neequote:Op woensdag 23 januari 2008 13:22 schreef TC03 het volgende:
Hij moet gewoon naar Feyenoord.
Zo makkelijk gaat Vennegoor dat ook niet af hoor, en die heb ik hoger zitten dan Koevermans.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:25 schreef Stpan het volgende:
In Glasow zal ie er 30 per seizoen inleggen, zoals iedere redelijk spits met een neus voor de goal dat daar doet.
quote:Danny Koevermans: 'Van Gaal moet eens ophouden'
Door Patrick Leemans
Donderdag, 13 maart 2008, 01:38
De woordenoorlog tussen Louis van Gaal en Danny Koevermans heeft weer een nieuw hoofdstuk gekregen.
De spits van PSV reageerde vanavond na de penaltywinst op Tottenham Hotspur in de achtste finales van de UEFA Cup op de uitspraken van zijn oud-trainer in Sportweek van een maand geleden.
Daarin zei Van Gaal het volgende over de aanvaller, die AZ begin dit seizoen verliet voor PSV: ``Koevermans had van mij niet weg gehoeven. Maar hij wilde zelf weg. Hij kreeg niet de garantie dat hij basisspeler zou zijn, maar die geef ik niemand. Een andere rol wilde hij niet, dat probleem heeft hij nu ook bij PSV."
Koevermans reageert nu geïrriteerd op deze woorden ``Van Gaal moet eens ophouden met zichzelf goed te praten", aldus de Schiedammer tegen Elf Voetbal. ``Als de twee nieuwe spitsen van AZ wel naar behoren zouden functioneren of minder geblesseerd zouden zijn geweest, had hij gezegd: zie je wel, ik heb er goed aan gedaan door hen de voorkeur te geven. Zo is het altijd wat. Van Gaal heeft het gewoon verkeerd gezien in mijn geval, maar zal dat niet toegeven."
Volgens Koevermans klopt de lezing van de coach van de Alkmaarders over het vertrek van de aanvaller niet. ``Elke voetballer zou precies dezelfde keuze gemaakt hebben na het horen van zijn uitleg. Hij vertelde me, dat hij naar een bepaald niveau toe wilde en dat ik daar onder zit. Daar moest ik het mee doen. Jan Vennegoor of Hesselink zou een markt voor me geopend hebben. Oftewel: ik moest maar naar Engeland of Schotland gaan. Toen was ik er klaar mee. De huidige positie van AZ op de ranglijst toont aan, dat hij het misschien niet helemaal goed gezien heeft", aldus Koevermans tegen Elf Voetbal.
Bij PSV is Koevermans onder Sef Vergoossen geen basisspeler, hoewel hij twee keer tegen Tottenham mocht beginnen vanaf het eerste fluitsignaal. De Limburgse trainer liet eerder doorschemeren, dat hij twijfels heeft over de snelheid en explosiviteit van de spits. ``En dat is nu net iets waar van Gaal niet over klaagde", aldus Koevemans. ``Die zette alleen vraagtekens achter welk niveau ik aan kan."
Dus je vindt zelf ook dat Koevermans belangrijker is dan Lazo?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lazovic 28 wedstrijden - 13 goals - 7 assist - 2645 minuten
Koevermans 28 wedstrijden - 11 goals - 1 assist - 1129 minuten
Niet aan de orde. Klinklare onzin.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat is je laatste nieuws rondom Danny, Martin?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:23 schreef Martin_Van_Geel het volgende:
[..]
Niet aan de orde. Klinklare onzin.
die tvp heb je dan ook niet gezien..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |