Niet onderschatten is wat anders dan bang zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:52 schreef Black-Death het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor domme redenatie, als je ze maar niet onderschat kun je iedereen verslaan... Dus je moet bang zijn en dan win je.. Maar dan ben je niet meer bang voor ze omdat je denkt dat je toch wel wint..
oke laat maar
Vorig jaar was de donderdag ook niet drukbezocht maar op zaterdag was het vrijwel uitverkocht volgens mij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:57 schreef De_Ananas het volgende:
Kan me herinneren dat het een aantal jaar geleden vol zat tijdens het AT. Waarom is dat nu niet, toch niet alleen vanwege het ontbreken van Barca?
En vroeger speelden bijna alle teams met hun basiself volgens mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vorig jaar was de donderdag ook niet drukbezocht maar op zaterdag was het vrijwel uitverkocht volgens mij.
Idd, het verschil is vaak vooral terug te zien in de inzet in dat soort wedstijden. Een middelmatige ploeg die zich uit de naad loopt heeft een hele goeie kans om een luie, betere, ploeg te verslaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:55 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Niet onderschatten is wat anders dan bang zijn.
Je mag best denken dat je tegenstander zwak is, maar dan moet je van jezelf eisen dat je daar optimaal gebruik van gaat maken. Dus gewoon vlijmscherp met 4-0 winnen, in plaats van als een stel zomeravondvoetballers door een kutgoal de boot in te gaan, omdat die tegenstander zo massaal verdedigde omdat zij wel inzet tonen.
quote:Terugslag Edgar Manucharyan
Edgar Manucharyan vertelde gisteravond in Wormerveer, waar Jong Ajax met 2-1 van Espanyol won tijdens de Brucon Talents Cup, dat hij de afgelopen week te maken kreeg met een kleine terugslag in zijn herstel. Technisch directeur Martin van Geel vertelde maandag nog tegen highlow.nl, dat hij verwachtte dat de linksbuiten in de finale tegen Liverpool zaterdagmiddag wat speelminuten zou krijgen. Zelf betwijfelt Edgar of hij dat gaat halen.
Praat niet van die onzin allemaal. het is gewoon een kuttoernooi waar geen hond op af komt en zaterdag zal het voller zijn want dat is elk jaar zoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:00 schreef toma het volgende:
vond t ook opvallend rustig vooral in de F-side. Het leek wel op een boycot.
Ja jezus man, wat zijn die 2 (mitea) toch een partij zwak gebouwd zeg. Die kunnen echt beter stoppen, en Ajax moet ze echt dumpen. Waarom betalen we al jaren medische kosten voor 2 spelers die nooit kunnen spelen?quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:35 schreef Chivu het volgende:
Ik ga echt heel hard lachen wanneer Zilina Slavia uitschakelt
Gewoon met de taxi, die kost toch niksquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:41 schreef Suijk het volgende:
Dan gaat iedereen vanuit Praag met de bus naar die andere stad.
Kwalitatief iets minder.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hoe goed is Slavia Praag eigenlijk vergeleken met Sparta Praag?
Smicer is niet zo nieuw meer toch? Ik geloof niet dat het echt een probleem zou moeten zijn om te winnen van die lui.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kwalitatief iets minder.
Smicer voetbalt er, en voor de rest zegt alleen de naam Belaid me iets, die heeft bij de reserves van PSV rondgelopen vorig seizoen.
Busje, 150 eutjes incl overnachting en kaartquote:
Smicer is 34.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Smicer is niet zo nieuw meer toch? Ik geloof niet dat het echt een probleem zou moeten zijn om te winnen van die lui.
Had ik vorig jaar ook zoiets, maar ik weiger een bus in te stappen voor zulke lange reizenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Busje, 150 eutjes incl overnachting en kaart.
Ook funest.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:59 schreef toma het volgende:
Thuis vooral zorgen dat je geen tegendoelpunten krijgt dat is finest.
http://www.ajaxfanz.nl/?p=lees&id=3130quote:Zaterdag afscheid Perez en Babel
Kenneth Perez en Ryan Babel zullen zaterdag hun afscheid krijgen in de Amsterdam Arena. Perez vertrok naar PSV en Babel maakte zijn droomtransfer naar Liverpool.
Babel en Perez krijgen hun afscheid tijdens het Amsterdam Tournament. Het afscheid zal waarschijnlijk tussen de wedstrijden Lazio-Atlético Madrid en Ajax-Arsenal plaatsvinden. Of het live te zien is op SBS6 is nog onduidelijk.
Perez en Babel zijn momenteel in Nederland. Babel doet met Liverpool mee aan het Port of Rotterdam Toernooi van Feyenoord, Perez is geblesseerd en niet mee naar Moskou.
Ajaxfanz.nlquote:Motta moet zo snel mogelijk weg bij Barca
Als het aan FC Barcelona ligt vertrekt Thiago Motta (24) zo snel mogelijk bij de club. De speelde kreeg deze zomer te horen geen deel uit te maken van de selectie dit seizoen.
Thiago Motta stond eerder in belangstelling van Ajax, maar dat haakte af omdat er acht miljoen voor werd gevraagd, terwijl Ajax toen Ryan Babel nog niet verkocht had voor 17 miljoen. Later had Manchester City ook Motta op de korrel, maar koos toch voor een andere middenvelder.
Ajax is nog op zoek naar een tijdelijke vervanger voor de geblesseerde Edgar Davids. 'We zoeken iemand die hem kan vervangen maar ook jaren mee kan. Het liefst geen jeugdspeler want die hebben we genoeg' aldus de trainer van Ajax.
Staat zo lullig. Afscheid nemen in een psv trainingspakquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:09 schreef Camplo het volgende:
Teringlijers beetje morgenavond afscheid nemen van Perez en Babel enkel en alleen om het stadion wat vol te krijgen. Doe dat 2 weken later tegen PSV rukkerts.
Dat stemt me niet vrolijk...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:11 schreef jna het volgende:
Informatie over kaartjeskoop voorronde CL staat online trouwens
Mijn god zeg. Ik zie het wel zitten in Manucharyan, maar die gast is echt van glas he. Je hebt weinig aan 'm op deze manier, toch maar een keer laten oprotten.quote:
Martin Latka hebben ze ook nog, aardige speler die kort in Engeland is geweest.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kwalitatief iets minder.
Smicer voetbalt er, en voor de rest zegt alleen de naam Belaid me iets, die heeft bij de reserves van PSV rondgelopen vorig seizoen.
Open dag is ook iets meer gericht op de jeugdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:28 schreef Doezelhaar het volgende:
Ach, afscheid nemen zaterdag is nog altijd beter dan een Open Dag hebben op P2.
En straks met twee benen d'r uit, omdat het toch niet zo makkelijk was als ze dachtenquote:
Iddquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:50 schreef devv05 het volgende:
Eén been in de CL
Laat maar komen die 2 spelers erbij, graag voor woensdag a.s.
Hij heeft er een!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Overigens best opmerkelijk dat Gabri geen eigen topic heeft.
Nee, hijs geblesseerd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:10 schreef jna het volgende:
[..]
Staat zo lullig. Afscheid nemen in een psv trainingspak![]()
Had wel een ernstige blessure (afgescheurde achillespees), vandaar dat hij weinig heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:23 schreef Chivu het volgende:
Gerard mag wat mij betreft ook komen hoor, als hij op links uit de voeten kan. Transfervrij kun je je geen buil vallen, en ook z'n weinige speelminuten de laatste 2 jaar hoeven niets te zeggen. Kijk naar Gabri.
Samen naar de rechtzaal en voor 7 miljoen oppikkenquote:
20:00quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:17 schreef MaxC het volgende:
We halen het gewoon
Is volgende week zaterdag de JC-schaal om 18:00?
dagje uit in de rechtzaal altijd leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:36 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Samen naar de rechtzaal en voor 7 miljoen oppikken![]()
Lijkt me een prima ideequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:06 schreef Sethje het volgende:
[..]
Heerenveen thuis weer even een biertje doen? Is lang geleden man
Nu hoef ik hem niet meer te hebben bij Ajax hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:11 schreef toma het volgende:
Seedorf heeft voor de verandering weer eens een penalty gemist
Die prutser heeft sowieso nog nooit wat gewonnen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:59 schreef jna het volgende:
[..]
Nu hoef ik hem niet meer te hebben bij Ajax hoor.
![]()
Nee inderdaad!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die prutser heeft sowieso nog nooit wat gewonnen!
Waar tegelijkertijd Valencia Schneider voor 3,5 miljoen bij jullie weghaald. Niet mogelijk? Misschien vanaf maandag erg goed mogelijk....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:36 schreef BB-boy het volgende:
Samen naar de rechtzaal en voor 7 miljoen oppikken![]()
Ajax heeft geen duitsers in het team!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:22 schreef csar het volgende:
[..]
Waar tegelijkertijd Valencia Schneider voor 3,5 miljoen bij jullie weghaald. Niet mogelijk? Misschien vanaf maandag erg goed mogelijk....![]()
Misschien heeft Martin dat al gedaan....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:38 schreef Wooldoor het volgende:
Martin zou de prijs eens kunnen checken in plaats van in de media alleen die 20 miljoen te horen.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=46536
quote:Volgens Augusto hebben inmiddels tien topclubs, waaronder een Nederlandse, zich bij zijn zaakwaarnemer Roberto Tiburcio gemeld. De belangenbehartiger zou momenteel naar Friesland afreizen om de overgang te bespreken.
PSV heeft geen versterking in de aanval nodig nadat ze Lazovic en Perez hebben gehaald, Feyenoord kan het niet betalen zonder de verkoop van Drenthe.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:50 schreef BonJovi het volgende:
Ja Precies denk dat geen andere club het kan opbrengen in NL.
Dan moet Heerenveen eerst weten waar hij isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:11 schreef Jnk18 het volgende:
Alves is toch veels te duur joh en Heerenveen laat hem echt niet gaan lijkt me.
Hoor ik daar biertje?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:06 schreef Sethje het volgende:
[..]
Idd![]()
Heerenveen thuis weer even een biertje doen? Is lang geleden man
psv zal het inderdaad niet zijn, je zou denken dat feyenoord 't niet kan betalen, maar daar lopen wat investeerders rond, az heeft eigenlijk ook genoeg spitsen, maar toch zie ik ome dirk Alves proberen te halen. En onze Henk zoekt een linksbuiten en een middenvelder. Alves is niet bepaald een linksbuiten en met Urzaiz is een pinchitter binnengehaald. Tevens kan er maar 1 spits spelen in 4-3-3. Dus, óf Henk denkt aan 4-4-2 óf Henk wil toch nog een extra spits, omdat je die bij afwezigheid van Urzaiz geen op de bank hebt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
PSV heeft geen versterking in de aanval nodig nadat ze Lazovic en Perez hebben gehaald, Feyenoord kan het niet betalen zonder de verkoop van Drenthe.
Tof man, had ik vroeger ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:01 schreef De_Ananas het volgende:
Mooie Ajax portemonnee heb ik gekocht![]()
Hij was verdomme 8 euroquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tof man, had ik vroeger ook.![]()
Toen ik 8 was.
Vorig jaar dusquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tof man, had ik vroeger ook.![]()
Toen ik 8 was.
Serieus? Wow vette shitquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
SBS zend trouwens morgen de wedstrijden uit van Amsterdam Tournament, 18:20 eerste wedstrijd.
Nou, misschien gingen mensen kijken op Veronica, waar het donderdag werd uitgezondenquote:
20:30 volgens ajax.nl.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Voorronde CL wedstrijd de 15e begint die om 20:30 of 20:45?
Zou het Ajax zijn die interesse heeft getoond?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:01 schreef M0NTANA het volgende:
Afonso Alves ook een arbitragezaak aan laten spannen, misschien komt daar wel een leuke transfersom uit.
nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:08 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Zou het Ajax zijn die interesse heeft getoond?
tjahquote:'Ook Ajax overweegt Afonso Alves te kopen'
4/8/2007 9 :34
Afonso Alves wil zijn status als international en goalgetter te gelde maken. De Braziliaanse spits van SC Heerenveen, vorig seizoen goed voor 34 goals in de 31 Eredivisie-duels, hoopt deze zomer een nieuwe club te vinden. FC Porto en Lokomotiv Moskou trekken volgens het AD het hardst aan hem, maar ook Ajax ziet in Alves een kandidaat om de aanval te versterken.
Lokomotiv zou al een bod van veertien miljoen euro hebben gedaan op Alves. Heerenveen vindt die Russische aanbieding te weinig. Porto heeft nog geld te besteden na de lucratieve overgang van het jonge Braziliaanse talent Anderson naar Manchester United. Ajax wil de dunbezette aanval uitbreiden.
Afonso Alves zou zich donderdag weer melden bij SC Heerenveen na een langere vakantie vanwege zijn deelname aan de Copa América. De 27-jarige spits is echter spoorloos en niet in Friesland.
Spits van IFK Göteborgquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:57 schreef Fides het volgende:
Marcus Berg? Wie is dat?
Een spits uit Zweden, zou Ajax al bekeken hebben, en is op dit moment topscorer in Zweden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:57 schreef Fides het volgende:
Marcus Berg? Wie is dat?
Als een bod van 14 miljoen al wordt afgewezen dan moet je hier verder geen inspanning meer aan verrichten.quote:
Klopt. Dat is dan ook gelijk je gehele budget op aan 1 speler. Dat is nu niet echt een strak plan. Die Berg is opzich, afgaande op internetbeelden, wel een aardige speler. Als hij niet al te duur is, vind ik het prima. Maar we willen namen zien ipv coming-spelers waar je niet zeker van bent.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als een bod van 14 miljoen al wordt afgewezen dan moet je hier verder geen inspanning meer aan verrichten.
of je laat Alves ook een arbitragezaak aanspannen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als een bod van 14 miljoen al wordt afgewezen dan moet je hier verder geen inspanning meer aan verrichten.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
of je laat Alves ook een arbitragezaak aanspannen.![]()
Huntelaar, Alves, ......?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
Met Alves krijg je wel een aanval met de drie beste aanvallers van Nederland.
Heel mooi! Volgens mij heeft nu bijna de complete selectie een eigen topic, dat is toch wel uniek. Alleen Heijblok, Gentenaar en Colin nog niet denk ik?quote:
Manucharyan, Huntelaar en Alves?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zit ajax ook achter Dembele, Lazovic en Makaay aan dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
Henk moet niet zo zeuren. Hij heeft persoonlijk Perez weggepest, en nu gaat hij zeuren over een te smalle selectiequote:Ten Cate en Van Geel niet op één lijn
Ajax-trainer Henk ten Cate en technisch directeur Martin van Geel zijn het niet eens over de invulling van het middenveld. Ten Cate wil graag versterking halen, Van Geel niet.
Door het wegvallen van Edgar Davids is het linkermiddenveld vacant geworden. Ten Cate wil graag iemand halen, maar Van Geel heeft gisteren volgens Het Parool laten weten dat er niemand voor die positie gehaald gaat worden.
'We kunnen die problemen oplossen met de spelers die we hebben. Dat de trainer toch om versterking vraagt, is trainers eigen. En dat hoort ook zo', zegt Van Geel vanuit Nyon.
Ten Cate, die al weinig uitgaf aan aankopen, heeft zijn woordje in ieder geval gedaan bij de directie. 'Ik ben meestal zuiniger met het geld van een ander dan met mijn eigen geld', zegt de oefenmeester.
'Je krijgt niks voor niks. Maar het management weet dat er wat moet gebeuren en wat er nodig is om goed te functioneren. Het wordt overigens ook een moeilijk verhaal om iemand al de 14e te laten spelen', aldus Ten Cate, die zijn spelersgroep te dun vindt.
Kap eens met dat gejank over Perez elke keer, die gast heeft zichzelf onmogelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Henk moet niet zo zeuren. Hij heeft persoonlijk Perez weggepest, en nu gaat hij zeuren over een te smalle selectie
anders private message je em effquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:46 schreef Bullebak het volgende:
Ga je in Praag studeren Aanvoerder? Of fulltime arbeiten.
Neequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:50 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
anders private message je em eff![]()
alves naar ajax? hehe onzin... als ze voor suarez nieteens een dikke prijs willen betalen gaan ze het voor alves al helemaal niet doen![]()
Nope.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:00 schreef JeroenV het volgende:
Is Ajax Netwerk bij jullie ook onbereikbaar overigens?
Ik teken er voor. Niet in paniek raken jongens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:00 schreef Chivu het volgende:
Tsja, haal je een linker middenvelder dan haal je 'm voor 2-3 maanden. Ik kan me voorstellen dat je dan als TD zegt:"Doe het maar met Emanuelson en Vertonghen". Ik bedoel, die jongens moeten ook eens het vertrouwen krijgen willen ze zichzelf ooit ontwikkelen. En volgens mij kan het prima met die twee jongens op links. Vertonghen heeft achtergrond als verdediger, Emanuelson als middenvelder. Desnoods zet je Vertonghen als linksback en Emanuelson ervoor. Daar heb ik genoeg vertrouwen in tot Davids terug is.
Colin niet, dus tot Vertonghen fit is en ritme heeft kan ook hij gewoon op linksback spelen. Ik zie heel graag twee spelers komen hoor. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Maar laat er eerst maar een linkerspits komen. En ook dat hoeven er eigenlijk niet ineens twee te zijn, aangezien ook Leonardo nog terug komt. Aankoop, Leonardo, Huntelaar, Urzaiz, Bakircioglu, Rommedahl. Dat zijn 6 spelers voor 3 (en soms zelfs 2) posities. En als Leonardo terugkomt en z'n niveau weer weet te halen zal het me verbazen wanneer hij straks geen basisspeler wordt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:43 schreef thewishmaster het volgende:
Het probleem is alleen dat Vertonghen een achterstand heeft opgelopen door zijn blessure.
Dat denk ik niet. Bovendien als we elke "roddel" van real serieus moeten nemen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:05 schreef Vale17 het volgende:
Ik denk dat Sneijder toch nog weg zal gaan.. Bij 25 miljoen huurt Van Geel Ono wel voor een jaartje..
quote:Van Geel: 'Alves geen alternatief bij Ajax voor Suarez'
Het Algemeen Dagblad wist vanochtend te melden dat Afonso Alves in beeld is bij Ajax als alternatief voor Suarez (zie eerdere bericht). ,,Onzin", aldus Martin van Geel in een reactie vanmiddag; ,,Wij zijn inderdaad bezig met twee alternatieven voor Suarez voor de linkerspitspositie maar daar is Alves er geen van", aldus Van Geel heel duidelijk. Alvez is volgens Van Geel momenteel uberhaupt niet in beeld bij Ajax; ,,Dat zou wellicht pas spelen als bijvoorbeeld een Huntelaar weg zou gaan, maar daar is momenteel geen sprake van".
Het zou ook vreemd zijn als Ajax wel het gevraagde transferbedrag van Alves (naar verluidt zo'n 15 miljien euro) op tafel zou willen leggen terwijl men voor Suarez niet verder wil gaan dan 6,5 en officieel zelfs slechts 3,5 miljoen euro.
Alves is niet op komen dagen op de training bij SC Heerenveen. Persoonlijke vriend en woordvoerder Wagner Augusto verklaarde tegenover Omrop Fryslân dat inmiddels tien topclubs, waaronder een Nederlandse topclub, zich bij zijn zaakwaarnemer Roberto Tiburcio gemeld hadden. Het AD legde direct de link naar Ajax.
jup, er is ook maar 1 topclubquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:16 schreef Jnk18 het volgende:
Logisch.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:21 schreef een sympathieke user het volgende:
Ik vind het logischer om te veronderstellen dat de Nederlandse topclub AZ is, ondanks het feit dat AD en de mensen hier aan Ajax denken. Behalve Danny Blind weet iedereen dat Afonso Alves een centrumspits is. Feyenoord heeft Makaay met back up Mols, Ajax heeft Huntelaar met back up Urzaiz. PSV stikt van de spitsen met Kone, Perez, Farfan en Lazovic.
Bij AZ is aanvoerder en zekerheid Arveladze vertrokken. Koevermans is door premature conclusies van LvG in de war en misschien niet in staat meteen zo te presteren als vorig seizoen. Ari en Pellè moeten het nog maar laten zien. AZ wil dit seizoen eens presteren in plaats van de complimenten ontvangen en met Afonso Alves heb je dan een garantie op goals. Ook hoor ik over AZ nooit dat er geen geld is, hoogstens dat ze voor een bepaalde speler niet een bepaald bedrag willen betalen. Een spits die dertig goals maakt, is misschien de 15 miljoen wel waard.
Samenvatting: als er een Nederlandse topclub achter Afonso Alves aan zit, kan dat volgens mij alleen maar AZ zijn.
Misschien wel, maar zijn ze goed genoeg om er meteen te staan als effectief eindpunt van de Alkmaarse aanvallen? Bij Alves twijfelt niemand daar aan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:29 schreef BB-boy het volgende:
Heeft az nog niet genoeg spitsen dan?
De lach schiet je te binnen hé wanneer je dat hoort of leestquote:
Mischien niet, maar je kan onmogelijk 5 spitsen tevreden houden. Dat kunnen ze nu al niet met Koevermans.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:31 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Misschien wel, maar zijn ze goed genoeg om er meteen te staan als effectief eindpunt van de Alkmaarse aanvallen? Bij Alves twijfelt niemand daar aan.
ik wel. ik vind em erg overschat en de inbreng van Nillson en de speelwijze van Heerenveen onderschat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:31 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Misschien wel, maar zijn ze goed genoeg om er meteen te staan als effectief eindpunt van de Alkmaarse aanvallen? Bij Alves twijfelt niemand daar aan.
Dit hoort misschien meer in het AZ-topic.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:32 schreef BonJovi het volgende:
Ja ga maar ergens anders de Warnsveldse Hooligan spelen
Waarom? Dure gok voor Ajax/AZ om een speler van 15 miljoen te kopen die nog maar 1 jaar gepresteerd heeft.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:31 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Van Nistelrooy ging ook voor een redelijk groot bedrag naar PSV na slechts een seizoen eredivisie. Het gaat om het nu, Alves is gewoon een geweldenaar. Wat hij in Zweden heeft gedaan, interesseert niemand meer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom? Dure gok voor Ajax/AZ om een speler van 15 miljoen te kopen die nog maar 1 jaar gepresteerd heeft.
Maar juist omdat hij nu pas één jaar heeft gepresteerd, is het een enorm risico om hem te kopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:37 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Van Nistelrooy ging ook voor een redelijk groot bedrag naar PSV na slechts een seizoen eredivisie. Het gaat om het nu, Alves is gewoon een geweldenaar. Wat hij in Zweden heeft gedaan, interesseert niemand meer.
Je hebt wel gelijk, hoor. We hebben het zaakje naar het Alves-topic verhuisd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maar juist omdat hij nu pas één jaar heeft gepresteerd, is het een enorm risico om hem te kopen.
21:15quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:16 schreef ub40_bboy het volgende:
hoelaat moet ajax vanavond?
Minimaal uur voor wedstrijd bekendquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:32 schreef BonJovi het volgende:
opstelling?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[afbeelding]
Kwam dit nog tegen bij een Slavia-fan. Goed opletten.
whehehehquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[afbeelding]
Is idd gewoon de Tsjechische naam voor Amsterdam.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:29 schreef Fides het volgende:
Het kan natuurlijk een spelfout zijn. Maar wij zeggen net zo goed Praag ipv van Praha.
Ze kunnen gewoon niets vinden, prima geen onzin of paniekaankopen van het niveau Ono.quote:Ajax haalt toch geen vervanger voor Davids
AMSTERDAM - Ajax is er niet in geslaagd een geschikte vervanger te vinden voor de geblesseerde Edgar Davids. Dat zei Martin van Geel, technisch directeur van de Amsterdammers, voor de camera's van SBS.
De clubleiding heeft besloten het gat dat Davids achterlaat, op te vullen met spelers die al tot de Ajax-selectie behoren.
Schade
Direct na de scheenbeenbreuk van Davids, die hij opliep in een vriendschappelijke wedstrijd tegen Go Ahead Eagles, wilde Van Geel proberen 'de schade zo beperkt mogelijk te houden' door een vervanger te halen.
"Robbert Schilder en Jan Vertonghen zijn echter ook twee spelers die op de positie van Davids uit de voeten kunnen", zei Van Geel zaterdag. "Daardoor is het voor ons geen noodzaak meer om een nieuwe middenvelder te halen."
Alves
Tevens drukte Van Geel alle geruchten over een mogelijke komst van sc Heerenveen-speler Afonso Alves de kop in. "Wij zijn niet in hem geïnteresseerd", luidde de duidelijke verklaring.
Alves is ook geen alternatief als de transfer van Luis Suárez van FC Groningen niet door zou gaan.
Ga je je Tulipány z Amsterdamu-spandoek meenemen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[afbeelding]
Gast, het is maar een oefenpot. Als ie er maar staat als het er om gaat, en dat staat ie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:19 schreef DeSiever het volgende:
Heitinga: hij wijst, hij schreeuwt en hij doet amechtige pogingen stoer te kijken.. maar binnen twee minuten al weer de eerste domme overtreding. Verschrikkelijk om zo iemand te zien voetballen.
edit: en overtreding nummer twee in de derde minuut al.
Laten we hopen dat hij nu lekker gaat voetballen.
Heitinga is een held.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:19 schreef DeSiever het volgende:
Heitinga: hij wijst, hij schreeuwt en hij doet amechtige pogingen stoer te kijken.. maar binnen twee minuten al weer de eerste domme overtreding. Verschrikkelijk om zo iemand te zien voetballen.
edit: en overtreding nummer twee in de derde minuut al.
Laten we hopen dat hij nu lekker gaat voetballen.
We hebben geen Suarez meer nodig johquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:00 schreef Fides het volgende:
Rommedahl moet duidelijk gewoon in de basis staan bij Ajax. Goed dat HtC gewoon een aanvaller inbracht voor een verdediger.
Inderdaad. Of hij had Colin eruit moeten halen en Van der Wiel moeten laten staan. Ik vond Van der Wiel ook beter spelen dan Colin en Ogararu. Meer lef en een betere pass.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:09 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Henk had Van Der Wiel gewoon moeten laten staan en Ogararu er uit moeten halen.
En dan is er een knurft die valt over de "domme" overtredingen van Heitinga de eerste vijf minuten. Die eerste was om te laten weten dat Hleb niet zomaar even voorbij kan, die tweede kan ik me niet meer voor de geest halen. De as is best prima als Stam fit is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Inderdaad. Of hij had Colin eruit moeten halen en Van der Wiel moeten laten staan. Ik vond Van der Wiel ook beter spelen dan Colin en Ogararu. Meer lef en een betere pass.
En als we Heitinga en Sneijder toch niet hadden he, wat een helden.
3-4-3quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:14 schreef Fides het volgende:
Gewoon zonder vleugelverdedigers spelen. Ogararu en Colin zijn toch vrij matig. Vermaelen is beter centraal.
T is wel een beetje dun gezaaid daar, dus doe maar wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:02 schreef BB-boy het volgende:
[..]
We hebben geen Suarez meer nodig joh![]()
De Boer is lyrischquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Inderdaad. Of hij had Colin eruit moeten halen en Van der Wiel moeten laten staan. Ik vond Van der Wiel ook beter spelen dan Colin en Ogararu. Meer lef en een betere pass.
En als we Heitinga en Sneijder toch niet hadden he, wat een helden.
Ik vind het er juist overtuigender uitzien dan vorig jaar... een hoop spelers lijken gegroeid ten opzichte van vorig seizoen.... Kennedy en Rommedahl zijn versterkingen... ik zie het niet zo zwart inquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:14 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax is op dit moment echt stukken zwakker dan vorig seizoen, wat een kansloze nederlaag weer tegen een Europese topploeg.
Ach, stel je niet zo aan. Vorig jaar verloren we ook beide wedstrijden op het AT met 0-1. Dit ging toch helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:14 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax is op dit moment echt stukken zwakker dan vorig seizoen, wat een kansloze nederlaag weer tegen een Europese topploeg.
Wat een bullshit. Ik denk dat het ajax van vorig jaar ook van atletico madrid had verloren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:14 schreef Saekerhett het volgende:
Ja joh, ook al tegen Athletico had ie een paar super mooie saves. Hij is er zeker op vooruit gegaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:41 schreef venomsnake het volgende:
Man van de wedstrijd van dus Stekelenburg he. Paar fraaie reddingen.
Begint steeds beter te keepen die kerel.
Ogararu is de zwakke schakel... Colin beviel me welquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Colin had eigenlijk al dik rood moeten krijgen, wat onbezonnen voor zijn leeftijd. Ik vond Van der Wiel meer overtuigen in die minuten dat hij speelde.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ogararu is de zwakke schakel... Colin beviel me wel
Rommedahl en Bakircioglu zijn gewoon goede aankopen, over Colin heb ik nog mijn twijfels. Al kostte hij ook geen drol en is hij voor de breedte best bruikbaar.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:32 schreef Beschouw het volgende:
Overbodige aanschaf die Colin. Trouwens, de meeste aankopen van Ajax zijn overbodig.
Vooral het middenveld van gisteren vond ik een probleem. Heitinga, Maduro en Emanuelson bieden zich te weinig aan voor de verdedigers en als ze de bal wel krijgen is de combinatie vaak niet goed. Een ploeg als Ajax heeft dat wel nodig in de topwedstrijden. Die Donald deed het wel goed en uiteraard kunnen Davids en Gabri het wel, maar het zijn wel sleutelposities waarbij een beperkte voetballer als Heitinga niet zomaar de rol van Davids of Gabri kan overnemen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:34 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Er mag overigens wel eens een keer een speler met voetbalintelligentie gekocht worden. Het gebrek daaraan is schrijnend.
Zonder meer eensch.. k vond Arsenal gister in positieve zin zeker opvallen..quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:11 schreef Chivu het volgende:
Toch raar, hier gewoon te bereiken.
En Mooi_boy, heb je de wedstrijden van 't AT wel gezien? Delorge zat op de bank en die andere twee deden het gewoon prima. Niet alle 11 spelers van Ajax kunnen topspelers zijn. Bovendien zie je aan Arsenal hoeveel je kunt bereiken met voetballers die stuk voor stuk niet zo heel erg veel beter zijn.
Natuurlijk zijn dat allemaal prima voetballers, met hier en daar een echte topper, maar daardoor was Arsenal niet zo goed. Ajax is gisteren in elk geval niet op individuele kwaliteit afgetroeft, maar door geweldig positiespel. Zeker in het eerste half uur.
Bij Liverpool heeft volgens mij ook wel een beetje een cultuuromslag plaatsgevonden mbt jeugdige spelers... en dat beleid bij Arsenal valt of staat natuurlijk met Wenger... als die vertrekt moet ik ook nog maar zien of de jeugd de kans krijgt daarquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:15 schreef DeSiever het volgende:
Als Babel naar Arsenal was gegaan, was hij binnen twee/drie jaar ook een vedette van wereldklasse.
Ik zie dat nu niet per se gebeuren.
leuk gegokt maar helaasquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:39 schreef DeSiever het volgende:
Jack DeGier!
Ik vind het ook wel prettig dat we eindelijk een elftal met een meerderheid aan Nederlanders op kunnen stellen. En dat de meeste uit de eigen jeugd komen is natuurlijk helemaal mooi meegenomen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:49 schreef DeSiever het volgende:
Die Hoyte is wel Engels neem ik aan?
Ik herinner me in Amsterdam (voor de doorbraak van Heitinga/Sneijder/De Jong) dat Grim en/of van der Vaart ook een tijd lang vaak de enige Nederlander(s) waren.
De ontwikkeling in Nederland vind ik goed. Zelfs PSV koopt tweederangs spelers (Leegte, Zonneveld) om ook wat Nederlanders op te kunnen stellen.
Dan moeten ze wel bijdragen aan kwaliteit wat je je bij deze 2 maar moet afvragen. Opstellen voor het opstellen (t zijn Nederlanders) is geen goede reden imo.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:49 schreef DeSiever het volgende:
Die Hoyte is wel Engels neem ik aan?
Ik herinner me in Amsterdam (voor de doorbraak van Heitinga/Sneijder/De Jong) dat Grim en/of van der Vaart ook een tijd lang vaak de enige Nederlander(s) waren.
De ontwikkeling in Nederland vind ik goed. Zelfs PSV koopt tweederangs spelers (Leegte, Zonneveld) om ook wat Nederlanders op te kunnen stellen.
ook nietquote:
Emilio was vroeger fan van Barca en die club heeft een hechte band met Ajax doordat veel spelers voor beide clubs hebben gespeeld.quote:
Wat een bullshit en offtopic gelul.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:00 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Emilio was vroeger fan van Barca en die club heeft een hechte band met Ajax doordat veel spelers voor beide clubs hebben gespeeld.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:00 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Emilio was vroeger fan van Barca en die club heeft een hechte band met Ajax doordat veel spelers voor beide clubs hebben gespeeld.
Stel je eens niet zo aan. Wat slaap jij er minder om als het hier drie seconden niet voor de volle honderd procent over Ajax gaat..quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat een bullshit en offtopic gelul.
OT: Onbegrijpelijk dat Van Geel en Ten Cate niet op 1 lijn zitten wat betreft de selectie.
Het gaat hier iets vaker drie seconden niet over Ajax.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:03 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Stel je eens niet zo aan. Wat slaap jij er minder om als het hier drie seconden niet voor de volle honderd procent over Ajax gaat..
OT: Waarom trap je in die insinuaties? Ten Cate zou er nog een speler bij willen, Van Geel zegt dat dat niet gaat gebeuren. Ten Cate accepteert en gaat aan het werk. Bij menig club zouden ze willen dat de TD en de TC zo dicht bij elkaar zitten.
Kom eens wat vaker in de Ajax-topc reeks.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:03 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Stel je eens niet zo aan. Wat slaap jij er minder om als het hier drie seconden niet voor de volle honderd procent over Ajax gaat..
Dat zal ik je niet aandoen. Wel lief van je.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kom eens wat vaker in de Ajax-topc reeks.
Je begrijpt het toch of niet?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:19 schreef DeSiever het volgende:
Je zin loopt niet.
Wie deden nog meer mee aan deze Cup?
Nog 11 posts en je bent van me af.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Zou je op willen houden met je semi trollerige posts DeSiever? Het is nogal irritant namelijk...
Je kan nu ook gewoon oprotten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:49 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Nog 11 posts en je bent van me af.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:58 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Doe niet zo flink, jongen. Houd het een beetje beschaafd.
Kan een mod deze vuilniszak aub meenemen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:04 schreef DeSiever het volgende:
Moeilijk hè om zelf woorden te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |