abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52263963
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:11 schreef vanOekelen het volgende:
Het is een heel stuk normaal, recht spoor, een paar kilometer lang, als ik me niet vergis is het het meest westelijke spoor na boxtel (vanaf den bosch gezien).
Ik zou het niet weten. Het enige dat ik me kan bedenken is dat het een spoor is waar wagons op beladen kunnen worden of weg/railvoertuigen op de rails kunnen. Alhoewel dat ook op spoorwegovergangen kan.

Wie kent trouwens het idee dat ie op visite is in de 140 (IC naar Berlijn) ook wel bekend onder de Pimpelexpress bij sommige hier
Ik bedoel zit je er tussen Amf en asd in en dan krijg je allemaal kinderen die op sokken door de trein spelen en gillen. Ouders die hun jezus slippers ook maar uit gedaan hebben.
Daar zit je dan als nette forens tussen die lui die er al 6 uur inzitten ofzo.
Toerisen die al vanaf Muiderpoort bij de deur staan te wachten met hun koffers en dat soort fratsen
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:02:28 #202
164283 Luco
Buongiorno!
pi_52265216
Ach ja, als ik 4011/-12/-13 heb vind ik het best... Of ICR/ICK... Maar dat laatste zal wel niet gebeuren...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:03:51 #203
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_52265250
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:11 schreef vanOekelen het volgende:
Het is een heel stuk normaal, recht spoor, een paar kilometer lang, als ik me niet vergis is het het meest westelijke spoor na boxtel (vanaf den bosch gezien).
Dat is volgens mij een proefstuk voor ballastloos spoor (ingegoten spoorstaven o.i.d.).
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:22:28 #204
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_52267103
Van de Arriva site:
quote:
Aanpassing treintijden per 10 september

Sinds deze zomer hebben we op de spoorlijnen in Groningen en Friesland alle oude Wadlopers vervangen door nieuwe treinen. De snellere Spurt heeft minder tijd nodig voor de verschillende trajecten en hierdoor kunnen meer stops worden gemaakt. Dit betekent een betere dienstverlening voor inwoners van de plaatsen Sauwerd, Kropswolde, Sappemeer, Uithuizermeeden, Uithuizen, Zwaagwesteinde, Grijpskerk en Groningen Noord.

Daarnaast hebben we de klantreacties naar aanleiding van de dienstregelingwijziging in december 2006 geanalyseerd en deze, daar waar mogelijk, verwerkt in een verbeterde dienstregeling.

Arriva wil de reiziger zo snel mogelijk laten profiteren van de snelheid van de Spurt en de betere dienstregeling, daarom worden per 10 september al verbeteringen doorgevoerd. Wij lopen hiermee vooruit op de landelijke wijzigingen voor 2008. In december 2007 zullen de wijzigingen hierdoor naar verwachting minimaal zijn.

Vanaf maandag 27 augustus zijn de gratis nieuwe lijnfolders verkrijgbaar bij de Arriva Stores op de stations Groningen en Leeuwarden en bij de diverse verkooppunten. Sinds 1 juli zijn de nieuwe dienstregelingen al beschikbaar via www.arriva.nl.

Hieronder staan de aanpassingen per baanvak, zoals die per 10 september gelden.

Leeuwarden – Stavoren
• De dienstregeling wijzigt een paar minuten. Hiermee wordt de punctualiteit in Stavoren en Leeuwarden verbeterd.
• De sneltreinen naar Groningen vertrekken een minuut later. Hierdoor is er een ruimere overstap voor reizigers uit de richting Sneek.


Leeuwarden – Harlingen Haven
• De dienstregeling op dit traject is ongewijzigd.
• De sneltreinen naar Groningen vertrekken een minuut later. Hierdoor is er een ruimere overstap voor reizigers uit de richting Harlingen.
• Vanaf maart 2008 tot begin 2009 is er geen treinverkeer mogelijk tussen station Harlingen en Harlingen Haven in verband met werkzaamheden ter versterking van de zeekering van Harlingen. Gedurende deze periode zullen op dit deel van het traject bussen rijden.

Leeuwarden – Groningen
• De sneltrein vertrekt een minuut later uit Leeuwarden. Hierdoor hebben de reizigers uit de richtingen Sneek en Harlingen een betere aansluiting.
• Alle stoptreinen stoppen op alle stations, dus ook in Zwaagwesteinde en Grijpskerk!

Groningen – Nieuweschans
• Alle vertrek- en aankomsttijden zijn gewijzigd.
• Van maandag tot en met vrijdag, tussen 6:00 en 19:00 uur, rijden er meer treinen tussen Groningen een Zuidbroek. Reizigers kunnen 3 keer per uur naar en van Groningen reizen!
• Alle treinen stoppen op alle stations, dus ook in Kropswolde en Sappemeer-Oost!
• De dienstregeling tussen Nieuweschans en Leer is ongewijzigd.

Groningen - Roodeschool
• De dienstregeling is ongewijzigd.
• Alle treinen stoppen op alle stations, dus ook in Uithuizermeeden, Uithuizen, Sauwerd en op station Groningen Noord!
• In Groningen komt de trein in het vervolg aan op spoor 2a. Doorgaande reizigers richting Leeuwarden hoeven hierdoor minder ver te lopen.

Groningen - Delfzijl
• De dienstregeling is ongewijzigd.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:24:06 #205
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_52267156
Gelijk 2 opvallende dingen gezien:

- Bijna een jaar lang geen treinen naar de haven van Harlingen
- Stoptrein naar Roodeschool wel ongewijzigd, maar wel stoppen te Sauwerd (wat ie nu niet doet)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_52267555
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
Gelijk 2 opvallende dingen gezien:

- Bijna een jaar lang geen treinen naar de haven van Harlingen
- Stoptrein naar Roodeschool wel ongewijzigd, maar wel stoppen te Sauwerd (wat ie nu niet doet)
harlingen haven - harlingen kan je ook lopen maaaahn
en geloof dat XX bus 99 zowiezo ook doorrijd naar de haven :-)

en Sauwerd, handig! heb er destijds een takke uur staan wachten omdat de trein niet kwam.. en t andere kreng doorrijd :/
pi_52267820
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:03 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dat is volgens mij een proefstuk voor ballastloos spoor (ingegoten spoorstaven o.i.d.).
Ah, je hebt gelijk, dank je, ik vroeg het me al heel lang af, maar met ballastloos als zoekterm is er best veel over te vinden!

Voor de geīnteresseerden:
Ballastloos spoor heeft de volgende voordelen:
- Reductie constructiehoogte
- Onderhoudsarm en daardoor grotere beschikbaarheid
- Verlengde levensduur
- Grotere zijdelingse weerstand
- snelheidsverhoging in combinatie met
kantelbaktechnologie

Het is alleen duurder om aan te leggen en het proeftraject bij Best was blijkbaar een beetje mislukt.
pi_52267884
De 4013 stond vandaag de hele dag te Zwolle todat ik terug kwam. Toen ging hij ledig naar Onnen waar hij nu staat

Ook DH-II 3216 is geconserveerd en staat te wachten op transport naar Amersfoort.

Trouwens, wil je weer eens wat invoeren, is Somda weer dood
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:05:48 #209
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_52268282
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:49 schreef vanOekelen het volgende:

[..]

Ah, je hebt gelijk, dank je, ik vroeg het me al heel lang af, maar met ballastloos als zoekterm is er best veel over te vinden!
[...]
Het is alleen duurder om aan te leggen en het proeftraject bij Best was blijkbaar een beetje mislukt.
Valt wel mee, de HSL is voor het grootste deel ballastloos gelegd. Alleen dan niet met ingegoten spoorstaven. Maar ingegoten spoorstaven wordt nu wel veel gebruikt op bruggen, scheelt een hoop herrie.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_52284699
Vers van de pers, gemaakt vanmiddag rond 13.30uur op station Leeuwarden.

V-IRM 9512 met een Koploper en vier Stadlers.


ICM 4241 gereedstaande voor vertrek als IC 550 naar Rotterdam CS.


ICM 4059.


DM '90 3449 bij aankomst in Leeuwarden in de laatste meters als trein 30150 + dezelfde ICM 4059 vanaf de andere kant.
pi_52284914
wat moest die VIRM in leeuwarden
pi_52284971
Geen idee... Ik zag ´m staan en ging daarom even naar het eind van het perron om een fotootje te maken en later toen ik in de Buffel van 13.33uur zat, zag ik dat het de 9512 was.
pi_52286256
De 9512 zat gisteren voorop in de 561, maar wat hij nu ineens daar moet?
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 11 augustus 2007 @ 17:15:12 #214
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_52286806
Normaal gesproken zou ie in de 10526 hebben moeten zitten toch? Vreemd dat ie dan nog in Lw staat.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_52287191
Gisteren trouwens 2*V-IRM(VI) tussen Zp-Ah, maar ze waren niet van de 3700 .
pi_52287242
blijft toch raar een VIRM met een koploper er aanvastgekoppeld. Zag dat afgelopen week bij Zwolle... volgens mij ledig naar Onnen.
pi_52287408
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 17:41 schreef Dichterbijer het volgende:
blijft toch raar een VIRM met een koploper er aanvastgekoppeld. Zag dat afgelopen week bij Zwolle... volgens mij ledig naar Onnen.
VIRM + Plan V is ook een raar gezicht

en die VIRM was gewoon in dienst, de V was afgesloten
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 11 augustus 2007 @ 17:52:24 #218
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_52287445
Ach net zoiets is een koploper die op dienst zit en een buffel meeneemt richting Zwolle
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_52287814
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 17:52 schreef Peterselieman het volgende:
Ach net zoiets is een koploper die op dienst zit en een buffel meeneemt richting Zwolle
ja maar een nieuwe virm met een stok oude V op sleeptouw is toch wel iets anders xD
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:28:17 #220
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_52288085
true, maar waren dat niet 2 V'tjes die achter die doedelzak hingen?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_52288159
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:28 schreef Peterselieman het volgende:
true, maar waren dat niet 2 V'tjes die achter die doedelzak hingen?
nee t was 1!
pi_52288790
Ik was gister trouwens weer even bij Veolia aan het kijken... De 3226 mistte een dieseltank dop
Hoe ze dat voor elkaar kregen, geen idee
Heb het wel even bij de machinist gemeld, voordat ze voor verrassingen komen te staan

Later in Zwolle 5 bak DH naar Onnen zien vertrekken, wil je een filmpje maken... batterij leeg
De 3222 zat voorop
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:10:30 #223
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_52288939
Dan deze maar van jou VIRM vriend:

http://youtube.com/watch?v=L5rRd5AlDbc
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_52289290
Alleen jammer van die muziek erdoor...
  zondag 12 augustus 2007 @ 08:40:31 #225
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_52299983
quote:
Exacte afstand op 30 augustus bekend
zaterdag 11 augustus 2007 - De exacte afstand die wij hebben afgelegd wordt 30 augustus tijdens een persevent van TGV.com bekend gemaakt.

Op dit moment is wel duidelijk dat het oude record van 21.090 kilometer, dat stamde uit 1992 verbroken is. Het nieuwe record zal liggen rondom de 25.000 kilometer.
Mja, dan is iedereen het allang weer vergeten
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_52308653
http://youtube.com/watch?v=s1VDuTILkfM&mode=related&search=
Gevalletje te dicht bij het spoor lijkt mij...
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 augustus 2007 @ 18:15:38 #227
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_52308820
Dat is wel zeker ja.


2 weken werkzaamheden tussen Zwolle en Deventer en dat net wanneer je een reisje naar het zuiden wilt maken. Dan maar de snelbus in
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_52309409
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:15 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is wel zeker ja.


2 weken werkzaamheden tussen Zwolle en Deventer en dat net wanneer je een reisje naar het zuiden wilt maken. Dan maar de snelbus in
je kan ook via amersfoort - utrecht hoor
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 augustus 2007 @ 18:57:39 #229
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_52309595
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:47 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

je kan ook via amersfoort - utrecht hoor
Is minder snel als je ruim op tijd in Nijmegen wilt zijn
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_52309919
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
Gelijk 2 opvallende dingen gezien:
- Stoptrein naar Roodeschool wel ongewijzigd, maar wel stoppen te Sauwerd (wat ie nu niet doet)
Ben ik uiteraard niet blij mee, is weer een extra stop.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:35:39 #231
148385 Wadloper
Noorderling
pi_52310398
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:15 schreef Peterselieman het volgende:
Dan maar de snelbus in
Volgens mij kon je een overgangsbewijs 2-1 krijgen in Zwolle, maar dat weet ik niet zeker... Ik heb dit opgemaakt uit een reactie op OHIH:
quote:
maar bijvoorbeeld ook wat ik vandaag had, toen ik bij de vervangende bus Zwolle-Deventer vroeg of die eerste klas overgangsbewijzen weer uitgedeeld werden. "Nee hoor, echt niet," krijg ik als antwoord, terwijl ik de vorige dag iemand met zo'n foldertje heb zien rondlopen Dat noem ik nog eens goede dienstverlening... Ik zit bij elkaar opgeteld een uur lang in zo'n boutbus die met tachtig over de IJsseldijk sukkelt, en die medewerker is te beroerd om mij even zo'n foldertje te overhandigen
Even kijken of ik volgende week zo'n ding kan bemachtigen
pi_52318852
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:13 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Ben ik uiteraard niet blij mee, is weer een extra stop.
ach dat ding rijd harder! dus dan lijkt t tenminste op te schieten
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 augustus 2007 @ 21:07:53 #233
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_52341758
Schiet mij net te binnen dat sommige Arrivamachinisten voor vertrek de deuren al vergrendelen. Die overkwam mij toen ik net station Groningen noord opgelopen was om de trein naar Groningen CS te nemen. De trein stond met vergrendelde deuren de vertrektijd af te wachten. Moest aan de mcn vragen of ie de deuren even wilde ontgrendelen, voordat ik in kon stappen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_52343128
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
Schiet mij net te binnen dat sommige Arrivamachinisten voor vertrek de deuren al vergrendelen. Die overkwam mij toen ik net station Groningen noord opgelopen was om de trein naar Groningen CS te nemen. De trein stond met vergrendelde deuren de vertrektijd af te wachten. Moest aan de mcn vragen of ie de deuren even wilde ontgrendelen, voordat ik in kon stappen.
Schrale honden

Zo heb je ook van die schoonmakers die de toiletten op slot gooien in Groningen, en tegen dat je in Amersfoort bent heb je niet eens meer zin om te vragen of ze opengemaakt kunnen worden

*rittalsleutel inpakt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_52344315
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Schrale honden

Zo heb je ook van die schoonmakers die de toiletten op slot gooien in Groningen, en tegen dat je in Amersfoort bent heb je niet eens meer zin om te vragen of ze opengemaakt kunnen worden

*rittalsleutel inpakt.
Ja, dat krijg je als je naast de keertijd-uitzittende trein een wc bouwt waar je 50ct voor moet lappen. Gaat iedereen even de trein in, op de spoorstaven schijten.
pi_52344434
Russisch treintje die het niet meer doet, ergens tussen St Petersburg en Moskou.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 augustus 2007 @ 22:24:54 #237
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_52344627
Een artikeltje over de xx protos:
quote:
Nieuwe Valleilijntreinen rijden pas eind september

BARNEVELD - Connexxion slaagt er niet in om vanaf begin september de dienstregeling op de Valleilijn uit te voeren met nieuwe treinen. Deze week wordt gestart met het testen van de eerste 'Protos' tussen Amersfoort, Barneveld en Ede-Wageningen. Deze trein wordt begin september ingezet voor personenvervoer. Connexxion verwacht dat de andere vier nieuwe treinen eind september kunnen rijden.

,,Het is nog even de vraag of die doelstelling gehaald wordt, omdat we vertraging hebben opgelopen bij het testen van de treinen", zegt woordvoerder Herman Opmeer van Connexxion. Het eerste treinstel is getest op een baanvak nabij Eindhoven alvorens deze is toegelaten op het Nederlandse spoor. De overige vier stellen staan nog bij de fabriek in Duitsland en moeten nog worden getest. ,,We zullen in de loop van de weken om de beurt een extra nieuwe trein inzetten op de Valleilijn. Lukt dat niet op tijd, dan kunnen we gebruik maken van reservemateriaal van de NS.

De eerste nieuwe Protos, vervaardigd door de Duitse fabrikant Fahrzeug Technik Dessau, gaat testritten maken om de machinisten in te werken. ,,De trein rijdt tussen de gewone gele treinen en zal af en toe ook op de stations stoppen'', licht Opmeer toe. ,,Als alles meezit kunnen we deze per 1 september inzetten voor personenvervoer.

Dat moet ook wel, want Connexxion moet vanaf die datum twee gele treinstellen inleveren bij de Nederlandse Spoorwegen. ,,Aan het eind van de vakantie hebben wij die treinstellen zelf hard nodig, voornamelijk voor het baanvak Zoetermeer-Den Haag", zegt NS-woordvoerder John Krijgsman. ,,Het huurcontract voor de twee treinstellen loopt tot 1 september. Maandag 10 september moet Connexxion nķg twee treinstellen inleveren. De vijfde kunnen ze voorlopig nog gebruiken, uiterlijk tot november. Komt Connexxion onverhoopt toch in de problemen, dan hebben we nog wat Wadlopers, oude dieseltreinen uit Groningen, achter de hand.''

Connexxion zet verspreid over de maand september vijf nieuwe Protos-treinstellen in op de Valleilijn. ,,Met de komst van de nieuwe treinen hebben we geen capaciteitsproblemen meer", stelt Connexxion-woordvoerder Herman Opmeer. De vijf nieuwe treinen moeten het materieel van de Nederlandse Spoorwegen uit de jaren zestig vervangen dat nu nog op de Valleilijn rijdt. Ondanks het feit dat Connexxion afgelopen half jaar diverse keren te maken kreeg met materieeltekort, omdat er maar vijf NS-treinstellen beschikbaar zijn, denkt het vervoersbedrijf toch dat vijf nieuwe treinstellen garant kunnen staan voor een volwaardige dienstregeling.

,,In de eerste plaats omdat deze nieuwe treinen makkelijker te repareren zijn", zegt Opmeer. ,,Het NS-materieel moest voor reparatie altijd een brug op om van onderaf hersteld te worden. De Protos kan van bovenaf reparaties ondergaan en daarmee valt tijd te winnen."

In de tweede plaats moet de nieuwe werkplaats van Connexxion in Amersfoort tijdwinst opleveren. ,,Nu moet elke trein voor onderhoud nog naar Amsterdam, vanaf half september kunnen we gebruik maken van onze eigen werkplaats." Connexxion begint maandag met testritten op het baanvak Amersfoort-Apeldoorn met het eerste nieuwe treinstel. ,,De machinisten moeten nog oefenen met de Protos.''

,,Daarnaast moeten we kijken of de snelheid van 140 kilometer per uur gehaald gaat worden. Die is nodig om de huidige dienstregeling te handhaven'', vervolgt de woordvoerder van Connexxion. ,,De treinen kunnen een topsnelheid van 160 kilometer per uur halen, dus dat moet normaal gesproken geen problemen opleveren."

Tot nu toe is één Protos getest in Brabant en staan er nog vier bij de fabrikant in Duitsland. Elk nieuw treintoestel moet op last van de Inspectie Verkeer en Waterstaat tests ondergaan, voordat het wordt toegelaten op de Nederlandse spoornetwerk, zegt IVW-woordvoerder Maartje Verweij. ,,We geven per trein een certificaat af als door ons erkende organisaties akkoord geven. We controleren dat steekproefsgewijs.''

De Protos, een moderne blauwe trein met witte snuit, is speciaal ontwikkeld voor Connexxion en rijdt nog nergens elders. De trein bevat jongerencoupés met videoschermen en luxe eersteklascoupés, al zijn er wel minder eersteklasstoelen; van de 168 zitplaatsen zijn 154 plaatsen tweede klas en slechts 14 eerste klas. Volgens Connexxion bieden de nieuwe treinen ruim veertig extra zitplaaten en meer staruimte. De vervoerder verwacht dat hiermee het probleem van te volle treinen in de spits snel is verholpen.
Bron: Edestad.nl door Wouter van Dijk
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_52346175
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:17 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Ja, dat krijg je als je naast de keertijd-uitzittende trein een wc bouwt waar je 50ct voor moet lappen. Gaat iedereen even de trein in, op de spoorstaven schijten.
gewoon een elektronisch slot op de deur?

lijkt me wel koppelbaar aan ATB ofzo
pi_52346303
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:02 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

gewoon een elektronisch slot op de deur?

lijkt me wel koppelbaar aan ATB ofzo
Wel een goede optie eigenlijk. Want ik vind het maar zot dat er chemische toilletten in treinen moeten zitten, terwijl alles maar laten lopen binnen stations ook wat gek is.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 augustus 2007 @ 23:29:45 #240
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_52347089
Van 31 aug tot 2 september rijden er bussen tussen groningen en zuidhorn ivm een nieuwe spoortunnel in zuidhorn. Net nu in op 31 aug even in groningen moet zijn
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_52347482
Ik moet Vrijdag van Deventer naar Venlo, om vervolgens de trein naar Duitsland te pakken. Aangezien je dan altijd een bepaalde trein moet hebben, is het zaak op tijd in Venlo te zijn. Kan ik dan de Maaslijn pakken of is het daar nog steeds zo'n bende dat ik beter kan omreizen via Nijmegen en Den Bosch?
pi_52347828
Preussen heb jij bijvoorbeeld zin om 2 sep naar het bahnhofsmuseum in Metelen Land te gaan?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_52348154
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:20 schreef en_door_slecht het volgende:
Russisch treintje die het niet meer doet, ergens tussen St Petersburg en Moskou.
Met een explosie en veel ontspoorde wagons, ben benieuwd wat we hier morgenochtend over horen...

edit: http://www.forbes.com/feeds/ap/2007/08/13/ap4015006.html
pi_52348228
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 00:09 schreef SNArky het volgende:

[..]

Met een explosie en veel ontspoorde wagons, ben benieuwd wat we hier morgenochtend over horen...
W.s. krijgen we te horen dat er een berg homo's of moslims een staatsgreep wilden plegen. Zo gaat dat meestal in het Rusland van Poetin.
pi_52348934
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:42 schreef von_Preussen het volgende:
Ik moet Vrijdag van Deventer naar Venlo, om vervolgens de trein naar Duitsland te pakken. Aangezien je dan altijd een bepaalde trein moet hebben, is het zaak op tijd in Venlo te zijn. Kan ik dan de Maaslijn pakken of is het daar nog steeds zo'n bende dat ik beter kan omreizen via Nijmegen en Den Bosch?
3700 naar Nijmegen lijkt me en hopelijk een plaatsje bemachtigen in de Maasloper. Via Den Bosch is om, alleen naar Roermond is het geloof ik evensnel.
pi_52349672
Ik mag zaterdag of zondag mooi met de fiets in de hand per trein van den bosch naar nijmegen. Kan ik op elk willekeurig balkon mijn fiets plaatsen of zijn er speciale balkon's of weet ik wat?
Oké doei.
pi_52351056
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:17 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Ja, dat krijg je als je naast de keertijd-uitzittende trein een wc bouwt waar je 50ct voor moet lappen. Gaat iedereen even de trein in, op de spoorstaven schijten.
Geef toe, 50 ct is ook gewoon pure afzetterij
pi_52351123

Sputter te Zuidbroek via de webcam van het nnttm
pi_52351328
Doet die webcam het weer?
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_52351561
Ja
Alleen jammer dat je die verrekte nummertjes niet ziet, kon je ze meteen invoeren


En daar is er weer 1

[ Bericht 46% gewijzigd door Wadloper op 14-08-2007 09:22:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')