Ik denk dat je dan de betekenis van EQ niet helemaal helder hebtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:32 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Om hogerop te komen moet je gehaaid zijn en puur uit zijn op je eigen succes. Een goed ontwikkeld EQ staat dat juist in de weg!
Veel MBO'ers hebben het EQ van een neanderthaler. Deze groep is simpelweg niet tot sympathie, laat staat empathie, in staat. Het zijn poppetjes die worden geregisseerd door groepsdruk en meer niet. Het EQ-argument slaat inderdaad nergens op. Want net zoals mensen met een laag EQ voorkomen op de uni, komen ze ook voor op het MBO... en HBO enzovoort.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:35 schreef ETA het volgende:
Altijd leuk deze discussies![]()
Denken jullie dat het gemiddelde EQ van MBO'ers hoger/lager/gelijk is aan het gemiddelde EQ van een WO'er? Ik zie geen reden om te denken dat er een verschil inzit, dus waarom word dan altijd het argument aangehaald dat WO'ers alsnog kunnen falen door een lager EQ? Exact zelfde argumement kan je toepassen op MBO'ers, dus uiteindelijk schiet je met het EQ argument niks op, toch?
En op basis van die definitie van EQ beweer je dat WO'ers vaak een lagere EQ hebben dan MBO'ersquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan de betekenis van EQ niet helemaal helder hebt
Kort door de bocht kun je EQ zien als intra- en interpersoonlijke intelligentie. Jezelf kennen is key.
Mensen met een laag EQ kennen zichzelf meestal slecht en worden onbewust gestuurd door hun emoties, wat nu niet echt bijdraagt aan je road to success.
Ook heb je voor eigen succes heb je andere mensen nodig. Hetzij door ze te steunen en/of te manipuleren.
Als je geen gevoel hebt voor, bijvoorbeeld, de predikaatlogica, dan kun je er ook niet boekjesslim mee doen. Hoeveel je je ook inzet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:41 schreef het.ismij het volgende:
Opleiding zegt niks.
Iedereen kan boekjes slim doen,.. Als je je maar inzet.![]()
Dude alsjeblieft.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:42 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Als je geen gevoel hebt voor, bijvoorbeeld, de predikaatlogica, dan kun je er ook niet boekjesslim mee doen. Hoeveel je je ook inzet.
Met deze opmerking geef je zelf aan een EQ van ver onder O te bezitten, jij rare arogante hokjesdenkertquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:38 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Veel MBO'ers hebben het EQ van een neanderthaler. Deze groep is simpelweg niet tot sympathie, laat staat empathie, in staat. Het zijn poppetjes die worden geregisseerd door groepsdruk en meer niet. Het EQ-argument slaat inderdaad nergens op. Want net zoals mensen met een laag EQ voorkomen op de uni, komen ze ook voor op het MBO... en HBO enzovoort.
Wat alsjeblieft? Logica is de basis van de moderne wetenschap. Alles draait om argumentatieleer en daar helpt de propositie- en predikaatlogica bij. Het helpt bij het opsporen van drogredenen bijvoorbeeld en die worden in deze wereld erg veel aangevoerd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:46 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dude alsjeblieft.
En wanneer krijg je dit soort dingen naar je hoofd geslingerd? Niet op HBO bij de opleidingen die ik ken.
Loop jij maar eens langs zo'n clubje MBO Golf GTI, kettinkje, petje en sportkleding gastjes en ondervindt het niveau van hun EQ.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:46 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Met deze opmerking geef je zelf aan een EQ van ver onder O te bezitten, jij rare arogante hokjesdenkert![]()
Jij komt ook van het MBO gezien dat prachtig stuk grramatykaall gestuntel wat hierboven te lezen valt?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:50 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Loop jij maar eens langs zo'n clubje MBO Golf GTI, kettinkje, petje en sportkleding gastjes en ondervindt het niveau van hun EQ.
Waar baseer je eigenlijk op dat alle of in ieder geval een overgroot deel van de MBO'ers sociaal deëfificent zijn?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:38 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Veel MBO'ers hebben het EQ van een neanderthaler. Deze groep is simpelweg niet tot sympathie, laat staat empathie, in staat. Het zijn poppetjes die worden geregisseerd door groepsdruk en meer niet. Het EQ-argument slaat inderdaad nergens op. Want net zoals mensen met een laag EQ voorkomen op de uni, komen ze ook voor op het MBO... en HBO enzovoort.
Dat heb ik nergens beweerd of bedoeldquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef floris.exe het volgende:
[..]
En op basis van die definitie van EQ beweer je dat WO'ers vaak een lagere EQ hebben dan MBO'ers?
Jij hoort duidelijk bij de bekrompen hokjes denkers.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:50 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Loop jij maar eens langs zo'n clubje MBO Golf GTI, kettinkje, petje en sportkleding gastjes en ondervindt het niveau van hun EQ.
Dat zegt niets.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:50 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Als je zo intelligent bent als je beweerd, had je gelezen dat ik me niet uitgesproken heb over het EQ van MBO-ers, maar dat het me slechts opviel dat die van jouw niet bijster hoog isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:50 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Een beetje als:quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:49 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Wat alsjeblieft? Logica is de basis van de moderne wetenschap. Alles draait om argumentatieleer en daar helpt de propositie- en predikaatlogica bij. Het helpt bij het opsporen van drogredenen bijvoorbeeld en die worden in deze wereld erg veel aangevoerd.
Voorbeeld:
1. Een man heeft een vrouw in elkaar geslagen.
2. De man was een gelovige.
3. Dus alle gelovigen zijn in staat een vrouw in elkaar te slaan.
4. Dus afschaffen het geloof.
Pure drogredenatie, maar het doet het goed bij het normale volk.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:04 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Een beetje als:
1 Ik ken een MBO-er met een air
2 Alle MBO-ers wanen zich van hoge stand
3 Ik open er een KLB topic over
4 Hoewel het nergens op slaat, blijf ik bij mijn mening
![]()
ff m'n primaire reactie: Nice tryquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:57 schreef floris.exe het volgende:
Ik hoop wel dat mensen hier een beetje de ironie van deze topic hebben ingezien. Ergo: neem het allemaal met een korreltje zout.
en de mbo'ers die makkelijk door der hbo heen lopen ff vergeten?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:04 schreef MetalSonic het volgende:
MBO'rskomt net van de mavo / vmbo en dan MBO omg echt
.
Havo -> Hbo ftw =)
Zo hee, wat ben jij een arrogante klootzak. Wie heeft er hier nu een air? Wie is hier de omhooggevallen penis?quote:en doen net alsof ze op gelijke voet staan met hoger opgeleiden.
Er is geen boodschap, dat is de ironiequote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:06 schreef STING het volgende:
[..]
ff m'n primaire reactie: Nice try
secundaire reactie:
Als je bedoeling ironie was en dit uit je posts had moeten blijken, ben je hier zo te zien niet in geslaagd
Aangezien we kennelijk je ironische boodschap niet hebben begrepen, wat is je boodschap precies?
Ah..... dus dit topic is gewoon eigenlijk bagger?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:11 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Er is geen boodschap, dat is de ironie. Deze topic is representatief voor de bezieling van de mens: die is er niet
.
Bagger is iets, namelijk bagger. Deze topic is niets.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ah..... dus dit topic is gewoon eigenlijk bagger?
Nee oke, dan zijn we eruit.
Kleine nuancering, in dit topic staan best aardige bijdragen, TS is baggerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ah..... dus dit topic is gewoon eigenlijk bagger?
Nee oke, dan zijn we eruit.
12:17 en je post nog onder je oude accountquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:17 schreef floris.sp het volgende:
MBO;ers zijn gewoon scholieren, HBOérs komen in de buurt van student zijn.
bagger is iets en niets tegelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:14 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Bagger is iets, namelijk bagger. Deze topic is niets.
wat is het verschil tussen een scholier en een student?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:17 schreef floris.sp het volgende:
Dat zouden die HBO'ers willen. Die zijn heus niet minder scholier dan MBO'ers.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:17 schreef floris.sp het volgende:
Eh, juist jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:04 schreef MetalSonic het volgende:
MBO'rskomt net van de mavo / vmbo en dan MBO omg echt
.
Havo -> Hbo ftw =)
Hmm gezien je onderschrift misschien...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:57 schreef floris.exe het volgende:
Ik hoop wel dat mensen hier een beetje de ironie van deze topic hebben ingezien. Ergo: neem het allemaal met een korreltje zout.
Maargoed, sommige mensen hebben een leven en maken zich niet druk om sociale status enz enz. De meeste mensen genieten gewoon van het leven. Jij kennelijk niet. Sneu persoon ben je.quote:Dit is een lied voor vrijgezellen, Die moet ik effe wat vertellen
Als iemand met je wil gaan trouwen, Dan moet je echt de boot afhouden
- Lied voor vrijgezellen (Ome Joop)
lol, jij bent grappig, net of een dure studie maar iets uitmaakt..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:51 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Universiteit, niet HBO, maar natuurlijk sta je dan automatisch hoger op de ladder, want:
1. Meer geïnvesteerd in je intellectuele vorming
2. Duurdere studie
3. Bewezen meer capaciteit te hebben
4. Het niveaustelsel van het onderwijs weerspiegelt de hiërarchie van het beroepsleven
Een scholier woont thuis bij paps en mams en een student woont op kamers.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:19 schreef STING het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen een scholier en een student?
OH NOES! een iron-maiden-shirt dragende systeembeheerder met paardestaart!!!1quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:10 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij is een proud to be, Hardcore liefhebbende MBo'er![]()
![]()
Owjah ook og is it-er![]()
Goh, wat voor hokje zou ik krijgen?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:24 schreef immortalsean het volgende:
[..]
OH NOES! een iron-maiden-shirt dragende systeembeheerder met paardestaart!!!1
Neen. Je hebt verschillende niveaus in VMBO.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:18 schreef RickoKun het volgende:
MAVO was toch wel een veel hoger niveau dan het 'VMBO' nu is
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:24 schreef immortalsean het volgende:
[..]
OH NOES! een iron-maiden-shirt dragende systeembeheerder met paardestaart!!!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |