Gewoon met de taxi, die kost toch niksquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:41 schreef Suijk het volgende:
Dan gaat iedereen vanuit Praag met de bus naar die andere stad.
Kwalitatief iets minder.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hoe goed is Slavia Praag eigenlijk vergeleken met Sparta Praag?
Smicer is niet zo nieuw meer toch? Ik geloof niet dat het echt een probleem zou moeten zijn om te winnen van die lui.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kwalitatief iets minder.
Smicer voetbalt er, en voor de rest zegt alleen de naam Belaid me iets, die heeft bij de reserves van PSV rondgelopen vorig seizoen.
Busje, 150 eutjes incl overnachting en kaartquote:
Smicer is 34.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Smicer is niet zo nieuw meer toch? Ik geloof niet dat het echt een probleem zou moeten zijn om te winnen van die lui.
Had ik vorig jaar ook zoiets, maar ik weiger een bus in te stappen voor zulke lange reizenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Busje, 150 eutjes incl overnachting en kaart.
Ook funest.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:59 schreef toma het volgende:
Thuis vooral zorgen dat je geen tegendoelpunten krijgt dat is finest.
http://www.ajaxfanz.nl/?p=lees&id=3130quote:Zaterdag afscheid Perez en Babel
Kenneth Perez en Ryan Babel zullen zaterdag hun afscheid krijgen in de Amsterdam Arena. Perez vertrok naar PSV en Babel maakte zijn droomtransfer naar Liverpool.
Babel en Perez krijgen hun afscheid tijdens het Amsterdam Tournament. Het afscheid zal waarschijnlijk tussen de wedstrijden Lazio-Atlético Madrid en Ajax-Arsenal plaatsvinden. Of het live te zien is op SBS6 is nog onduidelijk.
Perez en Babel zijn momenteel in Nederland. Babel doet met Liverpool mee aan het Port of Rotterdam Toernooi van Feyenoord, Perez is geblesseerd en niet mee naar Moskou.
Ajaxfanz.nlquote:Motta moet zo snel mogelijk weg bij Barca
Als het aan FC Barcelona ligt vertrekt Thiago Motta (24) zo snel mogelijk bij de club. De speelde kreeg deze zomer te horen geen deel uit te maken van de selectie dit seizoen.
Thiago Motta stond eerder in belangstelling van Ajax, maar dat haakte af omdat er acht miljoen voor werd gevraagd, terwijl Ajax toen Ryan Babel nog niet verkocht had voor 17 miljoen. Later had Manchester City ook Motta op de korrel, maar koos toch voor een andere middenvelder.
Ajax is nog op zoek naar een tijdelijke vervanger voor de geblesseerde Edgar Davids. 'We zoeken iemand die hem kan vervangen maar ook jaren mee kan. Het liefst geen jeugdspeler want die hebben we genoeg' aldus de trainer van Ajax.
Staat zo lullig. Afscheid nemen in een psv trainingspakquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:09 schreef Camplo het volgende:
Teringlijers beetje morgenavond afscheid nemen van Perez en Babel enkel en alleen om het stadion wat vol te krijgen. Doe dat 2 weken later tegen PSV rukkerts.
Dat stemt me niet vrolijk...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:11 schreef jna het volgende:
Informatie over kaartjeskoop voorronde CL staat online trouwens
Mijn god zeg. Ik zie het wel zitten in Manucharyan, maar die gast is echt van glas he. Je hebt weinig aan 'm op deze manier, toch maar een keer laten oprotten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |