Inmiddels is gebleken dat Lieke zich zorgde maakte of er nog wel genoeg kroketten in huis zijn, voor het weekend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
En hoeveel keer ze naar de WC is geweest, als bewijs![]()
Benou, en hoe is ut dan egaan met Neeltje van onze Janse?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:23 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Vanavond is het weer goed, dus lieke gaat huub niet wegstemmen
Ik ben benieuwd in wat voor tent Nadia gedanst heeft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:22 schreef ruby het volgende:
Amanda weer met haar enge "Teasers"-dansje.
Ja, maar het bleek niet te kloppen.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Benou, en hoe is ut dan egaan met Neeltje van onze Janse?![]()
Ik zit echt te wachten tot er een verdwaalde Duitser binnenkomt en even een 5 eurobiljetjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:22 schreef ruby het volgende:
Amanda weer met haar enge "Teasers"-dansje.
Zij kan zich niet permitteren om er zelfs in een vuilniszak goed uit te zien...maar je bedoelde natuurlijk dichtbinden en weg ermeequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:22 schreef ruby het volgende:
[..]
Anders hebben ze vast nog wel ergens een vuilniszak liggen.
Ja, dat heb ik ook altijd, angst voor een kroketten tekort in het weekendquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, maar het bleek niet te kloppen.![]()
Het ging erom om er genoeg kroketten in huis zijn voor het weekend.
Ze heeft dus eigenlijk met vooruitwerkende kracht behoefte aan kroketten.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zit echt te wachten tot er een verdwaalde Duitser binnenkomt en even een 5 eurobiljetje
tussen haar slipje stopt....
Dat was toch ook in opdracht van griezel Natasia?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:25 schreef Maria44 het volgende:
Brian vond het eerst niet zo slim om met haar in een relatie te gaan omdat zij zo los is.
Dus toch backup Brian?
Waarschijnlijk een 6 persoons bungalowtent op een camping....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:25 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd in wat voor tent Nadia gedanst heeft.
Al tientallen jaren vertel ik dat Kattekers de liefste mensen van Nederland zijn. Meen het.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:26 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Leuk dat je telkens aan kattuk moet denken als je mij ziet
![]()
Hij praat altijd zo over haar als ze dronken is , niks nieuws dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:25 schreef Maria44 het volgende:
Brian vond het eerst niet zo slim om met haar in een relatie te gaan omdat zij zo los is.
Dus toch backup Brian?
Iets zegt me dat Mitch daar niet op zit te wachten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:27 schreef noekje het volgende:
Brian weet zeker dat Amanda dadelijk naar Mitch gaat als ze uit de kooi is.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Al tientallen jaren vertel ik dat Kattekers de liefste mensen van Nederland zijn. Meen het.![]()
Ik wil niet meer dat dansje doen, ik krijg opeens zoveel foute mannen achter me aan sinds ik zo dansquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Niks ervan! Ik sta al naast de laptop de pasjes weer op te halen. Zou jij ook weer eens moeten doen!![]()
Kim en Huub zijn in een serieus gesprek. Kim praat een beetje langzaam..
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een 6 persoons bungalowtent op een camping....![]()
iets zegt me dat jij gelijk hebtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Iets zegt me dat Mitch daar niet op zit te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |