Toeval bestaat nietquote:
Geerd krijgt een beetje vreemd gevoel van werkenquote:
In deze uitspraak steun ik je volledigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik blij dat jullie allebei onder behandeling staan
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:30 schreef hicham het volgende:
Ik ben er zaterdag rond 12:45~13:00, anders kan ik die sliders niet op tijd halen
Je mag er ook niet mee rijden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen zonder zorgen.![]()
Waar ga je de sliders halen, ik ben serieus opzoek naar een andere helm en lederen kledijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:30 schreef hicham het volgende:
Ik ben er zaterdag rond 12:45~13:00, anders kan ik die sliders niet op tijd halen
Veul wisselende contacten.. knap trouwens dat die R1 zelf kan rijden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:42 schreef -XX- het volgende:
WAT EEN ZON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dadelijk touren met een R1..
hehe..touren... JEP..
Vast bij het leerhuis.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:02 schreef Rib-i het volgende:
Waar ga je de sliders halen, ik ben serieus opzoek naar een andere helm en lederen kledijAnders lacht Hicham me steeds uit
True maar tochquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Veul wisselende contacten.. knap trouwens dat die R1 zelf kan rijden.![]()
En het zegt trouwens vrij weinig, iedereen kan zo'n ding kopen.![]()
![]()
Dit jaar nog zo iemand ontmoet, 172 pk, nog nooit opengetrokken. Eerste motorT.![]()
[..]
Vast bij het leerhuis.
Met meerdere vergeet je soms wel ff wie er achter je rijdt, en of ze er nog rijden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:11 schreef -XX- het volgende:
Met meerdere moeten ze zich tegen over elkaar bewijzen. KIJK MIJ
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:14 schreef -XX- het volgende:
Wat een grafkop omgggggggggg....
Leven zonder make up...is voor mij een helll....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Particulier en niet voor mij, voor een andere vetprobquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Waar ga je de sliders halen, ik ben serieus opzoek naar een andere helm en lederen kledijAnders lacht Hicham me steeds uit
Viel me ook al op, vraag me af vanuit welke kant het wordt geinitieerdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Veul wisselende contacten.. knap trouwens dat die R1 zelf kan rijden.![]()
En het zegt trouwens vrij weinig, iedereen kan zo'n ding kopen.![]()
![]()
Zelfspot is je niet vreemdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:14 schreef -XX- het volgende:
Mirror mirror on the wall, beauty come and beauty goooo![]()
Wat een grafkop omgggggggggg....
Leven zonder make up...is voor mij een helll....![]()
Doet ze goehoedquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:02 schreef Worldbeater het volgende:
Faithy gespot met de liefde van haar leven.![]()
[afbeelding]
![]()
ik vermoed in Haarlem..of was het nou Arnhemquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:02 schreef Rib-i het volgende:
Keuren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zie er ook wel goed uit vandaag.![]()
![]()
![]()
![]()
En dat zonder Lancome Carbon.![]()
-topicvervuiling.quote:
POSER!!!!!!!!! zo vader zo zoonquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Even wat oude piccies uit het archief.![]()
willemquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:27 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
In hoeveel stukjes ligt je blok dan?Willem1940 van het MF doet alles met diesel
, of afgewerkte olie
![]()
Es ist ein schönes zeit um wieder nach bed zu gehen, gute nacht allen. Und vieleicht bis morgen
![]()
![]()
Scherenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:07 schreef -XX- het volgende:
POSER!!!!!!!!! zo vader zo zoon![]()
Stoppels bovenste, nice ja nais nais!
quote:
Maar met Castrolquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zie er ook wel goed uit vandaag.![]()
![]()
![]()
![]()
En dat zonder Lancome Carbon.![]()
Familie?quote:
Gisteren lekker merkloze remvloeistof gesuckt.quote:
Niet te hopen voor hemquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Familie?![]()
[..]
Gisteren lekker merkloze remvloeistof gesuckt.![]()
Dan hoef je je idd niet meer druk te maken over een paar rimpeltjes.
Keuren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb me vandaag ook nog niet geschoren![]()
![]()
dat jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Niet te hopen voor hem
rimpeltjes![]()
Op het circuit dus wel, maar dan gooien ze er carbon sliderpads op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:42 schreef -XX- het volgende:
Lijkt me vreemd rijden met boxers![]()
Zal de grond wel niet raken, maar wel dat gevoel zal er zijn!!
quote:
vreemde was vooral de onbalansquote:
en dan heb je ook dat nog jaquote:Zal de grond wel niet raken, maar wel dat gevoel zal er zijn!!
niet verkeerd heequote:
dat heb je zowiezo nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:10 schreef hicham het volgende:
Ik heb me vanmorgen ook niet geschoren.................
Jij ziet er dan ook uit als 40.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:10 schreef hicham het volgende:
Ik heb me vanmorgen ook niet geschoren
.................
10+7 is 17.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:ziet er 10 jaar ouder uit dan ik..terwijl ie 7 jaar jonger is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
10+7 is 17.Ik snap het niet!!!!!!!!! [/-XX]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |