Hey maisnonquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:24 schreef Maisnon het volgende:
Straatneger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:25 schreef KopieerMachine het volgende:
Hoerentopik.
Beiden
Ga eens wat kopieeren ofzo. Xerox-kloon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
Ik ben geen kloon, kom eens wat dichterbij dan krijg je een kopstootquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:26 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ga eens wat kopieeren ofzo. Xerox-kloon.![]()
Been there, done that, die mannen zijn juist uitzonderlijk schoonquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:24 schreef KopieerMachine het volgende:
Misschien moet je eens een Turk neuken, dan jank je wel anders. En voel je je vies enzo
I'll trigger my shot, at youquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, maar dan denk ik dat ik als winnaar naar buiten kom
Wat je hebt niet eens een hoofd. Maar ik wil geen ruzie, hier een stukje papier.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:27 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, kom eens wat dichterbij dan krijg je een kopstoot![]()
Je kunt zeggen over ze wat je wilt, maar ze weten wel hoe je Marokkaan schrijftquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zeg Marrokaan voor het leven en niet anders
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:28 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Wat je hebt niet eens een hoofd. Maar ik wil geen ruzie, hier een stukje papier.![]()
ow, nou ja proostquote:
Je hebt gewoon een negatieve insteek, jij dacht dat ik fysiek geweld wou gebruiken.quote:
Nederrlander is ook zo fout geschrevenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je kunt zeggen over ze wat je wilt, maar ze weten wel hoe je Marokkaan schrijft
voor deze keer, ALLEEN voor deze keer, ben ik het met je eensquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
voor deze keer, ALLEEN voor deze keer, ben ik het met je eens
Ik ruik visquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:33 schreef Triggershot het volgende:
Arme Tarkan, dat hij uberhaupt wordt vergeleken om te kiezen tussen hem en Zargon, hoe dan ook, een aantal mensen zijn hier spontaan klaar gekomen lijkt het
Mooie ogenquote:
Beetje domme reactie van jou, hoe moet ik nou googlen als ik niet eens weet hoe die sjappies heten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Turkse zanger
Of je zoekt even ipv hier te lopen zieken.
Weet jij nog waar dat ene nummer nog over ging?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:33 schreef Triggershot het volgende:
Arme Tarkan, dat hij uberhaupt wordt vergeleken om te kiezen tussen hem en Zargon, hoe dan ook, een aantal mensen zijn hier spontaan klaar gekomen lijkt het
Ga je mond spoelenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:33 schreef Triggershot het volgende:
prachtigquote:
Link, naam?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Weet jij nog waar dat ene nummer nog over ging?
Over die slang die een moord pleegde of zowat? In Nederland op nummer 1 in de top 40 maar niemand begreep de song
quote:
er is een paar keer gezegd dat deze zanger Tarkan heetquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:35 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Beetje domme reactie van jou, hoe moet ik nou googlen als ik niet eens weet hoe die sjappies heten.
Of kan ik die foto ook door een zoekmachine halen?
nee serieus, me ouders hebben zalm gegetenquote:
FB gaat me voorlichting gevenquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
FB gaat me voorlichting geven [afbeelding]
1 top 40 hit, 1 van de weinige van hem.quote:
Tarkan- Simarik.quote:
een cursus'' Hoe gaat ik met aggresiefe honden om''quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee serieus, me ouders hebben zalm gegeten!
http://youtube.com/watch?v=_PO0JaigrsI ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
1 top 40 hit, 1 van de weinige van hem.
Ooit ondertiteling van geweest op tmf toen het nog geen jumpen was daar.
Ah, je was eerder dan ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tarkan- Simarik.
http://www.youtube.com/watch?v=_PO0JaigrsI
(over letterlijk vertalen gesproken, slang dood enzo)![]()
eyo, je weetquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:39 schreef Maisnon het volgende:
Dribbels, ben je nog in elkaar geslagen door wilde Turken de laatste tijd?
Is je hond niet lief dan ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
een cursus'' Hoe gaat ik met aggresiefe honden om''
Altijd manquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:39 schreef Maisnon het volgende:
Dribbels, ben je nog in elkaar geslagen door wilde Turken de laatste tijd?
glij niet van je stoel hequote:
mijn kat denkt dat ie een hond isquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou, weet dat er voor jou niemand anders is dan jij en ik
Je had hem ondergedompeld in benzine en toen een vlam erbij? WOEF !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mijn kat denkt dat ie een hond is
Gaat dit over de Kama-Sutra?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even snel in codetaal, is nog iets uit het boek gelukt btw?
Selimaquote:
quote:
okequote:
Neuhquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:49 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb ook een Turk. Ben ik nu hip?
Circus in town.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:47 schreef Da.Rock het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Y2Txf6V3zhU![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:47 schreef Da.Rock het volgende:
Yes!!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even snel in codetaal, is nog iets uit het boek gelukt btw?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:47 schreef Da.Rock het volgende:
Die jahquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=_PO0JaigrsI ?
Vazgecemem vind ik net iets erger maar het nummer zelf is wel weer erg ok....meestal..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:50 schreef Emel het volgende:
damn wat heeft hij aan haha
1997quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:53 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Die jah
Zomerhit 1995 ?
In ieder geval lang geleden![]()
Waar gaat de tijd heen, of zoals mijn oma zegt. " Waar gaat het heen met deze wereld".
ja preciesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:53 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Vazgecemem vind ik net iets erger maar het nummer zelf is wel weer erg ok....meestal..
Tarkan schijnt bi te zijn, Sandal niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:56 schreef Jett het volgende:
Tarkan is toch gay? of is dat Mustafa Sandal?
En wie is Zargon?
Ik versta er niets vanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
1997
btw Tarkanparodie:
http://youtube.com/watch?v=TKd7rSEP1ZQ&mode=related&search=
Schandaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tarkan schijnt bi te zijn, Sandal niet.
Beter van niet hahaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik versta er niets van
Maar de Duitsers verstaan niets van het Engels dus zo vreemd is dat niet.
Gelijk aan dat Brainpower Frans Bauer na zingt zeg maar.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik versta er niets van
Maar de Duitsers verstaan niets van het Engels dus zo vreemd is dat niet.
Hij heeft toch mooi 100 vrouwen achter zich aanlopen in zijn clip.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:56 schreef Jett het volgende:
En wie is Zargon?
Schijnt, is volgens mij nooit bewezen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hij heeft toch mooi 100 vrouwen achter zich aanlopen in zijn clip.
Dat zegt dus blijkbaar niks.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hij heeft toch mooi 100 vrouwen achter zich aanlopen in zijn clip.
Met Wat?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:01 schreef Emel het volgende:
Hij woont samen, al jaren.
wtf besta jij nog. Alles oke met de dwc.quote:
Turks meisjequote:
Ja. Denkt het. Wie ben jijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:02 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
wtf besta jij nog. Alles oke met de dwc.![]()
Zo een mooie man kan nooit hetero zijn. Grap van moeder aarde.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Of hij is homo en comoufleerd die 100 vrouwen met zijn homo-schap zijn.
Iemand met een 4e account die nog weet dat jij vroeger veel meer poostte.quote:
Met moeder aarde weet je het maar nooitquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:07 schreef Jett het volgende:
[..]
Zo een mooie man kan nooit hetero zijn. Grap van moeder aarde.![]()
*fapquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:12 schreef Triggershot het volgende:
Waarom alleen maar mannen, meerderheid van dit topic is mannelijk
huppa http://www.youtube.com/watch?v=aeuwsebJQpo
Waarom verfen turken de laatste tijd allemaal hun haar blond.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:12 schreef Triggershot het volgende:
Waarom alleen maar mannen, meerderheid van dit topic is mannelijk
huppa http://www.youtube.com/watch?v=aeuwsebJQpo
OW?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:14 schreef Jett het volgende:
[..]
Waarom verfen turken de laatste tijd allemaal hun haar blond.
Hier de laatste tijd echt veel man, al zijn het al highlights. De turken die ik ken hebben mooi donker haar en dikke donkere mooie wenkbrauwen.quote:
Mja klopt, vind haar als brunette veel een veel beter staan:quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:17 schreef Jett het volgende:
[..]
Hier de laatste tijd echt veel man, al zijn het al highlights. De turken die ik ken hebben mooi donker haar en dikke donkere mooie wenkbrauwen.
Die van die link lijkt gewoon op een Engelse chav die net van de zonnebank vandaan komt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja klopt, vind haar als brunette veel een veel beter staan:
http://www.youtube.com/watch?v=hczqFDg6NgE
Verkeerde link?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:19 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Y2Txf6V3zhU
eh verkeerde link iddquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verkeerde link?
Anders val je in herhaling?
En idd![]()
![]()
Yalan vind ik leuker http://www.youtube.com/watch?v=gN2hwkb1nr0quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:22 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
eh verkeerde link idd![]()
http://www.youtube.com/watch?v=_hcaZyMDD7g
Je integereert ook zo lekkerquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:25 schreef Frrreek het volgende:
Tarkan is een fag![]()
[[url=http://fotobewaren.nl/output/1186003450.jpg]afbeelding][/url]
Hé! Integratie komt van twee kanten vriend.quote:
Dames.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:26 schreef Frrreek het volgende:
en Robert Hatermo dan? Senden çok var, IEHIEHIEHE lsajfgsdlkgjsdg. Ook zo gay
http://www.youtube.com/watch?v=YrKKgszHNUc
Eigenlijk vind ik alles van hun wel prettig om te luisteren..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yalan vind ik leuker http://www.youtube.com/watch?v=gN2hwkb1nr0
Dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:26 schreef Jett het volgende:
[..]
Hé! Integratie komt van twee kanten vriend.
http://youtube.com/watch?v=p5HzDq7_so0quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:27 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik alles van hun wel prettig om te luisteren..
Zijn dat die sletjes van de Pepsi automaten in de metro?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:27 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik alles van hun wel prettig om te luisteren..
http://www.youtube.com/watch?v=6KU8xaeV2Koquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:29 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Zijn dat die sletjes van de Pepsi automaten in de metro?
3e slag van ieperquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:47 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Kom Yvonne, vertel ons eens wat jij de interessantste gebeurtenis vindt van WOI.
Was daar toen ook niet een docu van gemaakt door BBC? Ik herriner me namelijk een WOI docu die enkele maanden geleden toen op Canvas was uitgezonden (ging ook over Ieper). Nogmaals kijken andersquote:
Ja, de aanloop, de mijnenslag bij mesen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:56 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Was daar toen ook niet een docu van gemaakt door BBC? Ik herriner me namelijk een WOI docu die enkele maanden geleden toen op Canvas was uitgezonden (ging ook over Ieper). Nogmaals kijken anders
Neh.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet de vrede van Versailles waar de kiem voor WO2 werd gelegt?
Maar goed, eik heel 1917, er gebeurde enorm veel en alles had met elkaar te maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:47 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Kom Yvonne, vertel ons eens wat jij de interessantste gebeurtenis vindt van WOI.
Dat is in de nachtdienst bij Smit Takquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nachtbagger?
de watte?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is in de nachtdienst bij Smit Tak
Wieda?quote:
Wiequote:
Ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:56 schreef Jett het volgende:
En wie is Zargon?
Ik kwam destijds ook klaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:33 schreef Triggershot het volgende:
Had jij nog geen foto van mij?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:22 schreef yvonne het volgende:
Eens diep nadenken:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
quote:
Ik had wat beloofd, overtreed ik dat?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:44 schreef remlof het volgende:
Ik vind gewoon dat ik deze monoloog af en toe moet onderbreken.
Neuh hoor, nog niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had wat beloofd, overtreed ik dat?
Nee, ik hoor niet tot je groep intimi.quote:
Niet meteen overdrijven.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tante Yv. en ik zijn dikke maatjes.
Mijn groep intimi heeft geen andere foto's van ik dan wat hier op FOK! is rondgeweest.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik hoor niet tot je groep intimi.
We hebben onenigheden, verder lukt het best wel tussen ons.quote:
Zelfs díe kreeg ik niet van je!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn groep intimi heeft geen andere foto's van ik dan wat hier op FOK! is rondgeweest.
Destijds, toen Z'tje er nog was, had ik beloofd een foto met een hoofddoek te posten in AA SC...quote:
What comes up...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:00 schreef zarGon het volgende:
[AA SC] :'). Allochtonen met Wilderskapsel....
Zo lang geleden, damn. Mên, ik mis die gezelligheid in de AA SC.
Verdammt, nu jij komt, we hadden destijds ook babyfoto contest...quote:
Owja, zelfs gepost, niet meer in gekeken eik verderquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Destijds, toen Z'tje er nog was, had ik beloofd een foto met een hoofddoek te posten in AA SC...
Je hebt hem wel gezien. Dat hele ding kwam op gang na die ene foto,.
Oja.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verdammt, nu jij komt, we hadden destijds ook babyfoto contest......
Godkolere, toen was FOK! nog leuk..
"Toen", drie maanden geledenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verdammt, nu jij komt, we hadden destijds ook babyfoto contest......
Godkolere, toen was FOK! nog leuk..
Jaquote:
Niet in dat babyfoto's topic kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Owja, zelfs gepost, niet meer in gekeken eik verder
*schop*quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Met van die Conflict top[ics zoals
TT: Hoi
OP: Alles goed?
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Met van die Conflict top[ics zoals
TT: Hoi
OP: Alles goed?
wat een grafkopquote:
ik kan zo niet babyfotos van mij vindenquote:
Selim?quote:
Ik ga mijn sataschijf even aansluiten. Kijken of er nog wat leuks op zit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:35 schreef remlof het volgende:
Aaaaaw Selimpje voor dat hele grote dartbord
Maak 'r wakker dan!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:32 schreef zarGon het volgende:
Poffedomme, wat kan dat ouwe wijf dat zichzelf mijn moeder noemt, de familiealbums goed verstoppen.
Alles van ik zit nu in Turkije, behalve mijn zussen. Ooms, tantes, vader, moeder, opa, oma, ergo hele familie...quote:
Bellen gaat morgen pas, ze zitten in het dorp.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alles van ik zit nu in Turkije, behalve mijn zussen. Ooms, tantes, vader, moeder, opa, oma, ergo hele familie...
Even bellen tho, puick plan. * zarGon start Voipbuster.
Hoizzzz, ik ben naar Sultanzzzz geweest, waterpijpz enzo, meiden met zilveren ringen om de heupenzzz enzoooquote:
Hoogstwaarschijnlijk blijf ik nog wel studeren, tenminste nog HBO, heb het een jaar geleden drie jaar verzet...quote:
21 dagen gedrild worden en that's it?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk blijf ik nog wel studeren, tenminste nog HBO, heb het een jaar geleden drie jaar verzet...
Omdat ik studeer, heb ik nog een reden om nog niet te gaan..
Heb tot mijn 38'ste de tijd en och, 21 dagen in Turkije in het leger is ook niet alles,
Die Polo ook nog?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:33 schreef zarGon het volgende:
[img=578xnull]http://fok.zargon.nl/dump/oldpic/054.jpg[/img]
Ik heb die schoenen nog,.
Ik koop het af, anders zit ik 15 maanden...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
21 dagen gedrild worden en that's it?
China en India lachen je uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Turkije heeft statistisch gezien het grootste leger van de wereld, als ze alle dienstplichtigen oproepen
...en in Irakquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik koop het af, anders zit ik 15 maanden...
Rusland toch ook?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
China en India lachen je uit.
Maar goed, wij hebben dienstplicht, dat kan best kloppen.
noord korea heeft qua percentage het grootste legerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
China en India lachen je uit.
Maar goed, wij hebben dienstplicht, dat kan best kloppen.
Heeft die nou wel of nog niet in het leger gezeten?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:40 schreef Triggershot het volgende:
Ow ja, Zargon heeft de soepelere regeling voor dienstplicht aan Tarkan te danken
Ja maar dat is de bijwerkingen volgens de officiele rapportenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Met het subtiele verschil dat je in Rusland geheid een trauma oploopt natuurlijk.
je hebt wat boven je donssnorretje hangenquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heeft die nou wel of nog niet in het leger gezeten?
wikiquote:Er is een wet in Turkije, die de "Tarkan-wet" wordt genoemd, omdat deze naar aanleiding van Tarkan tot stand is gekomen. In 1999, het jaar waarin de zanger internationaal doorbrak, liep ook zijn termijn af om de militaire dienstplicht uit te kunnen stellen (deze duurt anderhalf jaar in Turkije). Tot die tijd had hij wegens zijn studie Engels aan een Universiteit in New York, dispensatie gekregen. Tarkan kwam in 1999 echter niet opdagen voor zijn dienst, ging door met optredens in Europa en Zuid-Amerika, en er dreigde een conflict met de Turkse staat. In de Turkse media werd veel gespeculeerd wat er zou gebeuren. Mogelijk zou Tarkan zijn Turkse nationaliteit kunnen verliezen, en bij terugkeer in Turkije gearresteerd worden wegens desertie. Het was duidelijk dat er een impasse was, want de Turkse staat maakte nog geen aanstalten om iets tegen Tarkan te ondernemen. De staat kon echter ook geen gezichtsverlies leiden en niets doen. Na de grote aardbeving in Turkije in 1999 was er opeens veel geld nodig voor wederopbouw. Er werd een wet aangenomen die het mogelijk maakte om na storting van een groot geldbedrag op het nationaal fonds van de aardbeving, een sterk verkorte dienstplicht te doen van twee maanden. Naast Tarkan maakte ook de zanger Mustafa Sandal van deze mogelijkheid gebruik. Beide zangers gingen in januari en februari 2000 verkort in dienst.
Sennheiser,quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je hebt wat boven je donssnorretje hangen
Tjetjenen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
De Russen kunnen de Tsjechenen niet eens onder controle houden,.
Niet waar hoor.quote:
BLijft wikiquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet waar hoor.
Die verkorte bestaat al tientallen jaren, mijn vader heeft 'm ook gedaan. In een veilig plekje genaamd Burdur, waar alle gastarbeiders ongeveer heengaan.
Lijkt me ook niks voor het Turkse leger hoor. Die zouden hem zo oppakken en gewoon zijn dienstplicht laten doen.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Lijkt me ook niks voor het Turkse leger hoor. Die zouden hem zo oppakken en gewoon zijn dienstplicht laten doen.![]()
Engelse versie van wikiquote:At the height of his fame in 1999, Tarkan was called up for military service, which had been deferred since 1995. The deadline for commencement had ended in 1998, but due to contractual obligations he did not return to Turkey to do his military service. The media discussed whether Tarkan should be viewed as a deserter and stripped of his citizenship, but this never happened. After the August 1999 earthquake that shook Turkey, the 28-day military service was passed, which allowed for a very short term of service provided that those covered by the law paid $16,000 for the benefit of the earthquake victims. Tarkan returned to Turkey in 2000 and took advantage of this law, completing his service in twenty-eight days. Of his time in the army, he said:
“ "It was January and snowing like crazy. It was tough; the food was terrible. Eighteen months of my life for nothing? I thought my own dreams were more important."[2] ”
De periode is veel korter geworden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet waar hoor.
Die verkorte bestaat al tientallen jaren, mijn vader heeft 'm ook gedaan. In een veilig plekje genaamd Burdur, waar alle gastarbeiders ongeveer heengaan.
Hij heeft een Duitse nationaliteit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:48 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Turken die geemigreerd zijn, kunnen al langer de dienstplicht afkopen.
Kloptquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou het geen probleem vinden om daar te zitten. Komt mee met je opvoeding, eh.
Your the expert.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Twee maanden= dus 28 dagen geworden denk ik dan.
Had, Ze zijn namelijk geremigreerd naar Turkije.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij heeft een Duitse nationaliteit.
Geef je het dan automatisch op?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:50 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Had, Ze zijn namelijk geremigreerd naar Turkije.
Sterker nog, hij heeft nooit de Duitse nationaliteit gehad. Ik ben meer info aan het zoeken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geef je het dan automatisch op?
wel mensen die voor 1997 vallenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:51 schreef IHVK het volgende:
Dubbele nationaliteit kan niet meer in Duitsland dacht ik?
Jij zegt het.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:52 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft nooit de Duitse nationaliteit gehad. Ik ben meer info aan het zoeken.
Ben jij Turks of Tatar?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:52 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Dat ik er niet ingegooid was tijdens die tripje,.
quote:
Ja ok, dat 'weet' ik, ook en geen disrespect maar je hebt een tatar look.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turk. C'mon, zelfs Yv. weet ondertussen wat ik ben.
toch heeft hij wel een buyuk burun en plat achterhoofdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja ok, dat 'weet' ik, ook en geen disrespect maar je hebt een tatar look.
Mijn vader zegt elke dag dat ik geswitched ben in de ziekenhuis.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja ok, dat 'weet' ik, ook en geen disrespect maar je hebt een tatar look.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
toch heeft hij wel een buyuk burun en plat achterhoofd![]()
Ik heb weleens gehoord dat ik bij de vuilnis ben gevondenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn vader zegt elke dag dat ik geswitched ben in de ziekenhuis.
Mijn ouders neuken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat ik bij de vuilnis ben gevonden
goh je kan een foto uit mijn fobo posten, knap hoorquote:
Ja, haten verlaten enzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
goh je kan een foto uit mijn fobo posten, knap hoor_!
faalhaas gedragquote:
Broedersysteem, je weets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
faalhaas gedrag_!
bovendien kan Zg best voor zichzelf opkommen en hij weet hoe ik het bedoel![]()
jewaidsquote:
Wij begrijpen elkaar meestal wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
faalhaas gedrag_!
bovendien kan Zg best voor zichzelf opkommen en hij weet hoe ik het bedoel![]()
en daarom davitamonquote:
En nog bedankt he?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:42 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Deze was toentertijd voor remlof..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |