die heeft geen zin om naar dat domme gelul te luisterenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:59 schreef blomst het volgende:
Waarom gaat Lieke nu niet bij de anderen zitten.
nee man, dat heeft lieke gedaan met haar uitlokking tot aanrandingquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:00 schreef FdW het volgende:
Van Ballekleuter heeft er vandaag in ieder geval voor gezorgd dat de interesse van RTL zijde om door te gaan met DGK nog verder is afgenomen.
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Jij kunt dus ook maar één kant opkijken.
Ik weet dat er bij RTL mensen werken met scherpere ogen dan bij 10.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:01 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
nee man, dat heeft lieke gedaan met haar uitlokking tot aanranding
Ze is erg scherp, ze noemde zelfs één van mijn kooktheorieën (als iets niet lekker is, moet je er extra veel saus overheen doen).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:01 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft hem alweer aardig om.
Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:01 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
nee man, dat heeft lieke gedaan met haar uitlokking tot aanranding
Me too.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Blijkbaar.Ik vind huub de leukste in het huis maar zie ook zijn fouten in deze ruzie. Heb hem vandaag ook een zakkenwasser genoemd. maar ik zie ook Lieke's fouten en ik mag ze beide.
Misschien de enige kooktheorie die ze kent?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze is erg scherp, ze noemde zelfs één van mijn kooktheorieën (als iets niet lekker is, moet je er extra veel saus overheen doen).
Zoiets verzin je niet als je dronken bent.
a. Geweldig!! Wil jij voortaan alle OP's maken?quote:
Ik wil...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:07 schreef noekje het volgende:
[..]
a. Geweldig!! Wil jij voortaan alle OP's maken?
b. Wat een stomme OP. Zo gekleurd ook, het doet pijn aan mijn ogen.
Welke wil je? Wel of geen complimentjes?![]()
Pasta tegen de muur. Kooktheorie nr.2.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Misschien de enige kooktheorie die ze kent?![]()
Duurde wel een beetje langquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:07 schreef noekje het volgende:
[..]
a. Geweldig!! Wil jij voortaan alle OP's maken?
b. Wat een stomme OP. Zo gekleurd ook, het doet pijn aan mijn ogen.
Welke wil je? Wel of geen complimentjes?![]()
whehehehe mac d horeca ervaring hehehequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
Kim liegt, eerder vanavond zei ze nog tegen Slieko-5 dat ze bij Mac Donalds heeft gewerkt.
Ze heeft dus wel degelijk horeca-ervaring.
quote:
Dankjewel! Het is zo heerlijk om af en toe eens lekker ongenuanceerd te (mogen) zijn!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geweldig!! Wat een stomme OP.
Fantastische OP. Zelden zo'n slechte gezien!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil...
Geweldig!! Wat een stomme OP.
Als het kan![]()
Wrom nie? Ik vind ze wel ok hoor. Al vind ik die hangers van Natasia dan weer beter, omdat het puur natuur is (totdat het tegendeel bewezen is)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:10 schreef Disana het volgende:
Nadia danst op My Boobs are Okay. Moet ze niet doen.
Oh oh, wat ben jij een gigantisch loeder. Ga daar maar in de hoek bij HiDiHo op de bank zitten!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Fantastische OP. Zelden zo'n slechte gezien!![]()
My boobs are ok!![]()
Bieren en tieten!![]()
Geil moet ze zijn!![]()
Zoenen is gaaf!![]()
Oeh Brian, wat je doet, doe je goed!![]()
Dit zijn zomaar wat liedjes die dagelijks in mijn hoofd heb zitten.
Wij kunnen vinden wat we willen... Maar duidelijk is dat ze dat zelf niet vindt, anders zou ze ze niet altijd met een arm ondersteunen als ze even hangenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wrom nie? Ik vind ze wel ok hoor. Al vind ik die hangers van Natasia dan weer beter, omdat het puur natuur is (totdat het tegendeel bewezen is)
Ik wil de linkjes van Youtube er wel even op zetten voor Disana hoor..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Fantastische OP. Zelden zo'n slechte gezien!![]()
My boobs are ok!![]()
Bieren en tieten!![]()
Geil moet ze zijn!![]()
Zoenen is gaaf!![]()
Oeh Brian, wat je doet, doe je goed!![]()
Dit zijn zomaar wat liedjes die dagelijks in mijn hoofd heb zitten.
ik zal d r ff helpenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:12 schreef ruby het volgende:
Kim weet niet meer wat ze over Lieke heeft gezegd.... Ja ja, geef drank maar weer de schuld.
Knuppeltje schijt in z'n broek dat Lieke hem laat vallen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke en Huub gaan zometeen ff praten.
Als het je niet bevalt,quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:14 schreef Soury het volgende:
Dan worden de COSsen dus in de eerste plaats aai- en kusplekken waar je complimentjes kunt halen als je behoefte hebt aan een beetje aandacht. Ze zijn de laatste tijd soms toch al wat te klef naar mijn smaak - hoger OKO en OT gehalte![]()
No problemquote:
Gelukkig is het origineel van Bier en Tieten nergens te vindenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wil de linkjes van Youtube er wel even op zetten voor Disana hoor..![]()
er moeten eerst wat liedjes uit mijn hoofd..
Zit je hier op te wachten dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:14 schreef Soury het volgende:
Dan worden de COSsen dus in de eerste plaats aai- en kusplekken waar je complimentjes kunt halen als je behoefte hebt aan een beetje aandacht. Ze zijn de laatste tijd soms toch al wat te klef naar mijn smaak - hoger OKO en OT gehalte![]()
Die was ik effe vergeten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:14 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ik zal d r ff helpen
ze zei, die kankerhoer moet opkankeren![]()
(gniffel)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zit je hier op te wachten dan?![]()
[afbeelding]
Niks ervan! Ik sta al naast de laptop de pasjes weer op te halen. Zou jij ook weer eens moeten doen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan iemand dat krolse wijf even een nekslag geven![]()
Lieke wilde alleen weten of er nog kroketten waren ivm boodschappen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
Er mag ook wel in de OP dat Lieke om een kroket vroeg.
Anders lijkt het net of ze erg weinig trek in eten heeft.
ze vroeg niet om een kroketquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft ff zin in gebabbel zonder tegenspraak.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:20 schreef Maria44 het volgende:
Huub in gesprek met Kim. Ze wil weten hoe het met hem en Lieke zit, of hij met haar zal overblijven.
Ik stem haar niet weg zegt hij en zij mij ook niet.
Net als Brian en Amanda die laten elkaar ook nooit vallen.
Daar komt ie nog wel achter, hij heeft nog nooit een karaktervrouw meegemaakt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:20 schreef Maria44 het volgende:
Huub in gesprek met Kim. Ze wil weten hoe het met hem en Lieke zit, of hij met haar zal overblijven.
Ik stem haar niet weg zegt hij en zij mij ook niet.
Net als Brian en Amanda die laten elkaar ook nooit vallen.
Anders hebben ze vast nog wel ergens een vuilniszak liggen.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
tuurlijk doet ze dat nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Daar komt ie nog wel achter, hij heeft nog nooit een karaktervrouw meegemaakt.![]()
Vanavond is het weer goed, dus lieke gaat huub niet wegstemmenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Daar komt ie nog wel achter, hij heeft nog nooit een karaktervrouw meegemaakt.![]()
Donequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
Inmiddels is gebleken dat Lieke zich zorgde maakte of er nog wel genoeg kroketten in huis zijn, voor het weekend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
En hoeveel keer ze naar de WC is geweest, als bewijs![]()
Benou, en hoe is ut dan egaan met Neeltje van onze Janse?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:23 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Vanavond is het weer goed, dus lieke gaat huub niet wegstemmen
Ik ben benieuwd in wat voor tent Nadia gedanst heeft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:22 schreef ruby het volgende:
Amanda weer met haar enge "Teasers"-dansje.
Ja, maar het bleek niet te kloppen.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Benou, en hoe is ut dan egaan met Neeltje van onze Janse?![]()
Ik zit echt te wachten tot er een verdwaalde Duitser binnenkomt en even een 5 eurobiljetjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:22 schreef ruby het volgende:
Amanda weer met haar enge "Teasers"-dansje.
Zij kan zich niet permitteren om er zelfs in een vuilniszak goed uit te zien...maar je bedoelde natuurlijk dichtbinden en weg ermeequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:22 schreef ruby het volgende:
[..]
Anders hebben ze vast nog wel ergens een vuilniszak liggen.
Ja, dat heb ik ook altijd, angst voor een kroketten tekort in het weekendquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, maar het bleek niet te kloppen.![]()
Het ging erom om er genoeg kroketten in huis zijn voor het weekend.
Ze heeft dus eigenlijk met vooruitwerkende kracht behoefte aan kroketten.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zit echt te wachten tot er een verdwaalde Duitser binnenkomt en even een 5 eurobiljetje
tussen haar slipje stopt....
Dat was toch ook in opdracht van griezel Natasia?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:25 schreef Maria44 het volgende:
Brian vond het eerst niet zo slim om met haar in een relatie te gaan omdat zij zo los is.
Dus toch backup Brian?
Waarschijnlijk een 6 persoons bungalowtent op een camping....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:25 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd in wat voor tent Nadia gedanst heeft.
Al tientallen jaren vertel ik dat Kattekers de liefste mensen van Nederland zijn. Meen het.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:26 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Leuk dat je telkens aan kattuk moet denken als je mij ziet
![]()
Hij praat altijd zo over haar als ze dronken is , niks nieuws dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:25 schreef Maria44 het volgende:
Brian vond het eerst niet zo slim om met haar in een relatie te gaan omdat zij zo los is.
Dus toch backup Brian?
Iets zegt me dat Mitch daar niet op zit te wachten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:27 schreef noekje het volgende:
Brian weet zeker dat Amanda dadelijk naar Mitch gaat als ze uit de kooi is.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Al tientallen jaren vertel ik dat Kattekers de liefste mensen van Nederland zijn. Meen het.![]()
Ik wil niet meer dat dansje doen, ik krijg opeens zoveel foute mannen achter me aan sinds ik zo dansquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Niks ervan! Ik sta al naast de laptop de pasjes weer op te halen. Zou jij ook weer eens moeten doen!![]()
Kim en Huub zijn in een serieus gesprek. Kim praat een beetje langzaam..
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een 6 persoons bungalowtent op een camping....![]()
iets zegt me dat jij gelijk hebtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Iets zegt me dat Mitch daar niet op zit te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |