Wat een stereotype plaatjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Huffelpufs cup kenden we al, Griffyndors zwaard kenden we al, Slytherins locket kenden we al. Ravenclaw kwam pas nadat het boek was verschenen.... Ik zie er weinig hints in eerlijk gezegd.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Joh, ik ben nu ook voor de tweede keer aan het lezen en kom tig dingen tegen die ik had gemist.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:38 schreef bladibladibla het volgende:
Ben DH nu voor de tweede keer aan het lezen en ik las nu pas dat Regulus is dood gegaan in de grot. Had ik de eerste keer helemaal gemist
soms als het zo spannend is aan de linkerbladzijde bovenaan en ik de spanning niet kan houden vlieg ik direct door naar rechtsonder, rechtsboven en sla de bladzij weer om :>quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Joh, ik ben nu ook voor de tweede keer aan het lezen en kom tig dingen tegen die ik had gemist.
Niet zo gek ook nu ik veel rustiger erdoorheen ga dan de eerste keer.
wtfquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:38 schreef bladibladibla het volgende:
Ben DH nu voor de tweede keer aan het lezen en ik las nu pas dat Regulus is dood gegaan in de grot. Had ik de eerste keer helemaal gemist
Tijdens de eerste lezing vroeg ik me al af waarom Kreacher zo aan het huilen was tijdens zijn verhaal, maar nu snap ik dat pas echt goed.quote:
weet je wel wat je zegt? Je zegt eigenlijk dat de werkelijke inhoud er niet toe doet? Of iig minder!quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:10 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Tijdens de eerste lezing vroeg ik me al af waarom Kreacher zo aan het huilen was tijdens zijn verhaal, maar nu snap ik dat pas echt goed.
Ik vind de tweede lezing leuker dan de eerste keer: ik let nu veel meer op kleine details etc.
ik denk niet dat hij het zo bedoelt, tuurlijk gaat het om het uiteindelijke verhaal maar het is toch leuk om bij de 2de of 3de keer lezen ineens iets te lezen waar je eerst overheen lasquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
weet je wel wat je zegt? Je zegt eigenlijk dat de werkelijke inhoud er niet toe doet? Of iig minder!
Het feit dat voldemort / tonks / lupin / fred dood gaan, de manier waarop het verhaal eindigt, doet er blijkbaar voor jou minder toe, dan de kleine specifieke details.
Ik weet heel goed wat ik zeg. Namelijk dat ik het verhaal goed genoeg vind om vaker te lezen, ten eerste vanwege het verhaal zelf en ten tweede omdat er allemaal kleine hints en details inzitten die ik tijdens de eerste keer miste.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:21 schreef sitting_elfling het volgende:
weet je wel wat je zegt? Je zegt eigenlijk dat de werkelijke inhoud er niet toe doet? Of iig minder!
Het feit dat voldemort / tonks / lupin / fred dood gaan, de manier waarop het verhaal eindigt, doet er blijkbaar voor jou minder toe, dan de kleine specifieke details.
dat had ik al in HBP zelfquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:41 schreef Rewimo het volgende:
Wat ik wel grappig vind is dat ik me al tijdens het herlezen van de HBP realiseerde dat de diadeem dezelfde moest zijn als die waar Harry de verstopplek van zijn toverdrankenboek mee markeerdeIk zat dus ook maar te wachten tot Harry zich dat eindelijk zou herinneren.
Ik was dit detail helemaal vergetenquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:41 schreef Rewimo het volgende:
Wat ik wel grappig vind is dat ik me al tijdens het herlezen van de HBP realiseerde dat de diadeem dezelfde moest zijn als die waar Harry de verstopplek van zijn toverdrankenboek mee markeerdeIk zat dus ook maar te wachten tot Harry zich dat eindelijk zou herinneren.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:17 schreef Nenootje het volgende:
Ik had me die scène bij dat vuur toch wel ietsje spectaculairder voorgesteld, dan hoe hij op die cover staat uitgebeeld. Lijkt net of ze aan het kamperen zijn en Voldemort z'n marshmellow aan 't roosteren is.
Een tentje in een bos en drie verveelde rondhangende tieners eromheen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:06 schreef zoeperzazke het volgende:
lolIk kan niet wachten op de Nederlandse cover, ben heel erg benieuwd welke scène we ditkeer uitgebeeld gaan zien....
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:17 schreef Nenootje het volgende:
Ik had me die scène bij dat vuur toch wel ietsje spectaculairder voorgesteld, dan hoe hij op die cover staat uitgebeeld. Lijkt net of ze aan het kamperen zijn en Voldemort z'n marshmellow aan 't roosteren is.
ze zijn mooi, maar van die blikken van de karakters krijg ik een pipi-langkous gevoel, vooral bij de vuurbekerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:17 schreef alwaysthebest het volgende:
De Zweedse vind ik ook nog wel te doen (vooral Halfbloed prins ziet er goed uit).
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:22 schreef zoeperzazke het volgende:
En dit is mn lievelingscover allertijdenOmdat hij zo meesterlijk lelijk is! Finland:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Dat weet ik niet eens zeker, maar rechtsboven is sowieso Umbridge
Die chagrijnige kop!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:22 schreef zoeperzazke het volgende:
En dit is mn lievelingscover allertijdenOmdat hij zo meesterlijk lelijk is! Finland:
[afbeelding]
... en met z'n neus ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:30 schreef Dagonet het volgende:
Sinds wanneer heeft Ron een bril? En wat is er met z'n haar gebeurd?
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:22 schreef zoeperzazke het volgende:
[afbeelding]
DAMN man die Zweedse cover van HBPquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:17 schreef alwaysthebest het volgende:
De Zweedse vind ik ook nog wel te doen (vooral Halfbloed prins ziet er goed uit).
Die is echt super ja!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:32 schreef Wouser het volgende:
[..]
DAMN man die Zweedse cover van HBPvet ruig
Het zouden ook best James, Sirius, Lupin en Snape (op de achtergrond hangend) kunnen zijn...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:22 schreef zoeperzazke het volgende:
[afbeelding]
Welke scene wordt daar nou uitgebeeld?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Nog een paar leuke:
Denemarken
[afbeelding]
Harry die water uit het meer schept in de grot met de nepmedaillonhorcrux, waardoor er allemaal inferi op hem afkomen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:23 schreef Foeske het volgende:
[..]
Welke scene wordt daar nou uitgebeeld?
Neejoh, hij schepte dat water toch gewoon met de beker die perkamentus had getoverd? of was het echt metd e horcrux?? dat kan ik me niet meer herinneren, volgens mij bergde hij dat ding onmiddelijk op om er pas weer naar te kijken nadat Perkamentus dood was?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Harry die water uit het meer schept in de grot met de nepmedaillonhorcrux, waardoor er allemaal inferi op hem afkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |