Geen idee of er zo'n website is, zul je even moeten Google-enquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Waar moet dat bezwaarschrift dan naartoe gestuurd worden? Is er een website waar ik antwoord kan krijgen op zulke vragen?
Kan hij ook wachten met betalen tot hij moet voorkomen? Denk het niet hè?

Dat soort dingen staan volgens mij op de site van het CJIB: www.cjib.nl .quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:18 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Geen idee of er zo'n website is, zul je even moeten Google-en![]()
Als op het proces verbaal de voorwaarden en vereisten voor een bezwaarschrift niet vermeld staan, staan die iig zeker vermeld op de brief die bij de acceptgiro zit. En zo'n bezwaarschrift indienen heeft geen opschortende werking, dus je moet wel gewoon het bedrag betalen.

Ow ja, stom dat ik daar niet aan gedacht hadquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:24 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Dat soort dingen staan volgens mij op de site van het CJIB: www.cjib.nl .

Twee jaar werken bij de deurwaarder op de afdeling die de CJIBvorderingen incasseert leert je een hoopquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:37 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Ow ja, stom dat ik daar niet aan gedacht had

Maandag van 5 tot 7 naar de Uithof.. Dit jaar toch maar eindelijk eens dat vak gaan halen, want die Uithoef word ik niet vrolijk van..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:33 schreef Marloes het volgende:
Mn rooster staat online!! Het is best fijn!! Donderdags vrij... 3x van 9 tot kwart voor 1. Alleen maandag is kut, tot 7 uur.

Nou, zo fijn zou ik zo'n rooster niet vinden, 3x om 9 uur en 1 x tot 7.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:33 schreef Marloes het volgende:
Mn rooster staat online!! Het is best fijn!! Donderdags vrij... 3x van 9 tot kwart voor 1. Alleen maandag is kut, tot 7 uur.

Neen, dan heb je alleen kernvak Privaat en kernvak SBR!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:52 schreef Marloes het volgende:
Ik heb nu 3 vakken, is dat in het tweede semester ook zo? (UU)

Incasserenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:48 schreef Argento het volgende:
als je de ´term´ homo al niet kunt incasseren...

Ja precies, nu weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:43 schreef Leonoor het volgende:![]()
Homo roepen tegen agent in Meppel wel strafbaar

Nou ik geef ze groot gelijk hoor, het wordt ook gewoon als scheldwoord gebruikt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:48 schreef Argento het volgende:
als je de ´term´ homo al niet kunt incasseren...

* leejow is met bovenstaandequote:Op zondag 26 augustus 2007 23:23 schreef eendje88 het volgende:
Geen VU studenten? Mag ik dan onder het kopje VU....

Sorry, na 1 dag in Amsterdam heb ik het alweer voor gezien gehouden..quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:30 schreef leejow het volgende:
[..]
* leejow is met bovenstaande
Hoe vond je de introductie?

quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo ik ga nog even mijn boombasicsdoornemen en dan vanmiddag tentamen internationaal recht..
God wat haat ik dat vak

Ik heb niet echt meegedaan aan de intro, ik heb vorig jaar al intro gelopen aan de VU, en ga ook verder met die andere studie. Erg leuk gehad.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:30 schreef leejow het volgende:
[..]
* leejow is met bovenstaande
Hoe vond je de introductie?

Ik zou er weliswaar geen moord voor doen, maar wel een gat in de lucht springen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:59 schreef bladibladibla het volgende:
Mijn colleges (7 stuks) staan allemaal op maandag en dinsdag gepland. Heel fijn...

Rechtsfilosofie B is ook wel aardig, maar zit pas in het tweede semester. Rechtsgeschiedenis A is absoluut een aanrader (!) en verder, ook uit het tweede semester, Inleiding Belastingrecht.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:30 schreef bladibladibla het volgende:
Haar meeslepen naar een Mastervak lijkt me niet zo slim. Iemand anders nog ideeën?

Ik vind het helemaal niks. Ik ben toch wel de hele week in Tilburg en ik ga liever elke dag op en neer voor een college of twee, dan dat ik drie of vier colleges achter elkaar heb. Mijn concentratie is dan na het tweede college al helemaal weg.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:59 schreef Sessy het volgende:
Ik zou er weliswaar geen moord voor doen, maar wel een gat in de lucht springen.

Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:58 schreef Marloes het volgende:
Ik hoor net van iemand die ik ken dat bij de introductie economie van volgende week 's avonds ook nog allerlei activiteiten plaatsvinden, in mijn rooster staat daar niks over, maar weet iemand of dit bij rechten ook zo is

Ik dacht dat ze dat al hadden gedaan bij de UIT-week..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:19 schreef Sessy het volgende:
Bij ons in Tilburg was dat wel zo Marloes. 's Avonds gingen ze alle studentenverenigingen langs.

Bij beide vakken hanteren Tilburgse docenten echt hun eigen stokpaardjes. Ongetwijfeld niet te vergelijken met de inhoud van de vakken in Utrecht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:50 schreef Sessy het volgende:
Nee, ik doe alleen bestuursprocesrecht en burgerlijk procesrecht op de UvT, wat uiteraard geheel kostenloos en standaard op de website komt (je kunt kijken of er wellicht hetzelfde behandeld wordt als 't er straks op staat).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |