Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:58 schreef Marloes het volgende:
Ik hoor net van iemand die ik ken dat bij de introductie economie van volgende week 's avonds ook nog allerlei activiteiten plaatsvinden, in mijn rooster staat daar niks over, maar weet iemand of dit bij rechten ook zo is
Ik dacht dat ze dat al hadden gedaan bij de UIT-week..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:19 schreef Sessy het volgende:
Bij ons in Tilburg was dat wel zo Marloes. 's Avonds gingen ze alle studentenverenigingen langs.
Bij beide vakken hanteren Tilburgse docenten echt hun eigen stokpaardjes. Ongetwijfeld niet te vergelijken met de inhoud van de vakken in Utrecht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:50 schreef Sessy het volgende:
Nee, ik doe alleen bestuursprocesrecht en burgerlijk procesrecht op de UvT, wat uiteraard geheel kostenloos en standaard op de website komt (je kunt kijken of er wellicht hetzelfde behandeld wordt als 't er straks op staat).
Ah, jammerquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:28 schreef Memento-Mori het volgende:
dan ga ik niet voor jou mentortje spelen in de introweek
Het is wel handig dat je weet hoe je moet zoeken in de JB en online.quote:Op maandag 3 september 2007 15:32 schreef Addict89 het volgende:
Die ICT instructie stelt echt niets voor..
oud-werkgroepgenote is jouw mentor en dan heb ik waarschijnlijk een foto van jou gezienquote:
Yup.quote:Op maandag 3 september 2007 19:16 schreef Marloes het volgende:
MM ik heb een vraagje.. Op mijn rooster staat dat ik morgen bij de ASP200 moet zijn, maar dat houdt dan toch in dat ik naar de kromme nieuwegracht moet??
kloptquote:Op maandag 3 september 2007 19:16 schreef Marloes het volgende:
MM ik heb een vraagje.. Op mijn rooster staat dat ik morgen bij de ASP200 moet zijn, maar dat houdt dan toch in dat ik naar de kromme nieuwegracht moet??
Ik kom de eerste paar weken sowieso zo min mogelijk op de campus. Als ik in een kiekenkot wil gaan zitten, ga ik wel naar mijn ouders toequote:Op maandag 3 september 2007 19:19 schreef bladibladibla het volgende:
De colleges zijn weer echt beginnen: er was vanmiddag al geen computer meer vrij in de bieb
ik moet er morgen tijdens openingstijd met mn mentorkindjes heen, neem ik mooi meteen mn eigen boeken meequote:Op maandag 3 september 2007 19:20 schreef Addict89 het volgende:
Het was zo druk bij de JSVU dat de politie kwam kijken wat er aan de hand was met al die mensen op straat.![]()
Dat zegt me niet zoveel, er staat dat de studenteningang aan de kromme nieuwegracht 47 isquote:Op maandag 3 september 2007 19:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kloptdat is dan de ingang over dat water niet de overkant dat heeet dan weer kng (kromme nieuwegracht)
als je het ziet zegt het je wel watquote:Op maandag 3 september 2007 19:24 schreef Marloes het volgende:
[..]
Dat zegt me niet zoveel, er staat dat de studenteningang aan de kromme nieuwegracht 47 is
LoL. Zijn het grote groepen?quote:Op maandag 3 september 2007 18:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oud-werkgroepgenote is jouw mentor en dan heb ik waarschijnlijk een foto van jou gezien(mentoren hebben een soort "smoelenboek"achtig papier van hun mentorkindjes
reken op ongeveer 20mensen, dit is tevens de groep waarmee je tot aan de kerstvakanties de werkgroepen hebt enzoquote:Op maandag 3 september 2007 19:28 schreef BLADEZZ het volgende:
[..]
LoL. Zijn het grote groepen?
Morgen van 13:15 - 14:00 ICT instructie en dan pas readers afhalen vanaf 17:00
En tussen de ''activiteiten'' door, heb je dan vrije tijd of ga je dingen doen met je groepje?quote:Op maandag 3 september 2007 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
reken op ongeveer 20mensen, dit is tevens de groep waarmee je tot aan de kerstvakanties de werkgroepen hebt enzoik heb dan ook de ict-instructie met mijn groep
en boeken moeten wij tussen 16-16.30 en readers 16.30-17
de mentoren moeten jullie vermakenquote:Op maandag 3 september 2007 19:32 schreef Marloes het volgende:
[..]
En tussen de ''activiteiten'' door, heb je dan vrije tijd of ga je dingen doen met je groepje?
Joepieee :pquote:Op maandag 3 september 2007 19:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de mentoren moeten jullie vermaken*yay*
en jullie krijgen nog een opdracht die gedaan moet worden
dat kan mooi in de vrije tijd in bijv een kroeg of op het terras
dat is alleen dan en Ik heb geeeen idee ookquote:Op maandag 3 september 2007 19:37 schreef Marloes het volgende:
[..]
Joepieee :p
En nu m'n laaste vraag
Wat houdt die activiteit met de studievereniging in? (ik heb'm op woensdagmiddag maar dat zal ook wel verschillend zijn)
Ik krijg sowieso een beetje last van pleinvrees op de UvT momenteel. Wat een mensen zeg...quote:Op maandag 3 september 2007 19:21 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik kom de eerste paar weken sowieso zo min mogelijk op de campus. Als ik in een kiekenkot wil gaan zitten, ga ik wel naar mijn ouders toe![]()
Ik elke donderdag en vrijdagquote:
eng he, mensenquote:Op maandag 3 september 2007 19:55 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso een beetje last van pleinvrees op de UvT momenteel. Wat een mensen zeg...
Nee hoor, ik hou wel wel van mensenquote:
gefeli.quote:
Apart, vorig jaar zaten er 35 mensen in een zaal waar er 100 in konden.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:22 schreef Sessy het volgende:
Zooo had vandaag college methodologie vh privaatrecht... We werden met een stuk of 100 mensen in een zaal gepropt die voor 35 bedoeld was, en er viel zelfs een meisje flauw.
quote:Op zondag 9 september 2007 11:43 schreef Pool het volgende:
Zo dat papiertje is ook weer binnen, cum laude enzo, geen student meer.
Zet mij maar bij de arbeiders.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |