abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 januari 2008 @ 23:32:53 #126
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56264639
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:22 schreef TC03 het volgende:
Hij moet gewoon naar Feyenoord.
nee
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56493047
Je kan beter op de bank van de koploper zitten dan op de bank van een middenmoter.
pi_57295121
Hij heeft zijn kans gehad en niet gepakt.

Ik denk dat het of een paar jaar banken wordt of dat hij volgend jaar tegen een gereduceerd tarief verkocht wordt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57297372
Ik denk dat hij bij een middenmoter in Engeland of topclub in Schotland nog wel een held kan worden. Of misschien wel bij Feyenoord...
That's all folks!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 10:25:41 #130
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_57301572
In Glasow zal ie er 30 per seizoen inleggen, zoals iedere redelijk spits met een neus voor de goal dat daar doet.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 13:19:13 #131
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_57304853
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 10:25 schreef Stpan het volgende:
In Glasow zal ie er 30 per seizoen inleggen, zoals iedere redelijk spits met een neus voor de goal dat daar doet.
Zo makkelijk gaat Vennegoor dat ook niet af hoor, en die heb ik hoger zitten dan Koevermans.
pi_57334334
PSV gebruikt hem te weinig. Ik denk dat hij echt veel vaker zal scoren dan Lazovic als hij basisspeler zou zijn. Dat kan hij ook echt wel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57334431
PSV heeft een andere standaard dan alleen goals in de eredivisie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57334521
Lazovic 28 wedstrijden - 13 goals - 7 assist - 2645 minuten
Koevermans 28 wedstrijden - 11 goals - 1 assist - 1129 minuten

[ Bericht 0% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 12-03-2008 20:29:23 ]
pi_57334640
Je statistieken kloppen niet, want 11229 minuten is onjuist en Koevermans heeft zeker weten niet slechts één assist gemaakt.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57334685
Ok, dan weet jij het beter
  woensdag 12 maart 2008 @ 20:30:17 #137
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57334769
Knap, Koevermans speelt ruim 400 minuten per wedstrijd.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_57334912
In dit geval weet ik het beter ja, niet moeilijk, want Koevermans heeft 12 keer gescoord, niet 11. Verder zeg je dat Koevermans één assist heeft gegeven, klopt ook niet, dat is minimaal vier keer (Sparta, Excelsior, Roda JC en Ajax). Zie bijvoorbeeld hieronder twee doelpunten (is al meer dan één) met Koevermans als assistgever. Kun je zelf beoordelen of het assists zijn, of niet.

Misschien moet je je zelfgemaakte database wat beter bijhouden.
pi_57346883
quote:
Danny Koevermans: 'Van Gaal moet eens ophouden'
Door Patrick Leemans
Donderdag, 13 maart 2008, 01:38

De woordenoorlog tussen Louis van Gaal en Danny Koevermans heeft weer een nieuw hoofdstuk gekregen.

De spits van PSV reageerde vanavond na de penaltywinst op Tottenham Hotspur in de achtste finales van de UEFA Cup op de uitspraken van zijn oud-trainer in Sportweek van een maand geleden.

Daarin zei Van Gaal het volgende over de aanvaller, die AZ begin dit seizoen verliet voor PSV: ``Koevermans had van mij niet weg gehoeven. Maar hij wilde zelf weg. Hij kreeg niet de garantie dat hij basisspeler zou zijn, maar die geef ik niemand. Een andere rol wilde hij niet, dat probleem heeft hij nu ook bij PSV."

Koevermans reageert nu geïrriteerd op deze woorden ``Van Gaal moet eens ophouden met zichzelf goed te praten", aldus de Schiedammer tegen Elf Voetbal. ``Als de twee nieuwe spitsen van AZ wel naar behoren zouden functioneren of minder geblesseerd zouden zijn geweest, had hij gezegd: zie je wel, ik heb er goed aan gedaan door hen de voorkeur te geven. Zo is het altijd wat. Van Gaal heeft het gewoon verkeerd gezien in mijn geval, maar zal dat niet toegeven."

Volgens Koevermans klopt de lezing van de coach van de Alkmaarders over het vertrek van de aanvaller niet. ``Elke voetballer zou precies dezelfde keuze gemaakt hebben na het horen van zijn uitleg. Hij vertelde me, dat hij naar een bepaald niveau toe wilde en dat ik daar onder zit. Daar moest ik het mee doen. Jan Vennegoor of Hesselink zou een markt voor me geopend hebben. Oftewel: ik moest maar naar Engeland of Schotland gaan. Toen was ik er klaar mee. De huidige positie van AZ op de ranglijst toont aan, dat hij het misschien niet helemaal goed gezien heeft", aldus Koevermans tegen Elf Voetbal.

Bij PSV is Koevermans onder Sef Vergoossen geen basisspeler, hoewel hij twee keer tegen Tottenham mocht beginnen vanaf het eerste fluitsignaal. De Limburgse trainer liet eerder doorschemeren, dat hij twijfels heeft over de snelheid en explosiviteit van de spits. ``En dat is nu net iets waar van Gaal niet over klaagde", aldus Koevemans. ``Die zette alleen vraagtekens achter welk niveau ik aan kan."
pi_57351673
Waarschijnlijk zal van Gaal die twijfels hebben omdat hij de explosiviteit en snelheid miste ?
pi_57351916
Hij heeft het belang van hem in de Eredivisie onderschat. Al deed hij het Europees bij AZ wel naar behoren.
That's all folks!
  donderdag 13 maart 2008 @ 14:46:06 #142
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_57351946
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 20:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lazovic 28 wedstrijden - 13 goals - 7 assist - 2645 minuten
Koevermans 28 wedstrijden - 11 goals - 1 assist - 1129 minuten
Dus je vindt zelf ook dat Koevermans belangrijker is dan Lazo?

Als je Koevermans even lang laat voetballen (2645 minuten) dan Lazovic scoort hij gemiddeld gezien 25,7 doelpunten en geeft hij 2,3 assists. Dat zijn 28 goals waarbij hij direct betrokken is. Lazo staat op 20. Duidelijk beter rendement voor Koevermans dus.

Als je Ray's correctie hierop loslaat (28,1 goals en 9,3 assists = 37 goals) wordt het helemaal lachwekkend dat Koevermans niet meer speelt. Twee keer zo effectief als Lazovic. Niet dat het me verder boeit ofzo. Vooral Lazo blijven opstellen.
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
pi_57351997
Lazovic is beter en jonger dan Koevermans.

Koevermans is wel geschikt als pinchhitter, alleen daar is hij te duur voor
pi_57352227
Lazovic is qua speler wel beter, maakt belangrijkere doelpunten dan Koevermans, is veelzijdiger, gretiger, etc. De statistieken van Koevermans zijn wel weer beter in verhouding met het aantal speelminuten, maar die doelpunten/assists zijn met name laat in de wedstrijd gemaakt, tegen wat mindere tegenstanders.

Jammer dat je niet op mijn post ingaat, DAM. Ik vind je statistieken best okay, maar misschien een tip om het beter bij te gaan houden, want op deze manier probeer je je argumenten te ondersteunen met feiten die niet kloppen. Zomaar doelpunten en assists vergeten zaait verwarring .
pi_57352539
Dus moet Koevermans op de bank, ook omdat hij meer geschikt is om iets te forceren
  donderdag 13 maart 2008 @ 15:19:53 #146
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_57352564
Ik heb de oplossing, gewoon beide in de spits opstellen.
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:00:38 #147
213021 Martin_Van_Geel
neus voor talent
pi_58126360
tvp
pi_58126724
Wat is je laatste nieuws rondom Danny, Martin?
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:23:08 #149
213021 Martin_Van_Geel
neus voor talent
pi_58126818
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat is je laatste nieuws rondom Danny, Martin?
Niet aan de orde. Klinklare onzin.

die tvp heb je dan ook niet gezien..
pi_58126892
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:23 schreef Martin_Van_Geel het volgende:

[..]

Niet aan de orde. Klinklare onzin.

die tvp heb je dan ook niet gezien..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: