quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Je bedoelt die muur, die heb je idd niet voor het kiezen....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh dat. Nee staat op manual. Iso waarde staat dacht ik op 100 na de laatste keer. Maar dat durf ik niet zeker te zeggen.
het was echt snel schieten en gek genoeg is de foto goed geworden. Jammer alleen van die klote achtergrond.
Ik had wel een " Peu's VO+LVO+ 340 variomatic @ 1334 pk" verwacht, maar helaaschquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:06 schreef Fugie het volgende:
ja kanker dat duurde ook een eeuwigheid.
peu is zijn sjaaltjes aan het strijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik had wel een " Peu's VO+LVO+ 340 variomatic @ 1334 pk" verwacht, maar helaasch
Dat moet echt een verschrikkelijk gezicht zijn..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
peu is zijn sjaaltjes aan het strijken
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:13 schreef Fugie het volgende:
wat zou de wereldn zijn zonder fotocamera telefoon
tja ben nog maar net begonnen dus effe uitzoeken hoe dat allemaal werktquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je bedoelt die muur, die heb je idd niet voor het kiezen....
Je zou eventueel het nog wat waziger kunnen laten lijken door je diafragma open te zetten dan lijkt je onderwerp (de duif in dit geval) ook scherper.
er zijn een paar "vaste/gouden regels" voor de rest moet je gewoon oefenenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tja ben nog maar net begonnen dus effe uitzoeken hoe dat allemaal werkt
nee geen wef kwijtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ook_gek is aan het zuipen, bojo en ijsmeis zijn rare foto's naar elkaar aan het versturen, alfisti is gaar, bara is op hd p0rn aan het fappen, herm is waarschijnlijk bezopen op dit moment, sjoewe op vakantie, vlad is kwijt. paal aan het gummen met z'n mx5, alexxxxx is de weg kwijt, peu is aan het strijken en fugie gaat zo posten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |