dat kloptquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:02 schreef omearos het volgende:
[..]
er spelen een hoop dingen mee als je wilt afvallen en niet gefrustreerd wil worden van wat je wel en niet mag en geen schuldgevoel wilt krijgen. En bij iedereen is het weer anders waar de moeilijkheden liggen.
Je hoofd moet meedoen, je lichaam moet meewerken, gewoontes moeten veranderen, soms moet de omgeving zelfs veranderen, enzovoort. Bij de een gaan die veranderingen makkelijker dan bij de ander, en voor sommigen lukken de veranderingen niet, op allerlei manieren.
Je moet je eigen methode ontdekken die voor jezelf werkt, en voor sommigen zou dat best kunnen betekenen dat ze dan een periode veel bezig zijn met wat mag ik wel/niet eten, dus roepen dat dat niet gaat lukken is voorbarig, dat moet iemand voor zichzelf uitmaken of dat vol te houden is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat klopt
maar je moet het jezelf niet extra moeilijk gaan maken
als je op elk moment van de dag denkt van dat je iets niet mag eten dan kan je beter stoppen want dan gaat het niet lukken
Op den duur gebeurt dat ook. Althans, zo is het wel bij mij gegaan. Natuurlijk heb ik heel af en toe zin in iets ongezonds (zoals vanochtend, toen had ik zin in gefrituurd voedsel). Maar, ik associeer dat met kilo's en centimeters en dat weerhoudt me er in de meeste gevallen van om het te eten. Die drang naar ongezond spul wordt steeds minder. En als je dan een keer zo'n "ik wil"-aanval krijgt, dan kan je of even wachten tot het weggaat (een glas water helpt hier meestal wel bij) of je neemt het gewoon.... mits je daarna maar weer terug gaat naar je dieet (of wat je standaard eetpatroon is geworden). Iedereen heeft wel eens een junkdag (of een SAS-dag, of hoe je het ook wil noemen). De kunst is om ervoor te zorgen dat deze dagen niet al te vaak voorkomen...quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:14 schreef Faat het volgende:
Ik zou zo graag willen dat dat gevoel en dat verlangen weggaat, dat is een beetje mijn punt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jah, Engelbertquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:09 schreef teigan het volgende:
Klinkt leuk freecell..
was dat in Engelbert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ben wel blij dat ik het gewoon wel weer gedaan heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |