Volgens mij is de poedel al bekend, die gast met dat hele verhaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:16 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Nani is ondersteboven van Sneijder's voortuin.
Kom maar met die poedel![]()
Dan zou ik een keer geen poedel krijgen met een Sneijder grapquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Volgens mij is de poedel al bekend, die gast met dat hele verhaal.
je verdient hem welquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:23 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dan zou ik een keer geen poedel krijgen met een Sneijder grap![]()
![]()
![]()
Ja, hetzelfde met m'n salarisquote:
Zeeland, gezien de omstandigheden (kut-weer) hebben we t best gezellig gehad. Volgende week ga ik nog een weekje dus hopen dat het dan beter isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:14 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Hoe was het en waar ben je geweest?![]()
Waar ben je geweest in Zeeland? (Woon namelijk zelf in Zierikzee)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:51 schreef toma het volgende:
[..]
Zeeland, gezien de omstandigheden (kut-weer) hebben we t best gezellig gehad. Volgende week ga ik nog een weekje dus hopen dat het dan beter is
ik gok renessequote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:59 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Waar ben je geweest in Zeeland? (Woon namelijk zelf in Zierikzee)![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:01 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
ik gok renesse
weleens in westkapelle geweest overigens? ik ben daar ooit in de hooizolder beland
ja ik bezocht toen een vriend in kamperland en toen konden we kiezne of goes, el torro.. maar daar draaide pauper dj promo.. of de hooizolder.. nou ik heb me vermaakt tussen de 15 jarige sletjes en negers zonder ritmegevoelquote:
Zeeuws-Vlaanderen tussen Oostburg en Sluis.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:59 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Waar ben je geweest in Zeeland? (Woon namelijk zelf in Zierikzee)![]()
ik zou deze nomineren voor de poedelprijsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:12 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
Gast op de achtergrond sorry dat ik zijn naam niet weet"Er is iets vreemds aan Nani, maar wat...?"
Na dat hele verhaal en Maikalo's inzending leek het mij wel veilig om ook wat te proberen. Dit past iig bij de foto, die gast daarachter staat zo vreemd te kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:13 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
ik zou deze nomineren voor de poedelprijs
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:13 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
Jij oordeelt zeker op het aantal woorden?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:13 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
quote:-Thevulture-
-Nani: "Oh wat gênant, mijn salto mislukt, ik kan wel door de grond gaan nu"-
quote:-vrolijke-frits-
-Nani is erg tevreden met z'n nieuwe garvity-boots-
quote:-Beschouw-
-Bij Man Utd worden, net als bij Feyenoord, nieuwe aankopen ook vanuit een helicopter gepresenteerd-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Linkmiegel-
-Heel verhaal-
k ookquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:35 schreef Thelonious het volgende:
Tijd voor een nieuwe foto.
Ik ben wel benieuwd met wat voor onderschrift verhaal Linkmiegel nu komt.
nog twee wekenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
is die gier nou nog niet op vakantie
het is je gegunt, neem gerust wat langer vakantie als je dat nodig hebtquote:
Is dat kind er nou nog niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
het is je gegunt, neem gerust wat langer vakantie als je dat nodig hebt![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Druk onderschriftseizoen achter de rug, ga er effe een maandje tussenuit. Dan mail je mij je onderschriften en post ik die wel voor je dat dat dan onder mijn naam is zeg ik lekker nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Je kunt ook mod worden, dan kun je zijn posts wijzigen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Druk onderschriftseizoen achter de rug, ga er effe een maandje tussenuit. Dan mail je mij je onderschriften en post ik die wel voor je dat dat dan onder mijn naam is zeg ik lekker niet
Bans opleggen bij poedels.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:01 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Je kunt ook mod worden, dan kun je zijn posts wijzigen.
Ik ben het voor de verandering eens helemaal eens met de uitslag!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:35 schreef Blawh het volgende:
Ik hoop dat iedereen kan leven met deze uitslag.
Het is Gravito boots ja, maar om nu over een spelfoutje te gaan zeuren vind ik wel een heel matig excuus om de jury te blamen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is het niet Gravity boots, van Lotto? En ik sta er weer niet bij. Poedel had ik niet verwacht trouwens
Ik wil niet zeuren, maar het is gravity boots.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het is Gravito boots ja, maar om nu over een spelfoutje te gaan zeuren vind ik wel een heel matig excuus om de jury te blamen.
Iedereen wist wat hij bedoelde, daar gaat het om.
Volgens mij is het echt gravity bootsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:25 schreef Waaghals het volgende:
zero-gravity boots
gravity-boots heb ik elke dag aan
Inderdaad, ik ging ook even op google en vond hetzelfde met gravity-boots.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:28 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt gravity boots
[afbeelding]
Op zero gravity boots vind je een paar sportschoenen, meer niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ging ook even op google en vond hetzelfde met gravity-boots.
En dit:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:53 schreef Thelonious het volgende:
Het rare is als je op Beschouw googled vind je dit:
[afbeelding]
Kies jij maar, mag je meteen nog thee en koekjes meenemen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:53 schreef Blawh het volgende:
Welke foto wordt het dames?
Precies, dames eerst.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Kies jij maar, mag je meteen nog thee en koekjes meenemen.
Blawh heeft gekozenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:07 schreef Blawh het volgende:
[afbeelding]
Aaaauw! You're not only hurting my nuts, you're also hurting my eyes with that asshole.
Juist, Iemand kon de spam niet meer aanzien dus dacht ik: back to bussiness.quote:
Je kunt het altijd veranderen. Alleen begin je dan weer met 0 punten. Dus als het traumatisch voor je word realiseer je dan dat je geestelijk welbevinden op de eerste plaats komt, en verander gewoon van username.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Juist, Iemand kon de spam niet meer aanzien dus dacht ik: back to bussiness.
Iedere keer als ik iemand mijn naam zie noemen dan baal ik er weer van dat je usernames niet kan veranderen.![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:14 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Je kunt het altijd veranderen. Alleen begin je dan weer met 0 punten. Dus als het traumatisch voor je word realiseer je dan dat je geestelijk welbevinden op de eerste plaats komt, en verander gewoon van username.
Precies! Dat vind ik nou ookquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Misschien dat ik de volgende ronde met een schone lei ga beginnen. Aan de andere kant, het gaat niet om de naam, maar om de persoon die erachter schuilt. En die verandert niet als ik een nieuwe aanmaak.
Ik heb een briljant onderschrift als je bedenkt dat Beschouw jury is, dus laat maar lekker staanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Die Rooney hebben we al gehad volgens mij
Jullie zouden kunnen ruilen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb een briljant onderschrift als je bedenkt dat Beschouw jury is, dus laat maar lekker staan![]()
@Blawh, als we met z'n tweeen een naamsverandering aanvragen, zou het dan wel mogen?![]()
Het is toch Ricardo Carvalho? Maar in ieder geval hulde voor je korte inzending.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:34 schreef Linkmiegel het volgende:
[afbeelding]
Maniche bevalt van jongetje. Dit wonderkind gaat met zijn 0 dagen en 1 seconde de boeken in als de jongste debutant ooit in de Engelse voetbalgeschiedenis
Laatste bezoek: 1 dag, 17 uur geleden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:37 schreef Bayswater het volgende:
Iemand nog wat van die olifant vernomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |