Nog nooit gehoord van je post editen zeker ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:49 schreef Dylanesque het volgende:
straks dan, nu even scannen
ja, ga zo wel ff naar de auto toequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ga met je auto spelen joh![]()
Hoi Remcore![]()
Waarom download je niet gewoon de nrs die op cd staan ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, ga zo wel ff naar de auto toeff wat CD's er uit halen, om te rippen naar PC
nieuwe stagiar???quote:
Nee volgens mij niet.. maarja ik heb op dit moment wel grotere zorgen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jawel crossie...!we gaan toch lang niet meer zo hard als eerst?
![]()
neefje van Tear...!quote:
uitzoeken hoeveel notes we hebben?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet.. maarja ik heb op dit moment wel grotere zorgen.
Wat lief van Crossie dat ie dat voor ons wil doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
uitzoeken hoeveel notes we hebben?![]()
![]()
En een post extra achterlopen zekerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van je post editen zeker ?
Nee ik was me alleen even als een voorbeeldig Forum-poster aan het gedragen omdat crossover er wasquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En een post extra achterlopen zeker![]()
Niets ernstigs mag ik hopen ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet.. maarja ik heb op dit moment wel grotere zorgen.
Ik dacht al, waar komt dát opeens vandaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ik was me alleen even als een voorbeeldig Forum-poster aan het gedragen omdat crossover er was![]()
Ssshhhttquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar komt dát opeens vandaan![]()
wat was die edit?quote:
omdat het allemaal super nieuwe nummers zijn, allemaal promo's, die nog bijna niemand heeftquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom download je niet gewoon de nrs die op cd staan ?
Ja eigenlijk wel, met m'n vriendin. Maar over die notes, ze zijn van jullie twee allebei (samen) op 1 hand te tellen. Happy now?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Niets ernstigs mag ik hopen ?
zet ze even op internet dan! dan downloaden wij ze!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat het allemaal super nieuwe nummers zijn, allemaal promo's, die nog bijna niemand heeften die dus zeker niet te downloaden zijn
Sterkte ermee Cross ! Hoop dat het allemaal goed komtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, met m'n vriendin. Maar over die notes, ze zijn van jullie twee allebei (samen) op 1 hand te tellen. Happy now?
En allemaal bij Tear zeker!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, met m'n vriendin. Maar over die notes, ze zijn van jullie twee allebei (samen) op 1 hand te tellen. Happy now?
alsof dat jullie muzieksmaak isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zet ze even op internet dan! dan downloaden wij ze!
wat weet jij nou van mijn muziek smaak?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alsof dat jullie muzieksmaak isen alsof jullie de artiesten kennen
maar goed, eigenlijk mag ik die nummers ook niet hebben, dus dan ga ik ze helemaal niet op internet zetten![]()
Waarom denk je dat ze allemaal bij mij staan ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En allemaal bij Tear zeker!![]()
Crossie! Sterkte ermee, en als we wat modlasten overmoeten nemen? ik hoor het graag!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat valt dan best nog wel mee ?
Bedankt allebei maar nee dat hoeft nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En allemaal bij Tear zeker!![]()
Crossie! Sterkte ermee, en als we wat modlasten overmoeten nemen? ik hoor het graag!![]()
![]()
Je weet ons te vinden als je ooit van gedachten veranderdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:02 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Bedankt allebei maar nee dat hoeft niet
omdat jij kloons hebt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze allemaal bij mij staan ?
nou ja dan alleen maar sterkte en ik hoop dat het allemaal weer goed komt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:02 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Bedankt allebei maar nee dat hoeft niet
Dat was alleen maar om mn ban periode door te komen hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
omdat jij kloons hebt!en ik een hele nette jongen ben!
okey! ik dacht al bijna dat er een veel erger iets stond..:!quote:
waarom denk je dat je geband was?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat was alleen maar om mn ban periode door te komen hoor
Ik weet het eigenlijk niet meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarom denk je dat je geband was?
Je hoeft niet 'politiek' correct te reageren hoor nu je weet dat ik effe meeleesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarom denk je dat je geband was?
Nee kuno stomme schijnheil !quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Je hoeft niet 'politiek' correct te reageren hoor nu je weet dat ik effe meelees![]()
'Topic verkloten'quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet meer![]()
Ohja dat was hetquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Je hoeft niet 'politiek' correct te reageren hoor nu je weet dat ik effe meelees![]()
staat in zn notes?quote:
Jij natuurlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
staat in zn notes?
wie heeft er eigenlijk meer?
echt niet!quote:
daar weet ik genoeg vanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat weet jij nou van mijn muziek smaak?![]()
Dus ik heb er 4. En Kuno 1quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef crossover het volgende:
Oke het laatste over notes: Teardrop heeft er 4 keer zo veel als Kuno.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef crossover het volgende:
ech nie!quote:
Cool, heb ik iig 1 stemquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
edit: Crossie als er een modverkiezing komt ben jij de eerste waar ik op stem!![]()
LOOLquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef crossover het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
edit: Crossie als er een modverkiezing komt ben jij de eerste waar ik op stem!![]()
Had je vast niet verwacht hequote:
quote:
`quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat weet jij nou van mijn muziek smaak?![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nu ben ik wel benieuwd wat er in die ene note staat en wie hem geschreven heeft...!ik verdenk jou een beetje crossie, toen met het stage SC!
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:16 schreef crossover het volgende:
Ik zei genoeg over notes!! Ik laat toch niks los
Maar ik had wel gelijk he ? Ik heb er 4, Kuno heeft er 1quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:16 schreef crossover het volgende:
Ik zei genoeg over notes!! Ik laat toch niks los
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar ik had wel gelijk he ? Ik heb er 4, Kuno heeft er 1![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het was te proberen! Toch de volgende keer Crossie!
![]()
Veel plezier onder de douchequote:
over wie heb je het nu dan??quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
9329 (gemiddeld 11 per dag)
En dan noemen jullie mij een spammer![]()
Dat moet mij in de maand augustus ook wel lukkenquote:
ik ga de laatste weken wat minder, mijn gemiddelde is gezakt naar 37 per dag...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat moet mij in de maand augustus ook wel lukken
Tsja geen stage meer hequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga de laatste weken wat minder, mijn gemiddelde is gezakt naar 37 per dag...
Ik ken alleen Glowiejquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
`
heb jij ooit gehoord van Bass Intruders, Sound Creators en Glowiej dan??
scheelt een stukquote:
haiquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:16 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag allemaal.
Is het eindelijk mooi weer.. heb ik een griepje te pakken
[..]
Ik ken alleen Glowiej![]()
Van de hardstyle/jump avonden bij een discotheek in de buurt.. Ik zie de affiches hangen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
scheelt een stuk
[..]
haibeterschap dan maar hè
waar ken je Glowiej van dan??
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Van de hardstyle/jump avonden bij een discotheek in de buurt.. Ik zie de affiches hangen.
Wanneer zal de eerste jumper op de eerste hulp komen te liggen vanwege afscheurde spierenquote:
Tear ziet een kansquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik wacht nog steeds vol spanning af tot miss-scofield weer terug komt in dit topic...
Vraag me namelijk af waar in Zeist ze gaat wonenKan ik dr opzoeken aangezien ik ook in Zeist woon
kan me niet snel genoeg zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wanneer zal de eerste jumper op de eerste hulp komen te liggen vanwege afscheurde spieren![]()
![]()
Stage SC Mini-meetquote:
Hey daar was een KLB topic overquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wanneer zal de eerste jumper op de eerste hulp komen te liggen vanwege afscheurde spieren![]()
![]()
Lekker lompquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hey daar was een KLB topic overIemand die eerder uit Salou is teruggekomen omdat ie zn voet had gebroken of iets had gescheurd bij t jumpen
![]()
LOL.. dan ben je wel lomp!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hey daar was een KLB topic overIemand die eerder uit Salou is teruggekomen omdat ie zn voet had gebroken of iets had gescheurd bij t jumpen
![]()
Doe normaal dat ga ik toch niet allemaal lezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:22 schreef Dylanesque het volgende:
Laaaang opsomtopic
Die dus.. wel een lap tekst
Thrilled was ook een ex-stagiair..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:22 schreef Dylanesque het volgende:
Laaaang opsomtopic
Die dus.. wel een lap tekst
Toen had ie door wat ie een jumpende loser was en dat we hem niet mochtenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Thrilled was ook een ex-stagiair..(Ik geloof tot topic 40)
Hij was klaar met zijn stagequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Toen had ie door wat ie een jumpende loser was en dat we hem niet mochten
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij was klaar met zijn stage
Ik zat laatst in de tram.. Zie ik aan de overkant een gastje van 6-7 jaar oud te jumpen op het perron... Dat gastje was zo bezig met zijn dans routine dat ie een aankomende tram niet zag aan komen.. Zijn moeder kon hem net nog op tijd wegtrekken..
Scheelde niet veel dat ie geraakt werd.. Ik zag de titel van het krantenartikel al staan.. "Jonge jumper jumpt voor tram"
Vergeleken met een tropische regenstorm is alles een miezerbuitjequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik heb het hele verhaal gelezen, had niets te doen
Wat een verhaal zeg. En dan zeuren wij hier in nederland als het miezert
Laat me raden... een Acerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:24 schreef ETA het volgende:
ben achter een negatief puntje gekomen van mijn nieuwe camera..... heb nu 10 megapixels= 3-4mb fotos, terwijl voorheen ik rond de 1 mb fotos had. Dus in photoshop is het bewerken van fotos ook ineens een stuk zwaarer geworden....... nieuwe laptop nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |