die heeft geen zin om naar dat domme gelul te luisterenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:59 schreef blomst het volgende:
Waarom gaat Lieke nu niet bij de anderen zitten.
nee man, dat heeft lieke gedaan met haar uitlokking tot aanrandingquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:00 schreef FdW het volgende:
Van Ballekleuter heeft er vandaag in ieder geval voor gezorgd dat de interesse van RTL zijde om door te gaan met DGK nog verder is afgenomen.
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Jij kunt dus ook maar één kant opkijken.
Ik weet dat er bij RTL mensen werken met scherpere ogen dan bij 10.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:01 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
nee man, dat heeft lieke gedaan met haar uitlokking tot aanranding
Ze is erg scherp, ze noemde zelfs één van mijn kooktheorieën (als iets niet lekker is, moet je er extra veel saus overheen doen).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:01 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft hem alweer aardig om.
Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:01 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
nee man, dat heeft lieke gedaan met haar uitlokking tot aanranding
Me too.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Blijkbaar.Ik vind huub de leukste in het huis maar zie ook zijn fouten in deze ruzie. Heb hem vandaag ook een zakkenwasser genoemd. maar ik zie ook Lieke's fouten en ik mag ze beide.
Misschien de enige kooktheorie die ze kent?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze is erg scherp, ze noemde zelfs één van mijn kooktheorieën (als iets niet lekker is, moet je er extra veel saus overheen doen).
Zoiets verzin je niet als je dronken bent.
a. Geweldig!! Wil jij voortaan alle OP's maken?quote:
Ik wil...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:07 schreef noekje het volgende:
[..]
a. Geweldig!! Wil jij voortaan alle OP's maken?
b. Wat een stomme OP. Zo gekleurd ook, het doet pijn aan mijn ogen.
Welke wil je? Wel of geen complimentjes?![]()
Pasta tegen de muur. Kooktheorie nr.2.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Misschien de enige kooktheorie die ze kent?![]()
Duurde wel een beetje langquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:07 schreef noekje het volgende:
[..]
a. Geweldig!! Wil jij voortaan alle OP's maken?
b. Wat een stomme OP. Zo gekleurd ook, het doet pijn aan mijn ogen.
Welke wil je? Wel of geen complimentjes?![]()
whehehehe mac d horeca ervaring hehehequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
Kim liegt, eerder vanavond zei ze nog tegen Slieko-5 dat ze bij Mac Donalds heeft gewerkt.
Ze heeft dus wel degelijk horeca-ervaring.
quote:
Dankjewel! Het is zo heerlijk om af en toe eens lekker ongenuanceerd te (mogen) zijn!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geweldig!! Wat een stomme OP.
Fantastische OP. Zelden zo'n slechte gezien!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil...
Geweldig!! Wat een stomme OP.
Als het kan![]()
Wrom nie? Ik vind ze wel ok hoor. Al vind ik die hangers van Natasia dan weer beter, omdat het puur natuur is (totdat het tegendeel bewezen is)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:10 schreef Disana het volgende:
Nadia danst op My Boobs are Okay. Moet ze niet doen.
Oh oh, wat ben jij een gigantisch loeder. Ga daar maar in de hoek bij HiDiHo op de bank zitten!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Fantastische OP. Zelden zo'n slechte gezien!![]()
My boobs are ok!![]()
Bieren en tieten!![]()
Geil moet ze zijn!![]()
Zoenen is gaaf!![]()
Oeh Brian, wat je doet, doe je goed!![]()
Dit zijn zomaar wat liedjes die dagelijks in mijn hoofd heb zitten.
Wij kunnen vinden wat we willen... Maar duidelijk is dat ze dat zelf niet vindt, anders zou ze ze niet altijd met een arm ondersteunen als ze even hangenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wrom nie? Ik vind ze wel ok hoor. Al vind ik die hangers van Natasia dan weer beter, omdat het puur natuur is (totdat het tegendeel bewezen is)
Ik wil de linkjes van Youtube er wel even op zetten voor Disana hoor..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Fantastische OP. Zelden zo'n slechte gezien!![]()
My boobs are ok!![]()
Bieren en tieten!![]()
Geil moet ze zijn!![]()
Zoenen is gaaf!![]()
Oeh Brian, wat je doet, doe je goed!![]()
Dit zijn zomaar wat liedjes die dagelijks in mijn hoofd heb zitten.
ik zal d r ff helpenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:12 schreef ruby het volgende:
Kim weet niet meer wat ze over Lieke heeft gezegd.... Ja ja, geef drank maar weer de schuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |