Schandaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tarkan schijnt bi te zijn, Sandal niet.
Beter van niet hahaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik versta er niets van
Maar de Duitsers verstaan niets van het Engels dus zo vreemd is dat niet.
Gelijk aan dat Brainpower Frans Bauer na zingt zeg maar.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik versta er niets van
Maar de Duitsers verstaan niets van het Engels dus zo vreemd is dat niet.
Hij heeft toch mooi 100 vrouwen achter zich aanlopen in zijn clip.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:56 schreef Jett het volgende:
Tarkan is toch gay? of is dat Mustafa Sandal?
En wie is Zargon?
Schijnt, is volgens mij nooit bewezen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hij heeft toch mooi 100 vrouwen achter zich aanlopen in zijn clip.
Dat zegt dus blijkbaar niks.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hij heeft toch mooi 100 vrouwen achter zich aanlopen in zijn clip.
Met Wat?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:01 schreef Emel het volgende:
Hij woont samen, al jaren.
wtf besta jij nog. Alles oke met de dwc.quote:
Turks meisjequote:
Ja. Denkt het. Wie ben jijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:02 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
wtf besta jij nog. Alles oke met de dwc.![]()
Zo een mooie man kan nooit hetero zijn. Grap van moeder aarde.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Of hij is homo en comoufleerd die 100 vrouwen met zijn homo-schap zijn.
Iemand met een 4e account die nog weet dat jij vroeger veel meer poostte.quote:
Met moeder aarde weet je het maar nooitquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:07 schreef Jett het volgende:
[..]
Zo een mooie man kan nooit hetero zijn. Grap van moeder aarde.![]()
*fapquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:12 schreef Triggershot het volgende:
Waarom alleen maar mannen, meerderheid van dit topic is mannelijk
huppa http://www.youtube.com/watch?v=aeuwsebJQpo
Waarom verfen turken de laatste tijd allemaal hun haar blond.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:12 schreef Triggershot het volgende:
Waarom alleen maar mannen, meerderheid van dit topic is mannelijk
huppa http://www.youtube.com/watch?v=aeuwsebJQpo
OW?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:14 schreef Jett het volgende:
[..]
Waarom verfen turken de laatste tijd allemaal hun haar blond.
Hier de laatste tijd echt veel man, al zijn het al highlights. De turken die ik ken hebben mooi donker haar en dikke donkere mooie wenkbrauwen.quote:
Mja klopt, vind haar als brunette veel een veel beter staan:quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:17 schreef Jett het volgende:
[..]
Hier de laatste tijd echt veel man, al zijn het al highlights. De turken die ik ken hebben mooi donker haar en dikke donkere mooie wenkbrauwen.
Die van die link lijkt gewoon op een Engelse chav die net van de zonnebank vandaan komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |