Nou.. de eerste weken was het 4 en 3 kilo per week.quote:Op maandag 17 september 2007 22:42 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Oei, 2 kilo per week is wel erg veel. Doe je er ook bij sporten of doe je alleen lijnen?
Mijn doel was om 10 kilo af te vallen.. maar tja, dat is dus al geluktquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Niet gek hoorHoeveel moet je nog afvallen ?
![]()
Als je om de 2/3 uur een maaltijd eet heb je daar dus geen last vanquote:Op woensdag 12 september 2007 13:13 schreef draculettetje het volgende:
ik ben sinds vorige week begonnen met sonja
ben 3 kilo kwijt!
Ben nu alleen ongesteld en heb s' avonds enorm zin in iets te eten / snoepen,
iemand tips voor de strenge avonden???
Dat weet ik wel maar ik kan en mag echt niet sporten, hoop begin oktober akkoord te krijgen van de revalidatie arts om weer te beginnen met opbouw van zwemmen, maar ook dat gaat me niet makkelijk af (kon 3 baantjes van 7 meter)quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:52 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Sporten is zeer belangrijk, of in ieder geval lichaamsbeweging. Zonder dat kun je lijnen tot je erbij neer valt, je zult altijd te maken krijgen met een gewicht dat zo weer omhoog schiet.
Haha nee zeker nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 07:31 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
maar even over jullie dieeët, jullie lopen toch niet de hele tijd rond met honger enzo he? Dat is ook weer niet goed.
veel neuken, alle standjes achterlangs, dwarsliggers, braaf hondje enzo, en dan slapenquote:Op woensdag 12 september 2007 13:13 schreef draculettetje het volgende:
ik ben sinds vorige week begonnen met sonja
ben 3 kilo kwijt!
Ben nu alleen ongesteld en heb s' avonds enorm zin in iets te eten / snoepen,
iemand tips voor de strenge avonden???
niet met de rode zee! No way!quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:12 schreef henkway het volgende:
[..]
veel neuken, alle standjes achterlangs, dwarsliggers, braaf hondje enzo, en dan slapen
Jij gaat echt lekker!quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vandaag alles maatje kleiner in de winkels
Ben weer benieuwd naar maandag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |