Had je maar de laatste post moeten doen.quote:
bij Hools geld tgewoon het recht van de snelstequote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Had je maar de laatste post moeten doen.![]()
Dan had je sneller moeten zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij Hools geld tgewoon het recht van de snelste
Nou doe mij maar een paar graadjes kouderquote:
het is 21 graden ofzo, jij komt uit het Hoge Noorden ofzo?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou doe mij maar een paar graadjes kouder
Net op de fiets vond ik het iets te warm. Maar kan ook goed dat het hier warmer is dan in Amsterdam.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is 21 graden ofzo, jij komt uit het Hoge Noorden ofzo?
Ik vind dit prima, niet te warm, wel zo prettig voor mijn vrouw
oh, die kans lijkt mij erg groot inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net op de fiets vond ik het iets te warm. Maar kan ook goed dat het hier warmer is dan in Amsterdam.
Ook als kortharige had ik niet op zomers weerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dit is super weer.
Gewoon kort haar nemen, Bos
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:03 schreef Bos81 het volgende:
Ree is Back
Ik hoorde het op de radio op kantoor. Wat een blunder zeg. Ze hebben echt geluk gehad dat het goed is afgelopen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb m gemist
De Efteling is trouwens de winnaar van de komkommertijd. Doen ze goed, al die media-aandacht!
Maar het trekt wel bezoekers als de malle.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio op kantoor. Wat een blunder zeg. Ze hebben echt geluk gehad dat het goed is afgelopen.
Ja. Het is ook gewoon leuk om eens naar toe te gaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar het trekt wel bezoekers als de malle.
Maar nu een heleboel mensen de naam Efteling horen, komen ze vaker op het idee. Dus $$$quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Het is ook gewoon leuk om eens naar toe te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |