Na dat hele verhaal en Maikalo's inzending leek het mij wel veilig om ook wat te proberen. Dit past iig bij de foto, die gast daarachter staat zo vreemd te kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:13 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
ik zou deze nomineren voor de poedelprijs
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:13 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
Jij oordeelt zeker op het aantal woorden?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:13 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
quote:-Thevulture-
-Nani: "Oh wat gênant, mijn salto mislukt, ik kan wel door de grond gaan nu"-
quote:-vrolijke-frits-
-Nani is erg tevreden met z'n nieuwe garvity-boots-
quote:-Beschouw-
-Bij Man Utd worden, net als bij Feyenoord, nieuwe aankopen ook vanuit een helicopter gepresenteerd-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Linkmiegel-
-Heel verhaal-
k ookquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:35 schreef Thelonious het volgende:
Tijd voor een nieuwe foto.
Ik ben wel benieuwd met wat voor onderschrift verhaal Linkmiegel nu komt.
nog twee wekenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
is die gier nou nog niet op vakantie
het is je gegunt, neem gerust wat langer vakantie als je dat nodig hebtquote:
Is dat kind er nou nog niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
het is je gegunt, neem gerust wat langer vakantie als je dat nodig hebt![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Druk onderschriftseizoen achter de rug, ga er effe een maandje tussenuit. Dan mail je mij je onderschriften en post ik die wel voor je dat dat dan onder mijn naam is zeg ik lekker nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Je kunt ook mod worden, dan kun je zijn posts wijzigen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Druk onderschriftseizoen achter de rug, ga er effe een maandje tussenuit. Dan mail je mij je onderschriften en post ik die wel voor je dat dat dan onder mijn naam is zeg ik lekker niet
Bans opleggen bij poedels.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:01 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Je kunt ook mod worden, dan kun je zijn posts wijzigen.
Ik ben het voor de verandering eens helemaal eens met de uitslag!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:35 schreef Blawh het volgende:
Ik hoop dat iedereen kan leven met deze uitslag.
Het is Gravito boots ja, maar om nu over een spelfoutje te gaan zeuren vind ik wel een heel matig excuus om de jury te blamen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is het niet Gravity boots, van Lotto? En ik sta er weer niet bij. Poedel had ik niet verwacht trouwens
Ik wil niet zeuren, maar het is gravity boots.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het is Gravito boots ja, maar om nu over een spelfoutje te gaan zeuren vind ik wel een heel matig excuus om de jury te blamen.
Iedereen wist wat hij bedoelde, daar gaat het om.
Volgens mij is het echt gravity bootsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:25 schreef Waaghals het volgende:
zero-gravity boots
gravity-boots heb ik elke dag aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |