Ja, dat je dat niet wil snap ik ook wel. Maar doe dan die plee wel weer even OPEN zodra je wegrijdt. Of zo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:17 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je naast de keertijd-uitzittende trein een wc bouwt waar je 50ct voor moet lappen. Gaat iedereen even de trein in, op de spoorstaven schijten.
Niet elk balkon is even geschikt, dus als je boze blikken van medereizigers wilt besparen omdat je de tussendeur blokkeert, bij het instappen even opletten. Naast de deuren van de grotere balkons staat een fiets-logootje. Al zal het op zaterdag wel meevallen met de drukte.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:36 schreef brainster het volgende:
Ik mag zaterdag of zondag mooi met de fiets in de hand per trein van den bosch naar nijmegen. Kan ik op elk willekeurig balkon mijn fiets plaatsen of zijn er speciale balkon's of weet ik wat?
Of is dat bij ICRm niet (meer)? Ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:35 schreef JDude het volgende:
Naast de deuren van de grotere balkons staat een fiets-logootje.
aan de ATB doos binden.. elektronisch slot er op! trein rijd onder de 40km/h? schijtdoos van de buitenkant afgesloten!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat je dat niet wil snap ik ook wel. Maar doe dan die plee wel weer even OPEN zodra je wegrijdt. Of zo.
Chemische toiletten in de trein? volgens mij is dat nog (bijna) nergens het geval op niet grens overschrijdend materiaalquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:06 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Wel een goede optie eigenlijk. Want ik vind het maar zot dat er chemische toilletten in treinen moeten zitten, terwijl alles maar laten lopen binnen stations ook wat gek is.
Denk eens na malle eppiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
aan de ATB doos binden.. elektronisch slot er op! trein rijd onder de 40km/h? schijtdoos van de buitenkant afgesloten!
De Senseo op de bok aan de ATB hangenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:05 schreef JDude het volgende:
Allerhande apparatuur aan de ATB gaan hangen, liever niet zeg.
"Dames en heren, in verband met een defect toilet rijden wij vandaag niet verder dan Tilburg."
Das kut als je kop maken moetquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Senseo op de bok aan de ATB hangenKrijg je een beetje het Speed-idee: snelheid mag niet lager worden dan 40
neuh dan heb je gewoon pech!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:05 schreef JDude het volgende:
Allerhande apparatuur aan de ATB gaan hangen, liever niet zeg.
"Dames en heren, in verband met een defect toilet rijden wij vandaag niet verder dan Tilburg."
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:22 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik zie het alweer... de fantasie is weer onuitputtelijk
Laat ze liever veilig rijden... en die toilet: kaartje kopen bij de conducteur voor gebruik... hebben die conduc's weer een leuk baantje erbij
Ik zal in het weekend goed kijken, en anders de HC ofzo lastigvallen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Of is dat bij ICRm niet (meer)? Ik weet het niet meer.
whehe!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:07 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Ik krijg dan net zo'n pinpas idee... Pas erdoor, code intoetsen en schijten maar!![]()
of gewoon een vee rooster ipv een vloer!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:19 schreef Eix het volgende:
Of je maakt gewoon een gesloten toilet systeem...
gewoon net als in een VIRM ? dat is volgens mij gewoon 1 geheel?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:43 schreef Wadloper het volgende:
Gadver! Doe dan maar gewoon een normale wc, zonder al te veel voegen. De wc's van ICM hebben dat namelijk, en al dat urine trekt die voegen in omdat het niet wordt schoongemaakt tussendoor. Daarom ruikt het daar ook zo erg naar urine...
Verdacht pakketje tussen Wolvega en Akkrumquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:05 schreef Dichterbijer het volgende:
Wie heeft de pijp aan maarten gegeven op station Heerenveen?
Trienverkeer ligt daar plat...
Ja, de Nasjoale Friekse Partij gaat op de IRA tour.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verdacht pakketje tussen Wolvega en AkkrumMoet een onderzoeksteam uit Culemborg komen
NU.nl
Neen, den poschtcoutsch uit Cuylenborgch isch noch onderweechs.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:39 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ja, de Nasjoale Friekse Partij gaat op de IRA tour.Is er nu niemand die dat pakketje even een schop kan geven zodat die treinen er weer langs kunnen?
Sensatie!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verdacht pakketje tussen Wolvega en AkkrumMoet een onderzoeksteam uit Culemborg komen
NU.nl
Gevaar geweken.. EOD is al aan het pakken :pquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Er gebeurt nogeens wat in Scharrel-Uierstan
bij voorkeur met een VIRM?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Beste test: gewoon met een trein vol gas er overheen peren
Kreukelzone op de goeie plek hequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
bij voorkeur met een VIRM?
Hoe stel je je dat voor?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:24 schreef vanOekelen het volgende:
Mogelijkheid B valt sowieso altijd te voorkomen door eerst een vraag te stellen.
ik gok optie C!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe stel je je dat voor?
D_F: "Hallo. Als ik een retourtje Roosendaal-Neerpelt wil kopen bij u, kost me dat dan 50 cent?"
Loketpipo: "Nee"
mja, daar ben ik dus ook een beetje bang voor iddquote:
niets boeken.. maar toch boekingskosten.. mag dat wel van de wet? :pquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja, daar ben ik dus ook een beetje bang voor idd
terwijl er gewoon van ze leve nooit iets GEBOEKT wordt, moet ik vrolijk 3,50 BOEKINGSkosten gaan betalen, vuile teringzwendelaars.
Platschieten die neukfoutenquote:103 Teletekst wo 15 aug
Trein Dordrecht bekogeld met stenen
` Onbekenden hebben gisteravond stenen
gegooid naar een trein die het station
Dordrecht Stadspolders binnenreed.Er
raakte niemand gewond,maar er sneuvelde
wel een aantal ruiten van de trein.
De machinist is doorgereden naar het
volgende station,maar ging daarna niet
verder vanwege de schade aan de trein.
Een 17-jarige jongen heeft aangifte
gedaan van poging tot mishandeling en
poging tot doodslag.Hij liep op het
perron toen de stenen werden gegooid.
Hij werd niet geraakt.
De daders zijn spoorloos.De politie
verzoekt geuigen van het incident zich
te melden.
volgende nieuws financieel sport
Mja, ik kan ook slaande oorlog gaan staan maken achter die balie, en dan zeggen "Flikker maar op, ik ga wel liften"quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
niets boeken.. maar toch boekingskosten.. mag dat wel van de wet? :p
op de koppeling ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik kan ook slaande oorlog gaan staan maken achter die balie, en dan zeggen "Flikker maar op, ik ga wel liften"
als de automaat stuk is betaal je ook geen toeslag?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou het niet eens handig en bijvoorbeeld rechtvaardig zijn als
1) ALLE bestemmingen in Belgie, Luxemburg, Nordrhein-Westfalen en Niedersachsen bij een NS-kaartautomaat gekocht kunnen worden;
2) Die toeslagen-lulkoek alleen zou gelden voor kaartjes die OOK in de automaat getrokken hadden kunnen worden?
Nou ja, zelfs dat niet eigenlijk. Personeelskosten dienen gewoon betaald te worden uit de opbrengst van de kaartverkoop. Nou loop je iedere keer te betalen voor je service. Eingenlijk vind ik DAT al niet kunnen, maar goed.
Ja, maar daar gaat het nu niet omquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
als de automaat stuk is betaal je ook geen toeslag?
als je een wizzl ofzo hebt en je koopt vreten dan lukt t vaak ook wel om die 50CT kwijt te spelen :pquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaat het nu niet om
zucht..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ook daar gaat het niet om. Dat lukt in een toilet ook wel op het station, as opposed to in de trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |