Gewoon dat vak enrollen op blackboard, dan krijg je vanzelf meer nieuws. Omdat het pas in oktober begint, worden de docenten ook ietsje later wakker.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:33 schreef Sessy het volgende:
Ik wou Internet & Liability doen. Die staat in het tweede semester, volgens rooster begint het begin oktober, en inschrijving is verder onbekend... Lol nouja het zal wel
Ik ga weer slapen.
Bedanktquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je verblijft het grootste deel van de tijd in de Binnenstad, zoals het ook hoort.
Daarnaast is Kluwer veruit de beste bundel.
Is te doen. Wel zal een grote (boeken)tas van pas komen. De Vermande is immers een omvangrijk boekwerkquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:11 schreef Marloes het volgende:
[..]
Bedankt
Ik vroeg me nog wat af
Ik bestel de boeken voor m'n studie bij de JSVU,.. maar dan moet je ze dus zelf op halen in Utrecht.. Aangezien ik in het begin gewoon op en neer ga reizen moet ik ze dus op de één of andere manier meeslepen. Is dit te doenOf kan ik ze beter laten bezorgen ofzo
![]()
Het zijn natuurlijk alleen de grondslagen boeken, als je de readers op een andere dag ophaalt en meeneemt is het inderdaad prima te overzien.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:00 schreef Addict89 het volgende:
Je krijgt ook gewoon een tas mee bij de JSVU, dus als je nog een rugzak meeneemt (om het gewicht wat te verdelen, zeer aan te raden) is het goed te doen.
Hee arbeiderrr!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:04 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk alleen de grondslagen boeken, als je de readers op een andere dag ophaalt en meeneemt is het inderdaad prima te overzien.
En voor de ongelovigen onder ons: werken is eigenlijk best leuk. Ik kan zelfs fokken onder werktijd
.
Yes, eind deze maand beediging in de lokale Rb, wilde je langs komen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:07 schreef Pool het volgende:
[..]
Hee arbeiderrr!Fijn dat het werken bevalt! Word je nu deze maand nog beëdigd?
Ik heb net goedkeuring voor mijn scriptie gehad, dus ook ik zal binnenkort aan de bak moeten.![]()
Dan zitten we de eerste 3 hoorcolleges samen in de Catharijne Bioscoop. Probleem is alleen dat ik van 11.00 tot 13.00 in Amsterdam les heb en om 13.15 al in Utrecht moet zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:13 schreef Argento het volgende:
In september mastervak strafprocesrecht (en ja, daarvoor heb ik meer nodig dan het BW en het Rv)
Op studiepunt staat dat ie vandaag wordt gepubliceerd en bij mij staat ie dan ook netjes in Osiris. Eerste 3 hoorcolleges is 't algemeen en daarna ga ik burgerlijk procesrecht doen. Leonoor zat vorig jaar ook in de bios dus het is gewoon een jaarlijks terugkerend feest!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:25 schreef Argento het volgende:
waar haal jij trouwens dat rooster vandaan? Ik heb nog helemaal niets staan.
Klopt, en ik had toen college in Amsterdam NA het grote festijn. De eerste inleidende weken is dat niet zo'n ramp, dan kun je wel wat missen, daarna gaatquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:29 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Op studiepunt staat dat ie vandaag wordt gepubliceerd en bij mij staat ie dan ook netjes in Osiris. Eerste 3 hoorcolleges is 't algemeen en daarna ga ik burgerlijk procesrecht doen. Leonoor zat vorig jaar ook in de bios dus het is gewoon een jaarlijks terugkerend feest!
Proficiat! Ik heb 't nog nooit meegemaakt dat dat ook lukte.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo ik heb me eindelijk aan kunnen melden.. en nog in de werkgroepen die ik wilde ook
Ik dacht zal ik voor de lol eens een keertje gaan kijken het zal toch nog wel niet kunnen.. maar toen kon het wel
Moet je in Osiris kijkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:55 schreef Marloes het volgende:
Wanneer staat het rooster van de UU eindelijk eens online??M'n Intro-rooster staat er al wel, maar ik ben ook wel benieuwd naar de ''normale'' tijden
![]()
Nee, totaalrooster. Weekrooster is het rooster van deze week, en dat is als het goed is bij iedereen leegquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef Marloes het volgende:
Heb ik al gedaan
Moet toch gewoon naar weekrooster gaan?
Studiepunt:quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:12 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Nee, totaalrooster. Weekrooster is het rooster van deze week, en dat is als het goed is bij iedereen leeg
Ja dat snap ik schatquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:12 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Nee, totaalrooster. Weekrooster is het rooster van deze week, en dat is als het goed is bij iedereen leeg
Ah zo, ik dacht alquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:28 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ja dat snap ik schat
Ik bedoel dus de week na mijn intro selecteren
Maar ik zie dus dat het nog niet vastgesteld.. Jammer!
Na het bekijken van een half dozijn Stargate SG1 afleveringen vandaag, moest ik hierom oprecht hardop lachen.quote:
quote:Je hebt een machtiging nodig op grond van de AWBI als je geen toestemming hebt en 8A PW niet van toepassing is, en deze machtiging komt van de OvJ ja.
Echter, als je al binnen bent met toestemming, mag je wel degelijk bevoegdheden aanwenden.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
En die laatste regel, die bedoelde ik ja. Natuurlijk moet je geen toestemming geven om binnen te komen. Als je een vampier in je huis uitnodigt, vervalt ook al je knoflookbescherming, dat weet iedereen.
Mijn deeltijd rooster is nog niet bekend. Of ze verwachten echt dat deeltijders midden op de dag naar Utrecht komen om college te volgen (als dat voor mij mogelijk was, dan studeerde ik wel netjes voltijd) en Utrecht kennende, sluit ik dat vooralsnog niet uit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:15 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Studiepunt:
Onderwijsrooster definitief gesteld
Alle onderwijsroosters semester 1 2007-2008 zijn definitief gesteld.
De Grondslagen-roosters voor de eerstejaars studenten zijn nog niet definitief gesteld.
Neem dr mee naar een wat saaier vak. Als dat haar interesse kan vasthouden, dan is een rechtenstudie iets voor haar. Een beetje college strafrecht is voor de meesten wel interessant maar als ze dan vervolgens de studie gaan volgen, komen ze terecht in taaie vakken als goederenrecht en staatsrecht en zo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:30 schreef bladibladibla het volgende:
!Haar meeslepen naar een Mastervak lijkt me niet zo slim. Iemand anders nog ideeën?
Hij heeft dus alleen homo's gezegd? Niet een toevoeging waardoor het hieronder zou vallen:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:32 schreef crossover het volgende:
Hey, ik heb een vraagje.
Een maat van mij heeft laatst een proces verbaal gekregen (350 euro, bepaald door officier van justitie) omdat hij twee agenten had uitgescholden ("homo's"). Nu liet ik 'm gister dit bericht zien: Homo roepen naar politieagent niet strafbaar en hij wilde er werk van maken.
Nu kan ik me het begrip jurisprudentie herinneren van maatschappijleerMaar verder heb ik er geen verstand van. Hoe kan hij dit het beste aanpakken?
quote:Dat wordt anders als er sprake is van een bijzondere context, als negatieve woorden worden toegevoegd zoals 'vieze' of 'vuile' of als het wordt gebruikt als onderdeel van een reeks negatief geladen uitingen.
http://webct.uu.nlquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:50 schreef Argento het volgende:
Hoe zit dat trouwens nou met WebCT? Ik weet dat er sprake is van een andere URL, maar nu werkt de link helemaal niet meer en ik zie nergens een andere link. Bestaat WebCT uberhaupt nog wel? Zo nee, waar haal ik dan mn vakinformatie vandaan?
als ik jou toch niet had...quote:
Klopt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:41 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Hij heeft dus alleen homo's gezegd? Niet een toevoeging waardoor het hieronder zou vallen:
[..]
Waar moet dat bezwaarschrift dan naartoe gestuurd worden? Is er een website waar ik antwoord kan krijgen op zulke vragen?quote:
Hij zal sowieso wel moeten beginnen met een bezwaarschrift indienen tegen de bekeuring. Op de bekeuring zelf zal waarschijnlijk wel staan hoe en waar dat moet en binnen welke termijn. Mocht dat bezwaarschrift ongegrond worden verklaard dan kan je altijd nog in beroep bij de rechtbank gaan.... dan is het op zich wel handig om even te informeren bij zijn rechtsbijstandverzekering. Maar ook de voorwaarden en vereisten voor het in beroep gaan zullen wel duidelijk vermeld worden op de afwijzing van het bezwaarschrift...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |