Hierbij is officieel vastgesteld dat je tuin brandbaar genoeg is voor een BBQquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:01 schreef Geerd het volgende:
[[url=
Deze zijn het geworden![]()
nu koffie![]()
Welkomquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:56 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Zowaar een eigen Fok! MC![]()
Laat ik me hier ook maar eens melden dan
Mag sinds begin juni zelfstandig rond touren op me fazer uit 2005. Dit doe ik voornamelijk in harderwijk en omstreken.
Zal vanavond wat foto's posten van me bike, want linken vanaf het motor-forum wil niet echt lukken.
Nu eerst de boel aflsuiten hier en naar huis![]()
The younger good lookingquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:deze week nwe contact persoon voor onze cash transfers die ik 2-3 keer per week verzend..per ongeluk naar de verkeerde gestuurd:
[..]
zou ik ook niet hebben nee
Ik heb nog een aardig lijstje met dingen die moeten gebeuren, dat laat ik liever door jou doen dan door een dealerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, maar wel met remblokken vervangen en geen remdruk meer.
The challange is the same.![]()
Als dat Motozoom kannetje werkt kan ik alles aan.![]()
Je kunt wel posten in de Fok!MC maar geen SMSje lezen, in wat voor een auswitch kamp ben je nu weer terecht gekomenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is Pimber!! [afbeelding]
Kan het even niet oplezen wegens bezoek, maar iets van hou de glimmende kant boven@Zandvoort.
Geen idee waar hij momenteel zit met de vrachtwagen (Frankrijk?), hij moet nog ff terug SMSén.![]()
Lees jij je eigen posts wel eens na?quote:
Eujquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:56 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Zowaar een eigen Fok! MC![]()
Laat ik me hier ook maar eens melden dan
Mag sinds begin juni zelfstandig rond touren op me fazer uit 2005. Dit doe ik voornamelijk in harderwijk en omstreken.
Zal vanavond wat foto's posten van me bike, want linken vanaf het motor-forum wil niet echt lukken.
Nu eerst de boel aflsuiten hier en naar huis![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:45 schreef Worldbeater het volgende:
12.30 thuis, 12.45 remklauw op druk met nog nooit gebruikt apparaatje.![]()
De voorspoedigheid gaf kracht en vertrouwen om hydraulische koppeling ook maar even te doen.![]()
# failed.![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:57 schreef Rib-i het volgende:
Ik dacht dat je vandaag ging racen @ Zandvoort
pazzo's er weer uitquote:
gewoon onverkaptquote:Verkapt kijk mij pennelikker zijn met verantwoordelijkheid over veel cash post [afbeelding]
Oh nee, het was onverkapt
quote:Zaterdag 12:30 KBH
quote:
quote:
M&M's !!!quote:*M&M's heeft*![]()
![]()
Pas je wel op?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
M`en wat heb ik nu een slaap, kwam iedere dag 2-3 uur tekort.![]()
Maar ik zou om half twee vertrekken.Stond tot half drie te kloten.
![]()
*M&M's heeft*![]()
![]()
Pas je wel op?quote:
Wat een troepquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:01 schreef Geerd het volgende:
[[url=
Deze zijn het geworden![]()
nu koffie![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:35 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Wat een troepdie schoenen
koffiekan ziet er wel goed uit
Doet me aan die goede tijd met koffiekoekje denken
![]()
Ja, ben in balans. Zoveel gefietst vanmiddag.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[disclaimer]
voorbeelden zijn echt maar voorbeeldenkleurstelling kijk ik al niet serieus naar, en van allebei de categorien zijn er meer te vinden
[/disclaimer]
Zondag is z'n zus er ookquote:
Naja, als dit al zo goed is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Naja, als dit al zo goed is.
Ben alleen benieuwd hoe goed die 2.650 Blade echt is.
Past wel mooi bij mijn nieuwe helm.
ging mij er meer om wat mensen hier vinden wat een paar jaartjes meer of minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk dat maakt het voor mij een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:11 schreef bvvt het volgende:
[..]
Welkom
Wat is je nick op MF?
dan kunnen we de foto's er zo bij zoeken
meerendeel hier zit ook op MF
Ze heeft me mail gestuurtquote:
Moet je die der afhalen dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:17 schreef Rib-i het volgende:
tuus
Even de megamiljoenen insectenljikjes van mijn helm af krabben
megamiljoenenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:17 schreef Rib-i het volgende:
tuus
Even de megamiljoenen insectenljikjes van mijn helm af krabben
Die moet "werken"quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:21 schreef koffiekoekje het volgende:
Ben ik ook hier, is ikookhier en niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |