Hey maisnonquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:24 schreef Maisnon het volgende:
Straatneger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:25 schreef KopieerMachine het volgende:
Hoerentopik.
Beiden
Ga eens wat kopieeren ofzo. Xerox-kloon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
Ik ben geen kloon, kom eens wat dichterbij dan krijg je een kopstootquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:26 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ga eens wat kopieeren ofzo. Xerox-kloon.![]()
Been there, done that, die mannen zijn juist uitzonderlijk schoonquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:24 schreef KopieerMachine het volgende:
Misschien moet je eens een Turk neuken, dan jank je wel anders. En voel je je vies enzo
I'll trigger my shot, at youquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, maar dan denk ik dat ik als winnaar naar buiten kom
Wat je hebt niet eens een hoofd. Maar ik wil geen ruzie, hier een stukje papier.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:27 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, kom eens wat dichterbij dan krijg je een kopstoot![]()
Je kunt zeggen over ze wat je wilt, maar ze weten wel hoe je Marokkaan schrijftquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zeg Marrokaan voor het leven en niet anders
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:28 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Wat je hebt niet eens een hoofd. Maar ik wil geen ruzie, hier een stukje papier.![]()
ow, nou ja proostquote:
Je hebt gewoon een negatieve insteek, jij dacht dat ik fysiek geweld wou gebruiken.quote:
Nederrlander is ook zo fout geschrevenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je kunt zeggen over ze wat je wilt, maar ze weten wel hoe je Marokkaan schrijft
voor deze keer, ALLEEN voor deze keer, ben ik het met je eensquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
voor deze keer, ALLEEN voor deze keer, ben ik het met je eens
Ik ruik visquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:33 schreef Triggershot het volgende:
Arme Tarkan, dat hij uberhaupt wordt vergeleken om te kiezen tussen hem en Zargon, hoe dan ook, een aantal mensen zijn hier spontaan klaar gekomen lijkt het
Mooie ogenquote:
Beetje domme reactie van jou, hoe moet ik nou googlen als ik niet eens weet hoe die sjappies heten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Turkse zanger
Of je zoekt even ipv hier te lopen zieken.
Weet jij nog waar dat ene nummer nog over ging?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:33 schreef Triggershot het volgende:
Arme Tarkan, dat hij uberhaupt wordt vergeleken om te kiezen tussen hem en Zargon, hoe dan ook, een aantal mensen zijn hier spontaan klaar gekomen lijkt het
Ga je mond spoelenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:33 schreef Triggershot het volgende:
prachtigquote:
Link, naam?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Weet jij nog waar dat ene nummer nog over ging?
Over die slang die een moord pleegde of zowat? In Nederland op nummer 1 in de top 40 maar niemand begreep de song
quote:
er is een paar keer gezegd dat deze zanger Tarkan heetquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:35 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Beetje domme reactie van jou, hoe moet ik nou googlen als ik niet eens weet hoe die sjappies heten.
Of kan ik die foto ook door een zoekmachine halen?
nee serieus, me ouders hebben zalm gegetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |