Gewoon een tubetje Zaanse Mayo, bij iedere supermarkt te krijgen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:10 schreef Jarno het volgende:
Wat ook lekker is, is die echt ouderwetse mayo, die een beetje friszurig is. Hebben ze in Belgie nog wel eens. Vol, romig maar dan zuur. Iemand een idee waar je deze nog kunt halen? In Nederland kunnen we slecht tegen smaak dus komen we niet verder dan laffe Calve meuk lijkt het.
Soms vind ik je een lul, maar patat bakken kan je als de beste!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:13 schreef M42 het volgende:
Voila patat zoals in de snackbar
Resultaten 1 - 10 van circa 942.000 voor patat (0,17 seconden)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:24 schreef Bart_NL het volgende:
Waarom zijn er mensen dit friet toch altijd patat noemen? Het is gewoon FRIET!
Ja, maar dan zou je ook kunnen zeggen dat ze over die 942K resultaten 0.17 seconden doen, dus als je van die 0.04 ook 0.17 maakt, krijg je meer dan die 942k van patatquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Resultaten 1 - 10 van circa 942.000 voor patat (0,17 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 538.000 voor friet (0,04 seconden)
En google heeft altijd gelijk....
Wij gebruikten vroeger ook geen vloeibaar frituurvet en ook toen smaakte friet van de frietboer naar mijn mening lekkerder dan thuis.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:38 schreef ThinkTank het volgende:
Verschil tussen de gebruikte vetten? Thuis gebruikt men meestal olie (vloeibaar bij kamertemperatuur), in een frituur/snackbar vooral dierlijk verzadigd vet (vaste stof bij kamertemperatuur).
Dacht ik ...
HAHAquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon een tubetje Zaanse Mayo, bij iedere supermarkt te krijgen.
Dat is idd niet echt hetzelfde, nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
HAHA!
Mensen die denken dat dat Belse mayo is
WTFquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
HAHA!
belse mayo is bedorven mayo.. zo smaakt het in elk geval...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
HAHA!
Waarom impliceer je dan dat het hetzelfde isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF
Ben je blind? ZAAANSE Mayo...
Mensen die niet kunnen lezen
Kneuzen
De_Ananas
Ik impliceer niets. Ik suggereer. Ga nou maar buiten spelenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom impliceer je dan dat het hetzelfde is
Hij vraagt om Belse mayo, kom jij aan met Zaanse alsof dat hetzelfde is
Bij de resultaten van patat zit ook de daadwerkelijke betekenis van dat woord, namelijk aardappel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Resultaten 1 - 10 van circa 942.000 voor patat (0,17 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 538.000 voor friet (0,04 seconden)
En google heeft altijd gelijk....
Ik ken anders best wel snekbarren/-bars, waar ze dezelfde Aviko of McCainmeuk afbakken als ik thuis ook kan doen hoor....quote:
Die specifieke betekenis voor een stuk of 5 Belgen is te verwaarlozen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Bij de resultaten van patat zit ook de daadwerkelijke betekenis van dat woord, namelijk aardappel.
Dus dat kun je niet zomaar vergelijken.
Die (leen)belgen zijn niet alleen dom maar ook koppig.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:56 schreef Juup© het volgende:
Friet is het.
broodjes falafel?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zit in broodjes falafel o.a.
Die is echt goed te doen jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Noob, die kan je tegenwoordig ook in de AH kopen!
Belse zalf bij de AH
Das friet lulquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
Amsterdam bij "de dam" bij manneke pis .. beste patat van nederland!
Nog maar een keer dan:quote:
Het verwijst allemaal naar patat waar je ook een beter uitleg zal krijgenquote:friet (de ~, ~en)
1 patat
frie·ten (de ~ (mv.))
1 patat
friet·je (het ~, ~s)
1 stukje patat => patatje
2 portie patat => patatje
wij NOEMEN het friet, maar het IS patat. nou goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:16 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan:
[..]
Het verwijst allemaal naar patat waar je ook een beter uitleg zal krijgen
In Nederland heet het dus PATAT.
Dat jullie in Limbo en Brabo land zo eigenwijs zijn.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |