Nee, niet tijdens de wedstrijdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:19 schreef sjimz het volgende:
Verlies Ajax
Is er dan niemand van de blauwe brigade online
Dank je, aangepast.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:36 schreef DarkShine het volgende:
Ajax - Slavia Praag #5. Komt wel goed.
Welk kliekje? Ik heb gewoon geëdit en genote hoor. Geen ban waard.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Zjroentje zit zeker in het kliekje en wordt weer het handje boven het hoofd gehouden.
Geen idee, was benieuwd door wie en hoe er gehapt zou worden. 14.gifquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:52 schreef RayMania het volgende:
Welk kliekje?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geen idee, was benieuwd door wie en hoe er gehapt zou worden. 14.gif
Het is weer hetzelfde liedje ja. Geband worden en er niks van leren. Natuurlijk heeft hij een rare manier van discussieren en gaat hij niet in op goede argumenten, maar nogmaals, daar kunnen wij nog niets mee. Als DAM persoonlijk wordt (zoals nu af en toe in het Bert van Marwijk topic) dan kunnen wij wél iets doen, en dat zullen wij dan ook doen. BIj meerdere keren over de schreef kan ook hij waarschijnlijk wel weer vertrekken, maar dat is nu nog niet het geval.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:29 schreef Doc het volgende:
Het Bert van Marwijk topic #1
Naast dat het lachwekkend is dat hij beweert dat er geen quotes gegeven wordt is deze post off-topic en een poging tot een persoonlijke aanval. Tuurlijk kan deze beetje rare poster genegeerd worden, maar ik denk dat het beter is dat hij zich OF gedraagt OF niet meer hier kan posten.
As you wish.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
Kan dicht: Volg hier de Nederlanders in buitenlandse competities # 2
Verder in: Volg Nederlanders in buitenlandse dienst seizoen 2007-2008
Primaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:52 schreef koningdavid het volgende:
Deze kan dicht: Het Oranje van de toekomst-topic
Heb al deel 2 geopend. De oude was nog niet vol maar ik dacht dat het wel mooi was om voor een nieuw seizoen een nieuw topic te openen, dus vandaar.
Had ik hem dan vol moeten spammen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:56 schreef dndiek het volgende:
beetje overdreven met nog 17 posts te gaan maar vooruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |