abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52120227
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:02 schreef omearos het volgende:

[..]

er spelen een hoop dingen mee als je wilt afvallen en niet gefrustreerd wil worden van wat je wel en niet mag en geen schuldgevoel wilt krijgen. En bij iedereen is het weer anders waar de moeilijkheden liggen.
Je hoofd moet meedoen, je lichaam moet meewerken, gewoontes moeten veranderen, soms moet de omgeving zelfs veranderen, enzovoort. Bij de een gaan die veranderingen makkelijker dan bij de ander, en voor sommigen lukken de veranderingen niet, op allerlei manieren.
dat klopt
maar je moet het jezelf niet extra moeilijk gaan maken
als je op elk moment van de dag denkt van dat je iets niet mag eten dan kan je beter stoppen want dan gaat het niet lukken
pi_52120386
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat klopt
maar je moet het jezelf niet extra moeilijk gaan maken
als je op elk moment van de dag denkt van dat je iets niet mag eten dan kan je beter stoppen want dan gaat het niet lukken
Je moet je eigen methode ontdekken die voor jezelf werkt, en voor sommigen zou dat best kunnen betekenen dat ze dan een periode veel bezig zijn met wat mag ik wel/niet eten, dus roepen dat dat niet gaat lukken is voorbarig, dat moet iemand voor zichzelf uitmaken of dat vol te houden is.
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 16:16:38 #228
43556 miss_dynastie
pi_52120421
omg dat soepdieet
Ik zou er niet geschikt voor zijn, ik zou 'ui' al gelijk vervangen hebben door 'champignons' of zo daarom ben ik ook zo geschikt voor recepten
pi_52120464
ik volg recepten altijd heel precies, ik kan namelijk niet zo goed koken
pi_52120891
Ik volg ze 1 keer goed, daanra ga ik meestal varieren.

Als je van die gerechten uit pakjes hebt, dan gooi ik er meestal tich keer zoveel groente en dergelijk in, en dan eet je er ineens 3 dagen van..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:56:26 #231
47102 Elvi
miemkwien
pi_52121156
Ik ben ook nooit zo geod met recepten... Maar dit was meer van "dit heb je nodig; doe het in een pan en laat het koken" dus ik wist ook niet hoeveel tabasco of kruiden erin moesten
Ik voel mn buik wel borrelen nu
pi_52121630
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:14 schreef Faat het volgende:

Ik zou zo graag willen dat dat gevoel en dat verlangen weggaat, dat is een beetje mijn punt
Op den duur gebeurt dat ook. Althans, zo is het wel bij mij gegaan. Natuurlijk heb ik heel af en toe zin in iets ongezonds (zoals vanochtend, toen had ik zin in gefrituurd voedsel). Maar, ik associeer dat met kilo's en centimeters en dat weerhoudt me er in de meeste gevallen van om het te eten. Die drang naar ongezond spul wordt steeds minder. En als je dan een keer zo'n "ik wil"-aanval krijgt, dan kan je of even wachten tot het weggaat (een glas water helpt hier meestal wel bij) of je neemt het gewoon.... mits je daarna maar weer terug gaat naar je dieet (of wat je standaard eetpatroon is geworden). Iedereen heeft wel eens een junkdag (of een SAS-dag, of hoe je het ook wil noemen). De kunst is om ervoor te zorgen dat deze dagen niet al te vaak voorkomen...

[ Bericht 0% gewijzigd door blue_funk op 05-08-2007 18:50:10 ]
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
  zondag 5 augustus 2007 @ 17:34:50 #233
47102 Elvi
miemkwien
pi_52121857
A moment on the lips, a lifetime on the hips
  zondag 5 augustus 2007 @ 20:29:27 #234
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52125461
hmm dat recept van het soepdieet klinkt niet helemaal als wat ik smakelijk zou vinden... maja het is natuurlijk wel erg gezond
Ik heb net lekker 2 verse bolletjes gehad met slankie en een half bakje aardbeien... lekker joh!
verder vandaag ook weer goed gezond gegeten
ben benieuwd wat de weegschaal morgen gaat aangeven...

meer mensen morgen hun weegdag las ik? alvast veel succes dan zal voor jullie duimen haha
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52125671
Ik heb mijn weegmoment ook op de maandagochtend inderdaad
pi_52126091
Junkdag hier vandaag
Patat gehad, een ijsje en meer van dat soort ongein.
Máár.... zit nu op 1400, dus dat valt mee en ik heb met de halve kerk de hele middag gezwommen, das ook goed

Lekker trouwens! Natuurzwembad hier in de buurt. Extreem hoge duikplanken en dergelijke en ik durfde van de hoogste
Ik heb er de rest van de dag helemaal niets vrouwelijks van af zien springen
  zondag 5 augustus 2007 @ 21:08:23 #237
47102 Elvi
miemkwien
pi_52126409
Pfff ik ben t soepdieet nu al zat Niet als in: het is te zwaar (hoewel ik het rond 6 uur wel even heel moeilijk had dus ik moest echt denken aan mn shirtje maat 44 dat in de kast hangt) maar ik blíjf plassen! Eerst om de 10 minuten, toen om het kwartier en nu godzijdank om de 20 minuten! En dan echt zoveel dat je blaas bijna op knappen staat
Dus de soep is iig vochtafdrijvend

Owja nog een soepfeitje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_52126426
Klinkt leuk freecell..

was dat in Engelbert?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52126759
Ewl Elvi! Dat zou dus echt niets voor mij zijn! Ik moet van het water drinken (6-8 glazen per dag) al zo om de drie kwartier plassen, dat vind ik al veel te veel. Heb een erg zwakke blaas.

Ik eet nu een mini zakje nibbits, zat pas op 1100 kcal vandaag. Lekker hoor!
pi_52127046
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 21:09 schreef teigan het volgende:
Klinkt leuk freecell..

was dat in Engelbert?
Jah, Engelbert
4 duikplanken
Op 1,2,3 en 5! meter hoog.
Best tof! En heel veel heen en weer gezwommen dus
Ik ben wel fan van duikplanken
  zondag 5 augustus 2007 @ 21:51:45 #241
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52127673
Hardloopweetje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben wel blij dat ik het gewoon wel weer gedaan heb.
pi_52128421
klinkt erg gaaf Freecell, mag ik ook een keer mee?

Ik ben helemaal opgeblazen Dikke buik, voelt niet fijn, hopelijk houdt het snel op
  zondag 5 augustus 2007 @ 22:20:55 #243
1762 YPPY
Yppiaans
pi_52128564
Wat gaan jullie weer vlug, later zal ik wel bijlezen (en dan is Finn hopelijk beter). Deventer was erg leuk, veel gelopen. Ben ook heel even bij de OUD meet langs geweest. Zo totaal anders dan een meeting van hier.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52129533
Dat klinkt als een druk dagje Yppy...

wat is het verschil tussen de meetings dan?
  zondag 5 augustus 2007 @ 22:52:54 #245
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52129574
Tientallen kinderstemmetjes sowieso

Zegt zij die nog nooit naar een OUD meet geweest is. Weet ook niet of ik dat ooit zou durven
  zondag 5 augustus 2007 @ 23:12:10 #246
1762 YPPY
Yppiaans
pi_52130183
'Onze' meetings is meer op stap gaan met een stel vriendinnen, sommigen ken ik al zo lang en dan weet je veel van elkaar. Nu moest ik de bekenden zoeken. En overal baby's en kleine kinderen. Dat is anders dan het ongedwongene van hier. Ben maar een half uurtje geweest, dan is het sowieso anders denk ik. Ga een keer mee Jojo, kunnen we Finn eindelijk eens echt zien.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52133995
Ik denk ook dat die OUD meetings wat grootschaliger zijn dan die van ons yppy..
pi_52134154
He, het forum doet weer iets.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 6 augustus 2007 @ 10:31:43 #249
47102 Elvi
miemkwien
pi_52134158
Wow... Ik ben in 2 weken tijd bijna 3 kilo kwijt (2,5 kilo op eigen kracht, 1 pond met t soepdieet van 1 dag)
Iets zegt me dat ik daarvóór te veel at en te weinig bewoog
pi_52134377
Da's best veel!
Heel veel succes met de soep, het lijkt me geen pretje. Maar ach, als het werkt... Misschien ga ik 't dan ook nog wel eens doen. Hoewel ik eigenlijk geen voorstander ben van dieten. Maar het klinkt helemaal niet ongezond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')