Leer het eerst maar eens schrijven dan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:15 schreef Paramnesia het volgende:
kut op met bier, wiskey.
Lekker! Drink je er eentje mee?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:15 schreef Jarno het volgende:
Bier.
Mits bier, wel!quote:
Topic gevonden..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
Of jongeren die krattentorens maken op een camping.
Ook dood ermee
NEE!! dat mag niet! vquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:14 schreef ursel het volgende:
Er is mosselbier, kersenbier, nu nog alleen wachten op pinda bier..
Ben je ze ook tegen gekomen hier in de kroegen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
WAT ZULLEN WE DRINKEN 7 DAGEN LANG WAT ZULLEN WE DRINKEN !
En dan iedereen zo meelallen en het glas heffen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk iemand die me snapt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:19 schreef Tism het volgende:
[..]
Ben je ze ook tegen gekomen hier in de kroegen?
Zo'n groepje van die josti's die aan de bar lopen te bléren als of 't iets bijzonders is, een pilsje?!![]()
Bier!Zuipen, en nie zeiken! * Hik *
![]()
Huh? weet niet hoe het met jou zit, maar ik zeik wat af als ik aan het bieren ben hoor...quote:
Zeik niet!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:20 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Huh? weet niet hoe het met jou zit, maar ik zeik wat af als ik aan het bieren ben hoor...
oke gepwnedquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Leer het eerst maar eens schrijven dan.
dan vouw ik je dubbel en stamp ik een bierflesje in je ster....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:20 schreef iamthezenmaster het volgende:
die gasten moeten allemaal gestompt worden...
Zo schrijf je whiskey: Connemara.quote:
bier moet je leren drinkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:28 schreef djenneke het volgende:
Bier is vies.
Ik heb het in mijn jonge jaren zo vaak uitgekotst, dat ik het op een gegeven moment niet meer lustte omdat ik het met kots associeerde.quote:
quote:
Dat denk je maar. Door al dat bier kunnen je verminderde hersencellen de waarheid niet meer aan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:35 schreef veldmuis het volgende:
HEY DJ BIER IS TEH BEST BIER PWNT!!!!
Proostquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:17 schreef Jarno het volgende:
Mits bier, wel!
Plaatsgenoten aanvallen, zwak hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat denk je maar. Door al dat bier kunnen je verminderde hersencellen de waarheid niet meer aan.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:40 schreef veldmuis het volgende:
Speciaal voor dit topic heb ik even een lekker koud biertje gepakt
ééntje?? ik heb er al 3 halve liters inzitten!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:40 schreef veldmuis het volgende:
Mijn opa was trouwens bierbrouwer van beroep, in Breda bij de drie hoefijzersquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Plaatsgenoten aanvallen, zwak hoor!
Goed idee, ik pak er ook nog eentjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:40 schreef veldmuis het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn opa was trouwens bierbrouwer van beroep, in Breda bij de drie hoefijzers![]()
Mijn ouders kregen jarenlang gratis bier van hem![]()
Was hetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |