abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53263086
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:42 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Oei, 2 kilo per week is wel erg veel. Doe je er ook bij sporten of doe je alleen lijnen?
Nou.. de eerste weken was het 4 en 3 kilo per week.
Maar nu gewoon 1 kilo per week

Ik wandel elke dag stevig minimaal een uur met mijn honden. Meer aan sport doe ik op dit moment niet.
pi_53263093
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 00:47 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Niet gek hoor Hoeveel moet je nog afvallen ?
Mijn doel was om 10 kilo af te vallen.. maar tja, dat is dus al gelukt
Ik ga nu nog maar voor in totaal 15 kilo en dan zie ik wel.
Opzich kan ik wel 20 kilo kwijt (nu nog 10 kilo dus)
pi_53264743
goed bezig! Ben nog steeds op 3 blijven steken,maar ben er wel blij mee hoor, net begonnen met week 3 dus heb nog even.
Helaas kan ik er niet bij sporten dus vraag me dan ook wel eens af of het niet teveel is wat ik als nog moet/ mag eten...
pi_53270189
Ik ben 1 juni begonnen en ben nu 20 kilo kwijt van 82 kilo naar 62... Doe het al een tijdje zelf maar ben wel door Sonja gemotiveert geraakt....
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:35:12 #280
191595 xenthje
Squats N Milk ROAAAR!!!!!!!!!!
pi_53276616
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:13 schreef draculettetje het volgende:
ik ben sinds vorige week begonnen met sonja
ben 3 kilo kwijt!
Ben nu alleen ongesteld en heb s' avonds enorm zin in iets te eten / snoepen,
iemand tips voor de strenge avonden???
Als je om de 2/3 uur een maaltijd eet heb je daar dus geen last van
pi_53277127
Sporten is zeer belangrijk, of in ieder geval lichaamsbeweging. Zonder dat kun je lijnen tot je erbij neer valt, je zult altijd te maken krijgen met een gewicht dat zo weer omhoog schiet.
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
pi_53281459
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:52 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Sporten is zeer belangrijk, of in ieder geval lichaamsbeweging. Zonder dat kun je lijnen tot je erbij neer valt, je zult altijd te maken krijgen met een gewicht dat zo weer omhoog schiet.
Dat weet ik wel maar ik kan en mag echt niet sporten, hoop begin oktober akkoord te krijgen van de revalidatie arts om weer te beginnen met opbouw van zwemmen, maar ook dat gaat me niet makkelijk af (kon 3 baantjes van 7 meter)
pi_53291055
Dat is inderdaad zonde. Hoe zit het met wandelen, mag je dat ook niet?
pi_53292326
dat mag ik wel, alleen dat kan ik niet, ben wel weer aan het oefenen, ik heb dystrofie aan mijn voet / been, kan op dit moment zo'n 100 m met hulpmiddelen, 50 met kruisloop met hulp van krukken.
Fysio is op dit moment bang als ik andere oefeningen ga doen dat me dat mijn lopen gaat kosten en dat is iets wat ik niet wil.
pi_53310657
ik zit nu in mn derde week en er is 5 kilo af. ben tot nu toe heel erg tevreden.. het is me best makkelijk af gegaan, alleen moeilijk als je bijvoorbeeld vrienden op bezoek hebt die een zak doritos gaan zitten leeg kanen. keb maar gewoon een snack a jack genomen.
Ich trinke Schampus mit Lachsfisch
pi_53312626
Het is inderdaad lastig om je in te houden als je met vrienden zit en die zijn allemaal aan het snacken.

T makkelijkste is nog gewoon helemaal niets nemen, want als je 1 snack pakt, kan die tweede er ook wel in etc.
pi_53321135
ja dat had ik met steengrillen, wel wat meer groente gehaald maar echt inhouden doe ik dan ook niet!
Maar over het algemeen vind ik het ook prima vol te houden.
Ik heb trouwens het zomerboek en ik mag morgen 200 gr salade, iemand een idee wat dat precies inhoud? gewoon sla met tomaat enzo?
pi_53325904
Ik ben nog steeds erg gemotiveerd! Zet nog lekker door.. af en toe iets aanpassen!
Zoals gisteren lekker chinees gehaald ipv alleen tjap tjoy!
  donderdag 20 september 2007 @ 18:26:36 #289
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53333974
Volgens mij is dat inderdaad sla met tomaat en komkommer en dergelijke, draculettetje. Ik zou er in ieder geval niet van uit zijn gegaan dat ze aardappelsalade bedoelt.
pi_53335737
dank je wel dacht idd wel zoiets! Het wordt gewoon ijsbergsla met van alles erdoor
pi_53347551
maar even over jullie dieeët, jullie lopen toch niet de hele tijd rond met honger enzo he? Dat is ook weer niet goed.
pi_53347840
absoluut niet! de eerste avond had ik juist zoiets van "moet ik hiervan afvallen?!"
Totaal geen honger gevoel en als ik zin krijg in iets is het ook tijd voor iets!
ook geen lekkere trek! (alleen dan toen ik ongesteld was)
En na anderhalve week niks te zijn afgevallen gaf de weegschaal vandaag toch een kilo minder aan!
pi_53349111
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 07:31 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
maar even over jullie dieeët, jullie lopen toch niet de hele tijd rond met honger enzo he? Dat is ook weer niet goed.
Haha nee zeker niet Soms wel om uurtje of 16.00, maar dan pak ik gewoon wat fruit ofzo!
Als dat wel het geval zou zijn, zou het ook niet uit te houden zijn.
pi_53349745
nee precies dan zou ik hjet ook niet doen!
pi_53379642
Hallooo! Ik ben bezig met week 1, maar stond vanmorgen op de weegschaal, en ik ben helemaal NIETS afgevallen !!!!!! Terwijl ik me strict aan het dieet heb gehouden. Ik heb hoogstens wat extra rauwkost of een extra appel gegeten. Hier snap ik dus niks van, want een half jaar geleden heb ik dit dieet 3 weken gevolgd, en toen was ik in de eerste week 3 kilo afgevallen! Wat zou het kunnen zijn? Te weinig water gedronken?

Zal ik nu opnieuw beginnen vanaf week 1, of gewoon verder gaan met week 2?
pi_53379918
gewoon verder gaan met week 2
de eerste keer dat je aan een dieet begint val je altijd meer af denk ik dan wanneer je de herhaling gaat doen.
Maar ik ben zelf net begonnen hoor dus weet het ook niet precies,
ik ben in week 1 ook 3 kilo afgevallen, maar juist in week 2 helemaal niks.
pi_53380042
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:13 schreef draculettetje het volgende:
ik ben sinds vorige week begonnen met sonja
ben 3 kilo kwijt!
Ben nu alleen ongesteld en heb s' avonds enorm zin in iets te eten / snoepen,
iemand tips voor de strenge avonden???
veel neuken, alle standjes achterlangs, dwarsliggers, braaf hondje enzo, en dan slapen
pi_53380185
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:12 schreef henkway het volgende:

[..]

veel neuken, alle standjes achterlangs, dwarsliggers, braaf hondje enzo, en dan slapen
niet met de rode zee! No way!
pi_53386081
Vandaag alles maatje kleiner in de winkels
Ben weer benieuwd naar maandag.
pi_53386142
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 18:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vandaag alles maatje kleiner in de winkels
Ben weer benieuwd naar maandag.
Jij gaat echt lekker!

Ik heb vandaag in de bieb ook even een ander deel gehaald, volgende week beginnen met week 4
daarna 1 week gewoon een week volgen, daarna 2 weken vakantie
en dan beginnen met het andere boek

nog een vraagje: ik ga in 1 van die weken uit eten daarna wil ik een fruitdag houden dat is toch geen probleem, daarna voolg ik gewoon weer het schema....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')