Fuif moet en zal terugkomen! Ik wil em in mijn kabinet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja je kan je enige geestverwant op die forum natuurlijk niet zomaar laten gaan.
quote:Balans, in goeden doen zijn, gelukkig, zaligheid, welzijn, magistraal, goedheid, fantastisch, kiplekker, intens, geweldig, vrede, hemels, lekker, plezier, blijdschap, tevredenheid, Goddelijk, vrolijkheid, enthousiasme, waardevol, gedreven, volmaakt, vertrouwen, evenwicht, waarheid, feest, schoonheid, wijsheid, liefde, vreugde, hartverwarmend, kracht, zuiverheid, de zon in een blauwe lucht, overvloed, optimisme, energiek, ontspanning, deskundigheid. Perfectie.
Mon.quote:
quote:Verburg vervangt bijna alle ministers
Het kan niet slechter uitkomen. Terwijl het blauwtongvirus om zich heen grijpt onder Nederlandse schapen, heeft landbouwminister Gerda Verburg (CDA) wel wat anders aan haar hoofd. Zij is deze week formeel de baas van Nederland. Verburg vervangt premier Jan Peter Balkenende (CDA), die deze week met vakantie is. Normaal gesproken zouden de beide vice-premiers – de PvdA’er Wouter Bos en ChristenUnie-voorman André Rouvoet – daarvoor in aanmerking komen, maar die zijn ook met vakantie. Als de premier en zijn vice-premiers weg zijn, treedt de vervangingsregeling op basis van anciënniteit in werking.
Verburg is niet alleen plaatsvervangend premier, maar ook plaatsvervangend minister van Buitenlandse Zaken, omdat de echte minister, de CDA’ er Maxime Verhagen, ook met vakantie is.
Wie denkt dat Verburg het maar druk heeft met alle posten die ze nu moet bezetten, heeft het mis. Verburg is zelf ook met vakantie, in Nederland. Af en toe komt ze naar Den Haag voor verplichtingen. Bijvoorbeeld om in een keer een groot aantal documenten te ondertekenen dat geen inhoudelijke toetsing (meer) behoeft.
Verburg staat niet helemaal alleen voor deze taak. Sedert de jaren zestig bestaat er een formele vakantieroosterregeling, die bepaalt dat steeds tenminste drie ministers in het land aanwezig moeten zijn voor overleg. De regeling is door toenmalig premier De Jong (1967-1971) geïntroduceerd.
Aanleiding was het uitzetten van een Chinese zaakgelastigde door Onderwijsminister Diepenhorst (ARP). Die had daarover weliswaar contact gehad met minister van Buitenlandse Zaken Luns (KVP), maar door een slechte telefoonverbinding was het advies van Luns („Je moet hem nooit laten gaan.”) verkeerd doorgekomen. Diepenhorst dacht verstaan te hebben „Je moet hem maar laten gaan.”
wil je dit nooit meer doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
Slechte TT trouwens. Ik had gedacht aan: 'Omdat Eerdmans geen tijd heeft'. Ofzo.
[edit] Mooi [afbeelding]
Rustig EG, je ziet naar wie er hier geluisterd wordt.quote:
Ik denk dat ik toch maar wel MOD ga worden. Op z'n Balkenendes en Bush''s normen en waarden ga bijbrengen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:42 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Rustig EG, je ziet naar wie er hier geluisterd wordt.
Nee, speciaal voor jou blijf ik lekker thuis.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:50 schreef Mutant01 het volgende:
EG, ga je wel eens op vakantie?
Buiten Europa/het Westen that is.
Ik denk dat het voor jou zelf ook beter is als je geen MOD wordt. Je houdt van veel posten, vaak nog met een inhoudelijke boodschap. Dat valt niet te combineren met het MOD-schap, dat zie je wel aan sigme. Blijf gewoon op zwart.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch maar wel MOD ga worden. Op z'n Balkenendes en Bush''s normen en waarden ga bijbrengen.![]()
Wil je mij als mod trouwens? En zo ja , waarom niet?![]()
Werken is leuk.quote:
Zo kom je inderdaad wel over ja. Iemand die niet veel reist, niet veel andere culturen heeft gezien.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, speciaal voor jou blijf ik lekker thuis.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:58 schreef Zwaardvisch het volgende:
Werken is leuk.
Ik dacht al dat er een angel in zou zitten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zo kom je inderdaad wel over ja. Iemand die niet veel reist, niet veel andere culturen heeft gezien.
Hoezo is het een angel?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik dacht al dat er een angel in zou zitten.
Waar ben jij allemaal geweest?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zo kom je inderdaad wel over ja. Iemand die niet veel reist, niet veel andere culturen heeft gezien.
De baas is terug van vakantie, dus ik doe geen reet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:00 schreef Autodidact het volgende:
[..]
De baas is op vakansjie, dus ik doe geen reet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |