We hebben geen Suarez meer nodig johquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:00 schreef Fides het volgende:
Rommedahl moet duidelijk gewoon in de basis staan bij Ajax. Goed dat HtC gewoon een aanvaller inbracht voor een verdediger.
Inderdaad. Of hij had Colin eruit moeten halen en Van der Wiel moeten laten staan. Ik vond Van der Wiel ook beter spelen dan Colin en Ogararu. Meer lef en een betere pass.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:09 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Henk had Van Der Wiel gewoon moeten laten staan en Ogararu er uit moeten halen.
En dan is er een knurft die valt over de "domme" overtredingen van Heitinga de eerste vijf minuten. Die eerste was om te laten weten dat Hleb niet zomaar even voorbij kan, die tweede kan ik me niet meer voor de geest halen. De as is best prima als Stam fit is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Inderdaad. Of hij had Colin eruit moeten halen en Van der Wiel moeten laten staan. Ik vond Van der Wiel ook beter spelen dan Colin en Ogararu. Meer lef en een betere pass.
En als we Heitinga en Sneijder toch niet hadden he, wat een helden.
3-4-3quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:14 schreef Fides het volgende:
Gewoon zonder vleugelverdedigers spelen. Ogararu en Colin zijn toch vrij matig. Vermaelen is beter centraal.
T is wel een beetje dun gezaaid daar, dus doe maar wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:02 schreef BB-boy het volgende:
[..]
We hebben geen Suarez meer nodig joh![]()
De Boer is lyrischquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Inderdaad. Of hij had Colin eruit moeten halen en Van der Wiel moeten laten staan. Ik vond Van der Wiel ook beter spelen dan Colin en Ogararu. Meer lef en een betere pass.
En als we Heitinga en Sneijder toch niet hadden he, wat een helden.
Ik vind het er juist overtuigender uitzien dan vorig jaar... een hoop spelers lijken gegroeid ten opzichte van vorig seizoen.... Kennedy en Rommedahl zijn versterkingen... ik zie het niet zo zwart inquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:14 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax is op dit moment echt stukken zwakker dan vorig seizoen, wat een kansloze nederlaag weer tegen een Europese topploeg.
Ach, stel je niet zo aan. Vorig jaar verloren we ook beide wedstrijden op het AT met 0-1. Dit ging toch helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:14 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax is op dit moment echt stukken zwakker dan vorig seizoen, wat een kansloze nederlaag weer tegen een Europese topploeg.
Wat een bullshit. Ik denk dat het ajax van vorig jaar ook van atletico madrid had verloren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:14 schreef Saekerhett het volgende:
Ja joh, ook al tegen Athletico had ie een paar super mooie saves. Hij is er zeker op vooruit gegaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:41 schreef venomsnake het volgende:
Man van de wedstrijd van dus Stekelenburg he. Paar fraaie reddingen.
Begint steeds beter te keepen die kerel.
Ogararu is de zwakke schakel... Colin beviel me welquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Colin had eigenlijk al dik rood moeten krijgen, wat onbezonnen voor zijn leeftijd. Ik vond Van der Wiel meer overtuigen in die minuten dat hij speelde.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ogararu is de zwakke schakel... Colin beviel me wel
Rommedahl en Bakircioglu zijn gewoon goede aankopen, over Colin heb ik nog mijn twijfels. Al kostte hij ook geen drol en is hij voor de breedte best bruikbaar.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:32 schreef Beschouw het volgende:
Overbodige aanschaf die Colin. Trouwens, de meeste aankopen van Ajax zijn overbodig.
Vooral het middenveld van gisteren vond ik een probleem. Heitinga, Maduro en Emanuelson bieden zich te weinig aan voor de verdedigers en als ze de bal wel krijgen is de combinatie vaak niet goed. Een ploeg als Ajax heeft dat wel nodig in de topwedstrijden. Die Donald deed het wel goed en uiteraard kunnen Davids en Gabri het wel, maar het zijn wel sleutelposities waarbij een beperkte voetballer als Heitinga niet zomaar de rol van Davids of Gabri kan overnemen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:34 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Er mag overigens wel eens een keer een speler met voetbalintelligentie gekocht worden. Het gebrek daaraan is schrijnend.
Zonder meer eensch.. k vond Arsenal gister in positieve zin zeker opvallen..quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:11 schreef Chivu het volgende:
Toch raar, hier gewoon te bereiken.
En Mooi_boy, heb je de wedstrijden van 't AT wel gezien? Delorge zat op de bank en die andere twee deden het gewoon prima. Niet alle 11 spelers van Ajax kunnen topspelers zijn. Bovendien zie je aan Arsenal hoeveel je kunt bereiken met voetballers die stuk voor stuk niet zo heel erg veel beter zijn.
Natuurlijk zijn dat allemaal prima voetballers, met hier en daar een echte topper, maar daardoor was Arsenal niet zo goed. Ajax is gisteren in elk geval niet op individuele kwaliteit afgetroeft, maar door geweldig positiespel. Zeker in het eerste half uur.
Bij Liverpool heeft volgens mij ook wel een beetje een cultuuromslag plaatsgevonden mbt jeugdige spelers... en dat beleid bij Arsenal valt of staat natuurlijk met Wenger... als die vertrekt moet ik ook nog maar zien of de jeugd de kans krijgt daarquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:15 schreef DeSiever het volgende:
Als Babel naar Arsenal was gegaan, was hij binnen twee/drie jaar ook een vedette van wereldklasse.
Ik zie dat nu niet per se gebeuren.
leuk gegokt maar helaasquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:39 schreef DeSiever het volgende:
Jack DeGier!
Ik vind het ook wel prettig dat we eindelijk een elftal met een meerderheid aan Nederlanders op kunnen stellen. En dat de meeste uit de eigen jeugd komen is natuurlijk helemaal mooi meegenomen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:49 schreef DeSiever het volgende:
Die Hoyte is wel Engels neem ik aan?
Ik herinner me in Amsterdam (voor de doorbraak van Heitinga/Sneijder/De Jong) dat Grim en/of van der Vaart ook een tijd lang vaak de enige Nederlander(s) waren.
De ontwikkeling in Nederland vind ik goed. Zelfs PSV koopt tweederangs spelers (Leegte, Zonneveld) om ook wat Nederlanders op te kunnen stellen.
Dan moeten ze wel bijdragen aan kwaliteit wat je je bij deze 2 maar moet afvragen. Opstellen voor het opstellen (t zijn Nederlanders) is geen goede reden imo.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:49 schreef DeSiever het volgende:
Die Hoyte is wel Engels neem ik aan?
Ik herinner me in Amsterdam (voor de doorbraak van Heitinga/Sneijder/De Jong) dat Grim en/of van der Vaart ook een tijd lang vaak de enige Nederlander(s) waren.
De ontwikkeling in Nederland vind ik goed. Zelfs PSV koopt tweederangs spelers (Leegte, Zonneveld) om ook wat Nederlanders op te kunnen stellen.
ook nietquote:
Emilio was vroeger fan van Barca en die club heeft een hechte band met Ajax doordat veel spelers voor beide clubs hebben gespeeld.quote:
Wat een bullshit en offtopic gelul.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:00 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Emilio was vroeger fan van Barca en die club heeft een hechte band met Ajax doordat veel spelers voor beide clubs hebben gespeeld.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:00 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Emilio was vroeger fan van Barca en die club heeft een hechte band met Ajax doordat veel spelers voor beide clubs hebben gespeeld.
Stel je eens niet zo aan. Wat slaap jij er minder om als het hier drie seconden niet voor de volle honderd procent over Ajax gaat..quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat een bullshit en offtopic gelul.
OT: Onbegrijpelijk dat Van Geel en Ten Cate niet op 1 lijn zitten wat betreft de selectie.
Het gaat hier iets vaker drie seconden niet over Ajax.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:03 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Stel je eens niet zo aan. Wat slaap jij er minder om als het hier drie seconden niet voor de volle honderd procent over Ajax gaat..
OT: Waarom trap je in die insinuaties? Ten Cate zou er nog een speler bij willen, Van Geel zegt dat dat niet gaat gebeuren. Ten Cate accepteert en gaat aan het werk. Bij menig club zouden ze willen dat de TD en de TC zo dicht bij elkaar zitten.
Kom eens wat vaker in de Ajax-topc reeks.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:03 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Stel je eens niet zo aan. Wat slaap jij er minder om als het hier drie seconden niet voor de volle honderd procent over Ajax gaat..
Dat zal ik je niet aandoen. Wel lief van je.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kom eens wat vaker in de Ajax-topc reeks.
Je begrijpt het toch of niet?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:19 schreef DeSiever het volgende:
Je zin loopt niet.
Wie deden nog meer mee aan deze Cup?
Nog 11 posts en je bent van me af.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Zou je op willen houden met je semi trollerige posts DeSiever? Het is nogal irritant namelijk...
Je kan nu ook gewoon oprotten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:49 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Nog 11 posts en je bent van me af.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:58 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Doe niet zo flink, jongen. Houd het een beetje beschaafd.
Kan een mod deze vuilniszak aub meenemen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:04 schreef DeSiever het volgende:
Moeilijk hè om zelf woorden te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |