Das wel een feestje waard ja!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:12 schreef Roi het volgende:
Waar mensen zich gewoon goed aan de copyright regels houden [afbeelding] !
Niet in de SC deze keer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat Freud zegt...jou voordeel: ze doen dus hier ook al niet aan knuffelen![]()
![]()
Die kom ik ook even in ontvangst nemen...quote:
Heel veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:22 schreef An24 het volgende:
An24 en bizzy-bee zeggen ook weltrusten![]()
Tot maandag of zo, als ik weer wakker ben![]()
![]()
Dankjewel zapper!quote:
Jezus Xila, ik dacht al, das wel erg vroeg. Veel weg breng plezierquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 05:11 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh...
Zo even zorgen dat ik zeker weet dat m'n zus op 't vliegveld stapt...
*koffie klaar zet voor de rest van de SC.
Ben al weer 45 min thuis hoor!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Jezus Xila, ik dacht al, das wel erg vroeg. Veel weg breng plezier![]()
Jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Goeiemorguh!
Iemand nog richting het strand vandaag?
Aan het eind van de dag ja... Ik ben nog zo wit, als ik nu in de zon ga liggen dan verbrand ik levend...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Goeiemorguh!
Iemand nog richting het strand vandaag?
Leuk onderwerp voor een shootquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan het eind van de dag ja... Ik ben nog zo wit, als ik nu in de zon ga liggen dan verbrand ik levend...![]()
Ik ben veels te onzeker over mijn lichaam om mij op die manier te laten fotograferen...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:16 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Leuk onderwerp voor een shoot. Op #z3 zie ik de vellen al van je lijf vallen
.
Maak je niet druk, check de TT en laat je vol lopen met goede moedquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben veels te onzeker over mijn lichaam om mij op die manier te laten fotograferen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |