Inderdaad, ik ging ook even op google en vond hetzelfde met gravity-boots.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:28 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt gravity boots
[afbeelding]
Op zero gravity boots vind je een paar sportschoenen, meer niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ging ook even op google en vond hetzelfde met gravity-boots.
En dit:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:53 schreef Thelonious het volgende:
Het rare is als je op Beschouw googled vind je dit:
[afbeelding]
Kies jij maar, mag je meteen nog thee en koekjes meenemen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:53 schreef Blawh het volgende:
Welke foto wordt het dames?
Precies, dames eerst.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Kies jij maar, mag je meteen nog thee en koekjes meenemen.
Blawh heeft gekozenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:07 schreef Blawh het volgende:
[afbeelding]
Aaaauw! You're not only hurting my nuts, you're also hurting my eyes with that asshole.
Juist, Iemand kon de spam niet meer aanzien dus dacht ik: back to bussiness.quote:
Je kunt het altijd veranderen. Alleen begin je dan weer met 0 punten. Dus als het traumatisch voor je word realiseer je dan dat je geestelijk welbevinden op de eerste plaats komt, en verander gewoon van username.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Juist, Iemand kon de spam niet meer aanzien dus dacht ik: back to bussiness.
Iedere keer als ik iemand mijn naam zie noemen dan baal ik er weer van dat je usernames niet kan veranderen.![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:14 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Je kunt het altijd veranderen. Alleen begin je dan weer met 0 punten. Dus als het traumatisch voor je word realiseer je dan dat je geestelijk welbevinden op de eerste plaats komt, en verander gewoon van username.
Precies! Dat vind ik nou ookquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Misschien dat ik de volgende ronde met een schone lei ga beginnen. Aan de andere kant, het gaat niet om de naam, maar om de persoon die erachter schuilt. En die verandert niet als ik een nieuwe aanmaak.
Ik heb een briljant onderschrift als je bedenkt dat Beschouw jury is, dus laat maar lekker staanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Die Rooney hebben we al gehad volgens mij
Jullie zouden kunnen ruilen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb een briljant onderschrift als je bedenkt dat Beschouw jury is, dus laat maar lekker staan![]()
@Blawh, als we met z'n tweeen een naamsverandering aanvragen, zou het dan wel mogen?![]()
Het is toch Ricardo Carvalho? Maar in ieder geval hulde voor je korte inzending.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:34 schreef Linkmiegel het volgende:
[afbeelding]
Maniche bevalt van jongetje. Dit wonderkind gaat met zijn 0 dagen en 1 seconde de boeken in als de jongste debutant ooit in de Engelse voetbalgeschiedenis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |