Nee ik ben een eindprodukt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:14 schreef Kegelstatt het volgende:
[..]
Kerel, elk levend wezen ìs een "tussenvorm", "missing link" of hoe je het ook maar wil noemen. Dat is juist wat evolutie is.
het maakt niet uit met hoeveel bewijs we komen, jij negeert het toch. Haal eerst die balk uit je eigen oog, voordat je iemand andere beschuldigt van een splinter in de zijnequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:25 schreef TeenWolf het volgende:
niet eromheen praten, kom met jullie tussenvorm bewijzen. ik wacht, volgens darwin's verhaal zouden er miljoenen tussenvormen moeten zijn.
/mierenneukmodus aanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:21 schreef Bensel het volgende:
[..]
Okee, voor het geval dat je nog steeds inet weet wat ik bedoel: Godrics law stamt uit de tijd van de newsboards, waar dit soort discussies vaker gehouden werd. Uiteindelijk bleek het zo te zijn dat in elke discussie uiteindelijk HItler voortgebracht om de andere partij zwart te maken. (godrics law) Er is een afspraak gemaakt dat iedereen die Hitler gebruikt om z'n punt te verduidelijken, automatisch de discussie verliest.
Het aantal vrschillende soorten kikkers en vissen. Is 1 soort kikker niet genoeg? Is 1 soort vlieg niet genoeg? Is 1 soort primaat niet genoeg? Is 1 soort boom niet genoeg? Hoeveel tussenvormen wil je hebben wolf-jongen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:25 schreef TeenWolf het volgende:
niet eromheen praten, kom met jullie tussenvorm bewijzen. ik wacht, volgens darwin's verhaal zouden er miljoenen tussenvormen moeten zijn.
Ik weet dat dat een leugen is van de darwin aanhangers dat in het leven is geroepen na jaren van grondwroetwerk geen tussenvorm te hebben gevonden. typisch draaikonterig gedrag in een quasi "intelectueel" jasje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:25 schreef Bensel het volgende:
[..]
je begrijpt het nog steeds niet he.. fenotype =/= genotype. iedereen is een tussenvorm, bij slechts een gedeelte is er fenotypisch iets te merken. En aangezien de meeste fossielebn nou niet bepaald goed DNA materiaal meer leveren, en je puur vanaf fenotype van de botten af kunt gaan, word het automatisch een stuk moeilijker om een compleet bestand te krijgen.
dat is allang gedebunked, het valt mij op dat elke evolutionist komt met 1 tussenvorm de Archeopteryx ...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:40 schreef oxylus11 het volgende:
Iedere die ooit bestaan heeft, inclusief de huidige, is een tussenvorm in de evolutie. Een mooi voorbeeldje is de Archeopteryx een reptiel/dinosaurus welk een voorloper is van de huidige vogels. Dit reptiel had al wel een primitieve vleugel zoals vogels, maar ook tanden en klauwen zoals reptielen.
eindelijk wordt er 1 wakker!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:46 schreef dikkedorus het volgende:
Er zijn genoeg tussenvormen? Ik snap niet waar jij vandaan haalt dat er geen tussenvormen zijn?
Bullshit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:06 schreef TeenWolf het volgende:
komen we weer terug bij af, heren evolutionisten: er is tot nu toe geen enkel TUSSENVORM gevonden
Slijkspringer. Je hoeft niet naar fossielen te zoeken want ze bestaan nu op dit moment.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:43 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik weet dat dat een leugen is van de darwin aanhangers dat in het leven is geroepen na jaren van grondwroetwerk geen tussenvorm te hebben gevonden. typisch draaikonterig gedrag in een quasi "intelectueel" jasje.
Er moeten herkenbare tussenvormen zijn gevonden. Op zijn minst een vis waar de poten nog aan zaten, want er was immers een overgang van water naar land volgens de darwin groupies en nog veel meer, op zijn minst iets herkenbaars.Die zijn er niet.
Een bekende uitspraak van darwin was immers: "Als de tussenvormen die mijn theorie vereist, niet in de fossielen worden gevonden, is mijn theorie gefalsificeerd".
als de bebaarde man darwin had geleefd was hij niet eens meer in zijn eigen verhaal gaan geloven.
Die tussenvormen zijn er niet , not , nein , ze zijn er niet
je weet niet eens wat fenotype betekent he? met andere woorden: je hebt geen drol van mijn post begrepen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:43 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik weet dat dat een leugen is van de darwin aanhangers dat in het leven is geroepen na jaren van grondwroetwerk geen tussenvorm te hebben gevonden. typisch draaikonterig gedrag in een quasi "intelectueel" jasje.
Er moeten herkenbare tussenvormen zijn gevonden. Op zijn minst een vis waar de poten nog aan zaten, want er was immers een overgang van water naar land volgens de darwin groupies en nog veel meer, op zijn minst iets herkenbaars.Die zijn er niet.
Een bekende uitspraak van darwin was immers: "Als de tussenvormen die mijn theorie vereist, niet in de fossielen worden gevonden, is mijn theorie gefalsificeerd".
als de bebaarde man darwin had geleefd was hij niet eens meer in zijn eigen verhaal gaan geloven.
Die tussenvormen zijn er niet , not , nein , ze zijn er niet
Uh, jawel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:47 schreef Rizzy-Li het volgende:
Er zijn geen keiharde bewezen feiten dat het klopt...
Als je zekerheid wilt, moet je in God geloven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:47 schreef Rizzy-Li het volgende:
Evolutie geloof ik niet in , er zullen heus wel wat dingen kloppen maar er zijn geen harde bewezen feiten. En dat het al zo besproken wordt in school dat het een feit is blijkt alweer dat de mens een drang heeft naar bevestiging. Om zekerheid te krijgen in dit o zo onzekere leven.
Soms zijn dingen gewoon niet te begrijpen(nog)
Er zijn geen keiharde bewezen feiten dat het klopt...
Ik welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:53 schreef dikkedorus het volgende:
Ik ben geen bioloog, dus ik ken al die wonderbaarlijke schepsels niet die er rondlopen.
geloven is geen zekerheid johannes de doper, geloven is geloven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je zekerheid wilt, moet je in God geloven.
Maar dit gaat over wetenschap.
Je hebt dus overduidelijk geen flauw idee wat evolutie is, waarom je erover praat is mij dus een raadsel.quote:De Engelse wiskundige en astronoom Sir Fred Hoyle gaf in één van zijn interviews dat in het Nature tijdschrift van 12 november 1981 gepubliceerd werd, eenzelfde soort vergelijking. Hoewel hij zelf een evolutionist is, drukte Hoyle zich als volgt uit om de kans aan te geven, dat hogere levensvormen op deze manier tot stand zijn gekomen, hij gaf aan dat die net zo groot is als de kans dat een tornado over een vuilnisbelt raast en daardoor een Boeing 747 samenstelt.("Hoyle on evolution", Nature, vol. 294, 12 november 1981, p. 105)
Dit houdt in, dat het voor een cel niet mogelijk is door toeval tot stand te komen en dat deze daarom beslist 'geschapen' moet zijn.
Ik zag het idd. Die motten zijn idd een prachtig voorbeeld van super snelle natuurlijke selectie (zeg ik het zo goed?)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:55 schreef oddman het volgende:
[..]
Ik wel. Zie ook mijn post. Life is wonderful!
Voor de geïnteresseerden: lees Ernst Mayr (What Evolution Is), Gould (Life's Splendour) en Dawkins (The Blind Watchmaker) voor meer informatie, en natuurlijk veel beter uitgelegd dan ik het kan. Kom je er ook nog eens achter waarin de biologen het onderling oneens zijn.
Niets is zeker, behalve dat ik besta.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:57 schreef oddman het volgende:
Dat bedoelt hij ook. Zekerheid krijg je alleen door te geloven.
(Voor de wat kortzichtigeren onder ons: die zekerheid werkt dan alleen voor diegene die gelooft, dat is dan je eigen zekerheid, geen intersubjectieve zekerheid. Wat überhaupt niet bestaat.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |