Vele wegen leiden naar Rome. Dat zou jij toch moeten weten.quote:Op woensdag 12 september 2007 07:41 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Sonja bullshit. Ik ben nou al 5 maanden aan het diëeten en het gaat uber goed, ik ben 17 kg verloren sinds ik begonnen ben.. Nog nooit in Sonja's boek gekeken.
Mijn geheim: veel sporten
Yoghurt! En probeer soweizo niet te veel te eten voor je gaat slapen, dat werkt alleen maar in je nadeel. Wellicht kun je wat magere yoghurt proberen, of anders wat fruit. (geen bananen of druivenquote:Op woensdag 12 september 2007 13:13 schreef draculettetje het volgende:
ik ben sinds vorige week begonnen met sonja
ben 3 kilo kwijt!
Ben nu alleen ongesteld en heb s' avonds enorm zin in iets te eten / snoepen,
iemand tips voor de strenge avonden???
Dank je wel, dat moet wel lukken! het gaat vaak meer om het idee dat ik wat eet dan de werkelijke trek geloof ikquote:Op woensdag 12 september 2007 15:30 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
[..]
Yoghurt! En probeer soweizo niet te veel te eten voor je gaat slapen, dat werkt alleen maar in je nadeel. Wellicht kun je wat magere yoghurt proberen, of anders wat fruit. (geen bananen of druiven)
De hele dagquote:Op donderdag 13 september 2007 07:54 schreef draculettetje het volgende:
Hey goed zo Kiwitjuhh!
lekker gevoel moet dat zijn!
ik heb nog zo'n vraag (die vast ook op haar forum te vinden is...) Als ik het avond eten wel omwisselen moet ik dan de hele dag wisselen of kan ik alleen het avondeten wisselen?
dank jequote:
pff toen ik de eerste dag erop had zitten had ik juist het gevoel van moet ik hiervan afvallen??? had echt een hoop gegeten die dag! alleen veel gezonder en geen trek meer in chips, snoep etc. En dat is wat telt voor mij!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:19 schreef Heroinjunk het volgende:
Sonja Bakker is niet goed voor je, omdat je niet alles binnenkrijgt en sowieso eet je muizenporties op een dag.
Logisch dat je afvalt, het is ook niet echt gezond.
Daar is dit topic voor: Sonja Bakker? Opstap naar gezonde leefstijl of heel slecht?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:19 schreef Heroinjunk het volgende:
Sonja Bakker is niet goed voor je, omdat je niet alles binnenkrijgt en sowieso eet je muizenporties op een dag.
Logisch dat je afvalt, het is ook niet echt gezond.
ow dat wist ik nietquote:Op donderdag 13 september 2007 18:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar is dit topic voor: Sonja Bakker? Opstap naar gezonde leefstijl of heel slecht?
In wat voor tijd ..Bedoel in hoeveel weken.quote:Op maandag 17 september 2007 10:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben nu bijna 11 kilo kwijt
Afgelopen week weer 1 kilo afgevallen!
5 weken!quote:Op maandag 17 september 2007 10:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
In wat voor tijd ..Bedoel in hoeveel weken.
Ik vind het knap hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |