heb ik geen zin inquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:12 schreef MaGNeT het volgende:
Laptop open vouwen en ondersteboven neerleggen.
Dus met toetsenbord naar onderen.
Eventueel op een handdoek oid.
Accu er uithalen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:21 schreef Devlinsect het volgende:
andere biertje over heen gooien.
VRAAG HET MIJ DAN NIETquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:16 schreef tinoz het volgende:
[..]
heb ik geen zin in
ik pak nog een bierjte
owjeequote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:31 schreef Calyx het volgende:
Zit je nu op dezelfde laptop te typen?
Dan kan het goed dat straks de helft van je toetsen niet meer werkt.![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:16 schreef tinoz het volgende:
[..]
heb ik geen zin in
ik pak nog een bierjte
de technologie staat voor niets
als ik er straks niet meer ben weet je hoe het komt
ik ben er blij mee , maar het was maar een beetje bier , dat loopt er niet meer uit denk ik als ik mijn laptop ondersteboven leg ....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:34 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Als je dan al zo'n kansloos topic durft te openen, doe dan in ieder geval ALSOF je blij bent met de hulp...pfff
Je kan hem ook openschroevenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:35 schreef tinoz het volgende:
[..]
ik ben er blij mee , maar het was maar een beetje bier , dat loopt er niet meer uit denk ik als ik mijn laptop ondersteboven leg ....
Waar zat dat bedrag in? Vergulden van je mousepadding?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:37 schreef Geerd het volgende:
schade bij mij was toen 450,-
ik geloof het wel maar hij doet het nog dus er is niets aan de handquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:18 schreef F04 het volgende:
Ben je verzekerd of heb je garantie?
sorry ik moest lachen....quote:
schopje onzin dan maarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:58 schreef tinoz het volgende:
[..]
ik geloof het wel maar hij doet het nog dus er is niets aan de hand
![]()
Das nog eens een goeie tip !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:52 schreef cygnusx het volgende:
ik zou het schoonmaken met accuzuur a.s.a.p.!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |