En waar vinden wij die?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:57 schreef Pheno het volgende:
Vast wel in mijn open dir
In de post boven jequote:
Er zit een aantal mooie plaatjes tussen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:59 schreef Pheno het volgende:
http://www.phenomena.luna.nl/ Al had ik die ooit al een gepost, dacht ik
Allemaal analoog geschoten. Al sik toen de spullen had die ik nu had dan was het aantal niet meer te overzien geweest ben ik bang.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:02 schreef OA het volgende:
[..]
Er zit een aantal mooie plaatjes tussen!![]()
Kleuren zijn goed uitgekomen ondanks de felle zon!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Allemaal analoog geschoten. Al sik toen de spullen had die ik nu had dan was het aantal niet meer te overzien geweest ben ik bang.
Deze vind ik zelf best mooi, was rond en nabij Queenstown: http://www.phenomena.luna.nl/F1050012.JPG
Ja, daar was ik best verbaasd (en trots) over. Maar het zag er zo mooi uit, eerst genoten, daarna proberen te schieten en hopen dat het thuis goed ontwikkeld zou worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:05 schreef OA het volgende:
[..]
Kleuren zijn goed uitgekomen ondanks de felle zon!![]()
Ik vrees dat er op mij ook geen maat zal staan in Chili...![]()
Ja, je ziet maar een detail, terwijl het overal om je heen zo is!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:07 schreef Pheno het volgende:
En deze omgeving kon ik niet pakken in een plaatje. Zelf iemand met videocam kon het niet, daar moet je gewoon staan om de grootsheid (of beter gezegd, de nietigheid van jezelf) mee te maken. Afgezeonderd van alles wat met mensen te maken heeft, de stilte, de rust. Godfreaking damnit.
Ik zou zo terug willen, voorgoed.
[img=578xnull]http://www.phenomena.luna.nl/F1080022.jpg[/img]
Was het maar zo gemakkelijk. Maar emigreren zit nog steeds in mijn hoofd, ik heb niets met dit land.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, je ziet maar een detail, terwijl het overal om je heen zo is!![]()
Ga dan, als je dat zo graag wilt!!![]()
Ja... idd makkelijker gezegd dan gedaan...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het maar zo gemakkelijk. Maar emigreren zit nog steeds in mijn hoofd, ik heb niets met dit land.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:13 schreef BrandX het volgende:
* *tuned wat laat in
wat een prachtig mooie foto's Ph!
Twee vrienden van mij zijn ook in N-Z geweest en zijn er helemaal lyrisch over. Zouden zo terug gaan. Niet alleen de natuur, maar ook de mensen en alles!
oh. btw: [afbeelding] en ik ben een beetje aangeschoten![]()
[afbeelding]
De mensen zijn er heel anders dan hier. Een stuk relaxter en toleranter etc.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:13 schreef BrandX het volgende:
* *tuned wat laat in
wat een prachtig mooie foto's Ph!
Twee vrienden van mij zijn ook in N-Z geweest en zijn er helemaal lyrisch over. Zouden zo terug gaan. Niet alleen de natuur, maar ook de mensen en alles!
oh. btw: [afbeelding] en ik ben een beetje aangeschoten![]()
[afbeelding]
Ook voor pinguinsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
De mensen zijn er heel anders dan hier. Een stuk relaxter en toleranter etc.
quote:
Achter(langs) kan jou wel bekoren?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
zit aan de spaanse tempranillo:Perrug lekker, en het valt wat harder dan verwacht
edit: btw: dat laatste plaatje... mmmmmmmmmmaar dan mensen ipv bananen
![]()
eehhh.. je moet alles een keer geprobeerd hebben wil je er over kunnen oordelen, toch?quote:
Bij mij mag je vrij in de tuin rondhuppen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:21 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ik eindig ook overal in de pan....
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
eehhh.. je moet alles een keer geprobeerd hebben wil je er over kunnen oordelen, toch?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:21 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ik eindig ook overal in de pan....
Dat is op zich natuurlijk niet echt een antwoord...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
eehhh.. je moet alles een keer geprobeerd hebben wil je er over kunnen oordelen, toch?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:24 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is op zich natuurlijk niet echt een antwoord...[afbeelding]
wel te rusten, lieve pinguinquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:24 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik ga eens naar bed
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:24 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik ga eens naar bed
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] wouldn't you like to know [afbeelding]
Heel goed. Je verklapt niets en laat alles aan de fantasie over!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is alleen voor (future) ingewijden
Het bed voorverwarmen (quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:28 schreef Kuukske het volgende:
Pomtidommm. Ik ga zo ook maar naar bed denk ik.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:28 schreef Kuukske het volgende:
Edit: Ah, dit was no. 28.000
Je moet nog ff.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:32 schreef OA het volgende:
btw: ik heb nr 14.000 gedaan vandaag.. op de helft dus... [afbeelding]
Neuh.quote:
* mist een sensuele smileyquote:Opvrijdag 3 augustus 2007 23:27schreef OA het volgende:
[..]
Heel goed. Je verklapt niets en laat alles aan de fantasie over!:9
Feli's (denk ik)quote:Opvrijdag 3 augustus 2007 23:28schreef Kuukske het volgende:
Edit: Ah, dit was no. 28.000
Nope, stil here, moest even mijn 'hersenen' weer verdedigen in het hersentruuk-topic.quote:Opvrijdag 3 augustus 2007 23:33schreef OA het volgende:
Is iedereen meteen weg?:o
Dat gaat automatisch, genetisch bepaald enzo!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
[me]mist een sensuele smiley[/me]
dat vinden mannen toch het lekkerste wat er is? betrapte vandaag mijn beste vriend erop dat hij naar een bepaald duo-lichaamsdeel zat te starenDe schat
![]()
![]()
Go girlquote:[..]
Feli's (denk ik)![]()
[..]
Nope, stil here, moest even mijn 'hersenen' weer verdedigen in het hersentruuk-topic.
@ de eerste: geen punt, alleen maar leuk. Geeft ons tools om jullie te plagenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:37 schreef OA het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch, genetisch bepaald enzo!:Y:9
[..]
Go girl:7
Hoe kan je nou die gorilla over het hoofd zien??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja, die was irritant, want die blokte mijn blik op de bal die de zwarten aan het overgooien waren. HIj bleef even in het midden tanen voordat 'ie weer vertrok
ja dat snap ik ook niet.... maar blijkbaar zou hij niet zo moeten opvallen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:47 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe kan je nou die gorilla over het hoofd zien??8)7
Die komt gewoon ff irritant in het midden staan...:{
Goedemorgenquote:Dagcijfers van vrijdag 03 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 445 Pheno
004. 223 Kuukske
011. 133 OA
023. 079 covie
040. 066 JortK
060. 057 Muck
072. 053 BrandX
117. 040 crossover
122. 039 Frutsel
126. 038 MPG
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:57 schreef vdvorst het volgende:
Goeiemorgen,:W
ik zie dat ik al even (30 topics:P) niet meer geweest ben:o
veel te mooi weer voor:D
Mogguh!quote:
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:59 schreef OA het volgende:
Mogge iedereen!![]()
Covie, bedankt voor het waarnemen van de honneurs!![]()
Ik ga nu ff douchen... net terug van de kapper en ik wil al die kleine haartjes kwijt...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:06 schreef covie het volgende:
[..]
Graag gedaan!![]()
Zo weer lekker gedouched. En ga nu maar eens boodschappen doen voor de bbq.
Ik moet eigenlijk het huis nog schoonmaken vandaag, maar ik denk dat ik een keer de dweil er door haal en dan vind ik t wel goed.. Veel te mooi weer.
quote:
Ik ben gisteren naar de kapper geweest...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga nu ff douchen... net terug van de kapper en ik wil al die kleine haartjes kwijt...![]()
bbq boodschappen heb ik al binnen. Lekker wat vlees en vis gehaald!![]()
En ook ik moet het huis schoonmaken... morgen even snel stofzuigen en zo de afwas wegwerken en het is weer gebeurd...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:11 schreef OA het volgende:
[..]
Even voor de goede orde: het grootste gedeelte van die 133 posts, zijn na werktijd geplaatst.
[afbeelding]
Wat moet je doen dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:27 schreef cablegunmaster het volgende:
oh ja ik heb werk gekregen >.< bij de kaslampen fabriek genaamd AP nederland tis KLOTE werk.... en het is redelijk normaal betaald maar het kan beter voor wat ik doe >.>
Lopende band / hij loopt niet echt maar rolt....quote:
Enerverende werkzaamheden hoor...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lopende band / hij loopt niet echt maar rolt....
========================================================
daarop zit een bakje , met een lamp , de onderkant van de lamp ( vierkant bakje te grootte van ongv de helft van een 15 inch beeldscherm
daar schroef ik per 23 sec 3 schroeven in -_- en daar verdien ik 3,56 per uur mee![]()
Ja goed, ik ga ook weer op het dakterras zittenquote:
Som het eens op voor ons meid!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:56 schreef BrandX het volgende:terug van de stad, lekker geshopt en teveel geld uitgegeven
Wat leuk voor je (jullie) Cross!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:05 schreef crossover het volgende:
Ik denk dat het weer goed komt met mijn meisje![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |