quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Je bedoelt die muur, die heb je idd niet voor het kiezen....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh dat. Nee staat op manual. Iso waarde staat dacht ik op 100 na de laatste keer. Maar dat durf ik niet zeker te zeggen.
het was echt snel schieten en gek genoeg is de foto goed geworden. Jammer alleen van die klote achtergrond.
Ik had wel een " Peu's VO+LVO+ 340 variomatic @ 1334 pk" verwacht, maar helaaschquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:06 schreef Fugie het volgende:
ja kanker dat duurde ook een eeuwigheid.
peu is zijn sjaaltjes aan het strijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik had wel een " Peu's VO+LVO+ 340 variomatic @ 1334 pk" verwacht, maar helaasch
Dat moet echt een verschrikkelijk gezicht zijn..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
peu is zijn sjaaltjes aan het strijken
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:13 schreef Fugie het volgende:
wat zou de wereldn zijn zonder fotocamera telefoon
tja ben nog maar net begonnen dus effe uitzoeken hoe dat allemaal werktquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je bedoelt die muur, die heb je idd niet voor het kiezen....
Je zou eventueel het nog wat waziger kunnen laten lijken door je diafragma open te zetten dan lijkt je onderwerp (de duif in dit geval) ook scherper.
er zijn een paar "vaste/gouden regels" voor de rest moet je gewoon oefenenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tja ben nog maar net begonnen dus effe uitzoeken hoe dat allemaal werkt
nee geen wef kwijtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ook_gek is aan het zuipen, bojo en ijsmeis zijn rare foto's naar elkaar aan het versturen, alfisti is gaar, bara is op hd p0rn aan het fappen, herm is waarschijnlijk bezopen op dit moment, sjoewe op vakantie, vlad is kwijt. paal aan het gummen met z'n mx5, alexxxxx is de weg kwijt, peu is aan het strijken en fugie gaat zo posten..
Als je een vaste aanstelling hebt en een redelijk bruto salaris moet dat geen probleem zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:27 schreef Fugie het volgende:
ik ben film kijken en morgen naar de hypotheker ervoor zorgen dat ze me een gruwelijke hypotheek willen geven anders kan ik niet in rotterdam centrum gaan wonen
Betraptquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ook_gek is aan het zuipen, bojo en ijsmeis zijn rare foto's naar elkaar aan het versturen, alfisti is gaar, bara is op hd p0rn aan het fappen, herm is waarschijnlijk bezopen op dit moment, sjoewe op vakantie, vlad is kwijt. paal aan het gummen met z'n mx5, alexxxxx is de weg kwijt, peu is aan het strijken en fugie gaat zo posten..
quote:
Van stoere crimineel met 45 pistolen in z'n hand tot homo met feesthoed... het kan raar lopen...quote:
tommyquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Van stoere crimineel met 45 pistolen in z'n hand tot homo met feesthoed... het kan raar lopen...
Ik ben benieuwd...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
druk druk druk druk druk
maar ik kom!
Ik zie m'n naamquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:48 schreef BoJo het volgende:
wat is dit dan
http://danny.fok.nl/beta/forumspy/0.1a/index.php
ja iedereen die replied/post komt daarin ofzo... ik zag die link op m'n website stats staan die ik net aan het bekijken benquote:
je meent hetquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja iedereen die replied/post komt daarin ofzo...
Goed genoeg, hoewel ik overweeg een kleiner stuur te nemen of de stuurbekrachtiging aan te passen/uit te zetten (is te licht) en de remmen moeten echt vervangen wordenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
"loopt" de mx5 al een beetje?
Ik ben heul nie bezopen!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Julilef hoofden zijn echt pricelessquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Goed genoeg, hoewel ik overweeg een kleiner stuur te nemen of de stuurbekrachtiging aan te passen/uit te zetten (is te licht) en de remmen moeten echt vervangen worden
[url=http://circuit.nhlrebel.com/temp/IMG_0077.jpg][img=578xnull]http://circuit.nhlrebel.com/temp/IMG_0077.jpg[/img]
in actie op de ring
Jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Julilef hoofden zijn echt priceless
Ik vind die andere erger eerlijk gezegdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Julilef hoofden zijn echt priceless
ontkenningsfase..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:05 schreef hermandeperman het volgende:
Klein beetje aangeschoten hoogstens
Canadees en idd, te lichte powersteering...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
remmen vervangen is natuurlijk een eitje..
Is het een amerikaan (zo te zien wel.. ), want die hebben altijd van die onwijs lichte powersteering.
ben je trouwens 2 meter 50 trouwens, of lijkt dat maar zo..
grappigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Canadees en idd, te lichte powersteering...
En 1.92, dus valt mee
Zal ook wel beetje visueel effect zijn van net geremd en van bovenaf de foto genomen.
Ik zie dus gewoon onder de raamband door, en met kap dicht zit ik er niet met mijn hoofd tegenaan... maar ben natuurlijk wel veul langer dan de gemiddelde japquote:
Post ik'm toch nog maar een keerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Die VW heb ik nog meegekregen trouwens
Heb vandaag reds geoefend, gebeurt nog wel eensquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Wanneer ga jij over de ring met je visa?
Die zit er al in... onder de 3k pakt hij amper opquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wanneer wordt er een hoogtoerig motortje in die mx geswapt?
Dat lijkt mij wel het leukst met zo'n auto
ik doel meer op 200+ pk bij 9000 rpmquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die zit er al in... onder de 3k pakt hij amper op
De auto is op zich snel genoeg als je'm > 4-5k toeren houdt.
Na de remmen pak ik de vering aan en zit al een tijdje rond te kijken of ik zo'n harddog rolbar kan krijgen in europa.
Of ik moet zoiets zien te regelen (kap kon nog dicht):
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
Je vergeet ons te posten![]()
. Foei Paladijn.
[afbeelding]
*opslaat*quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]Die kon ik al niet vinden
Ik zal trouwens even mijn telnummer PMen, mochten jullie nog langskomen zondag.
Nou, het probleem is meer dat ik hem ook voor de 'fun' wil houden, dus eigenlijk is zo'n hele rolkooi (biesheuvel heeft een voor de NB) niet handig. Remmen voor vervang ik door Ferodo 2500 blokken met Sandtler GT schijven. Dat lijkt mij goed genoeg voor de racerij en praktisch genoeg voor normaal gebruik.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik doel meer op 200+ pk bij 9000 rpm
Die remmen heb je toch in een paar uurtjes voorlkaar..
Ga je trouwens voor stock remmerij?
Ik vind veel vermogen zonder turbo en/of supercharger het mooist eigenlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nou, het probleem is meer dat ik hem ook voor de 'fun' wil houden, dus eigenlijk is zo'n hele rolkooi (biesheuvel heeft een voor de NB) niet handig. Remmen voor vervang ik door Ferodo 2500 blokken met Sandtler GT schijven. Dat lijkt mij goed genoeg voor de racerij en praktisch genoeg voor normaal gebruik.
Motor komt pas veel later.. of ik doe er niets aan en hou deze auto voor de fun (dan komt er een andere) of op lange termijn komt er een supercharger of goede turbokit in. Maar dan is de auto dus ook alleen voor circuitgebruik, hij's momenteel snel genoeg...
Same here, wat dat betreft ook wel jammer dat ik nu een turbo-dieseltje rij, maar dat merk ik gelukkig amperquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik vind veel vermogen zonder turbo en/of supercharger het mooist eigenlijk
maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk, probleem is wel dat het echt een vermogen kost om veel vermogen uit een NA blok te krijgen..
Als je veel op het circuit gaat rijden lijkt mij een rolkooi geen overbodige luxe
Dan bestel je die ff in de states laat je het afleveren bij StefanP en die stuurt het wel ff o.v.v. warranty (ivm invoerrechten) opquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Same here, wat dat betreft ook wel jammer dat ik nu een turbo-dieseltje rij, maar dat merk ik gelukkig amper
En ipv rolkooi dan een rolbar uiteraard.
[afbeelding]
Zoiets, maar die zijn tot nu toe alleen in de US te bestellen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dan bestel je die ff in de states laat je het afleveren bij StefanP en die stuurt het wel ff o.v.v. warranty (ivm invoerrechten) op
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]Zit ik straks met een snelle gele rolbar opgescheept!
Of een witte... met rode viperstrepen
Als ik'm in de US bestel probeer ik wel wat te regelen met de verkoper, maar voorlopig kijk ik eerst rond in europa (waar je echt een shitload aan verchroomde pijpjes als rolbar te koop ziet staan overigensquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Zo heb ik dat wel eens gedaan met goederen uit de states (niet via stefanP overigens)
Werkt prima..
Ga het nu proberen via een vrind in Hong Kong..
remote, sb800 flitser en een powergrip met 2 batterijen voor 300 euro![]()
benieuwd of dat ook goed gaat.
In Japan is niet alles goedkoop.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als ik'm in de US bestel probeer ik wel wat te regelen met de verkoper, maar voorlopig kijk ik eerst rond in europa (waar je echt een shitload aan verchroomde pijpjes als rolbar te koop ziet staan overigens).
Cameraspul is idd belachelijk goedkoop in het verre oosten... als mijn trip naar Japan volgend jaar doorgaat leech ik ook het nodige mee
Dat is waar, maar er zijn genoeg onderdelen veel goedkoper dan in Nederland.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
In Japan is niet alles goedkoop.
Ik wil overigens ook erg graag naar Japan, staat ook in de planning voor 2008/2009![]()
Die heeft bepaald geen sinas gedronkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://englishrussia.com/?p=1153#more-1153
OMG![]()
![]()
![]()
![]()
Same herequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die heeft bepaald geen sinas gedronken
Goddomme al voor 6 uur wakker geworden[afbeelding]
Een ritme heb ik nooit gehadquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Same hereHeb je vakantie blijft dat werkritme erin zitten
![]()
Oh als je er om 3:00 in lag is het niet goed iddquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een ritme heb ik nooit gehad
Maar dit is wel fucking ziekLag er verdomme pas om 03h00 in, en ga straks een weekend weg, ik had m'n slaap ERG hard nodig juist deze nacht
![]()
1,5 uur liggen proberen weer in slaap te komen maar jammerlijk mislukt
Opzich wel chill jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh als je er om 3:00 in lag is het niet goed idd![]()
Ik ben gewoon om 23:00 half dood en om 6:00 weer klaar wakker![]()
Opzich heb je op die manier wel wat aan je dag, dus ach![]()
Viel spassquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:56 schreef BaraCuda het volgende:
Goed ik ga maar eens m'n halve kart verbouwen om er een ander type blok op te zetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |