Die chagrijnige kop!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:22 schreef zoeperzazke het volgende:
En dit is mn lievelingscover allertijdenOmdat hij zo meesterlijk lelijk is! Finland:
[afbeelding]
... en met z'n neus ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:30 schreef Dagonet het volgende:
Sinds wanneer heeft Ron een bril? En wat is er met z'n haar gebeurd?
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:22 schreef zoeperzazke het volgende:
En dit is mn lievelingscover allertijdenOmdat hij zo meesterlijk lelijk is! Finland:
[afbeelding]
DAMN man die Zweedse cover van HBPquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:17 schreef alwaysthebest het volgende:
De Zweedse vind ik ook nog wel te doen (vooral Halfbloed prins ziet er goed uit).
Die is echt super ja!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:32 schreef Wouser het volgende:
[..]
DAMN man die Zweedse cover van HBPvet ruig
Het zouden ook best James, Sirius, Lupin en Snape (op de achtergrond hangend) kunnen zijn...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:22 schreef zoeperzazke het volgende:
[afbeelding]
Welke scene wordt daar nou uitgebeeld?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Nog een paar leuke:
Denemarken
[afbeelding]
Harry die water uit het meer schept in de grot met de nepmedaillonhorcrux, waardoor er allemaal inferi op hem afkomen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:23 schreef Foeske het volgende:
[..]
Welke scene wordt daar nou uitgebeeld?
Neejoh, hij schepte dat water toch gewoon met de beker die perkamentus had getoverd? of was het echt metd e horcrux?? dat kan ik me niet meer herinneren, volgens mij bergde hij dat ding onmiddelijk op om er pas weer naar te kijken nadat Perkamentus dood was?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Harry die water uit het meer schept in de grot met de nepmedaillonhorcrux, waardoor er allemaal inferi op hem afkomen.
Hij schept geen water met de horcrux! Ik bedoel dat hij water schept in de grot-met-de-horcrux!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:42 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Neejoh, hij schepte dat water toch gewoon met de beker die perkamentus had getoverd? of was het echt metd e horcrux?? dat kan ik me niet meer herinneren, volgens mij bergde hij dat ding onmiddelijk op om er pas weer naar te kijken nadat Perkamentus dood was?
Waarom heeft Snape een lerares vermoord? (of heb ik dat verkeerd gelezen)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:42 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben aan het herlezen, maar waarom heeft Snape eigenlijk het tijdstip van het vertrek bij de Dursleys verraden?
Ja, inderdaad. Ik weet niet waar dat op gebaseerd is, het staat niet in het boek. Heeft Rowling dat misschien in dat interview ergens gezegd?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:50 schreef Rewimo het volgende:
Heeft George Weasly een kleine Fred geproduceerd? Dat had ik dan even gemist
Dit gebeurt ergens aan het begin van het boek.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom heeft Snape een lerares vermoord? (of heb ik dat verkeerd gelezen)
Waarschijnlijk omdat hij in zijn rol moest blijven.
Jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik weet niet waar dat op gebaseerd is, het staat niet in het boek. Heeft Rowling dat misschien in dat interview ergens gezegd?
Ik wist dat eigenlijk ook niet, maar nu je het zegt herinner ik het me wel vaag. En daarom worden de Weasleys dus heel de tijd bloodtraitors genoemd door de Malfoys.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:46 schreef Biancavia het volgende:
Kijk dit nou: http://en.wikipedia.org/w(...)tree_of_Harry_Potter
Ik wist niet dat Arthur Weasly's moeder ook een Black was!
Ja getverdemme, jeuk vanaf mijn kruin tot aan mijn grote teen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:38 schreef Roi het volgende:
Ze zijn wel van het vernoemen van elkaar in die familie he.
Ow, jij zei het alquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:39 schreef Rewimo het volgende:
In het boek is ze er niet bij. Daar werd ze speciaal gehaald voor die opdracht.
zeker weten wel tof die stamboomquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:46 schreef Biancavia het volgende:
Kijk dit nou: http://en.wikipedia.org/w(...)tree_of_Harry_Potter
Ik wist niet dat Arthur Weasly's moeder ook een Black was!
De ouders van Fleur komen naar de bruiloft en worden dus expliciet genoemd in de boeken, de ouders van Hermione (naar mijn weten) nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:54 schreef wonderer het volgende:
Ik mis de ouders van Hermione in die stamboom, eigenlijk. Zelfs de ouders van Fleur staan erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |