Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:36 schreef Liatris het volgende:
deze lurker komt zich melden met een 2e streep!!!![]()
heb idd een foto gemaakt van de positieve test, ik ga eens kijken of ik 'm hier neer kan zetten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:39 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Gefeliciteerden enig bewijs is gewenst.
Ik zou iig proberen te wachten tot de dag van je NOD of hooguit 1 dag ervoor. Anders is de kans groot dat je een negatieve test hebt en je tegen jezelf zegt 'jaaaaaaaaaaaaaa, maar ik testte te vroeg, dus wie weet ben ik toch wel zwanger' en zit je alsnog die 5 dagen verder in de zenuwen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:10 schreef DolleMina het volgende:
Het is nog 6 dagen tot mijn NOD en ik heb nu al moeite mij te beheersen. Ik wil testen, maar eigenlijk wil ik eerst wachten tot ik een week na mijn NOD ben om te zien of ik nog steeds niet ongesteld ben op dat moment. Wie helpt mij mezelf te beheersen?![]()
Hier ook hoor... Vrouwlief wilt niks zeggen (ter verrassing)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:49 schreef Fuente het volgende:
Weet je al of jullie bij de gyn langsmogen?
Ik duim nog steeds voor jullie! Het wordt steeds spannender he?
Ik hoop ook op positief voor julliequote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:38 schreef Bright het volgende:
[..]
Hier ook hoor... Vrouwlief wilt niks zeggen (ter verrassing)
Reken er maar op dat ik pas vrijdag iets te vertellen heb. hopelijk positief
Disneylandquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:33 schreef Nijo het volgende:
Ben alweer vroeger ongesteld geworden. Maar on the bright sight, we hebben onze vakantie voor september nu geboekt. We gaan een paar dagen naar Disneyland. Nog ff lekker met z'n tweeën voor het straks niet meer kan (wat ik helemaal niet erg zou vinden)
*noteertquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:28 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Disneylanddaar kwam ik zwanger vandaan
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |