..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:46 schreef Yoni het volgende:
Nee heb je niet gezien, want ik zit in Haven op het zuiderstrandwaar het nu overigens rap kouder wordt
Vanavond nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Er stond wel een stevige wind, maar ik had dat niet anders verwacht op de boulevard. Ik had een trui meegenomen, mocht het te koud worden..
Ik had eigenlijk nog wel langer willen blijven, vanavond is het schijnbaar weer vuurwerkfestival. Daar had je best mooie kiekjes van kunnen schieten..
Je bent zo dichtbij en dan niet eens ff langs komen....ongezellig hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:56 schreef Chanty het volgende:
Terug van strand is
Was echt heerlijk, moest ff wennen aan de wind maar durfde uiteindelijk zelfs nog even de zee in
We wilden eerst naar Zandvoort, maar kwamen in een dikke file te staan dus meteen maar de afslag genomen en richting Noordwijk gereden. Uiteindelijk zijn we in Noordwijkerhout beland, was gelukkig niet zo druk als daar in Scheveningen![]()
Jij was er tochquote:Helaas niet veel mooie halfnaakte vrouwen gezienDus dat stranddagje moet nog maar eens herhaald worden
Ik vond het ook tegenvallen, zeker de eerste mooie dag van de zomer ofzo, iedereen moest daar z'n melkbussen komen bruinen..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:56 schreef Chanty het volgende:
Terug van strand is
Helaas niet veel mooie halfnaakte vrouwen gezienDus dat stranddagje moet nog maar eens herhaald worden
Ja pardon, ik zag 3 augustus op de poster staan, maar het is vandaag natuurlijk 4 augustus..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vanavond nietElke vrijdagavond (nu alleen nog de 10e) en dan 16-18 augustus voor het festival zelf (2x per avond). Helaas kan ik donderdag en vrijdag niet omdat er een jazz-festival is in Haarlem en Delft en zaterdag niet omdat ik een stel optredens in Den Haag ga fotograferen.
Ik vind naar mezelf kijken nou niet bepaald boeiendquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent zo dichtbij en dan niet eens ff langs komen....ongezellig hoor
[..]
Jij was er toch![]()
![]()
Nou ja, niet dat ik zo bruin wasquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vond het ook tegenvallen, zeker de eerste mooie dag van de zomer ofzo, iedereen moest daar z'n melkbussen komen bruinen..
Vandaar dat ik maar geen foto's daarvan genomen heb..
Dat ook, het was meer een bejaardenparade, dan dat er veel jong volk tussen zat. Zal allemaal wel richting Spanje vertrokken zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik vind naar mezelf kijken nou niet bepaald boeiend
[..]
Nou ja, niet dat ik zo bruin wasMaar doelde meer op het ontbreken van mooie jonge vrouwen. Wij werden bv omringd door Duitsers, en oma's met kleinkinderen of zonder (met beginnende huidkanker)
Maar wel naar andere vrouwenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik vind naar mezelf kijken nou niet bepaald boeiend
Iets zegt me dat dit ergens een Deja-Vu is..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar wel naar andere vrouwenVertel eens....nu wordt het interessant....vanwaar die interesse in andere vrouwen?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit ergens een Deja-Vu is..![]()
iets zegt mij dat ook, dus ik zal maar gewoon niet antwoorden, al die herhalingquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit ergens een Deja-Vu is..![]()
Weinig discussie over mogelijk hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
dit soort discussies zijn altijd goed op de zaterdagavond
![]()
Wacht, even er stond toch een podia bij Kijkduin of heb ik het verkeerd gezien?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:09 schreef Yoni het volgende:
Het was hier de hele dag heerlijk. gewoon perfect weer. nu alleen fris doordat de zon weg is. En er speelt echt een enorme kutband nu
Wiequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:09 schreef Yoni het volgende:
Het was hier de hele dag heerlijk. gewoon perfect weer. nu alleen fris doordat de zon weg is. En er speelt echt een enorme kutband nu
Herhaling is goedquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
iets zegt mij dat ook, dus ik zal maar gewoon niet antwoorden, al die herhaling
Da's vermoedelijk Schollenpop geweestquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wacht, even er stond toch een podia bij Kijkduin of heb ik het verkeerd gezien?
Zeg maar voordat groene torentje? ik hoorde vanmiddag daar al wat kabaal vandaan komen. Maar goed, ik had geen zin meer om daar heen te lopen, ik had tenslotte al heel de boulevard afgelopen![]()
ligt eraan wat jij knap vind...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Chanty en andere dames, wil je nog een knappe lifeguard zien?
Overduidelijk valt er te twijfelen aan jouw goede smaakquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik kijk niet graag naar mannen eigenlijk, maar ik heb speciaal voor jullie een foto gemaakt..
[afbeelding]
Dit jaar zijn de reservisten teruggeroepen om de drukte bij te staan...
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik kijk niet graag naar mannen eigenlijk, maar ik heb speciaal voor jullie een foto gemaakt..
[afbeelding]
Dit jaar zijn de reservisten teruggeroepen om de drukte bij te staan...
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
't is ook nooit goed bij jullie heDoet die jongen eens zijn best om jullie een pleziertje te doen .....
Nou idd!! en ben ik vandaag de enige die fotootjes heeft geschoten?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
't is ook nooit goed bij jullie heDoet die jongen eens zijn best om jullie een pleziertje te doen .....
Ik heb het niet gedaan iigquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nou idd!! en ben ik vandaag de enige die fotootjes heeft geschoten?![]()
nee!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik had mijn cam niet bij, vond het wat zonde als dat ding onder t zand zou komen en mijn ouwe kon ik niet meenemen omdat mijn moeder de geheugenkaart heeft geleend. Dus helaas moest ik de hele dag lui in het zonnetje liggen en genietenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oja, heb je nog foto's van je Castle-feestje dan?quote:
leer eens lezenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oja, heb je nog foto's van je Castle-feestje dan?
Ik wacht wel heur...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
leer eens lezen
iets met niet kunnen openen van foto's ivm nog aan t werk?
Joh...relax een beetje. Dit is maar een SCquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
leer eens lezen
iets met niet kunnen openen van foto's ivm nog aan t werk?
Het is vandaag de dag na gister en de dag voor morgenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:41 schreef prupke het volgende:
wat voor dag is het?
* prupke net ontwaakt van een migraine-coma ...
Leukquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:51 schreef ..zapper het volgende:
Het begon allemaal een uur later dan ik dacht, dus na krap een half uurtje foto's maken (twintig minuten voor het begin en vijf minuten na het begin) moest ik alweer weg. Enfin, ben er niet echt tevreden over, maar hier staat vanmiddag: http://www.dumpert.nl/mediabase/22615/9d633a89/index.html
Ja maar hier in Hilversum hebben we geen strand, dus ik vond het wel een leuk aandenkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is dan ook niet de bedoeling dat je het strand mee naar huis neemt
sssssssssttttquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:03 schreef freud het volgende:
Welcome to the future was erg gezellig! Wel onder het stof, dus zo ff afspoelen ook, zodra Chanty uit de douche is.
Lasers fotograferen is echt tricky. De felle zon maakte het overdag ook niet makkelijker zeg. En vrouwen uit Venezuela zijn heel erg gezellig(zeker als ze met z'n 4en zijn)...
oepsquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
sssssssssttttze hoeven niet te weten dat ik bij jou ben
Weet je wat het nare van die Dance-feesten is, Freud? Dat ik liever op zo'n feest ga dansen dan foto's makenquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:03 schreef freud het volgende:
Welcome to the future was erg gezellig! Wel onder het stof, dus zo ff afspoelen ook, zodra Chanty uit de douche is.
Lasers fotograferen is echt tricky. De felle zon maakte het overdag ook niet makkelijker zeg. En vrouwen uit Venezuela zijn heel erg gezellig(zeker als ze met z'n 4en zijn)...
Oh, maar daar was ook genoeg tijd voor hoor. Ben er van 15:00-2245 geweest. An is naar Loveland geweest, en ben erg benieuwd naar haar plaatjes. Was erg leuk geweest zei ze!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Weet je wat het nare van die Dance-feesten is, Freud? Dat ik liever op zo'n feest ga dansen dan foto's maken
An was toch naar Loveland vandaag toch?
Strandquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:13 schreef Chanty het volgende:
Iemand toevallig een leuk idee wat ik maandag overdag kan gaan doen? Wordt best aardig weer nog en heb geen zin om in mijn uppie binnen te zitten
Met je Pooeezzzzz...quote:
Ik zit al een paar dagen te denkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |