quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
PRECIES !!111!!!111!
Die mensen die het hardst roepen dat als je bier knoeit en dat het zonde is blablabla. Die mensen bedoel ik.
Die moeten dan ook dood.
.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
WAT ZULLEN WE DRINKEN 7 DAGEN LANG WAT ZULLEN WE DRINKEN !
En dan iedereen zo meelallen en het glas heffen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
Of jongeren die krattentorens maken op een camping.
Ook dood ermee
Vind je kutsap zo lekker danquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:49 schreef P8 het volgende:
ik heb ook zo'n collega die echt elke dag weer over bier loopt te praten alsof het fucking kutsap is.
Twee vingers schuim.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Vind je kutsap zo lekker dan![]()
![]()
![]()
Moet je er eens een glas onder houden en afpilzen
nouja, het is relaxter als je kunt zeggen dat je gisteravond kutsap hebt gehad, dan bier imoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Vind je kutsap zo lekker dan![]()
![]()
![]()
Moet je er eens een glas onder houden en afpilzen
Jawel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jij drinkt geen bier?
Voor sommigen niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:51 schreef P8 het volgende:
[..]
nouja, het is relaxter als je kunt zeggen dat je gisteravond kutsap hebt gehad, dan bier imo
PRECIES !!111!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:53 schreef Slarioux het volgende:
En dan flikker je op een feestje een flesje om, en dan beginnen ze helemaal te brullen dat het zonde is en bla die bla die bla. Dood moeten ze.
Ook zo leuk: de bijna religieuze merktrouw van bierdrinkers.quote:
mensen die 1 biermerk de grond in trappen omdat het "nergens naar smaakt"quote:
Een bierbuik op je zeventiende..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:49 schreef P8 het volgende:
ik heb ook zo'n collega die echt elke dag weer over bier loopt te praten alsof het fucking kutsap is.
Hij vindt het zo stoer van zichzelf dat hij elke dag met zn pa een biertje drinkt. Die collega is trouwens 16 of 17 ofzo. Uiteraard houdt ie ook van smartlappen en radio Continu.
giftig mannetje![]()
Als je het verschil niet kunt proeven tussen Heineken en echt bier dan is er iets mis met jequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:57 schreef P8 het volgende:
[..]
mensen die 1 biermerk de grond in trappen omdat het "nergens naar smaakt"![]()
De meesten proeven het verschil niet eens![]()
Het is geen zonde. Zonde is een door de kerk verzonnen begrip. Het is wel alcoholmisbruik om je fles bier om te gooien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:53 schreef Slarioux het volgende:
En dan flikker je op een feestje een flesje om, en dan beginnen ze helemaal te brullen dat het zonde is en bla die bla die bla. Dood moeten ze.
Ik wou net zeggen. Is iedereen op FOK! homo geworden ofzo.quote:
Ja maar goed. Ik vind Amstel en Heineken ook niet te zuipen. Maar dan nog ga ik geen tirade voeren om vervolgens Warsteiner de pik te zuigen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:00 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Als je het verschil niet kunt proeven tussen Heineken en echt bier dan is er iets mis met je![]()
Er moeten betere smilies zijn dan deze;quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:01 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Het is wel alcoholmisbruik om je fles bier om te gooien.
Neen, Coebergh.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Is iedereen op FOK! homo geworden ofzo.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Er moeten betere smilies zijn dan deze;om mijn gevoel uit te drukken.
Een kotsende en huilende smilie tegelijk. Maar die is er niet.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:04 schreef ursel het volgende:
In de hemel is geen bier, daarom drinken we het hier..
quote:Batje Vier
(leve de man die het bier uitvond)
Leve de man die het bier uitvond
Hiephiephiephiep hoera
Zoveel duizend jaar terug, ons land was enkel zee
Dronk men in China uit verveling thee
Maar wat een geluk voor ons, kwamen zij toen niet naar hier
Maar Batje Vier kwam langs de Rijn op een lekker vatje bier
refr.:
Al kreeg 'ie nooit 't lintje van verdienste op z'n borst
Dankzij de brouwer hebben we nooit meer dorst (neeneeneenee)
Dus maak je borst en je glas maar nat en zeg ons plechtig na
Leve de man die het bier uitvond van je hieperdepiep hoera
Leve de man die het vier uitvond
Jajaja jong dat weten we nu wel
En in Biervliet woonde een man, Jan-Willem Beukelszoon
Dat 'ie haring kaakte vindt men nu heel gewoon
Maar hij heeft dat idee vast bij een biertje opgedaan
't Bier daar vliet de lustig zo kwam Biervliet aan zijn naam
refr.
Leve de man die
Jajaja alsjeblieft het is goed
Nee, de oude Griekse tijd, dat zou voor ons niks zijn
Daar gaven ze voor straf een giftige beker wijn
Als 't nou bier geweest was dan dronk je 't met plezier
Dan zaten alle Grieken nou nog levenslang met bier
refr.
Leve de man
Jajaja 't is goed, 't is goed
Ja we danken nu bij deze de ontdekker van 't glas
De maker van het vat, van tapkraan en koolzuurgas
Maar voor de allergrootste, voor hem houden wij hier
Drie seconde stilte voor de ontdekker van het bier
Een twee drie
refr.
Hiephiephiephiep
Hoera!
Muziek: Saunders/Taylor
Tekst: André Meurs
Biertje?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Een kotsende en huilende smilie tegelijk. Maar die is er niet.
Ik drink heineken. Redelijke prijs voor een redelijke kwaliteit (beter dan die goedkope supermarkt zooi zoals best bier). Hertog Jan mag dan een kwaliteitsbier heten maar vind ik zelf persoonlijk niet lekker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:03 schreef dikkedorus het volgende:
Kheb er zelf ook een hekel aan als mensen bier een speciale status geven boven andere dranken. Vooral de merkdrinkers zijn bijna lachwekkend. En dan in een blindtest het verschil niet proeven, net zoals merkrokers overigens.
daar zeg ik met dit weer geen nee tegenquote:
Er is mosselbier, kersenbier, nu nog alleen wachten op pinda bier..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:10 schreef Mr_Baus het volgende:
Bier is lekker, bier is goed, bier is heerlijk, bier is goddelijk, bier is da bomb, bier is de shit, ik heb vet veel plezier van bier, lekker man, bier!, heerlijk! lekker biertje!, bier is leipe sjit ouwe!, een biertje in de morgen is een dag zonder zorgen,
one beer a day keeps the doctor away, EEEEYY!!!!! BIERTJUH!!!????, op de 7e dag schiep God bier!, maandag bierdag, dinsdag bierdag, woensdag bierdag, donderdag bierdag, vrijdag bierdag, zaterdag bierdag, zondag bierdag, Biertje drbij?
Weet je wat ook leuk is? Bier en tieten!![]()
JALALALALA!!!
GE-NI-AAL! Bier en tieten is echt FTW![]()
Weet je wat ook lekker is? Bier en pinda's!![]()
JALALALALA!!
HEER-LIJK! Bier en Pinda's is echt ub3r R0x0r mY B0xo®
Dus.. dat..
Bier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:13 schreef FJD het volgende:
Riep er iemand bier?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ook dood ermee
Leer het eerst maar eens schrijven dan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:15 schreef Paramnesia het volgende:
kut op met bier, wiskey.
Lekker! Drink je er eentje mee?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:15 schreef Jarno het volgende:
Bier.
Mits bier, wel!quote:
Topic gevonden..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ook dood ermee
NEE!! dat mag niet! vquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:14 schreef ursel het volgende:
Er is mosselbier, kersenbier, nu nog alleen wachten op pinda bier..
Ben je ze ook tegen gekomen hier in de kroegen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
WAT ZULLEN WE DRINKEN 7 DAGEN LANG WAT ZULLEN WE DRINKEN !
En dan iedereen zo meelallen en het glas heffen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk iemand die me snapt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:19 schreef Tism het volgende:
[..]
Ben je ze ook tegen gekomen hier in de kroegen?
Zo'n groepje van die josti's die aan de bar lopen te bléren als of 't iets bijzonders is, een pilsje?!![]()
Bier!Zuipen, en nie zeiken! * Hik *
![]()
Huh? weet niet hoe het met jou zit, maar ik zeik wat af als ik aan het bieren ben hoor...quote:
Zeik niet!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:20 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Huh? weet niet hoe het met jou zit, maar ik zeik wat af als ik aan het bieren ben hoor...
oke gepwnedquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Leer het eerst maar eens schrijven dan.
dan vouw ik je dubbel en stamp ik een bierflesje in je ster....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:20 schreef iamthezenmaster het volgende:
die gasten moeten allemaal gestompt worden...
Zo schrijf je whiskey: Connemara.quote:
bier moet je leren drinkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:28 schreef djenneke het volgende:
Bier is vies.
Ik heb het in mijn jonge jaren zo vaak uitgekotst, dat ik het op een gegeven moment niet meer lustte omdat ik het met kots associeerde.quote:
quote:
Dat denk je maar. Door al dat bier kunnen je verminderde hersencellen de waarheid niet meer aan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:35 schreef veldmuis het volgende:
HEY DJ BIER IS TEH BEST BIER PWNT!!!!
Proostquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:17 schreef Jarno het volgende:
Mits bier, wel!
Plaatsgenoten aanvallen, zwak hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat denk je maar. Door al dat bier kunnen je verminderde hersencellen de waarheid niet meer aan.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:40 schreef veldmuis het volgende:
Speciaal voor dit topic heb ik even een lekker koud biertje gepakt
ééntje?? ik heb er al 3 halve liters inzitten!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:40 schreef veldmuis het volgende:
Mijn opa was trouwens bierbrouwer van beroep, in Breda bij de drie hoefijzersquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Plaatsgenoten aanvallen, zwak hoor!
Goed idee, ik pak er ook nog eentjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:40 schreef veldmuis het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn opa was trouwens bierbrouwer van beroep, in Breda bij de drie hoefijzers![]()
Mijn ouders kregen jarenlang gratis bier van hem![]()
Was hetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |