quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
voor deze keer, ALLEEN voor deze keer, ben ik het met je eens
Ik ruik visquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:33 schreef Triggershot het volgende:
Arme Tarkan, dat hij uberhaupt wordt vergeleken om te kiezen tussen hem en Zargon, hoe dan ook, een aantal mensen zijn hier spontaan klaar gekomen lijkt het
Mooie ogenquote:
Beetje domme reactie van jou, hoe moet ik nou googlen als ik niet eens weet hoe die sjappies heten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Turkse zanger
Of je zoekt even ipv hier te lopen zieken.
Weet jij nog waar dat ene nummer nog over ging?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:33 schreef Triggershot het volgende:
Arme Tarkan, dat hij uberhaupt wordt vergeleken om te kiezen tussen hem en Zargon, hoe dan ook, een aantal mensen zijn hier spontaan klaar gekomen lijkt het
Ga je mond spoelenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:33 schreef Triggershot het volgende:
prachtigquote:
Link, naam?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Weet jij nog waar dat ene nummer nog over ging?
Over die slang die een moord pleegde of zowat? In Nederland op nummer 1 in de top 40 maar niemand begreep de song
quote:
er is een paar keer gezegd dat deze zanger Tarkan heetquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:35 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Beetje domme reactie van jou, hoe moet ik nou googlen als ik niet eens weet hoe die sjappies heten.
Of kan ik die foto ook door een zoekmachine halen?
nee serieus, me ouders hebben zalm gegetenquote:
FB gaat me voorlichting gevenquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
FB gaat me voorlichting geven [afbeelding]
1 top 40 hit, 1 van de weinige van hem.quote:
Tarkan- Simarik.quote:
een cursus'' Hoe gaat ik met aggresiefe honden om''quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee serieus, me ouders hebben zalm gegeten!
http://youtube.com/watch?v=_PO0JaigrsI ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
1 top 40 hit, 1 van de weinige van hem.
Ooit ondertiteling van geweest op tmf toen het nog geen jumpen was daar.
Ah, je was eerder dan ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tarkan- Simarik.
http://www.youtube.com/watch?v=_PO0JaigrsI
(over letterlijk vertalen gesproken, slang dood enzo)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |