Toeval bestaat nietquote:
Geerd krijgt een beetje vreemd gevoel van werkenquote:
In deze uitspraak steun ik je volledigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik blij dat jullie allebei onder behandeling staan
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:30 schreef hicham het volgende:
Ik ben er zaterdag rond 12:45~13:00, anders kan ik die sliders niet op tijd halen
Je mag er ook niet mee rijden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen zonder zorgen.![]()
Waar ga je de sliders halen, ik ben serieus opzoek naar een andere helm en lederen kledijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:30 schreef hicham het volgende:
Ik ben er zaterdag rond 12:45~13:00, anders kan ik die sliders niet op tijd halen
Veul wisselende contacten.. knap trouwens dat die R1 zelf kan rijden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:42 schreef -XX- het volgende:
WAT EEN ZON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dadelijk touren met een R1..
hehe..touren... JEP..
Vast bij het leerhuis.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:02 schreef Rib-i het volgende:
Waar ga je de sliders halen, ik ben serieus opzoek naar een andere helm en lederen kledijAnders lacht Hicham me steeds uit
True maar tochquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Veul wisselende contacten.. knap trouwens dat die R1 zelf kan rijden.![]()
En het zegt trouwens vrij weinig, iedereen kan zo'n ding kopen.![]()
![]()
Dit jaar nog zo iemand ontmoet, 172 pk, nog nooit opengetrokken. Eerste motorT.![]()
[..]
Vast bij het leerhuis.
Met meerdere vergeet je soms wel ff wie er achter je rijdt, en of ze er nog rijden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:11 schreef -XX- het volgende:
Met meerdere moeten ze zich tegen over elkaar bewijzen. KIJK MIJ
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:14 schreef -XX- het volgende:
Wat een grafkop omgggggggggg....
Leven zonder make up...is voor mij een helll....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Particulier en niet voor mij, voor een andere vetprobquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Waar ga je de sliders halen, ik ben serieus opzoek naar een andere helm en lederen kledijAnders lacht Hicham me steeds uit
Viel me ook al op, vraag me af vanuit welke kant het wordt geinitieerdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Veul wisselende contacten.. knap trouwens dat die R1 zelf kan rijden.![]()
En het zegt trouwens vrij weinig, iedereen kan zo'n ding kopen.![]()
![]()
Zelfspot is je niet vreemdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:14 schreef -XX- het volgende:
Mirror mirror on the wall, beauty come and beauty goooo![]()
Wat een grafkop omgggggggggg....
Leven zonder make up...is voor mij een helll....![]()
Doet ze goehoedquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:02 schreef Worldbeater het volgende:
Faithy gespot met de liefde van haar leven.![]()
[afbeelding]
![]()
ik vermoed in Haarlem..of was het nou Arnhemquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:02 schreef Rib-i het volgende:
Keuren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zie er ook wel goed uit vandaag.![]()
![]()
![]()
![]()
En dat zonder Lancome Carbon.![]()
-topicvervuiling.quote:
POSER!!!!!!!!! zo vader zo zoonquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Even wat oude piccies uit het archief.![]()
willemquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:27 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
In hoeveel stukjes ligt je blok dan?Willem1940 van het MF doet alles met diesel
, of afgewerkte olie
![]()
Es ist ein schönes zeit um wieder nach bed zu gehen, gute nacht allen. Und vieleicht bis morgen
![]()
![]()
Scherenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:07 schreef -XX- het volgende:
POSER!!!!!!!!! zo vader zo zoon![]()
Stoppels bovenste, nice ja nais nais!
quote:
Maar met Castrolquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zie er ook wel goed uit vandaag.![]()
![]()
![]()
![]()
En dat zonder Lancome Carbon.![]()
Familie?quote:
Gisteren lekker merkloze remvloeistof gesuckt.quote:
Niet te hopen voor hemquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Familie?![]()
[..]
Gisteren lekker merkloze remvloeistof gesuckt.![]()
Dan hoef je je idd niet meer druk te maken over een paar rimpeltjes.
Keuren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb me vandaag ook nog niet geschoren![]()
![]()
dat jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Niet te hopen voor hem
rimpeltjes![]()
Op het circuit dus wel, maar dan gooien ze er carbon sliderpads op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:42 schreef -XX- het volgende:
Lijkt me vreemd rijden met boxers![]()
Zal de grond wel niet raken, maar wel dat gevoel zal er zijn!!
quote:
vreemde was vooral de onbalansquote:
en dan heb je ook dat nog jaquote:Zal de grond wel niet raken, maar wel dat gevoel zal er zijn!!
niet verkeerd heequote:
dat heb je zowiezo nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:10 schreef hicham het volgende:
Ik heb me vanmorgen ook niet geschoren.................
Jij ziet er dan ook uit als 40.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:10 schreef hicham het volgende:
Ik heb me vanmorgen ook niet geschoren
.................
10+7 is 17.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:ziet er 10 jaar ouder uit dan ik..terwijl ie 7 jaar jonger is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
10+7 is 17.Ik snap het niet!!!!!!!!! [/-XX]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
quote:Winkel:Goedemorgen,
We hebben de bestelde ruit op dit moment niet op voorraad, we hebben alleen
een light grey uitvoering liggen. De black smoke moet besteld worden, dit
gaat ongeveer 3 weken duren.
quote:WB:Goededag,
Is het heel lastig hier ene foto van te sturen?
En wellicht heeft u een leuk 'plank'prijsje voor de grijze.
Toch maar zwartquote:WB:Hierbij de foto van de light grey uitvoering, helaas is de prijs gewoon
dezelfde als de zwarte ruit.
Met vriendelijke groet,
Geknipt dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:10 schreef hicham het volgende:
Ik heb me vanmorgen ook niet geschoren
.................
Ik ga in deze voor naakt, 2 cilinders en een boel CC'squote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:35 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Moto Morini.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:43 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik ga in deze voor naakt, 2 cilinders en een boel CC's
I'll buy that for a dollarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moto Morini.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:14 schreef bvvt het volgende:
Die foto's heb je toch in je archieven staan????PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker voor 3vOquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:10 schreef Rib-i het volgende:
@ Hicham
Als je een goede originele foto kan sturen van jou of je broerjte aan het wheelien kan ik het mischien gebruiken voor een landelijke campagne
Moet ik het wel voor 16:00 vandaag ontvangen
Je krijgt er eeuwige roem voor![]()
Eerste wat mij ook net opviel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:05 schreef koffiekoekje het volgende:
Ook een betere koplamp unit voor de speed triple, als je t mij vraagt![]()
Ergens in het Da Liks wheelie topique, circa mei 2006.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:10 schreef Rib-i het volgende:
@ Hicham
Als je een goede originele foto kan sturen van jou of je broerjte aan het wheelien kan ik het mischien gebruiken voor een landelijke campagne
Moet ik het wel voor 16:00 vandaag ontvangen
Je krijgt er eeuwige roem voor![]()
quote:[message=5181596,noline]mercy_symbol schreef op 18 juni 2006 @ 18:55[/message]:
Was echt super vandaag :} flink zweten maar zeker de moeite allemaal waard![]()
alleen wel genant dat de beste wheely's onder de lessers gedaan werd door een dame:} Rausdouwer deed het echt goed vandaag :}
Leuke kikkerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:27 schreef Worldbeater het volgende:
Eerste voorproefje.
Nog even een paar pagina's doorworstelen Volgende topique, hier is hij nog niet top.![]()
![]()
[afbeelding]
Liefde maakt blindquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:33 schreef Worldbeater het volgende:
Makster, WB, BWT, Roderick, onbekend, Pimber..
[afbeelding]
![]()
[..]
![]()
![]()
Bord voor de kop, en maar volhouden, en volhouden. Al vier jaar.quote:
Hummz.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:27 schreef Worldbeater het volgende:
Eerste voorproefje.
Nog even een paar pagina's doorworstelen Volgende topique, hier is hij nog niet top.![]()
![]()
Even smsén .. heb je zijn nummer?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:47 schreef Rib-i het volgende:
Die van Hicham zijn okay, alleen heb ik wel zijn toestemming nodig
Zeg dat dan gelijk.quote:Ik bedoelde de foto's van de meeting bij de maasvlakte waar BazzieK voor het eerst over "Het strand" had gehoord
quote:Op zondag 26 november 2006 23:07 schreef worldpimber het volgende:
WTF, die gast heeft me net gemailed, kenkerscherpe hoge resolutie foto's![]()
Het origineel is echt vet scherp![]()
NnooOOOOoOOOhhh![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Die man heet Fred, bij dezeBedankt Fred
![]()
![]()
Ff wat webspace geven voor die man zodat ie alles kan neerpleuren
Ghehehe, nu nog meer oefenen oefenen oefenen
Ja bel em anders even opquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:47 schreef Rib-i het volgende:
Ik bedoelde de foto's van de meeting bij de maasvlakte waar BazzieK voor het eerst over "Het strand" had gehoord
aardige kerelquote:Blackbullet schreef op 03 augustus 2007 @ 12:04:
Ik weet zeker dat ie beter dan jouw hoofd werkt.![]()
Van die meetings zijn volgens mij alleen maar brakke foto's gemaakt en/of zijn de motoren veel te viesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:47 schreef Rib-i het volgende:
Ik bedoelde de foto's van de meeting bij de maasvlakte waar BazzieK voor het eerst over "Het strand" had gehoord
Thnx manquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Van die meetings zijn volgens mij alleen maar brakke foto's gemaakt en/of zijn de motoren veel te vies
Maar doe wat je niet laten kunt en gebruik maar wat je wiltIk kan je momenteel geen pics aanleveren maar ik zie dat Pepijn op dreef is
ik nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:48 schreef bvvt het volgende:
Ik heb me vanmorgen wel geschoren
ik heb het idee dat het gewoon een onderdeel van een komplete kuip isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hmmz is dit wateindelijk een beetje een fatsoenlijk ding
Mischien een hond langsgeweestquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:39 schreef Roderick2085 het volgende:
net ff bij m'n oma geweest voor wat klusjes, gelijk ff langs de praxis wat verf halen en wat zie ik
rechter voorpoot zeikes nat
heb er voor ik hem naar Engeland reed nog nieuwe keerringen in laten zetten
![]()
![]()
Beschadiging of butsje ergens op het glijgedeelte? Dat had ik bij mn KTM, toen laten polijsten bij HK suspension in Uden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:39 schreef Roderick2085 het volgende:
net ff bij m'n oma geweest voor wat klusjes, gelijk ff langs de praxis wat verf halen en wat zie ik
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mischien een hond langsgeweest
[afbeelding]
ja, vind ik alleen beetje zonde van het geld, aangezien die over ongeveer een maand weg gaatquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:41 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Beschadiging of butsje ergens op het glijgedeelte? Dat had ik bij mn KTM, toen laten polijsten bij HK suspension in Uden.
Jah dan is het idd een beetje zonde, kun je niet iets proberen met een beetje waterproof schuurpapier oid?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]is het een beetje te hoog voor... en later zie je wat zwarte strepen zitten van waar spul langs is gelopen
![]()
[..]
ja, vind ik alleen beetje zonde van het geld, aangezien die over ongeveer een maand weg gaat![]()
ik ga zo wel ff kijken waar het zit ga er iig vanuit dat er iets zit... alleen moeten er dan natuurlijk weer nieuwe keerringen in... misschien maar eens kijken of ik dat zelf kan... motorzaak zei dat zoiets zo'n 150 euri's kost omdat het veel tijd kost om die hele voorvork eruit te halen.... geen zin om dat te betalenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:50 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah dan is het idd een beetje zonde, kun je niet iets proberen met een beetje waterproof schuurpapier oid?
Voorvork eruit halen is een klusje wat je zelf makkelijk kan gaan doen. Motor ff op een krik, of een bierkratje oid. Wiel eruit. Vorkpoten eruit schroeven, werkt vrij simpel meestalquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik ga zo wel ff kijken waar het zit ga er iig vanuit dat er iets zit... alleen moeten er dan natuurlijk weer nieuwe keerringen in... misschien maar eens kijken of ik dat zelf kan... motorzaak zei dat zoiets zo'n 150 euri's kost omdat het veel tijd kost om die hele voorvork eruit te halen.... geen zin om dat te betalen
weet alleen niet of ik het juiste gereedschap hebquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:58 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Voorvork eruit halen is een klusje wat je zelf makkelijk kan gaan doen. Motor ff op een krik, of een bierkratje oid. Wiel eruit. Vorkpoten eruit schroeven, werkt vrij simpel meestal![]()
Echt bijzonder gereedschap heb je niet nodig, alleen nieuwe keerring erin zetten heb ik nog nooit gedaan dus dat weet ik nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
weet alleen niet of ik het juiste gereedschap heb
Is nu te laatquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:58 schreef ikookhier het volgende:
Was ik weer![]()
Rib-i
Ik heb wel foto's van pimber nieuwe& oude foto's ,hies alleen oude foto's zelfs met textielpak aan die ik natuurlijk hier niet posts![]()
Coolquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is nu te laatBedankt voor het aanbod
Dus je hebt al een keus gemaakt . . . . .quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is nu te laatBedankt voor het aanbod
Kan ik volgende week pas laten zien, Hicham is het niet geworden, kwaliteit was niet goed genoegquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dus je hebt al een keus gemaakt . . . . .
Wat moet het gaan worden?
Wat is het eindproduct?
En met een hoge tank om de pens te dragen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:36 schreef Worldbeater het volgende:
Voor mij geen M&M's meer.![]()
![]()
De Aldi heeft wat nieuws, Choco Caps.Soort smarties.
2.000 calorieeen in een zakje.![]()
Daarom heb ik altijd motoren met kopelll.
Gaat BWT het topic al volspammen?![]()
Typische motorzaakactie, wel nieuwe keerringen, maar niets aan de opppervlakte ruwheid doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:39 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
![]()
Wat snelwagen zegt. 2 keerringen 10 euro, en wat werk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:53 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ga zo wel ff kijken waar het zit ga er iig vanuit dat er iets zit... alleen moeten er dan natuurlijk weer nieuwe keerringen in... misschien maar eens kijken of ik dat zelf kan... motorzaak zei dat zoiets zo'n 150 euri's kost omdat het veel tijd kost om die hele voorvork eruit te halen.... geen zin om dat te betalen
Ik pak het hoge zadel wel van de andere motor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:39 schreef Den_Haag het volgende:
En met een hoge tank om de pens te dragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |