Inderdaad, ik ging ook even op google en vond hetzelfde met gravity-boots.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:28 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt gravity boots
[afbeelding]
Op zero gravity boots vind je een paar sportschoenen, meer niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ging ook even op google en vond hetzelfde met gravity-boots.
En dit:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:53 schreef Thelonious het volgende:
Het rare is als je op Beschouw googled vind je dit:
[afbeelding]
Kies jij maar, mag je meteen nog thee en koekjes meenemen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:53 schreef Blawh het volgende:
Welke foto wordt het dames?
Precies, dames eerst.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Kies jij maar, mag je meteen nog thee en koekjes meenemen.
Blawh heeft gekozenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:07 schreef Blawh het volgende:
[afbeelding]
Aaaauw! You're not only hurting my nuts, you're also hurting my eyes with that asshole.
Juist, Iemand kon de spam niet meer aanzien dus dacht ik: back to bussiness.quote:
Je kunt het altijd veranderen. Alleen begin je dan weer met 0 punten. Dus als het traumatisch voor je word realiseer je dan dat je geestelijk welbevinden op de eerste plaats komt, en verander gewoon van username.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Juist, Iemand kon de spam niet meer aanzien dus dacht ik: back to bussiness.
Iedere keer als ik iemand mijn naam zie noemen dan baal ik er weer van dat je usernames niet kan veranderen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |