Had je maar de laatste post moeten doen.quote:
bij Hools geld tgewoon het recht van de snelstequote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Had je maar de laatste post moeten doen.![]()
Dan had je sneller moeten zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij Hools geld tgewoon het recht van de snelste
Nou doe mij maar een paar graadjes kouderquote:
het is 21 graden ofzo, jij komt uit het Hoge Noorden ofzo?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou doe mij maar een paar graadjes kouder
Net op de fiets vond ik het iets te warm. Maar kan ook goed dat het hier warmer is dan in Amsterdam.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is 21 graden ofzo, jij komt uit het Hoge Noorden ofzo?
Ik vind dit prima, niet te warm, wel zo prettig voor mijn vrouw
oh, die kans lijkt mij erg groot inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net op de fiets vond ik het iets te warm. Maar kan ook goed dat het hier warmer is dan in Amsterdam.
Ook als kortharige had ik niet op zomers weerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dit is super weer.
Gewoon kort haar nemen, Bos
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:03 schreef Bos81 het volgende:
Ree is Back
Ik hoorde het op de radio op kantoor. Wat een blunder zeg. Ze hebben echt geluk gehad dat het goed is afgelopen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb m gemist
De Efteling is trouwens de winnaar van de komkommertijd. Doen ze goed, al die media-aandacht!
Maar het trekt wel bezoekers als de malle.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio op kantoor. Wat een blunder zeg. Ze hebben echt geluk gehad dat het goed is afgelopen.
Ja. Het is ook gewoon leuk om eens naar toe te gaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar het trekt wel bezoekers als de malle.
Maar nu een heleboel mensen de naam Efteling horen, komen ze vaker op het idee. Dus $$$quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Het is ook gewoon leuk om eens naar toe te gaan.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nee. Jij liet me sterven in eenzaamheid. Jij krijgt hoogstens dit:
[afbeelding]
We kunnnen niet meer dan:quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jammer dat SCH een ban heeft. Dit was wel iets voor hem geweest.
Nieuwe mod op POL gevraagd
Heb je die PI niet gezienquote:
alsof een ban een belemmering voor een modschap isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Chewie vertrekt, Mutant01 neemt over
Inderdaad dat is absoluut geen belemmering.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof een ban een belemmering voor een modschap is
Er is nauwelijks een mod te vinden zonder ooit geband geweest te zijn, volgens mij.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:18 schreef Bos81 het volgende:
Inderdaad dat is absoluut geen belemmering.
Er is in het verleden wel vaker iemand aangesteld als mod met een bangeschiedenis.
Ik denk dat VBLzowat het enigste subforum is waar modjes worden aangesteld zonder ban geschiedenis.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Er is nauwelijks een mod te vinden zonder ooit geband geweest te zijn, volgens mij.
Ehhh nee, ben net ff iets verder weg gaan wonon (maar die straat bestaat hier ook, net als het schaap veronica, pippeloentje etc.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:59 schreef methodmich het volgende:
Potverdorie DIGGER! Waar zit je nu dan? Dikkertje Dap?
Dus jij bent de veroorzaker/aanvrager van dit weer!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:55 schreef Againzender het volgende:
Ik vind dit prima, niet te warm, wel zo prettig voor mijn vrouw
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Er is nauwelijks een mod te vinden zonder ooit geband geweest te zijn, volgens mij.
Okee.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:36 schreef rubbereend het volgende:
ik heb ff gecheckt in zn notes, geen bangeschiedenis
Is SCH dan zo'n crimineel?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Chewie vertrekt, Mutant01 neemt over
Dudequote:
Snelle solli dan van die mutant!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
We kunnnen niet meer dan:
Het voordragen van een mod
Weltrusten dan maarquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik twijfelde om te gaan slapen of nog een pilsje te pakken. Nu ik Grulez zie posten, doe ik wat hij zou doen.
dat vind ik nou een belachelijke tv formulequote:
Wij hebben ook gekeken.quote:
Arme kindjesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:04 schreef tong80 het volgende:
Ik heb me kapot gelachen. Exteremen zijn leuk
Ik vind het in die afleveringen van de USA opvallende hoeveel ouders menen dat hun kinderen beter af zijn als ze niet naar school gaan (argumentatie dat ze daar niet leren, foute dingen leren, scheldwoorden leren, leren over sex, school is iets wat moet van de overheid, de overheid is ruk dus... etc.)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hebben ook gekeken.
Ik blijf het verschrikkelijk vinden die Amerikaanse afleveringen.
Relatief wel, omdat er zo veel rijsroken dicht waren ivm werkzaamheden en het feit dat het daar ook vakantie tijd is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:36 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Je moet een keer naaar bed. Maar het breaking news is heavy. Morgen hoop ik dat het allemaal meeviel.
Wie is ONZEquote:Op donderdag 2 augustus 2007 07:53 schreef DIGGER het volgende:
Heb je de achterkant ook gelezen?
"Maar waar blijft nu onze koffie??!!"
aaaaaa *geeft msn knuffel*quote:Op donderdag 2 augustus 2007 07:50 schreef Bluezz het volgende:
Mogguh
Er hing een brief op mijn PC, Trudie we gaan je missen
*slik*
aaaa wat lief..doet je dan toch wel goedquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:03 schreef Bluezz het volgende:
Morgen
Ik zit nu met 2 collega's waar ik al 100 jaar mee gewerkt heb, eentje werkt speciaal een ochtendje extra om nog een keer met mij te zitten
Ja, maar heb ook veel zin in maandagquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:06 schreef appelsientje het volgende:
aaaa wat lief..doet je dan toch wel goed
laatste loodjes
Dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, maar heb ook veel zin in maandag
Het project is nog steeds niet opgeleverd, en morgen is de geplande opleverdatumquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hoe gaat het met project Axel 2.01b?
Serieus?? morgen al ??quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het project is nog steeds niet opgeleverd, en morgen is de geplande opleverdatum
Maar alles zit wel op z'n plek, is goed geinstalleerd, in de goede richting en zo?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het project is nog steeds niet opgeleverd, en morgen is de geplande opleverdatum
quote:Cornelissen (34) is deskundige op het gebied van organische chemie, Gelderblom (36) is historicus en Dekker (36) houdt zich bezig met DNA-manipulatie bij het gereputeerde Kavli Institute for Nanoscience. Met het geld stichten de toppers een onderzoeksgroep.
Yepsquote:
Ja, voor zover men kan zien zit alles goed. Vorige week nog een snelle echo gehad, en dat zag er ook prima uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar alles zit wel op z'n plek, is goed geinstalleerd, in de goede richting en zo?
Wat Vindt Axel er van, nu het bijna te gebeuren staat?
dude lees mijn vorige post!! Ben jij al voorbij mission 6 gekomen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:53 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen!
Miljoenen voor drie Nederlandse wetenschappers
[..]
.
Neeeee, nog steeds niet. Is gewoon onmogelijk!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dude lees mijn vorige post!! Ben jij al voorbij mission 6 gekomen?
quote:
Damm ook al nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Neeeee, nog steeds niet. Is gewoon onmogelijk!
.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:59 schreef RayMania het volgende:
Iemand interesse in 200 lege DVD-R's?.
Als ik er niet in slaag om m'n firmware van m'n brander up te daten hebben we een deal.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:00 schreef Suijk het volgende:
Voor 35 euro kom ik ze vandaag nog zelf ophalen, Ray.
G'cum.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:07 schreef Ole het volgende:
Diigger, ga even voor je vragen. Maar ik vrees dat degene die er eentje wilden er gister eentje heeft opgehaald al.
Welk deel van het land trouwens?
hierquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:01 schreef Bluezz het volgende:
Lunchwandelpauze achter de rug, waar is het zonnetje
Hey!quote:
Tot welke level ben jij gekomen ??quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hey!
Ja behoorlijk, plus; ik kan nu niks meer downloaden want mijn hele harde schijf staat vol met films.
Ik wil het houden en niet verwijderenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan ga je maar eens wat spul kijken Ray, dat moet ook gebeuren.
Vijfquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tot welke level ben jij gekomen ??
Ik bedoel bij mission 6 moet je tot level 100 gaan... en daar ben ik tot 77 gekomen... en jij ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik wil het houden en niet verwijderen.
[..]
Vijf.
Ohzo, volgens mij iets van level 45quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik bedoel bij mission 6 moet je tot level 100 gaan... en daar ben ik tot 77 gekomen... en jij ?
oooooooo oke gelukkig, ik dacht dat het al aan mij lagquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ohzo, volgens mij iets van level 45. Zag het al behoorlijk kansloos in.
Iemand op m'n oude stage kwam ook tot 77 ofzo, dan komen die flying aliens.
Op YouTube staan trouwens ook filmpjes, heb nog geen geslaagde gezien.
Ja, moest je ananassen oogsten?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:30 schreef Againzender het volgende:
Uitermate prettig, dat in de tuin werken
Ananas heb ik net geoogst tijdens het winkelenquote:
35 kilometer verschil en toch is het hier echt matig weer. Bewolkt, geen zonquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ananas heb ik net geoogst tijdens het winkelen
Het wordt nu alleen iets te zonnig om het laptopscherm nog goed te kunnen zien
Hier idemquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
35 kilometer verschil en toch is het hier echt matig weer. Bewolkt, geen zon.
Die tegenstander zal balenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:35 schreef RayMania het volgende:
I'm a lucky boy I guess. Anders 217e van de 220 geworden.
En waarom heb jij gewonnen en niet die Siki?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:35 schreef RayMania het volgende:
I'm a lucky boy I guess. Anders 217e van de 220 geworden.
Waarschijnlijk omdat de computer gewoon een fout heeft gemaaktquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En waarom heb jij gewonnen en niet die Siki?
Zo goed ben ik niet met poker, maar toch
Want op zich hebben ze gelijke kaarten, of niet?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de computer gewoon een fout heeft gemaakt
Ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Want op zich hebben ze gelijke kaarten, of niet?
Altijd lijkt me.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:29 schreef rubbereend het volgende:oi
moet ik naar Ray luisteren of niet?
lijkt mij een uitstekende plekquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:29 schreef Grulez het volgende:
heineken in de sloot?
Een hele sloot met Heineken is niet mis, maar toch liever een vaasje HJ.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
lijkt mij een uitstekende plek
Wat heeft de kikker misdaan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]
Weg met de pruttel en die prijs kan hij ook vergeten.
Ik houd het even bij Grolsch, maar HJ is ook prima.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Een hele sloot met Heineken is niet mis, maar toch liever een vaasje HJ.
even je referrers disablen, dan is die kikker ook weer wegquote:
Je sprotknijper barkèren en dan legt ie ook het loodjequote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:38 schreef Againzender het volgende:
even je referrers disablen, dan is die kikker ook weer weg
Ik voelde me al zo alleenquote:
Was een splitpot, maar ik drukte te snel op Print Screen. Uiteindelijk 75e van de 220 gewordenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En waarom heb jij gewonnen en niet die Siki?
Zo goed ben ik niet met poker, maar toch
Waar heb jij het nou over?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:29 schreef rubbereend het volgende:oi
moet ik naar Ray luisteren of niet?
Er zit iets op je lip, volgens mij iets van slijm ofzoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ray is de beste mod van VBL.
Dus dat lijkt me geen moeilijke keus inderdaad.
Tuurlijk het voetballen begint.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:48 schreef appelsientje het volgende:
Meteen ff douchen
Waar zit je dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:59 schreef Grulez het volgende:
Gezellig hier.
Daar komt het tenslotte ook vandaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:29 schreef Grulez het volgende:
heineken in de sloot?
De cirkel is rondquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Daar komt het tenslotte ook vandaan.
Die 2 of Brand zijn de enige Nederlandse pilseners die hier binnen komenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik houd het even bij Grolsch, maar HJ is ook prima.
Heineken staat mij een beetje tegen de laatste tijd.
Guinnessquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:19 schreef tong80 het volgende:
Digger houdt van dood Brits bier zonder schuim. Mijn god dat Guinnes is echt niet om te zuipen
Jij houdt van bier met matige smaak en betaalt heel graag voor een laagje schuim dat heel snel de pleiterik maakt waardoor je jezelf elke keer eer laat afzetten onder het mom van "2 vingers schuim hoort".quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:19 schreef tong80 het volgende:
Digger houdt van dood Brits bier zonder schuim. Mijn god dat Guinnes is echt niet om te zuipen
Ja bij het tweede krijg je niets, aangezien het niet bestaat.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:31 schreef tong80 het volgende:
Neem een Trapisten en daarna een Guinnes. Proef het verschil
Je had het over gewoon bier, niet trappistenbier. Want je hebt het ook over Guinness, geen speciale biertjes van de eilanden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:31 schreef tong80 het volgende:
Neem een Trapisten en daarna een Guinnes. Proef het verschil
en potentieel dodelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Guinness Brits noemen (en nog eens foutief spellen ook) is overigens heiligenschennis.
Brand is mijn favoriet van de grote brouwers, gelukkig heeft Heineken de smaak niet al te veel verpest sinds ze de boel opkochten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die 2 of Brand zijn de enige Nederlandse pilseners die hier binnen komen
Als je dat in Ierland doet zeker jaquote:
Ik werk voor een Iers bedrijfquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je dat in Ierland doet zeker ja
Hier is het een vast patroon.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Brand is mijn favoriet van de grote brouwers, gelukkig heeft Heineken de smaak niet al te veel verpest sinds ze de boel opkochten.
In Maart gelukkig nog geweest, blijft een top land. Moet er om het jaar gewoon heen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik werk voor een Iers bedrijf
ik moet er nog steeds eens heen, lijkt mij prachtig daar. En tot nu toe kan ik met de meeste Ieren wel opschieten. Helaas is mijn baas nou de uitzonderingquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
In Maart gelukkig nog geweest, blijft een top land. Moet er om het jaar gewoon heen.
dat ligt meer aan het feit dat hij baas isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik moet er nog steeds eens heen, lijkt mij prachtig daar. En tot nu toe kan ik met de meeste Ieren wel opschieten. Helaas is mijn baas nou de uitzondering
Dan moet je er juist heen, zul je zien dat hij inderdaad de uitzondering is. Tis zo'n super sociaal, vriendelijk gezellig volk en zo'n schitterend land.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik moet er nog steeds eens heen, lijkt mij prachtig daar. En tot nu toe kan ik met de meeste Ieren wel opschieten. Helaas is mijn baas nou de uitzondering
nee hoor, dat hoeft absoluut niet. Is gewoon zijn manier van werken: beetje Amerikaans bijna. En voor feedback vanuit onze afdeling lijkt hij wel bijna Oostindisch doof te zijn. En dat kan wel eens heel goed te maken hebben met stalorders uit Dublin.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
dat ligt meer aan het feit dat hij baas is
Ik zie hem ook als uitzondering. De IT afdeling in Dublin heb ik altijd fijn contact mee, zelfs als ik ze op nieuwjaarsdag 's ochtends vroeg wakker belquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan moet je er juist heen, zul je zien dat hij inderdaad de uitzondering is. Tis zo'n super sociaal, vriendelijk gezellig volk en zo'n schitterend land.
ja. oefenwedstrijdjes winnen we welquote:
Ook een hapje?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er zit iets op je lip, volgens mij iets van slijm ofzo.
Wel vaker dan soms, anders zou hij niet voor Ajax spelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die Gabri... Kreeg een deja-vu van de bekerfinale. Soms is die gozert gewoon dom in zn hoofd.
Ja, dat is te makkelijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel vaker dan soms, anders zou hij niet voor Ajax spelen.
of was dat te makkelijk
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, dat is te makkelijk.
Bovendien onwaar. Als hij nou voor de Harkemase Boys zou spelen, had je misschien gelijk gehad.
waar ik het over heb? dat heb je zelf achter de schermen gepostquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Was een splitpot, maar ik drukte te snel op Print Screen. Uiteindelijk 75e van de 220 geworden.
[..]
Waar heb jij het nou over?.
[..]
Er zit iets op je lip, volgens mij iets van slijm ofzo.
leuk gehad?quote:
quote:
Ik zag je aanmelding op MSNquote:
quote:Ik heb de wekker vergeten aan te zetten
maar gelukkig hoef ik de poli vanochtend niet te openen *pfiew*... laatste dag en verslapen
Nou ja treintje later dus maar
Doeg
Als de baby komt heb je de ABS niet nodig maar de PK'squote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:52 schreef Againzender het volgende:
Hm, morgen de auto naar de garage voor een probleem met de ABS. Zal je zien dat de baby precies dan komt
Dank voor het meenemen van een portie lekker weerquote:
Hierdoor gaat de Nederlandse economie nou naar de kloten ... dat ongemotiveerde, luie, asociale personeelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]Hoe weet jij dat
Ik heb de wekker vergeten aan te zetten
maar gelukkig hoef ik de poli vanochtend niet te openen *pfiew*... laatste dag en verslapen
Nou ja treintje later dus maar
Doeg
Hier loopt iedereen ons voorbijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:53 schreef appelsientje het volgende:
EN op mijn werk....
Het is echt heel triest.. maar er zit nog niemand hier
Doei economie danquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:59 schreef Eilanden het volgende:
Hierdoor gaat de Nederlandse economie nou naar de kloten ... dat ongemotiveerde, luie, asociale personeel![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, we hebben nu al zin in die afscheidsborrel
Ach, nooit ABS gehad vroeger, dus ik mis het niet echtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als de baby komt heb je de ABS niet nodig maar de PK's
Dat is nou inspelen op wat komen gaatquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ach, nooit ABS gehad vroeger, dus ik mis het niet echt
Nu een Berlingo Multispace te leen, heel slim van de garage
Luxemburg... dus hopelijk dat het lekker weer blijft!quote:
Da's inderdaad te hopenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Luxemburg... dus hopelijk dat het lekker weer blijft!
Hoe was je vakantie?? lekker weer?? en veel foto's gemaakt?
Waar was je ook al weer?
Ik hoop het ook zo.... anders pakken we de spullen en gaan we richting Frankrijk.. (zuid)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Da's inderdaad te hopen.
Ik zat in noord Spanje, camping Las Dunas... Fantastisch weer gehad en dito vakantie... Ikzelf ben nooit van de foto's maken, gelukkig mijn vrienden wel.
Geen idee of het toeval is, maar een beetje slimme verkoper denkt daar wel even aan als je meldt dat je vrouw op springen staat inderdaadquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat is nou inspelen op wat komen gaat
Nog helemaol niksquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoeveel glaasjes champagne zitten al achter de kiezen, Bluezz?
SJIMMMMAAAAAAAAAAAAJ
Kwantumquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kutkwantum. Waarom is mijn bureau er nou weer niet?
Ikea is helemaal in Hoarlem pasquote:
Als het goed is, heb je ABS ook nooit nodigquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ach, nooit ABS gehad vroeger, dus ik mis het niet echt
Nu een Berlingo Multispace te leen, heel slim van de garage
Waarom werk je dan niet 1 deur verder, lijkt me veel spannender.quote:
Hallo!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:22 schreef RayMania het volgende:
Hoi!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
(Wel cool, een Porno-afdeling in het ziekenhuis)
Ik zie een aflevering van Friends voor mequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarom werk je dan niet 1 deur verder, lijkt me veel spannender.
(Wel cool, een Porno-afdeling in het ziekenhuis)
Dat is inderdaad meer wat ik op het oog heb als het gezin nog verder uitbreidtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als het goed is, heb je ABS ook nooit nodig
Waren de C8 modellen op?
Werken je DVD's al?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:57 schreef RayMania het volgende:
Straks, na vier jaar, mijn OV inleveren.
Dus jij neemt geen drank mee naar 't werk?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:27 schreef Bluezz het volgende:
Hoe bedoel je?
Het is hier al 1 grote pornobende hoor, met potjes sperma en vaginale douches op de balie
Ik heb em al 7 jaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:57 schreef RayMania het volgende:
Straks, na vier jaar, mijn OV inleveren.
Nog niet, maar ben volgens mij op de goede weg. Leve de nerds op Tweakersquote:
Vogg genoeg hierquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:27 schreef DarkShine het volgende:
Dus jij neemt geen drank mee naar 't werk?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:42 schreef Grulez het volgende:
"Is wit in de mode draag jij zwart" wat een ontzettend mooie tekst.
Je zou er bijna sperma van gaan doneren aan Bluezz. Heeft zij ook weer een leuke dag (als ze je naschreeuwt)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:42 schreef Grulez het volgende:
"Is wit in de mode draag jij zwart" wat een ontzettend mooie tekst.
Ehh... ligt eraan...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je zou er bijna sperma van gaan doneren aan Bluezz.
Als het maar niet vlekt op je zwarte kleding?quote:
Onder andere.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als het maar niet vlekt op je zwarte kleding?
Waar ga je psies naartoe?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:55 schreef toma het volgende:
net geregeld dat ik dit weekend weer naar Zeeland kan
Nu wél met lekker weer
zelfde camping. Mijn ouders hebben een sta-caravan in Zeeuws-Vlaanderen (vlakbij Oostburg). dan kan ik Zaterdag en Zondag naar t strand op Cadzandquote:
Lijkt me geen pretje om zo'n potje af te geven zegquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vogg genoeg hier
Tis altijd wel grappig, vooral mannen doen wat onhandig en proberen onopvallend naar het laboratorium te vragen, hebben het potje (leeg of al gevuld) bij zich in een 'onherkenbaar' zakje of zo, maar aan de brief die erbij zit weet ik precies wat erin zit
Soms heb ik best zin om dan heel hard te roepen, U KUNT MET UW SPERMA LINKSAF EN DAN OP DE BEL DRUKKEN.
Of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |