Had je maar de laatste post moeten doen.quote:
bij Hools geld tgewoon het recht van de snelstequote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Had je maar de laatste post moeten doen.![]()
Dan had je sneller moeten zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij Hools geld tgewoon het recht van de snelste
Nou doe mij maar een paar graadjes kouderquote:
het is 21 graden ofzo, jij komt uit het Hoge Noorden ofzo?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou doe mij maar een paar graadjes kouder
Net op de fiets vond ik het iets te warm. Maar kan ook goed dat het hier warmer is dan in Amsterdam.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is 21 graden ofzo, jij komt uit het Hoge Noorden ofzo?
Ik vind dit prima, niet te warm, wel zo prettig voor mijn vrouw
oh, die kans lijkt mij erg groot inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net op de fiets vond ik het iets te warm. Maar kan ook goed dat het hier warmer is dan in Amsterdam.
Ook als kortharige had ik niet op zomers weerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dit is super weer.
Gewoon kort haar nemen, Bos
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:03 schreef Bos81 het volgende:
Ree is Back
Ik hoorde het op de radio op kantoor. Wat een blunder zeg. Ze hebben echt geluk gehad dat het goed is afgelopen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb m gemist
De Efteling is trouwens de winnaar van de komkommertijd. Doen ze goed, al die media-aandacht!
Maar het trekt wel bezoekers als de malle.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio op kantoor. Wat een blunder zeg. Ze hebben echt geluk gehad dat het goed is afgelopen.
Ja. Het is ook gewoon leuk om eens naar toe te gaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar het trekt wel bezoekers als de malle.
Maar nu een heleboel mensen de naam Efteling horen, komen ze vaker op het idee. Dus $$$quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Het is ook gewoon leuk om eens naar toe te gaan.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nee. Jij liet me sterven in eenzaamheid. Jij krijgt hoogstens dit:
[afbeelding]
We kunnnen niet meer dan:quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jammer dat SCH een ban heeft. Dit was wel iets voor hem geweest.
Nieuwe mod op POL gevraagd
Heb je die PI niet gezienquote:
alsof een ban een belemmering voor een modschap isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jammer dat SCH een ban heeft. Dit was wel iets voor hem geweest.
Chewie vertrekt, Mutant01 neemt over
Inderdaad dat is absoluut geen belemmering.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof een ban een belemmering voor een modschap is
Er is nauwelijks een mod te vinden zonder ooit geband geweest te zijn, volgens mij.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:18 schreef Bos81 het volgende:
Inderdaad dat is absoluut geen belemmering.
Er is in het verleden wel vaker iemand aangesteld als mod met een bangeschiedenis.
Ik denk dat VBLzowat het enigste subforum is waar modjes worden aangesteld zonder ban geschiedenis.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Er is nauwelijks een mod te vinden zonder ooit geband geweest te zijn, volgens mij.
Ehhh nee, ben net ff iets verder weg gaan wonon (maar die straat bestaat hier ook, net als het schaap veronica, pippeloentje etc.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:59 schreef methodmich het volgende:
Potverdorie DIGGER! Waar zit je nu dan? Dikkertje Dap?
Dus jij bent de veroorzaker/aanvrager van dit weer!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:55 schreef Againzender het volgende:
Ik vind dit prima, niet te warm, wel zo prettig voor mijn vrouw
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Er is nauwelijks een mod te vinden zonder ooit geband geweest te zijn, volgens mij.
Okee.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:36 schreef rubbereend het volgende:
ik heb ff gecheckt in zn notes, geen bangeschiedenis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |