Een senseo geeft toch geen prut?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:49 schreef Qunix het volgende:
De prut eruit halen van de filter of spreiden.
Mijne is 7j aar oud zit er niet op .quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:50 schreef BrandX het volgende:
je kan onderaan je senseo de mate van je watertoevoer aanpassen.
het schijnt onder de afdekplaat te zitten, ook onder de eerste modellen.quote:Opzaterdag 4 augustus 2007 00:52schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Mijne is 7j aar oud zit er niet op .
Staat niet op de tech. tek.[zie O.T]quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
het schijnt onder de afdekplaat te zitten, ook onder de eerste modellen.
quote:Opzaterdag 4 augustus 2007 00:54schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Staat niet op de tech. tek.[zie O.T]
oke doen wequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:57 schreef BrandX het volgende:
[..]ik zei al, ik weet het fijne er niet van, maar bij KSC zou ik het zeker proberen! Die hebben al de nodige getuned
Onder de koffie pad zit er en soort filtertje/vergiet wat van staal/ijzer/aluminium is. Check na of alle gaatjes erin wel open zijn en geen prut van eventueel een kapotte koffie pad erop is. De koffie gaat vanaf daar naar links of rechts. Dus denk dat het daar isquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:51 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Een senseo geeft toch geen prut?
Of ben ik in de war.
Gaan we proberen ,wel morgenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Onder de koffie pad zit er en soort filtertje/vergiet wat van staal/ijzer/aluminium is. Check na of alle gaatjes erin wel open
Me teveel werk ,thanksquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:15 schreef minthy het volgende:
Ik heb dat nou ook altijdHet rechterkopje overstroomt, terwijl het linkerkopje nog maar amper halfvol zit. Ik schuif het rechterkopje eronder weg en doe de linker onder beide straaltjes koffie. Op die manier heb ik twee goeie bakkies
![]()
Als dat zo is, dan loopt je koffie/water over het aanrecht heenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Er zit zo'n rubber afdichtring rond dat metalen plaatje in het deksel. Zit die nog wel goed? Wil wel eens aan 1 kant los gaan hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |