abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54684560
Echt een jongensboek.

Wanneer komt de film?
pi_54684569
Ik ook, hij was geemotioneeerd.

'Koevermans schiet Oranje naar EK' Klinkt goed!
That's all folks!
pi_54684640
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 22:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook, hij was geemotioneeerd.

'Koevermans schiet Oranje naar EK-titel' Klinkt goed!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54684784
Koevermans is inderdaad van het type waar we er meer van zouden moeten hebben.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 17 november 2007 @ 23:17:04 #105
176521 Grulez
rasgroninger
pi_54684953
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 23:09 schreef du_ke het volgende:
Juist niet. Eén is prima (nieteens negatief bedoeld).
pi_54685014
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 23:17 schreef Grulez het volgende:

[..]

Juist niet. Eén is prima (nieteens negatief bedoeld).
Denk datwe in elke linie wel zo'n niet zeuren maar voetballen figuur kunnen gebruiken.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 17 november 2007 @ 23:21:22 #107
176521 Grulez
rasgroninger
pi_54685054
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 23:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Denk datwe in elke linie wel zo'n niet zeuren maar voetballen figuur kunnen gebruiken.
Ja ok. Of juíst alleen maar negeroide medemensen.
  zaterdag 17 november 2007 @ 23:22:00 #108
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_54685070
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 22:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Vond het echt mooi om te zien.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_54685109
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 23:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. De kracht van Koevermans is dat hij precies weet waar hij niet goed in is. Voor de basis is hij (normaal gesproken) geen optie, maar als pinchitter (ipv Vennegoor) moet hij zeker mee naar het EK.
pi_54686150
De Koef schiet NL naar het WK.

Wie dat vorig jaar zou hebben gezegt zou toen hard worden uitgelachen
pi_54686170
quote:
Op zondag 18 november 2007 00:13 schreef the_legend_killer het volgende:
De Koef schiet NL naar het WK.

Wie dat vorig jaar zou hebben gezegt zou toen hard worden uitgelachen
Na de zomer spelen we dus twee jaar oefenwedstrijdjes?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54686187
quote:
Op zondag 18 november 2007 00:14 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Na de zomer spelen we dus twee jaar oefenwedstrijdjes?
Ik bedoelde EK
pi_54696413
Fijn voor hem dat hij scoorde, dat verdient hij wel. Verder speelde hij niet heel opvallend vond ik.

Maar ja, wij konden een Sparta-liedje zingen op de tribune nu haha.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54696986
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 23:09 schreef du_ke het volgende:
Idd. Gaaf om te zien dat hij het echt een eer vind om voor Oranje te spelen. Straalt ook van hem af. Mooi ook zijn reactie na het doelpunt.

Koef.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_55068095
Danny lacht vandaag weer in zijn vuistje als hij zijn opvolger bezig heeft gezien.
pi_55068311
Welke opvolger?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55068319
quote:
Op woensdag 5 december 2007 22:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke opvolger?
Pelle.
  Trouwste user 2022 woensdag 12 december 2007 @ 00:03:42 #118
7889 tong80
Spleenheup
pi_55206845
Hij speelt morgen dus niet

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55206876
welcome back
AFC AJAX
pi_55209946
quote:
Op woensdag 5 december 2007 22:56 schreef sjimz het volgende:

[..]

Pelle.
Ari
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 12 december 2007 @ 10:55:14 #121
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55211815
Danny Jankebrok

Was gister aan het huilen (FC Update had het uit het AD) dat de 1-4 een e.d. was van Saeijs en niet op zijn naam kwam.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56247220
quote:
Topscorer die zelden mag spelen
Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - Als PSV woensdagavond aantreedt tegen zijn oude club Sparta is de kans levensgroot dat Danny Koevermans opnieuw op de bank zit.

De 29-jarige Schiedammer bewijst al een carrière lang dat hij altijd en overal scoort. Maar wie ook zijn trainer is, het volledige vertrouwen geniet de topscorer van PSV eigenlijk nooit. Of hij wel eens moedeloos wordt van het vechten tegen de bierkaai, van de voortdurende strijd tegen de vooroordelen van anderen? Danny Koevermans denkt even na en trekt zijn gezicht dan in een grimas. ,,Laat ik het zo zeggen: Ik denk dat ik de enige spits in de hele wereld ben die topscorer van zijn club is en niet speelt.’’

Met de entree van Sef Vergoossen als trainer bij PSV is Koevermans weer helemaal terug bij af. De Limburger heeft gekozen voor een systeem met één diepe spits en op die positie krijgt Danko Lazovic vooralsnog de voorkeur. De tien goals van de Schiedammer voor de jaarwisseling ten spijt begint hij elk duel op de bank. Hij had het zich anders voorgesteld, juist vanwege zijn rol als reserve bij AZ had hij Alkmaar verruild voor Eindhoven.

De situatie van Koevermans begint onderhand absurde vormen aan te nemen. Na Louis van Gaal, Ronald Koeman en Jan Wouters is Vergoossen zijn vierde oefenmeester van dit lopende seizoen. Sinds de zomer van 2006 maakte de centrumspits 32 competitiegoals, maar niet één van zijn trainers zag of ziet hem als basisspeler.

Bij AZ - waar hij tot 31 augustus onder contract stond - speelde Koevermans dit seizoen geen minuut. In zijn zeventien wedstrijden als PSV’er had hij slechts acht maal een basisplaats, vier onder Koeman, vier onder Wouters. In die periode kwam hij tot een beter gemiddelde dan bijvoorbeeld Klaas Jan Huntelaar (zie graphic). ,,Waarom ik niet word opgesteld? Ik weet het niet, zeg jij het maar,’’ baalt Koevermans.

De man die de opstelling van PSV bepaalt, heeft de spits keurig uitgelegd waarom Lazovic speelt. ,,Ons eerste idee is om te spelen met één diepe spits,’’ geeft Sef Vergoossen aan. ,,Dan moet je een keuze maken tussen Danny of Lazovic. In eerste instantie hebben we gekozen voor Danko. Omdat hij beweeglijker is, meer sleurt en sjouwt. Ik denk dat we daar nu meer behoefte aan hebben. En dat is op geen enkele manier een diskwalificatie van Danny.’’

Koevermans kent alle vooroordelen over zijn kwaliteiten inmiddels uit het hoofd. Van Gaal vertelde hem eind vorig seizoen dat hij bij AZ ondanks 28 doelpunten (inclusief beker en Uefa Cup) niet op een basisplaats hoefde te rekenen. Wouters zei dat Koevermans niet goed genoeg anticipeerde op steekpasses (’tegen NAC kreeg ik zo’n bal en die zat er gelijk in’) en nu is hij weer niet beweeglijk genoeg.

Met een blik van ’het is altijd wat’ zegt Koevermans: ,,In de speeltijd die ik heb gekregen, heb ik het toch niet zo slecht gedaan. Iedereen kan wel praten over hoe mooi een spits moet spelen of hoe hij moet bewegen, maar je moet gewoon goals maken. Ik sta op tien doelpunten en eigenlijk had dat er nog één meer moeten zijn ook,’’ doelt hij op de eerste treffer tegen Roda JC die door hem werd ingetikt maar werd aangemerkt als eigen doelpunt.

Hoe dan ook, Koevermans zit op de bank en het ziet er niet naar uit dat hij op korte termijn verlost zal zijn van de status als invaller. Vergoossen: ,,We hebben een keuze gemaakt en je moet mensen de kans geven zich in een bepaalde rol te bewijzen. Danny zal teleurgesteld zijn, maar zijn houding op trainingen is uitstekend.’’

Het zijn van die complimenten waar een voetballer niets aan heeft. ,,Ik kan wel ontkennen dat ik er moedeloos van word, maar het is gewoon vervelend. Ik kan me voorstellen dat de trainer iets laat staan waarvoor hij gekozen heeft. Maar voor mij is het toch weer een bittere pil. Het is een rare situatie. Ik kom er alleen in als het niet goed gaat en dat is ook weer niet de bedoeling. Ik wil die schaal ook wel eens vasthouden.’’

Hij zal het zelf nooit zeggen maar voor Danny Koevermans zou het beter zijn als hij nog in januari naar een andere club kan verhuizen. Eind november schoot hij Nederland tegen Luxemburg met zijn eerste interlandgoal naar het EK. Zijn kansen op de eindronde zullen verschrompelen als PSV-reserve.

,,Natuurlijk zit het EK in mijn hoofd,’’ is hij eerlijk. ,,Ik kan alleen maar hopen dat ik de komende maanden genoeg speelminuten krijg om iets te laten zien. Maar eigenlijk weet je: Als je hier blijft wordt de kans op het EK steeds kleiner. En vertrekken, dat gaat op dit moment gewoon niet.’’

Daarover zijn speler en trainer het in elk geval wel eens. Vergoossen: ,,Een vertrek van Danny is on-be-spreek-baar.’’
pi_56247410
Het is ook heel raar inderdaad met hem.

Man o man, wat zou ik hem nog graag in het AZ-shirt gezien hebben

En nu ook bij PSV dezelfde onzin, dat je geen basisspeler bent. Alsof Koevermans niet sjouwt. Dat is meer een bulldozer die door gaat en door gaat en door gaat dan Lazovic.

Door trainers een zeer ondergewaardeerde speler, voor velen van ons denk ik een held en publiekslieveling.
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:22:16 #124
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_56248736
Hij moet gewoon naar Feyenoord.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_56249041
Niet te geloven ja
AFC AJAX
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 januari 2008 @ 23:32:53 #126
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56264639
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:22 schreef TC03 het volgende:
Hij moet gewoon naar Feyenoord.
nee
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56493047
Je kan beter op de bank van de koploper zitten dan op de bank van een middenmoter.
pi_57295121
Hij heeft zijn kans gehad en niet gepakt.

Ik denk dat het of een paar jaar banken wordt of dat hij volgend jaar tegen een gereduceerd tarief verkocht wordt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57297372
Ik denk dat hij bij een middenmoter in Engeland of topclub in Schotland nog wel een held kan worden. Of misschien wel bij Feyenoord...
That's all folks!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 10:25:41 #130
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_57301572
In Glasow zal ie er 30 per seizoen inleggen, zoals iedere redelijk spits met een neus voor de goal dat daar doet.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 13:19:13 #131
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_57304853
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 10:25 schreef Stpan het volgende:
In Glasow zal ie er 30 per seizoen inleggen, zoals iedere redelijk spits met een neus voor de goal dat daar doet.
Zo makkelijk gaat Vennegoor dat ook niet af hoor, en die heb ik hoger zitten dan Koevermans.
pi_57334334
PSV gebruikt hem te weinig. Ik denk dat hij echt veel vaker zal scoren dan Lazovic als hij basisspeler zou zijn. Dat kan hij ook echt wel.
www.thuisuiteten.nl
pi_57334431
PSV heeft een andere standaard dan alleen goals in de eredivisie
pi_57334521
Lazovic 28 wedstrijden - 13 goals - 7 assist - 2645 minuten
Koevermans 28 wedstrijden - 11 goals - 1 assist - 1129 minuten

[ Bericht 0% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 12-03-2008 20:29:23 ]
pi_57334640
Je statistieken kloppen niet, want 11229 minuten is onjuist en Koevermans heeft zeker weten niet slechts één assist gemaakt.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57334685
Ok, dan weet jij het beter
  woensdag 12 maart 2008 @ 20:30:17 #137
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57334769
Knap, Koevermans speelt ruim 400 minuten per wedstrijd.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_57334912
In dit geval weet ik het beter ja, niet moeilijk, want Koevermans heeft 12 keer gescoord, niet 11. Verder zeg je dat Koevermans één assist heeft gegeven, klopt ook niet, dat is minimaal vier keer (Sparta, Excelsior, Roda JC en Ajax). Zie bijvoorbeeld hieronder twee doelpunten (is al meer dan één) met Koevermans als assistgever. Kun je zelf beoordelen of het assists zijn, of niet.

Misschien moet je je zelfgemaakte database wat beter bijhouden.
pi_57346883
quote:
Danny Koevermans: 'Van Gaal moet eens ophouden'
Door Patrick Leemans
Donderdag, 13 maart 2008, 01:38

De woordenoorlog tussen Louis van Gaal en Danny Koevermans heeft weer een nieuw hoofdstuk gekregen.

De spits van PSV reageerde vanavond na de penaltywinst op Tottenham Hotspur in de achtste finales van de UEFA Cup op de uitspraken van zijn oud-trainer in Sportweek van een maand geleden.

Daarin zei Van Gaal het volgende over de aanvaller, die AZ begin dit seizoen verliet voor PSV: ``Koevermans had van mij niet weg gehoeven. Maar hij wilde zelf weg. Hij kreeg niet de garantie dat hij basisspeler zou zijn, maar die geef ik niemand. Een andere rol wilde hij niet, dat probleem heeft hij nu ook bij PSV."

Koevermans reageert nu geïrriteerd op deze woorden ``Van Gaal moet eens ophouden met zichzelf goed te praten", aldus de Schiedammer tegen Elf Voetbal. ``Als de twee nieuwe spitsen van AZ wel naar behoren zouden functioneren of minder geblesseerd zouden zijn geweest, had hij gezegd: zie je wel, ik heb er goed aan gedaan door hen de voorkeur te geven. Zo is het altijd wat. Van Gaal heeft het gewoon verkeerd gezien in mijn geval, maar zal dat niet toegeven."

Volgens Koevermans klopt de lezing van de coach van de Alkmaarders over het vertrek van de aanvaller niet. ``Elke voetballer zou precies dezelfde keuze gemaakt hebben na het horen van zijn uitleg. Hij vertelde me, dat hij naar een bepaald niveau toe wilde en dat ik daar onder zit. Daar moest ik het mee doen. Jan Vennegoor of Hesselink zou een markt voor me geopend hebben. Oftewel: ik moest maar naar Engeland of Schotland gaan. Toen was ik er klaar mee. De huidige positie van AZ op de ranglijst toont aan, dat hij het misschien niet helemaal goed gezien heeft", aldus Koevermans tegen Elf Voetbal.

Bij PSV is Koevermans onder Sef Vergoossen geen basisspeler, hoewel hij twee keer tegen Tottenham mocht beginnen vanaf het eerste fluitsignaal. De Limburgse trainer liet eerder doorschemeren, dat hij twijfels heeft over de snelheid en explosiviteit van de spits. ``En dat is nu net iets waar van Gaal niet over klaagde", aldus Koevemans. ``Die zette alleen vraagtekens achter welk niveau ik aan kan."
pi_57351673
Waarschijnlijk zal van Gaal die twijfels hebben omdat hij de explosiviteit en snelheid miste ?
pi_57351916
Hij heeft het belang van hem in de Eredivisie onderschat. Al deed hij het Europees bij AZ wel naar behoren.
That's all folks!
  donderdag 13 maart 2008 @ 14:46:06 #142
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_57351946
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 20:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lazovic 28 wedstrijden - 13 goals - 7 assist - 2645 minuten
Koevermans 28 wedstrijden - 11 goals - 1 assist - 1129 minuten
Dus je vindt zelf ook dat Koevermans belangrijker is dan Lazo?

Als je Koevermans even lang laat voetballen (2645 minuten) dan Lazovic scoort hij gemiddeld gezien 25,7 doelpunten en geeft hij 2,3 assists. Dat zijn 28 goals waarbij hij direct betrokken is. Lazo staat op 20. Duidelijk beter rendement voor Koevermans dus.

Als je Ray's correctie hierop loslaat (28,1 goals en 9,3 assists = 37 goals) wordt het helemaal lachwekkend dat Koevermans niet meer speelt. Twee keer zo effectief als Lazovic. Niet dat het me verder boeit ofzo. Vooral Lazo blijven opstellen.
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
pi_57351997
Lazovic is beter en jonger dan Koevermans.

Koevermans is wel geschikt als pinchhitter, alleen daar is hij te duur voor
pi_57352227
Lazovic is qua speler wel beter, maakt belangrijkere doelpunten dan Koevermans, is veelzijdiger, gretiger, etc. De statistieken van Koevermans zijn wel weer beter in verhouding met het aantal speelminuten, maar die doelpunten/assists zijn met name laat in de wedstrijd gemaakt, tegen wat mindere tegenstanders.

Jammer dat je niet op mijn post ingaat, DAM. Ik vind je statistieken best okay, maar misschien een tip om het beter bij te gaan houden, want op deze manier probeer je je argumenten te ondersteunen met feiten die niet kloppen. Zomaar doelpunten en assists vergeten zaait verwarring .
pi_57352539
Dus moet Koevermans op de bank, ook omdat hij meer geschikt is om iets te forceren
  donderdag 13 maart 2008 @ 15:19:53 #146
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_57352564
Ik heb de oplossing, gewoon beide in de spits opstellen.
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:00:38 #147
213021 Martin_Van_Geel
neus voor talent
pi_58126360
tvp
pi_58126724
Wat is je laatste nieuws rondom Danny, Martin?
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:23:08 #149
213021 Martin_Van_Geel
neus voor talent
pi_58126818
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat is je laatste nieuws rondom Danny, Martin?
Niet aan de orde. Klinklare onzin.

die tvp heb je dan ook niet gezien..
pi_58126892
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:23 schreef Martin_Van_Geel het volgende:

[..]

Niet aan de orde. Klinklare onzin.

die tvp heb je dan ook niet gezien..
pi_58127126
Zou Koevermans een overstap naar Ajax of Feyenoord overwegen denken jullie?

Ik zou het me niet voor kunnen stellen, lekker CL-spelen en een grote kans maken op het kampioenschap bij PSV. Wat wil je nog meer.
That's all folks!
pi_58127243
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou Koevermans een overstap naar Ajax of Feyenoord overwegen denken jullie?

Ik zou het me niet voor kunnen stellen, lekker CL-spelen en een grote kans maken op het kampioenschap bij PSV. Wat wil je nog meer.
Ligt aan zijn perspectief bij PSV.
Als hij weer een fijn gesprek krijgt met een trainer waarin hem gemeld wordt dat hij 2de keus is volgend seizoen dan denk ik dat hij wel open staat voor een transfer.
  vrijdag 18 april 2008 @ 05:22:00 #153
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_58128292
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:50 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ligt aan zijn perspectief bij PSV.
Als hij weer een fijn gesprek krijgt met een trainer waarin hem gemeld wordt dat hij 2de keus is volgend seizoen dan denk ik dat hij wel open staat voor een transfer.
Ik denk persoonlijk dat Lazovic volgend jaar gewoon op de bank zit of ze staan beiden in de spits.
Persoonlijk vind ik heel die Lazovic een aanfluiting en is hij gewoon PSV onwaardig.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 april 2008 @ 11:05:15 #154
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58131812
beste oplossing, Lazovic weg. Scorende spits erbij en Koevermans blijft
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_58131942
Laten we hopen dat die kneus blijft, ik moet er niet aan denken om die non voetballer in het prachtige Ajax-shirt te zien...
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  vrijdag 18 april 2008 @ 11:38:03 #156
73305 Stpan
pi_58132615
Z'n motoriek is dan wel niet om aan te zien, maar ik heb Koevermans technisch perfecte goals zien maken.
  vrijdag 18 april 2008 @ 14:09:37 #157
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_58136128
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:09 schreef navigator het volgende:
Laten we hopen dat die kneus blijft, ik moet er niet aan denken om die non voetballer in het prachtige Ajax-shirt te zien...
Inzaghi is ook niet om aan te zien aan de bal.
pi_58136908
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 14:09 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Inzaghi is ook niet om aan te zien aan de bal.
Die twee zijn niet te vergelijken. Van Basten is knettergek als hij rond de 5 miljoen gaat uitgeven aan een matige spits van 29 die alleen nationaal mee kan.
  vrijdag 18 april 2008 @ 14:54:53 #159
73305 Stpan
pi_58137091
Dat ben ik dan wel weer met Emimich eens.
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:07:58 #160
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_58137407
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 14:46 schreef Emimich het volgende:

[..]

Die twee zijn niet te vergelijken. Van Basten is knettergek als hij rond de 5 miljoen gaat uitgeven aan een matige spits van 29 die alleen nationaal mee kan.
Zo matig vind ik Koevermans niet het is geen wereldtop maar met de juiste spelers om hem heen kun je denk ik toch een hoop plezier beleven van een type zoals Koevermans.
Over VoH werd ook altijd gedacht dat hij tekort zou komen voor Europese wedstrijden, maar hij stond er toch telkens weer.
pi_58137756
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:07 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Zo matig vind ik Koevermans niet het is geen wereldtop maar met de juiste spelers om hem heen kun je denk ik toch een hoop plezier beleven van een type zoals Koevermans.
Over VoH werd ook altijd gedacht dat hij tekort zou komen voor Europese wedstrijden, maar hij stond er toch telkens weer.
Koevermans heeft niet het niveau dat Ajax zou moeten na streven. Het is gewoon een mindere, oudere variant van Huntelaar zonder ook maar de potentie te hebben om ooit in de buurt van Huntelaar te komen. Oftewel, je gaat er gewoon op achteruit als Huntelaar vertrekt en je Koef er voor terug haalt.

VoH is een betere spits dan Koevermans. Veel meer ervaring in de top en een betere kopper. Koevermans is een leuke afmaker in een goed draaiende ploeg, niets meer, niets minder.
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:38:41 #162
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_58138148
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:23 schreef Emimich het volgende:

[..]

Koevermans heeft niet het niveau dat Ajax zou moeten na streven. Het is gewoon een mindere, oudere variant van Huntelaar zonder ook maar de potentie te hebben om ooit in de buurt van Huntelaar te komen. Oftewel, je gaat er gewoon op achteruit als Huntelaar vertrekt en je Koef er voor terug haalt.
Het zal ook moeilijk worden om een waardige vervanger voor Huntelaar te vinden, nagenoeg onmogelijk dus. Ik snap van Basten wel hoor een Nederlandse speler met een neusje voor de goal die kan uitgroeien tot een publiekslieveling.
quote:
VoH is een betere spits dan Koevermans. Veel meer ervaring in de top en een betere kopper. Koevermans is een leuke afmaker in een goed draaiende ploeg, niets meer, niets minder.
Klopt maar ik vind het ook een veel andere type spits dan Koevermans, maar toch vind ik dat Koevermans word onderschat omdat hij geen flitsende techniek heeft. Techniek is niet alles en dat bewijst hij toch maar eens door topscorer te worden zonder een basisplaats te hebben.
pi_58139054
Eredivisietop is gewoon zijn absolute plafond. Klaar.
  maandag 21 april 2008 @ 11:43:29 #164
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_58199535

Mooie foto
pi_58209510
Koevermans blijft PSV trouw
21 april 2008

Danny Koevermans piekert er niet over om weg te gaan bij PSV.

De Schiedamse spits voelt geen enkele behoefte om de 21-voudig landskampioen te verlaten:"ik heb het prima naar mijn zin bij PSV". Koevermans reageert daarmee op berichten dat Feyenoord en Ajax in hem geinteresseerd zouden zijn.

Koevermans sloot zondag zijn eerste seizoen in Eindhoven af met het binnenhalen van de landstitel. De oud-Spartaan werd met 14 treffers clubtopscorer. Eind vorig seizoen toonde Feyenoord ook al interesse maar zag toen van een transfer af, omdat Koevermans toenmalige werkgever AZ zes miljoen euro vroeg.

www.rijnmond.nl
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:26:12 #166
73305 Stpan
pi_58220324
Vanuit Spartaans standpunt heb ik ook liever dat hij niet ooit 'besmet' terugkeert naar Sparta.
  woensdag 23 april 2008 @ 10:42:14 #167
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_58248067
Logisch bij PSV heb je de meeste kans op een schaal momenteel..
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_61250593
Heeft z'n eerste doelpunten alweer gemaakt.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61251394
Pikte zijn momentjes weer mee vandaag. Zijn manier van vrijlopen en positie kiezen zag er prima uit.
Dit, dus.
pi_61266970
Hij scoort gewoon bijzonder makkelijk als hij voor de goal komt. Mocht hij het hele jaar eerste man zijn in de spits bij PSV en die ploeg besluit om vaker voor grote zeges te spelen, dan lijkt hij me een serieuze kandidaat voor de topscorerstitel.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 31 augustus 2008 @ 15:55:44 #171
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61267078
Een Koevermans die iedere wedstrijd speelt in een goed aanvallend elftal, wordt gewoon topscoorder. Die kwaliteiten heeft ie nu eenmaal. Nog steeds onbegrijpelijk dat AZ hem niet meer wilde.
Ontzettend goede en onderschatte speler. Positioneel uitstekend en voetbald ook prima mee. Ook een prima schot trouwens.
Geen echte actie en geen echte snelheid, maar verder gewoon zeer goed.
  zondag 31 augustus 2008 @ 16:19:18 #172
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61267604
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 15:55 schreef Yi-Long het volgende:
Een Koevermans die iedere wedstrijd speelt in een goed aanvallend elftal, wordt gewoon topscoorder. Die kwaliteiten heeft ie nu eenmaal. Nog steeds onbegrijpelijk dat AZ hem niet meer wilde.
Ontzettend goede en onderschatte speler. Positioneel uitstekend en voetbald ook prima mee. Ook een prima schot trouwens.
Geen echte actie en geen echte snelheid, maar verder gewoon zeer goed.
En het mooie is ook dat v Gaal het maar niet toe wilde geven Ik denk dat ze hem bij AZ goed hadden kunnen gebruiken afgelopen seizoen.
  zondag 31 augustus 2008 @ 16:24:14 #173
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61267774
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 16:19 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En het mooie is ook dat v Gaal het maar niet toe wilde geven Ik denk dat ze hem bij AZ goed hadden kunnen gebruiken afgelopen seizoen.
Van Gaal geeft het 'gedeeltelijk' toe, door te zeggen dat het achteraf gezien slecht heeft uitgepaakt... maar houdt wel vol dat het op zich de beste keus was, en dat de nieuwe aankopen gewoon niet hebben gebracht wat ze ervan hebben verwacht.

Hij heeft geen keus van de beslissing an sich, maar betreurt wel hoe de beslissing uiteindelijk heeft uitgepakt.

Persoonlijk vind ik het gewoon een domme beslissing om je topscorer die GARANT staat voor veel goals EN een goede prof is die zich steeds voorbeeldig gedraagt en goed in de groep ligt etc, 1 dag na het verliezen van het kampioenschap op zo'n manier af te danken. Koevermans die niet eens in de basis stond geloof ik die laatste wedstrijd.

Ik snap best dat je wil vernieuwen enzo met jong talent... maar een zekerheidje als Koevermans moet je gewoon koesteren.
pi_61267842
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 16:19 schreef leolinedance het volgende:

[..]

De fans wel hoor. Wacht maar op AZ-PSV. Hij samen met mijn held Shota was een team dat de sterren van de hemel speelde.
  zondag 31 augustus 2008 @ 16:37:42 #175
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61268125
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 16:27 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

De fans wel hoor. Wacht maar op AZ-PSV. Hij samen met mijn held Shota was een team dat de sterren van de hemel speelde.
Natuurlijk, de fans wel. Die zijn ook niet zo stug als van Gaal. Maar Koevermans blinkt nergens echt in uit, behalve in efficiëntie en op de goede plek staan. Dat is ook een kwaliteit, net als Huntelaar deze heeft. Ik vind Huntelaar overigens geen betere voetballer dan Koevermans. Ik denk dat als Koevermans iedere wedstrijd zou spelen hij net zo veel doelpunten kan maken als Huntelaar.
  zondag 31 augustus 2008 @ 16:44:32 #176
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61268290
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 16:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Natuurlijk, de fans wel. Die zijn ook niet zo stug als van Gaal. Maar Koevermans blinkt nergens echt in uit, behalve in efficiëntie en op de goede plek staan. Dat is ook een kwaliteit, net als Huntelaar deze heeft. Ik vind Huntelaar overigens geen betere voetballer dan Koevermans. Ik denk dat als Koevermans iedere wedstrijd zou spelen hij net zo veel doelpunten kan maken als Huntelaar.
Koevermans is gewoon een uitstekende spits, maar ook een goede voetballer. Hij is sterk aan de bal, heeft overzicht, positioneel goed, en speelt ook gewoon aardig mee. Het is zeker geen balletjes intikkertje ala Inzaghi ofzo.

En inderdaad, wanneer Koevermans net zoveel speelminuten maakt als Huntelaar dan zie ik hem ook net zovaak scoren.

Ik vind Huntelaar trouwens ook onderschat als voetballer. Voetbalt ook nu uitstekend mee, sterk aan de bal, etc. Goede techniek enzo. Heeft veel bijgeleerd onder Ten Cate toen hij gedwongen mee moest voetballen ipv balletjes opwachten.
pi_62465266
quote:
Excelsior'20 onthult 'Danny Koevermans' reclamebord

donderdag, 16 oktober 2008 08:53 Richard Feenstra

Zondag zal voor het "grote" publiek bij Excelsior'20 het nieuwe "reclame"bord te zien zijn van het uithangbord en trots van de vereniging, Danny Koevermans. Koevermans zelf met het idee gekomen om een, door hem zelf betaald, bord te plaatsen langs het veld. Zijn ploeggenoot bij PSV, Mike Zonneveld, heeft ook zo'n bord langs het veld van VV Noordwijk. Het bord van “Koef” staat achter de goal aan de kant van het kunstgras vlak voor de tevens nieuw geplaatste pannakooien. Deze twee kooien zijn uitermate geschikt om 1 tegen 1 of 2 tegen 2 te spelen voor en door onze jeugd. Deze realisatie heeft plaats kunnen vinden door het geld dat beschikbaar kwam van de transfer van Danny Koevermans van AZ naar PSV.
www.thuisuiteten.nl
pi_62525264
Nou die zal erg blij zijn bij PSV.
Hij krijgt echt weinig minuten daar, raar dat Danko wel mag spelen en Danny bijna niet
pi_62526719
Lazovic speelt eigenlijk pas sinds twee wedstrijden. Daarvoor alleen af en toe inval beurten en de Koef constant in de basis.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_62597709
Schiet PSV naar de UEFA Cup?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62598285
Hij moet gewoon vaker spelen. Tegen Liverpool ging ik uit m'n stekker toen ik wel Amrabat maar geen Koevermans in de basis zag. Wat dacht de coach wel niet??? Een lange jongen die makkelijk scoort met z'n voeten en hoofd moet toch altijd in de basis staan, vooral als de alternatieve labiele 'talenten' zijn.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:50:47 #182
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_62598334
Koef! Heeft ie er toch alweer drie inliggen in de Champions League. Take that, Dranko.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_62598459
LOL! Het blijkt te gaan om Johan Derksen, naar wie hij die gebaren maakte, die hem maandag in VI een "knakker" noemde
pi_62598465
Wel jammer dat hij zich zo liet gaan, laat dat soort huilbalkerij maar aan Lazovic over.
Een stoere vent als Danny heeft dit soort gedrag niet nodig!
Toch een spits die ze er dit seizoen op het hoogste niveau er in legt!
pi_62598542
Wat een knakker die Koevermans.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_62598899
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:53 schreef sjimz het volgende:
Wel jammer dat hij zich zo liet gaan, laat dat soort huilbalkerij maar aan Lazovic over.
Een stoere vent als Danny heeft dit soort gedrag niet nodig!
Toch een spits die ze er dit seizoen op het hoogste niveau er in legt!
Fuck dat, gewoon de man met de snor even op z'n plaats zetten
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:07:22 #187
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_62598928
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:53 schreef Greetings het volgende:
LOL! Het blijkt te gaan om Johan Derksen, naar wie hij die gebaren maakte, die hem maandag in VI een "knakker" noemde
Niet netjes misschien, maar verder prachtig toch?
Ik vind dit gewoon humor.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:10:05 #188
75556 erkel
back from Dagestan
pi_62599032
Wat een gast die Koevermans. Slimme voetballer met beperkte techniek, maar een neusje voor de goal waar je U tegen zegt. Ik vind 'm geweldig, sympathieke gozer
Weisst
pi_62599086
Zat Johan op de tribune ja , dacht dat ie daar niet meer aan deed .
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_62600519
Koevermans
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 00:11:42 #191
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_62600766
Is wel sneu als het echt voor Johan Derksen was.Kan dadelijk heel de eredivisie gebaren maken naar de tribune
#FreeHat
  donderdag 23 oktober 2008 @ 00:27:43 #192
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_62601082
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:53 schreef Greetings het volgende:
In dat geval geef ik m wel gelijk
  donderdag 23 oktober 2008 @ 00:38:26 #193
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62601265
Net of Johan het heel negatief bedoelde? Hij kwam gewoon niet op zijn naam dacht ik.

Ik dacht dat het tegen Reker was omdat hij Lazovic en Koevermans een 6.5je noemde..
  donderdag 23 oktober 2008 @ 00:42:01 #194
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_62601326
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 00:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

Ik dacht dat het tegen Reker was omdat hij Lazovic en Koevermans een 6.5je noemde..
In dat geval geef ik m wel gelijk
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 23 oktober 2008 @ 00:47:02 #195
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_62601411
Wat had Derksen precies allemaal geschreven over hem
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 23 oktober 2008 @ 00:50:29 #196
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_62601449
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 00:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Hij praat m al tijden de grond in
pi_62601457
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 00:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Hij had niks geschreven, maar in Voetbal International (op RTL7) noemde hij Koevermans "die andere knakker" (naast Lazovic).
  donderdag 23 oktober 2008 @ 00:51:37 #198
75556 erkel
back from Dagestan
pi_62601465
Koevermans moet gewoon niks aantrekken van Derksen. Zo gaat Derksen nog denken dat hij echt een stem heeft binnen de voetballerij.
Weisst
  donderdag 23 oktober 2008 @ 00:56:24 #199
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62601528
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 00:50 schreef Greetings het volgende:

[..]

Hij had niks geschreven, maar in Voetbal International (op RTL7) noemde hij Koevermans "die andere knakker" (naast Lazovic).
Wel hilarisch dat jeje daar wat van aantrekt. Wat ben je dan een onzeker persoontje.
pi_62601544
Alsof het zeker is dat hem om Johan Derksen gaat. Dat roept gewoon iemand en opeens papegaait iedereen het na.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')